Pokaż pełną wersje : Prace piątoklasistki, a wiec takie tam bazgroły - szkice.
Czarna_Mamba
27-01-2006, 14:07
PRACE SZÓSTOKLASISTKI To tak na marginesie.
No cóż... Jak w temacie napisałam, nie przeżyłam zbyt wielu wiosen, dlatego też nie będą to bardzo ładne szkice. Proszę was o krytykę, ponieważ chcę się rozwijać w tym kierunku. Proszę jeszcze o nieocenianie moich prac tą samą miarą, którą są oceniane prace artystów z MTA ( ukłon ).
( Tak na marginesie, to mam cykora )
Narazie tylko 2 prace. ( Przepraszam za czarne ramki, ale nie mam dostępu narazie do żadnego programu graficznego, bo wysyłam to z komputera ze skanerem )
http://i10.photobucket.com/albums/a138/Jaden-Korr/4.jpg Ołówek H2, 8B
http://i10.photobucket.com/albums/a138/Jaden-Korr/cAAROWNICA.jpg H2, 8B
@Shanhaevel
Trafiłeś w mów słaby punkt. Nie za bardzo umiem rysować inne pozy. Ale spróbowac trzeba.
Nie znam się na umięśnieniu ludzkiego ciała, ale chyba coś pamiętam z tego co pani na dodatkowej plastyce mówila.
http://i10.photobucket.com/albums/a138/Jaden-Korr/akt.jpg - Próba narysowania mięśni brzucha i paru innych ( H2, 4B )
Miłego Dnia.
;D
Jestem po zapaleniu opon mózgowych. Mam parę prac ze szpitala, ale muszę dla własnego dobra zrezygnować na trochę z używania komputera. ( Kurcze, 3 tygodnie wakacji w szpitalu, ja to mam pecha. ) Życzę Wam, aby ta resztka wakacji była przyjemna.
Shanhaevel
27-01-2006, 14:19
Hm... Nawet, nawet. Ale popracuj nad proporcjami. Z tego co widzę, to tej czarownicy ręce zwisają gdzieś... do kolan? O_o U banshee też są ciut za długie.
Spróbuj użyć perspektywy dwubieżnej, nie tylko takich póz na baczność. ;)
Ogólnie nieźle.
Z tych 'takich tam bazgroł - szkicy' podoba mi się ta czarownica (wielki wybór). Ta pierwsza mi się nie podoba , może dlatego że Banshee miała być brzydka. Za to druga jest całkiem ładna. 'Gryzdaj' dalej , zobaczymy co z tego będzie.
edit : Zapomniałem dodać , że nie jestem ekspertem i może się nie znam.