Pokaż pełną wersje : [Kyra] Smoczek solo by 24 lvl knight
a więc nudziło mi się i postanowiłem nakręcić jak soluje draga na zamku :P
coś był drag zmutowany bo mi słabsze hity wchodziły niż zawsze i 5~uh na draga.
http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/5244
no ladny filmik :D hity tez niczego sobie, no ale loot nie dopisal
skille i eq super 8o :D
Jak by sie ktos go pytal skąd takie eq on ma to powiem ze sam tym charem na nie zabieral :] nie ma żadnego innego chara czy cos :evul:
LOL
Draga biles 2 minuty.
Pur van Sadzio
06-02-2006, 14:30
Widac ze to byl pierwszy drag (twoj) bo kopletnie nie umiesz solowac dragow lazilez z nim po calym tym pokoiku. A najbardziej mnie dobilo jak sie nie uhales na yellow hp i cie prawie za***al.
@2 up
Gdzie ty widziales te hity niczego sobie?? Moze chodzilo ci o te hity po 50-60??
LOL
możesz sie nie odzywać jak sie nie znasz? ja gram knightem od 2 lat (lvl do 80)
1. wiem jak sie uchać żeby nie paść
2. w życiu solowałem nielicząc pare tyś. smoków, a ile blokowałem to już nie pamiętam, tym charem nie blokowałem jeszcze ale solo ok. 20
3. Blokować umiem, ani razu nie oberwałem z wave, odchodziłem od niego 1 sqm ponieważ... może to prawda może teoria ale w praktyce z rozbiegu częściej/mocniej wchodzi
4. Mówiłem że hity słabe dosć (słabsze niż zwykle), chociaż 60 w smoka z bsa też nie jest źle
No no nieźle :P Oby tak dalej i niedługo na dle pójdziemy :P
Fire Necromacer
06-02-2006, 18:12
Fajnie widzisz w ciemnościach... Gz lootów w depo no i solo draga, ale duużo Uh poszło na marne 700 expa :\
Pur van Sadzio
06-02-2006, 19:30
Na tym filmie wlasnie bylo widac to twoje doswadczenie -.-
Na tym filmie wlasnie bylo widac to twoje doswadczenie -.-
pokaż coś lepszego
Pur van Sadzio
06-02-2006, 20:42
pokaż coś lepszego
Poczekaj nie dlugo ukaze sie moj filmik z Draga solo. I napewno bedzie lepszy niz twoj.
Skra Avar
06-02-2006, 21:44
GRATZ GLADI~~ :) THX za eq na dragi porzyczone :)