Pokaż pełną wersje : Wybór rasy w tibi....
Maximus89
21-02-2006, 16:52
W kazdej grze RPG czy MMORPG(w jakie grałem) możliwy był wybór rasy. Według mnie gdyby po następnym update( lub kilkunastu) tibia stała by sie lepszą grą gdyby wprowadzono mozliwosc jej wyboru. Napewno wielu z was chciało by spróbować swoich sił jako elf lub krasnal;)
Walekifa
21-02-2006, 16:59
Sam nie wiem, i tak grał bym człowiekiem. Zrobienie nowych ras toczyło by za sobą dużo roboty. Nowe outfity, sille, profesje ( nie wyobrażam sobie 4 profesji na kilka ras) grafiki ,miasta początkowe ,bronie (jeden łuk? Elfy czuły by się obrażone)
Ja bym wybral inna, nekromante ;]
ja czlowiekiem i w magie :P
Ryba nekromanta to nic innego jak człowiek kto ci broni w rl tibi otoczyć się nieumarłymi i studiować mroczną magie? ;>
gdyby istniała taka możliwość (marzenia ściętej głowy) z pewnością wybrałbym minotaura od małego czuje słabość do wielkich toporów ;)
orc... a blizej berserker
Progmast
21-02-2006, 18:35
{Zawartosc postu}
Pior'firebladde
21-02-2006, 19:20
hmmm, ja wybrał bym elfa, eh jak ja kocham tę rase szybkie zwinne dobże strzelają z łuki i bardzo dobży magowie, trzeba było by dorobić itemkuw.... ale to dobry pomysł...
na przykład luł, łuk myśliwski itp.....
kani_mani
21-02-2006, 19:27
Oczywiście, że bym wybrał Elfa :D. Ta rasa ma w sobie "coś"... Spokój, rozwaga, władanie siłami natury...
Legolas De'Shadow
21-02-2006, 21:11
Elfy rządzą :P Ja bylbym elfem magiem:D:D
Adi siwy
21-02-2006, 22:09
A ja bym wybral barbarzynce jak w Diablo (bo to zajefajna gierka). Barbarzynca moze i glupi ale moc to jego potega :wiking:
POZDRO FOR ALL
Ja bym wybrał pół elfa- pół czlowieka tak jak w Baldurs Gate :baby:
Gniew Mroku
21-02-2006, 22:19
@2*up: zapraszam do sondy o wieku. Możesz śmiało zaznaczyć 10-... Barbarzyńca raczej nie jest rasą.
@topic: Ja najchętniej wybrałbym jakiegoś nieumarłego, w wypadku ograniczenia ras do podstawowych zostałby elf (koniecznie mroczny :D).
Walekifa
21-02-2006, 23:10
hmmm, ja wybrał bym elfa, eh jak ja kocham tę rase szybkie zwinne dobże strzelają z łuki i bardzo dobży magowie, trzeba było by dorobić itemkuw.... ale to dobry pomysł...
na przykład luł, łuk myśliwski itp.....
Elfy to mięczaki,i boją sie walczyć,bo pobrudzą się krwią.No chyba że elfki! Bo one są fajne,szczególnie w Lineage,i mają takie fajne krótkie sukienki,a tam baaardzo dobrze działają kamery ;)
Jak juz to dwarfa pancernego z jakimś młotem i jedziemy.
Może grał bym Lizardami :p Bo człowiek z nickiem lizard nie wygląda za ciekawie O.o
Yoh Asakura
21-02-2006, 23:52
Zostałbym elfem,ponieważ tak samo jak ich,pociąga mnie natura oraz potrafię zachować spokuj i zimną krew w (prawie) każdej sytuacji.
Ryba nekromanta to nic innego jak człowiek kto ci broni w rl tibi otoczyć się nieumarłymi i studiować mroczną magie? ;>
gdyby istniała taka możliwość (marzenia ściętej głowy) z pewnością wybrałbym minotaura od małego czuje słabość do wielkich toporów ;)
To nie wszystko :P
Walekifa
22-02-2006, 00:15
Nekromanta to średni pomysł,bo trzeba było by odjąć pare czarów sorcowi/druidowi (co doprowadziło by do strajkow pod domem Ryby).A sam Necro co by potrafił? SD? Summony? To wszystko.No bo 10 ds'ami się nie otoczy.
Duch Niespokojny
22-02-2006, 00:50
Wszystko zależałoby od plusów i minusów każdej z ras, ale najprawdopodobniej wybrałbym Drowa (Mrocznego Elfa).
L'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal!!
Wszystko zależałoby od plusów i minusów każdej z ras, ale najprawdopodobniej wybrałbym Drowa (Mrocznego Elfa).
L'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal!!
100% poparcia
Walekifa
22-02-2006, 01:59
L'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal!!
Aż strach spytać, ale co to znaczy? ;)
Przerabiacie tibię za bardzo na Baldur's gate.
Zauważcie że mało rpg ma taki system postaci jak tibią, dlatego jest oryginalny, i takie zmiany były by kolosalne ,a przez następne 5 lat cip soft musiał by wyrównywać poziom gry wszystkimi klasami/rasami
Jak wyobrażacie sobie elfa łucznika?? 2x szybszy przyrost dista ? To ja dziękuje, spotkać palla na ulicy było by zaszczytem
Vicek De'Capeiro
22-02-2006, 04:19
Wszyscy tylko elfy i elfy:baby:
Elfy to zadumane w sobie stworzenia ja osobiscie w takiego elfa to bym porzadnym toporkiem sie wbił:berserk:
...:::Krasnoludy ForEver:::...
Wiedźmin
22-02-2006, 10:19
@up
To byśmy razem te wszystkie elfy wybili, aż by się wszystkie do tych swoich lasów schowały :wiking:
No załóżmy, że coś takiego by było to co z graczami z mainlandu ?? ;]
Duch Niespokojny
22-02-2006, 11:40
L'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal!!
Aż strach spytać, ale co to znaczy? ;)
"The destiny of the Drow is to conquer all"
Wg http://www.grey-company.org/Maerdyn/resources/translator/index.cgi
Przerabiacie tibię za bardzo na Baldur's gate.
Zauważcie że mało rpg ma taki system postaci jak tibią, dlatego jest oryginalny, i takie zmiany były by kolosalne ,a przez następne 5 lat cip soft musiał by wyrównywać poziom gry wszystkimi klasami/rasami
Racja, ale możnaby wprowadzić chociaż wizualne rozróżnienie ras - mała rzecz, a nada troszkę klimatu, który w Tibii niestety bardzo kuleje.
Wszyscy tylko elfy i elfy:baby:
Elfy to zadumane w sobie stworzenia ja osobiscie w takiego elfa to bym porzadnym toporkiem sie wbił:berserk:
Najpierw musiałbyś trafić tym toporkiem :P
Ignatius Fireblade
22-02-2006, 13:08
Zgadzam się z moim poprzednikiem. Drowy roX!! (btw. rzućcie okiem na moje opowiadanko, "Wielką Wojnę") A krasnale, te kurduple z łapami wiecznie ufajdanymi ziemia nie podskoczą nawet do wysokości pasa (chciałem napisać coś innego). Jeżeli drowy byłyby dostępne, nie wahałbym się ani chwili. Drow, mag...Miodzio... Spełnienie marzeń.
BTW. Narazie mamy wymienione rasy: ludzie, drowy, elfy, pół-elfy, krasnoludy, orkowie, nieumarli, minotaury... Czego brakuje? Niziołków, pół-demonów, pół-aniołów...
Wymyślajcie... Ale podawajcie jak według was przedstawiciele tych ras powinni wyglądać. Tak jak w grze, czy dodać specjalne outfit'y?
Cipsoft zawalil na calej linii nie implementujac tego od samego poczatku.
Wprowadzenie wyboru ras w kolejnym update byloby natomiast krzywdzace dla osob ( 30+k ) tegop wyboru pozbawionych.
@topic:
W WoWie NE female , przynajmniej jest na co popatrzec ;p
W Tibii - NE/ Elf, koniecznie druid ..
Duch Niespokojny
22-02-2006, 14:32
Cipsoft zawalil na calej linii nie implementujac tego od samego poczatku.
Wprowadzenie wyboru ras w kolejnym update byloby natomiast krzywdzace dla osob ( 30+k ) tegop wyboru pozbawionych.
Wszystko zależałoby od tego czym miałyby się róznić te rasy. Jeżeli byłaby to szybkość przyrostu skilli, to faktycznie byłoby to nie fair. Ale jeśli na przykład krasnoludy dostałyby bonus do obrażeń zadawanych podczas walki w zwarciu a elfy - na dystans, nie byłoby dużego problemu (chociaż wtedy ktoś grający paladynem musiałby wybrać elfa, nawet jeśli wolałby krasnoluda :/, ale to dotyczyłoby też ludzi, którzy dopiero zaczynają).
Maximus89
22-02-2006, 18:28
Według mnie to powinnow wyglądać tak:
-przy tworzeniu postaci razem z wyborem płci wybierało by się rasę i np:
*wybór elfa(gracze ktorzy chcą zostac strzelacmi/paladynami biora ta postac ze wzgledu na szybki przyrost skilla ataku na dystans, a takze gracze ktorzy chca zostac druidami-znakomite moce leczące, Mlv bez zmian. Oczywiscie profesja do wyboru jedna....albo pall albo drut)
*wybor człowieka(gracze ktorzy chcą zostac magami albo rycerzami. Rycerz mialby dobry przyrost skilla walki bronia bliskiego kontaktu i dobry przyrost poslugiwania sie tarczą.Mag dobre czary ofensywne.Mlv tak jak u druida)
*wybór Krasoluda(tu powinni wprowadzic nową profesje-Berserkera?Barbazynca;) ?. Krasnale mialby fantastyczy przyrost skilla broni bliskiego kontaktu. Nie byl by dobrym blokerem, ale jego sila uderzenia byla by okropnie mocna. Skill szybciej rosnie niz u rycerza oczywiscie;) .
Dziek temu tibia nabrala by troche klimatu...
Oczywiscie klas do wybory moglo by byc wiecej ,ale to i tak zbyt duzo do roboty. I oczywiscie jest to niemozliwe poniewaz co ze starymi graczami??
Moze by tak reset postac i wszyscy od poczatku?<joke>
Ignatius Fireblade
22-02-2006, 19:02
A co jeśli ktoś chce grać krasnalem palladynem? Słuchajcie. Uważam, że każda rasa powinna mieć dostęp do każdej klasy. A zarazem oferować różne bonusy do konkretnych cech. Jak rozwiązać sprawę ze starymi graczami? Załóżmy, że po zalogowaniu się po raz pierwszy po update'ie, wyskoczy im pewna tabela z dostępnymi rasami, a po dokonaniu wyboru ich postać zostanie szybko "zmodyfikowana"... Proste, prawda?
Jak mógłby wyglądać podział cech w takim wypadku? zakładam, że przedział bonusów zamyka się od -10% do +20%...
Człowiek Rycerz:
Walka wręcz -> +15%
Magia -> -5%
Człowiek Palladyn:
Walka na dystans -> +15%
Walka wręcz -> -5%
Człowiek Druid/Mag:
Magia -> +15%
Walka wręcz/na dystans -> -5%
Elf Rycerz:
Walka wręcz -> +10%
Magia -> 0%
Elf Palladyn:
Walka na dystans -> +20%
Walka wręcz -> -10%
Elf Druid/Mag:
Magia -> +20%
Walka wręcz/na dystans -> -10%
Krasnolud Rycerz:
Walka wręcz -> +20%
Magia -> -10%
Krasnolud Palladyn:
Walka na dystans -> +10%
Walka wręcz -> 0%
Krasnolud Druid/Mag:
Magia -> +10%
Walka wrecz/na dystans -> -5%
I tak dalej. Oczywiscie chodzi mi tu o bonusy i kary w procentowym przyroście danych umiejętności. Co o tym sądzicie?
Walekifa
22-02-2006, 19:12
@ UP
To ma ręce i nogi,ale oczywiście za równo nie jest. Np. Palladyn Elf,i człowiek.Wiadomoże Elf. Palladyna nie interesuje walka wręcz(ew.blokowanie)a Jednak zamiast 70 dista te 72 by miał.
@ UPUP
To też :p tak jak w mu online. Też kiedyś myślałem o rasie berserkera (specjalista od broni obu ręcznych) przyrost shielda jak u palla,przyrost hp też większy niż u knajta,ale mlvl i mana słabiutko. 4 mlvl osiągało by się na około 70-80 lvlu
Niewykonalne z 1 powodu - Tibia to gra solo, nie w typie druzynowek BG2 itp.. Nie mozesz sie sam leczyc = nie expisz.
Ignatius Fireblade
22-02-2006, 19:39
Niewykonalne? Przecież teraz, gdy poziom magiczny przy zaklęciach zastąpił normalny lvl, rycerz może samodzielnie rzucać zaklęcia leczące, ewentulanie inwestować w life fluid'y... Jeśli chodzi o UH'y, to początkowo są niedostępne, a przy odpowiednim treningu każda klasa w końcu osiągnie ten wymarzony 4 mlvl. Kwestia uporu i zużywania many.
Ja jakbym miał wybierać to chciałbym byc Undeadem xD.
ELfy - brzydkie
Krasnoludy - za niskie
Ale i tak chyba został bym człowiekiem ;).
Bardzo Fajny pomysł :) Moze tesz powino być wiecej profesji i możliwości naprzykład profesja Barbazyńca , łotr ktury może sie ukrywać i świetnie posługuje sie bronią typu noże i sztylet ( tylko znowu nowe bronie :/ ) Dobra to tylko Mażenia jak by był wybur wybrał bym Półogra a profesje barbażyńce :D Wyobrażacie sobie takiego szaleńca wpadjącego w tłum ziomali <evil> :P
Niewykonalne? Przecież teraz, gdy poziom magiczny przy zaklęciach zastąpił normalny lvl, rycerz może samodzielnie rzucać zaklęcia leczące, ewentulanie inwestować w life fluid'y... Jeśli chodzi o UH'y, to początkowo są niedostępne, a przy odpowiednim treningu każda klasa w końcu osiągnie ten wymarzony 4 mlvl. Kwestia uporu i zużywania many.
Jesli chcesz do 80 levelu leczyc sie exura i life fluidami to nie ma problemu. To raz. Dwa, ze knight moze rzucac zaklecie leczace, nie zaklecia ..
Therus Mroczny
23-02-2006, 08:48
Zrobienie nowych ras toczyło by za sobą dużo roboty. Nowe outfity, sille, profesje ( nie wyobrażam sobie 4 profesji na kilka ras) grafiki ,miasta początkowe ,bronie (jeden łuk? Elfy czuły by się obrażone)
Nowe outfity? Przeciez outfit elfa, krasnoluda, minotaura itd juz jest! Skille? Hyh, nie rozumiem... Co ma miec takiego minotaur czego nie ma elf? Itd~ Profesje? You see Legolas. He is elvish paladin/elvish knight/elvish sorcerer/elvish druid. Lvl...
Moznaby ew. pozmieniac poszczegolne nazwy, bo minotaur sorcerer/dziwnie brzmi ;)
Czyli na przyklad:
Ludzie - Knight/Paladin/Sorcerer/Druid
Elfy - Ranger(Rogue?)/Archer(Bowman~?)/Arcanist/Druid(to akurat pasuje, zreszta nie mam pomyslu na inna nazwe)
Krasnoludy - Soldier/Crossbowman/Geomancer/Druid(...)
No wlasnie, i sprawa 'zlych' ras. Tego raczej by jednak nie wprowadzono, zbyt duzo zmian w systemie gry... Poza tym, co te rasy mialy by 'dawac'? Jako czlowiek awansujesz szybciej niz inne rasy w lvlu. Jako elf w Swordzie oraz Discie. Jako krasnolud w Axie i Shieldzie. Oczywsice premie minimalne... Takie rasy to dla Cipsoftu nic trudnego do zrobienia, a jednak daly by smaczku grze... I jeszcze jedna sprawa: Rase wybieramy oczywiscie przy robieniu chara, a przy Oracle czlowiek moze wyruszyc do Thais, Carlin, Venore; Elf do Carlin, Ab; Krasnolud do Thais, Kazz.
Co myslicie? ;-)
PS: Tylko trzeba byloby jeszcze dac mozliwosc wyboru rasy 'starszym' graczom... Ale to chyba tez nie problem, skoro ostatnio modyfikowali im szybkosc...
PS2: Wiem, ze tak jakos chaotycznie to pisalem ;P
PS3: Chcialbym miec ta konsolke ;d
How he would would go former such possibility this race undead.
She race dead should divide on Necromancer , Warrior , Magic.
Then Tibia aged more under game Wow, pasturage will to will then.
I know because alone play in Wow.
Kwadratowe Koło
23-02-2006, 12:15
Znajomość Angielskiego się kłania. On mówi, że jak zrobi się te rasy, itd. to gra będzie za bardzo podobna do Wow (world of warcraft?). Wie o tym, bo grał w niego. (coś w tym stylu)
@topic
Ja zostałbym człowiekiem ;)
Ja bym był Taurenem (Warcraft rox :D ),chyba rycerzem.
Ja bym wybral orca wojownika zecz jasna :Ork:
Dunmerzy (Mroczne elfy), lub krasnoluda ;) Mroczne elfy zawsze mi sie podobały, zwłaszcza w serii The Elder Scrolls. Pozdro!
Kumagoro
23-02-2006, 14:30
Wybrałem elfa, chociaż konkretnie chodzi mi o Drowa
Therus Mroczny
23-02-2006, 15:30
Drowy, drowy, drowy... Skad ta moda? :cygaro:
Czyzby za sprawa Drizzta? ;p
Naranim Sin
23-02-2006, 15:40
Pozwoliłem sobie stwożyć własną tabelke:
LUDZIE :
Ludzie to najbardziej uniwersalne stwożenia. Mogą doskonale walczyć wręcz lub czarowac. Na dystans też sprawuja sie nieźle.
Profesje i ich cechy chyba każdy tibjanczyk zna więc nie będe ich wypisywał.
Elfy :
Szlachetna rasa. Elfy są smukłe i przystojne ;) ale nie tylko zawody miss mogą wygrac :D :D :D
-Strzelec. Chcesz postrzelac ?? wybiez tą profesje. Nieco szybciej awansyją w skillu walki na dystans od paladynów ( najszybciej w całej grze ) ale za to są mniej wytrzymali od ich ludzkich odpowiedników. Czarują miejwięcej jak paladyni.
-Wojownicy. Tak jak strzelcy wyprzedzają swoich ludzkich odpowiedników w szybkości skillowania umiejętności walki, jednak przegrywają w shieldingu.
-magowie/druidzi. Są bardzo podobni do ludzkich magów. Różnią sie tym, że szybciej trenują umiejętności walki, ale troche wolniej zdobywają levele magiczne.
Krasnoludy.
Bardzo wytrzymała rasa. Nie wystają zza krzaka ale walczyc to oni umieją. :D
-Wojownicy. Najszybciej z całej gry awansują w shieldingu. Są bardzo wytrzymali. Zabijanie sprawia im troche więkrze trudności niż rycerzom, ale to wymarzeni blockerzy.
(nie wymyśliłem nazwy :confused: ) dobrze walczą wręcz, ale poza tym umieją czarować (wow!!). to całe "czarowanie'' opiera się głównie na tym ze potrafią summonowac inne krasnoludy.
Orkowie
Orkowie to niezbyt inteligentna rasa, ale kto im to powie ?? Wygladu chyba nie musze opisywac ??
-Berserker. Niezbyt dobry w używaniu tarczy, ale jak dostanie w swoje łapy broń dwóręczną to wymiata. Najlepiej awansyje w skillu walki w zwarciu z całej Tibii.
-Spearman. Różni sie od paladyna tylko tym, że moze używac tylko broni miotanej,ale unie sie nią posługiwac o wiele lepiej niz inne rasy. Braonie miotane używane przez niego bardzo żadko znikają.
-Wojownik. Odpowiednik knighta.
co o tym myślicie ??
ofkors elf mago/lucznik i bylo by wspaniale
Maximus89
23-02-2006, 15:50
up@
Czlowiek i Elf nawet mi sie podobają,krasnolud moze byc,ale orc troche naciagany....nie powinno byc rasy orca, poniewaz orc raczej jest rasa zaliczajaca sie do "złych". Wdg mnie powinny byc brane pod uwage rasy walczace przeciwko złu:)
Ja bym wybrał mrocznego elfa lub jakiegoś demona walczącego magią.
Naranim Sin
23-02-2006, 16:08
A może pół-ork ? Masz racje ze ork nie pasuje bo jeste zły...
Duch Niespokojny
23-02-2006, 16:49
Czlowiek i Elf nawet mi sie podobają,krasnolud moze byc,ale orc troche naciagany....nie powinno byc rasy orca, poniewaz orc raczej jest rasa zaliczajaca sie do "złych". Wdg mnie powinny byc brane pod uwage rasy walczace przeciwko złu
A może pół-ork ? Masz racje ze ork nie pasuje bo jeste zły...
Siejecie tu jakieś stereotypy.
Ludzie też są źli, a jakoś nikt nie ma nic przeciwko nim. Precz z ludźmi!!!:evul: :berserk:
Poza tym, czemu to niby "złymi" rasami nie możnaby grać? Czy w Tibii muszą być sami rycerze w lśniących zbrojach?
I jeszcze jedno: minotaury niby też są złe, a czytaliście tę książeczkę, którą można znaleźć w ciele minotaura w Ancient Temple? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Maximus89
23-02-2006, 17:02
Siejecie tu jakieś stereotypy.
Ludzie też są źli, a jakoś nikt nie ma nic przeciwko nim. Precz z ludźmi!!!:evul: :berserk:
Poza tym, czemu to niby "złymi" rasami nie możnaby grać? Czy w Tibii muszą być sami rycerze w lśniących zbrojach?
I jeszcze jedno: minotaury niby też są złe, a czytaliście tę książeczkę, którą można znaleźć w ciele minotaura w Ancient Temple? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Przejdz sie do maista minosow(mintwallin) to zobaczysz jak zostaniesz potraktowany.... I teraz wyobraz sobie ze grasz minotraurem... Praktycznei w kazdym miescie powinienes byc lany przez NPC :) .
alien111
23-02-2006, 17:17
Ja wybralem inna a jak bym mial wybrac inna to oczywiscie undead :]
A może powino być raz na odwrut może źli powinni walić dobrych ?? Nikt sie nie zastanawiał Rasy są świetnie przedctawione w grze Icewind Dale 2 i Line age 2 a ja zostaje przy półorku barbażyńcy :)
Nicely sie it would play Necromanta.
You walk and run from monsters' gang.
Something in this style how Diablo 2.
Srry from I talk whole time about figures Undead.
I like very this rase. :D
Ignatius Fireblade
24-02-2006, 08:33
Hmm... Nigdy nie przypadła mi do gustu gra Nekromantą w Diablo II... Uwarzałem, że jest za słaby. Przeszedłem tą grę trzy razy (Czarodziejką, Palladynem i Barbarzyńcą), pozastałe dwie postacie były nie dla mnie. Tak samo mogłoby być w Tibii... A i losowo generowane przedmioty specjalne (wypadające niezwykle rzadko) byłyby urozmaiceniem... Ale to już do innego tematu.
@Elysiak
Jak sobie wyobrażasz Nelromante? Ew. rzuć okiem do "Szkół magii" na tym forum. Tam mozesz się wypowiedzieć jeszcze dokładniej.
Tak swoją drogą Berserker powinien mieć słabe skile w shieldingu a nie powinien mieć takich jak zwykły wojownik.
Therus Mroczny
24-02-2006, 09:05
Omg, wy tu o nekromatach i barbarzyncach a ten temat jest o rasach!
Beliar Sohn
24-02-2006, 09:38
Ja chcialbym byc niziołkiem!
Niziołki to niskie istoty, które żyją w swoich małych wioskach. Kochają jadło, zabawy i większość z nich nie wyściubia nosa ze swoich norek i woli życie w spokoju od życia poszukiwaczy przygód - choć zdarzają się wyjątki. Niziołki bardzo dobrze rzucają wszelkimi pociskami. Ze względu na swoją zręczność i małe rozmiary są bardzo dobrymi łotrzykami.
Albo półelfem
Półelfy są wynikiem łączenia się ludzi z elfami. Dziedziczą część cech od każdego z rodziców. W zależności od rasy elfiego rodzica mogą to być różne umiejętności jak widzenie w ciemnościach (drowy) czy łatwość krycia się w lesie (leśne elfy). Od swego ludzkiego rodzica dziedziczą natomiast ciekawość i ambicje. Jednak samotni półelfi wędrowcy często są odrzucani przez obie rasy - dla elfów wyglądają jak ludzie, a dla ludzi jak elfy.
Ja bym wybrał inna, Chucka Norrisa.
Duch Niespokojny
24-02-2006, 10:37
Ja bym wybrał inna, Chucka Norrisa.
You advanced in roundhouse kicking. :D
Co do dawania jakichś bonusów do szybkości przyrostu skilli, magic levelu, prędkości poruszania etc. dla różnych ras, to jestem przeciw. Stwarzałoby to sytuacje, w których gracze, którzy już wybrali jakąś profesję byliby praktycznie zmuszeni do wyboru rasy, która do niej najbardziej pasuje (np. paladyn musiałby wybrać elfa). Dlatego bonusy dawane każdej z ras powinny być w miarę tak samo korzystne niezależnie od tego, czy się gra rycerzem, magiem itd. Na przykład drowy otrzymałyby zdolność widzenia w ciemności, niziołki - dodatkową umiejętność unikania ciosów, krasnoludy - częściową odporność na magię i tak dalej. W ten sposób nikt nie czułby się pokrzywdzony i każdy mógłby wybrać rasę, którą najbardziej lubi. Poza tym w obrębie każdej z nich byłyby dzięki temu różne profesje, bo w przeciwnym wypadku krasnolud zawsze byłby knightem, elf - paladynem etc.
Jestem dzieckiem nocy. Jakze inaczej? Jakze mialbym zaprzeczyc swojemu przeznaczeniu? Powiadają, że My, Wampiry z klanu Nosferatu, jestesmy obrzydliwi, jak zwierzęta. Ile to sie ma do prawdy? Sami sie przekonajcie. Uwazajcie tylko, zeby to nie byla ostatnia rzecz jaka zrobicie... Zaiste, nature mamy potworną. Zresztą, co wam, smiertelnikom do tego? My nie ujawniamy swojej natury tym, co krwi naszej nie są.
Ignatius Fireblade
24-02-2006, 11:02
Rasa wampirów, powiadasz? Ciekawy pomysł, bardzo ciekawy... Tylko jak rozpracować kwestię klasowości i outfit'ów? Bo, prawdę mówiac, ten z gry zupełnie mi nie pasuje. Takie nawiązanie do pierwszych mitów o Nosferatu w smokingach i muszkach... Trzeba by pomyśleć zrówno nad mocnymi i słabymi stronami tego wyboru. Jak uwazasz?
Niziołek, a klasa.... zapewne łotrzyk :)
Rasa wampirów, powiadasz? Ciekawy pomysł, bardzo ciekawy... Tylko jak rozpracować kwestię klasowości i outfit'ów?
Kłopotu bym nie miał, gdybym z klanu Tremere był. Oni czarodziejami są - niesmiertelność zdobyli podstępem. Tak, oni by innej profesji nie znieśli niż czarodzieje. Gdybym z klanu Gangreli był, także nie miałbym problemu. Oni miłuja naturę - jak druidzi. Może nie maja wielkich magicznych mocy, ale ich zamiłowanie do natury i zwierząt pomogłoby w osiągnięciu odpowiedniego wtajemniczenia. Wybór paladyna mógłby sprawić kłopot każdemu Wampirowi. My, Dzieci Nocy nie lubujemy sie w broniach miotanych - dla nas to marnotrawstwo naszych nadprzyrodzonych sił. Ja, jako przedstawiciel wyjątkowo brutalnego klanu Nosferatu wybrałbym rycerza. Tak, wyjątkowa siła i brutalność, którą obdarowani są członkowie klanu Nosferatu idealnie pasuje do tej profesji. Swego rodzaju - czarny rycerz. Sługa Nocy.
Jak zauważyłeś wiele zależy od klanu, któremu służy Wampir. Cechy klanowe są bardzo ważne przy wyborze profesji. One decyduja o charakterze Wampira. One ukazują ścieżkę, którą Wampir winien podążać.
Bo, prawdę mówiac, ten z gry zupełnie mi nie pasuje. Takie nawiązanie do pierwszych mitów o Nosferatu w smokingach i muszkach...
Mylisz nas z klanem Venture. Oni wyrobili sobie renome władców. Większość książąt jest właśnie z tego klanu (swoją drogą, podobno król Tibianus ma potomka z klanu Venture). Oni lubią muszki, garnitury, fraki, smokingi. My, Nosferatu, jesteśmy podobni do zwierząt. Nasza brutalność ukształtowała nasze rysy. Rysy bestii. Widok Nosferatu podobnego do ludzi to rzadkość. To złudzenie, które tworzą potężne Wampiry, by ludzie się ich nie bali. Nasza prawdziwa postać jest nieco bardziej, hmmm... Brutalna. Wątpie, żeby na świecie był człowiek, który potrafiłby spojrzeć na prawdziwą postać Nosferatu bez wykrzywienia, obrzydzenia, czy strachu. Większość ucieka w popłochu. Ci co zostają, gdy ujrzą Nosferatu w swej prawdziwej postaci najprawdopodobniej są sparaliżowani strachem, który nie pozwala im się ruszyć. Jest jeszcze inna mozliwość - człowiek nie ucieka, bo łudzi się, że któryś z nas zrobi go nieśmiertelnym. Taka osoba musi być wyjątkowo głupia lub postradała umysł. Kojarzenie nas ze smokingami to widok nas próbujacych dostosować się do zycia wśród ludzi.
Co do outfitu - myślę, że tu pasuje ubiór knighta, PACCa. Tak, to jedyne sensowne rozwiązanie. Szczególnie, jeżeli jest koloru czerwonego. My wampiry żywimy się krwią, więc czerwon i czarny niezmiernie do nas pasują.
Kumagoro
24-02-2006, 11:49
I jeszcze jedno: minotaury niby też są złe, a czytaliście tę książeczkę, którą można znaleźć w ciele minotaura w Ancient Temple? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Takie wolne tłumaczenie z pamięci (pisał to minotaur)
"W końcu oszukaliśmy głupiego smoka i zepchnęliśmy go do głębszej części jaskini, dzięki czemu mogliśmy iść dalej, natrafiliśmy na kamienną ścianę. W końcu pękła, po drugiej stronie zobaczyliśmy człowieka, miał miecz promieniujący energią, płytową zbroję i nogawice wykonane z łusek zielonego smoka. Wykrzyknął "HUZZZAAAHH!!!", nie wiem co to znaczy. AAARGH! Zabił moich strażników! A teraz idzie w moją stronę..."
W efekcie czego minotaury okazują się istotami dobrymi
I taka mała ciekawostka
Kojarzycie te ruiny na południe mint? Tam teraz bodajże trochę guardów biega i nic więcej
"Kroniki Mintwallin - miasta minotaurów rozdział III" (I i II wypalone)
We finally managed it to escape from the evil daemon. We had to give up most of our land. Only the city Mintwallin is left. Many good warriors died. We blocked the way out of the city with a drawbridge. I hope that will keep the daemon out. Now the only way out of the city leads to the labyrinth.
Kto wie, może jest w tych ruinach jakaś ukryta dziura z Demonem, albo coś a'la parchment room
Ludzie, Tibia ma wiele tajemnic...
Sorry za offtopic ^^
Oj ja wybieram elfa maga oczywiście. Spoko temacik. Jeśli chodzi o inne rasy to moge pare podać :) :niziołki, orki, nieumarli, helfingi i chyba to wszystko.:cygaro:
Moim zdaniem po pierwsze powinni dać więcej strojów i wyglądu ogólnie zwykłych ludzi... Wogle Tibia to świat zbliżony do ludzkiego więc ludźmi się gra fajnie... Po co udziwniać... Gdzieś ktoś pisał o tolerancji... Jak będą krasnoludy i elfy to jeszcze więcej będzie nietolerancji! Moim zdaniem to jest dobre w Tibi, że każdy jest (przynajmniej z wyglądu) taki sam(oprócz pacc, oni trochę inni). W końcu do tego się dąży...
Dla mnie to taki sam bezsens jak wporwadzenie szkół magii i takich sucharów...
slawekmag
24-02-2006, 12:41
Elf oczywiście :dance: No jak nie elf to człowiek może jaszczur:faceoff: . A kto chce być dworciem??;)
Duch Niespokojny
24-02-2006, 12:59
Oj ja wybieram elfa maga oczywiście. Spoko temacik. Jeśli chodzi o inne rasy to moge pare podać :) :niziołki, orki, nieumarli, helfingi
Eee... niziołki to chyba to samo co halflingi (chociaż mogę się mylić...).
@Down
A czemu nie? Przecież krasnoludy to rasa, a nie jakaś nierozerwalna wspólnota. One też toczą między sobą wojny i zabijają się nawzajem. Podobnie jest z każdą inną rasą.
Taaa... a potem będą elfy polujące w elf fortress tudzież krasnoludy expiące na guardach ;)
Maximus89
24-02-2006, 13:31
Taaa... a potem będą elfy polujące w elf fortress tudzież krasnoludy expiące na guardach ;)
To jak wyjasnisz to ze w Kazzo krasnale sa pokojowa nastawieni do ludzi, a w kopalniach nie...... Są dobre i złe krasnale :)
Walekifa
24-02-2006, 13:48
Taaa... a potem będą elfy polujące w elf fortress tudzież krasnoludy expiące na guardach ;)
Ludzie jednak polują w outlaw,czy amazon camp :p
@Kumagoro
Popieram.
Jak to kiedyś ktoś na tym forum napisał ludzie mówią :
„W naszej armii jest bohater, zabił on aż 25 żołnierzy wroga. Niestety w ich armii jest wredny i bezlitosny zabójca, który pozabijał 15 naszych żołnierzy!”
Jakoś tak ;p
To że w tibi walczymy z minotaurami /orkami/goblinamy/ lizardami. To nie znaczy że to oni są bezmózgimi istotami które nas atakują.
Może to ludzie są złą rasą, która rozpętała wszystkie wojny.
Ja bym wybrał małego demona. Uwielbiam być złem :) ale nie praktykuje szatnizmu jakby co... 8o
Pozdro
Thorin-Debowa Tarcza
24-02-2006, 18:58
Ja zaznaczylem czlowieka, ale oczywiscie maga ;)
No ja tam to byl wziął, a dokładniej wybral Wampira bądz Wilkołaka...
Akuratdo nich miałem słabość :)
sir Tifejo
24-02-2006, 20:30
Zawsze mialem sentyment do krasnali ;). Nie ma to jak krasnolod z toporem w lapie ;).
Miki Sorcerer
24-02-2006, 20:45
Krasnoludy wgniotą każdego w ziemię.:miecz:
No moze bez przesady ale Krasnale Rlz.;)
Heh Widze że temaci sie trzyma :) a Ja zostaje Przy Półorku barbażyńcy jak by wpadł w taki tum krasnali czy wampirow .... lepiej żebyście to nie wy byli :P Żartuje oczywiście :P
Mwahaha ja bym wybrał krasnoluda... Nawet jakbym wam do pasa nie doskoczyl to bym wam nogi poucinał mwahahahaha (Głupie elfy ;D)
[edit]
ZGNIECIEMY WAS MUAHAHAHA
http://img222.imageshack.us/img222/8277/durin5vf2vp.gif (http://imageshack.us)
Walekifa
24-02-2006, 23:15
A jak wyobrażacie sobie "Minotaurzyce" dobrze napisałem? :p No bo wkońcu dwie płcie są. A ja w ogóle nie wyobrażam sobie dialogo z koleżanką
-Kim zostajesz?
-Minotaurzycą Wojowniczką.
:D
A i zbroje trzeba by było inne dla nich zrobić.
@ Therus Mroczny
A jak wyobrażasz sobie guarda z tarczą, który tak naprawdę ma łuk? Albo pokolorowanego na różowo :p
Sir Emilio
24-02-2006, 23:34
Sam nie wiem, i tak grał bym człowiekiem. Zrobienie nowych ras toczyło by za sobą dużo roboty. Nowe outfity, sille, profesje ( nie wyobrażam sobie 4 profesji na kilka ras) grafiki ,miasta początkowe ,bronie (jeden łuk? Elfy czuły by się obrażone)
Przy tej kasie co oni biorą za te pacce to powinni już dawno 3D postawić. A tak pozatym to nie jest takie trudne skoro inne gry MMORPG[nie wiem czy dobrze napisałem] wyglądają lepiej. Pozatym można by wymyślić różne rodzaje łuków więc elfy by nie były pokrzywdzone. Krasnoludy róźne topory ulepszenie, ogniskowanie [tak jak w diablo] i już mamy następną rasę. Myślę, że 3 rasy by wystarczyły i tyle.
i już mamy następną rasę
I juz mamy nastepne Diablo ..
IMHO:
-wprowadzmy mody do eq, przeciez to bez sensu zeby zbroje roznily sie tylko pojedynczymi pktami armora
-ras od razu z 10, zeby nie bylo lamentow czemu akurat te 3 a nie inne zostaly wybrane
-short bow, long bow, composite i jeszcze jakies, to samo z kuszami
-sockety? czemu nie ;o
I mamy hybryde pretendujaca do miana nieudanego klona WoWa ...
Tibia jest jaka jest, i taka jaraja sie dziesiatki tysiecy ludzi. To zle ?
Walekifa
25-02-2006, 00:27
A,i co chce jeszcze prouszyć...Bronie na fista! Oczekaiwane przez wielu fist fighterow,dla Orka albo krasnala.
orc... a blizej berserker
Orki najepsze tez bym wybrał orkow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
B) B) sa cool
hekenszutse
25-02-2006, 09:26
ja to wole człowieka, ciekawie by bylo jakby np. czlowiek lał sie z innym czlowiekiem ubranym za elfa :):)ONI TERAZ TAK ZJE**** TIBIE, ZE SIE PRAWIE GRAC NIE DA A CO DOPIERO JAK WEJDZIE TO I JESZCE KILKA INNYCH RZECZY......smierc na miejscu
ONI TERAZ TAK ZJE**** TIBIE, ZE SIE PRAWIE GRAC NIE DA
Powiedz to Tetrowi I Jehihevowi...
Todix Dain
25-02-2006, 18:55
ELFY rzadza. ja wybralbym elfa
Wariat Adamo
25-02-2006, 19:17
Ja bym wybrał orca, półorca, minotaura, giganta cokolwiek co ma jakieś premie do siły bo wojownicy i barbarzyńcy rządzą.
A tak poza tematem w tibii mogli by zrobić zbroje ja male i female było by o wiele ciekawiej bo w innych mmorpg takie cos widzialem. Dobry to sposób aby płeć postaci w tibii się wyrównał bo narazie większość to mężczyźni. Z drugiej strony gdy wypadnie nam upragnione dsm z dl i bedzie dla female to na bank nieszczęśnik zamówi wizytę u psychoterapełty:faceoff: :faceoff:
Walekifa
26-02-2006, 21:35
@ Wariat Adamo
a co to za różnica? Dziewczyny grają Kobietami, chłopacy Mężczyznami ,i jest równo . Jak mamy to wyrównać? Stworzyć następnych Wokalistów(wokalistki?) Tokio Hotel? :P
@ Shinjix
Grasz w Bite fight?
Elf oczywiście :)
Nie trzeba robić ras, wystarczy zrobić outfity. Chodzi o to, że np. paladyn ma outfity do wyboru elfa scouta, dwarfa z kuszą (bodajrze soldek ma kuszę) i palaka z kołczanem na plecach. Knight miałby tego pakero, dwarfa guarda i jakiegoś porządnego elfa, mag arcanista, maga i geomancera. Po wykupieniu promocji wybieramy, czy chcemy być np. elven sorcerer itp. czy np. elder druid, elite knight (stare promo), czy np. dwarven paladin. Chcesz być elfem? Outfit elfa, promo na elvena i jesteś :)
Gnom,mroczny Elf,leśny Elf,Nocny Elf,wampir,Dracon,muminek,duch,smerf,gumiś,reksio, bolek i lolek,pszczółka maja lub gucio w zaleznosci od płci...no i moze jeszcze buka z muminków8o :p
ja bym wybrał gnoma (gdyby było mozna) gnomy sa swietne!:faceoff:
Mc.Twist
17-03-2006, 16:55
Ja bym wziął mrocznego Elfa , te są dopiero fajne :faceoff:
Driud Szreder
17-03-2006, 17:00
Moim skromnym zdaniem powinny być takie rasy:
Człowiek,Elf,Krasnal,Ork i Minotaur takie rasy jak gnomy czy hobbity nie pasują to tej gry za bardzo
Ehh przyznam chciałbym być
1Elf Mag
2Ork lub minotaur knight
3krasnal paladyn
4człowiek wszystkie klasy;)
Wydaje mi się, że najlepiej by było (przynajmniej na poczatek) zrobić jednynie outfity innych ras. I ewentualnie dołożyć jeszcze jakieś 2 czy 3 profesje charakterystyczne dla danych ras, ale do wykorzystania przez wszystkie rasy.
Na przykład dla krasnolódów mógłby to być Inżynier (jak wiadomo krasnoludy są naukowcami, a nie tylko wojownikami).
Dla elfów Łowca (świetny łucznik i doskonały biegacz, ale słabiutki w walce w zwarciu)
Dla ludzi już dość ras się namnożyło, ale najlepszą i dodającą grze klimatu byłaby chyba profesja Łotra (szybciej biega - tak jak łowca - i dobrze walczy mieczami - jak knight)
Takie są moje propozycje.
P.S.: Fajnie byłoby jakby ktoś z tego forum napisał do CIPów o naszych pomysłach...
Walekifa
13-08-2006, 01:29
Moim skromnym zdaniem powinny być takie rasy:
Człowiek,Elf,Krasnal,Ork i Minotaur takie rasy jak gnomy czy hobbity nie pasują to tej gry za bardzo
Ehh przyznam chciałbym być
1Elf Mag
2Ork lub minotaur knight
3krasnal paladyn
4człowiek wszystkie klasy;)
Krasnalud-Palladyn? Jesteś pewien? :D Jak pall,to i człowiek.
Ork/Mino knight? Może wojownicy,rycerze to też bardziej ludzie. O,i tutaj mamy już podział knighta na 2 klasy:
Knight 1 ręczna broń + Tarcza
Przyrost skilli broń 100% Tarcza 100%
Warrior 2 ręczna broń,bez tarczy,co jest logiczne :p
A wiadomo że w tibi można robić,co się chce więc Przyrost skilli
broń 150% tarcza 50%.
Excalibug
13-08-2006, 08:12
Ja bym wybrał orca np. lidera albo ridera.
Wydaje mi się, że najlepiej by było (przynajmniej na poczatek) zrobić jednynie outfity innych ras. I ewentualnie dołożyć jeszcze jakieś 2 czy 3 profesje charakterystyczne dla danych ras, ale do wykorzystania przez wszystkie rasy.
jesliby dolozyli nowe profesje z dnia na dzien powstalby problem co zrobic z aktualnymi 70k graczy - albo dac im od nowa wybrac profesje ( co po ostatnim update zaowocowaloby 90% sorcow ) albo pokrzywdzic ich na rzecz malej garstki zaczynajacych od nowa.
Na przykład dla krasnolódów mógłby to być Inżynier (jak wiadomo krasnoludy są naukowcami, a nie tylko wojownikami).
Naukowacami to sa, owszem, ale gnomy. Krasnoludy sa kowalami i wojownikami.
Dla elfów Łowca (świetny łucznik i doskonały biegacz, ale słabiutki w walce w zwarciu)
aka palek aktualnie dostepny.
Dla ludzi już dość ras się namnożyło, ale najlepszą i dodającą grze klimatu byłaby chyba profesja Łotra (szybciej biega - tak jak łowca - i dobrze walczy mieczami - jak knight)
rogue walczacy mieczami to glupi pomysl Blizzardu ( - WoW ), walczacy sztyletami - przy aktualnej mechanice bylby beznadziejny ( bo caly combat opiera sie o bronie przynajmniej tak silne jak warhammer ), dodatkowych zdolnosci nie da sie zaimplementowac ( backstab itp ) znowu ze wzgledu na mechanike ( atak melee i czary - wiekszy prymitywizm trudno osiagnac ), szybsze bieganie - duzy imbalans w walce pvp.
P.S.: Fajnie byłoby jakby ktoś z tego forum napisał do CIPów o naszych pomysłach...
--> proposal forum na Tibia.com
Jeśli w ogóle myślimy o zmianach, to trzeba by starszym graczom dać możliwość wyboru nowej profesji.
Odnośnie krasnoludów-naukowców to chyba w inne gry graliśmy ;)
Z łowcą potrosze się zgadzam, że pall jest podobny, ale łowca miałby szybciej biegać (niewiem czy pall biega szybciej od innych profesji :confused: )
A co do łotra, że byłby imbalans w pvp - łotr to gość co wbija sztylet w plecy i... ucieka. Dlatego akurat wydaje mi się, że łotr musiałby być nieco szybszy...
Takie moje zdanie B)
Nie za ciekawy pomysł... Za dużo roboty, jak niektórze wspominali- Elfy by musiały miec conajmniej 10 rodzajów łuków- inne miasta początkowe- Outffity- zdolności, skillowanie, magia, a żeby nie było monotonnie to odzielne zbroje itd dla każdej rasy... Pare miesiecy jak nie lat roboty:)
Przeczytaj sobie pięć postów wyżej...
Osobiście jestem przeciw wprowadzaniu ras, bo po pierwsze tibia straciłaby swój klimat a po drugie znacie cipsoft - wyjdzie wielkie g**no
sniper69
13-08-2006, 12:25
Pomysł fajny... pewnie wybrałbym elfa ;) Tylko CipSoft na pewno czegoś takiego nie wprowadzi bo było by z tym za roboty... No i pozostawałby problem graczy z wysokim levelem.
A odnośnie klas postaci, to mam tylko jedno "ale": mogli by zmienić nazwe paladyn na hunter, bowman czy coś w tym stylu :/ Jak można paladynowi do ręki włożyć łuk ;(
Jeśli w ogóle myślimy o zmianach, to trzeba by starszym graczom dać możliwość wyboru nowej profesji.
w jaki sposob ?
Odnośnie krasnoludów-naukowców to chyba w inne gry graliśmy ;)
oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow skoro w kazdej w ktora ja gralem ( od AD&D do WoWa ) krasnal nigdy nie mial ani premii do INT ani mozliwosci wybrania inteligentnej klasy ( moze poza priestem ) ?
Z łowcą potrosze się zgadzam, że pall jest podobny, ale łowca miałby szybciej biegać (niewiem czy pall biega szybciej od innych profesji :confused: )
po co dublowac klasy ?
A co do łotra, że byłby imbalans w pvp - łotr to gość co wbija sztylet w plecy i... ucieka. Dlatego akurat wydaje mi się, że łotr musiałby być nieco szybszy...
jak chcesz w tibii ( gdzie nie mozna nawet: usiasc, podskoczyc, polozyc sie ) zaimplementowac backstabb ? W tej grze nie ma mozliwosci uzywania skillow poza atakiem wrecz i czarami wiec takie cos nie ma racji bytu.
Felek Legolas
13-08-2006, 21:00
Przejdz sie do maista minosow(mintwallin) to zobaczysz jak zostaniesz potraktowany.... I teraz wyobraz sobie ze grasz minotraurem... Praktycznei w kazdym miescie powinienes byc lany przez NPC :) .
Kazdego dnia ludzie zabijają setki krasnali niedaleko Kazordoonu, niektore z nich okladajac czesto nawet pol godziny, jak najslabsza bronia, az do usranej smierci. Jakos krasnale jeszcze nam nie wypowiedzialy swietej wojny :P, a nawet wpuszczaja nas do miasta.
(podobnie z elfami)
@topic
Skrzyzowanie niziolka z elfem (zwinny, szybki, dobry strzelec).
Nie pytajcie jakby do tego doszlo xD
oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow skoro w kazdej w ktora ja gralem ( od AD&D do WoWa ) krasnal nigdy nie mial ani premii do INT ani mozliwosci wybrania inteligentnej klasy ( moze poza priestem ) ?
Gra się nazywa Disciples (na kompa).
A tak pozatym to pokonałeś mnie na całej linii. :p Poddaje się więc nie bij mnie więcej ;)
Niemniej jednak wciąż jestem za wprowadzeniem nowych ras do Tibii.
@down
Wczesniej napisałem o profesji Inżyniera dla krasnoludów i jakoś tak to słowo zmutowało do Naukowca przez kilka postów ;)
Pozatym odnosnie łotrzyka to wspominałem jednynie, że miałby dobrze walczyc na miecze i szybko biegac. Nie mówiłem NIC o cichych zabójstwach.
No i zasadniczo. Outfity innych ras jednynie wprowadzić.
Walekifa
14-08-2006, 00:08
oswiec mnie w jakiej grze znajdziesz krasanli naukowcow
Arcanum :) Może nie chodziło tu tyle o naukowca,co inżyniera/majstra etc. Kolega źle się wyraził :p Wiesz o co chodzi.
@ Ludzie.
Za bardzo sie rozpędzacie,i za bardzo chcecie upodobnić tibię do innych mmorpg. Chcecie elfy? Mało mmorpg'ow z nimi nie macie,droga wolna,horyzonty szerokie.
Narazie jest dobrze,tak jak jest.Można by ewentualnie wprowadzić kilka nowych klas,ale z rasami to już za dużo motania jednak. A by wprowadzać takie osobniki jak np. łotrzyk,trzeba by było zmieniać cały silnik/zasady gry... W tibi nie ma czegoś takiego jak np. Atak z zaskoczenia. Wsumie popieram posta Vila, jednak dało by rade dojść do jakiegoś porozumienia.
@backstabb:
wyobrazam sobie to tak:
mamy rogala ( aka rogue ), uzywajacego 2 sztyletow ( konia z rzedem temu ktory bedzie niezauwazony wbijal komus 2 jednoreczne miecze w plecy ). Sztylet = slaba bron ( bo w sumie czemu ma byc silniejsza od jakiegokolwiek miecza 1H ? wiecej niz 15 ataku bym mu nie dal... ), niech nawet zadaje 3-4x obrazenia przy wbiciu w plecy ( Baldur sie klania ). Niech nawet ten rogal bedzie szybszy od innych profesji, niech nawet backstabb bedzie "skillem" zuzywajacym mane ( vide exori/ challenge ktore stricte czarami nie sa ), powiedzcie mi tylko jaka ma szanse przebic sie tym nozem do ryb przez defence jakiegokolwiek moba ? Ile skilla potrzebowalby zeby zabijac masowo guardy ? Niech mu nawet te skille rosna 4x szybciej niz knightowi, ale wtedy zostaniemy z dylematem ranger-paladin czyli zdublowana klasa nikomu do niczego niepotrzebna.
Thief ma swoje zadania ( otwieranie skrzynek, zamkow, pulapki itp ) ale w grze tak ograniczonej nie ma wogole racji bytu, bo co to za sztuka stworzyc 5 klas melee rozniacych sie kosmetycznie ?
Rooker666
15-08-2006, 06:21
dodam coś od siebie
Dwarf
Profesje
Dwarf Soldier: (palladyn)
Distanse + 85 %
Shielding +110 %
Mlvl + 105 %
Melle Fighting + 90 %
Dwarf Guard : ( Knight )
Melle Fighting +90 %
Shielding + 120 %
Mlvl + 110 %
Distanse Fighting + 80 %
Dwarf Geomancer ( Sorc/Drut)
Distanse + 105 %
Mlvl + 90 %
Melle Fighting + 130 %
Shielding + 90 %
Elfy
Elf Scout (paladin)
Distanse Fighting + 115 %
Melle Fighting + 95 %
Mlvl + 105 %
Shielding + 70 %
Elf Arcanist (sorc,drut)
Distanse Fighting + 80 %
Melle Fighting + 105 %
Shielding + 80 %
Mlvl + 125 %
Elf Warrior
Distanse Fighting + 110 %
Melle Fighting + 115 %
Shielding + 85 %
Mlvl + 110 %
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.