Pokaż pełną wersje : Ważne u knighta
Więc tak, chciałbym prosić doswiadczonych graczy o informacje. Czy ktos z was wie może czy u knighta na uderzenia jak najmocniejsze mają wpływ jedynie skille, czy tak jak w przypadku exori lub czarów ofensywnyhc magów również lvl postaci. Proszę was bardzo o szybko odpowiedź.
moze nie jestem doswiadczonym graczem ale chyba na moc walniecia bronia maja skille i ilosc ataku broni :)
zatem u magow na ilosc zadawania obrazen, maja wplyw level i magiczny level :P
P0zdr0wienia :)
Na uderzenia z broni wpływają skile, atak broni oraz lvl, choć ten ostatni w małym stopniu. Różnica jest widoczna tylko przy bardzo dużej "przepaści" lvlowej. Na obrażenia z exori lvl ma największe znaczenie.
A ja się dopytam, w jakim +- tępie rosną skille u knighta?
(wiem że był temat o tym, ale nie mogę znaleźć)
@ down
Dzięki. Niezupełnie o to chodziło, ale to też się może przydać.
Na kazdy nastepny skill potrzeba 1.1x tyle czasu co na poprzedni. W praktyce trzeba wziac poprawke na to ze trening nigdy nie idzie nam idealnie.
@topic;
Ogolnie przyjmuje sie, ze na obrazenia najwiekszy wplyw ma wspolczynnik ataku broni i level, w dalszej kolejnosci skille. Skille zwiekszaja szanse trafienia natomiast level sredni dmg ( przez co lev 60 80/80 bedzie walic znacznie mocniej niz lev 10 80/80 co jest logiczne .. ).
Oczywiście że zależy też od lvl to podstawa:cygaro: dobre skile GS w łape i roz**** sie robi B) ze skilowaniem róznie bywa odradzam skilowanie pvp czyli człowiek na człowieka jak już to mordujesz biedne dwarfy a potem stawiasz ghula no jesli juz jestes za mocny to monka :p :cygaro:
Mithgar XX
28-03-2006, 01:36
Oczywiście że zależy też od lvl to podstawa:cygaro: dobre skile GS w łape i roz**** sie robi B) ze skilowaniem róznie bywa odradzam skilowanie pvp czyli człowiek na człowieka jak już to mordujesz biedne dwarfy a potem stawiasz ghula no jesli juz jestes za mocny to monka :p :cygaro:
Chyba nie za bardzo wiesz, o czym mowisz... miales kiedys najta 20+lv?
Wg mnie skilowanie knightem na monku jest raczej bezsensowne, gdyz trafiac go bedziemy bardzooo nieregularnie, ponadto musielibysmy skilowac bronia pokroju f axe/bs/ss, co raczej mija sie z celem. Ghul wystarcza w zupelnosci dla knighta, wh mnie jednak najlepiej skilowac na slimach- wystarczy dobre eq, duzo jedzenia i cierpliwosci:)
@up lurujesz dwa szczury na monka, w łape najsłabsza bron i skille leca, że nie nadążasz spamowac znajomych.....
@ Topic Tak, Lvl też się liczy
Pit Bull
28-03-2006, 05:08
Chyba nie za bardzo wiesz, o czym mowisz... miales kiedys najta 20+lv?
Wg mnie skilowanie knightem na monku jest raczej bezsensowne, gdyz trafiac go bedziemy bardzooo nieregularnie, ponadto musielibysmy skilowac bronia pokroju f axe/bs/ss, co raczej mija sie z celem. Ghul wystarcza w zupelnosci dla knighta, wh mnie jednak najlepiej skilowac na slimach- wystarczy dobre eq, duzo jedzenia i cierpliwosci:)
Dobrze mówisz skile to podstawa mój kolega ma knighta ze skilami 70/70 a ma dopiero 15 lvl jednak juz rozwala cyklopa hity siegaja blisko kolo 100-130.
Przy słabych skilach i przy wysokim lvl czas expienia wydluza sie bowiem knight nie wali zbyt mocno.
Chyba nie za bardzo wiesz, o czym mowisz... miales kiedys najta 20+lv?
Wg mnie skilowanie knightem na monku jest raczej bezsensowne, gdyz trafiac go bedziemy bardzooo nieregularnie, ponadto musielibysmy skilowac bronia pokroju f axe/bs/ss, co raczej mija sie z celem. Ghul wystarcza w zupelnosci dla knighta, wh mnie jednak najlepiej skilowac na slimach- wystarczy dobre eq, duzo jedzenia i cierpliwosci:)
a wedlug mojego doswiadczenia skillowanie na monku jest najlepsze znacznie szybciej wchodza skille poniewaz monk dostaje czesto blood hity :)
Stawiasz monka 2 potworki atakuja jego i ty jako 3 z jakies slabej broni walisz po 1-10 ale za to bardzo czesto co powoduje ze twoj skill rosnie szybciej
Mam pytanie. Czy zebyc lecial sword to musze walnoc blood hita tak samo czy zeby lecial shield muszi mi cos walnoc blood hita ??
De'monix
28-08-2006, 12:36
A ja myśle, że nie macie racji. Moj kolega z RL'a ma 41 Knighta i skille 76/73, a ja mam 55 Knighta i mam skille 71/70 i mam besi hit duzo wiekszy niż on, chociaż walimy tą samą bronią. Ja mam 215 a on ma 200, więc to duża różnica. Druga sprawa to ubijanie solo np. Dragów, na które mi idzie 1 uh, góra 2, a mu 2 do nawet 5, więc lvl ma dużo do gadania. Co do skilli, to napewno mają największe znacznie, ale lvl też jest ważny.
nitrobolon
02-09-2006, 21:31
@ up
Co racja to racja ale gdybym mial do wyboru 30 knight ze skillami 80/80 a 50 ze skilami 71/71 to oczywiscie bym wybral 30 bo skilowanie jest zmudne a expienie to dla mnie czysta przyjemnosc :P
POZDORWKA ;)
a wedlug mojego doswiadczenia skillowanie na monku jest najlepsze znacznie szybciej wchodza skille poniewaz monk dostaje czesto blood hity :)
Stawiasz monka 2 potworki atakuja jego i ty jako 3 z jakies slabej broni walisz po 1-10 ale za to bardzo czesto co powoduje ze twoj skill rosnie szybciej
No to ten gościu musi mieć prze dopbrego chara żęby monka bić z knifa. ja próbowałem kiedyś bić monka na skillach po 60 i nawet z fs mu obrazen nie zadawałem, teraz skilluje tylko na ghoulu
Sozemego
07-09-2006, 16:55
No to ten gościu musi mieć prze dopbrego chara żęby monka bić z knifa. ja próbowałem kiedyś bić monka na skillach po 60 i nawet z fs mu obrazen nie zadawałem, teraz skilluje tylko na ghoulu
Gdy 2 potwory przebijaja shielda monka, to wtedy latwo trafic...
a wedlug mojego doswiadczenia skillowanie na monku jest najlepsze znacznie szybciej wchodza skille poniewaz monk dostaje czesto blood hity :)
Stawiasz monka 2 potworki atakuja jego i ty jako 3 z jakies slabej broni walisz po 1-10 ale za to bardzo czesto co powoduje ze twoj skill rosnie szybciej
Haha :D Po 1 potworki musza atakowac ciebie bo to tobie ma leciec shield a nie monkowi:D po 2 monkowi bardzo zadko wchodza blood hity...Ja Osoboscie wole skillowac na potworkach bo po 1 nie zawsze kolegi ci postawi monka na tyle ile bys chcial a po 2 nie czesto sie trafia blood hity nawet bsem co jest chyba najwazniejsze w trenieniu sworda\axa\cluba Polecam Skillowania do 60/60 rotach jesli ma sie dobre eq to od 60 mozna isc na slimy jesli nie to do 70 roty a potem dopiero slimy... :sword: hail
Haha :D Po 1 potworki musza atakowac ciebie bo to tobie ma leciec shield a nie monkowi:D po 2 monkowi bardzo zadko wchodza blood hity...
dlatego wlasnie stosuje sie 2 potworki ktore maja sie zajac blokiem monka a my jako trzeci atak wchodzimy jak w maslo ..
Bongouser
07-09-2006, 20:31
FanFan jak bys czytal ze zrozumieniem nie pisal bys tamtego posta to tyle :]
@topic : LvL jest wazny przy zadawaniu obrazen .... ktos tam pisal ze Jego kumpel ma skile xx (wieksze od niego) a on ma wyzszy lvl i skille nizsze od niego a schodzi mu mniej uhow na draga ^^ Moze dlatego ze masz wiecej hp? xD pomysl nad tym
Exori zalerzy od lvla 1 lvl to 2 % do siły magii(zaczyna sie od 0 [zera]) tak jest w każdych profesiach a M lvl daje 3 % do siły magi (nawet u knighta :) )
a lvl od siły ciosuw prawie nic nie zalezy [rużnica odczuwalna tylko z 10 lvl do przodu]
Przepraszam za błedy ort. :cup:
Z tego co ja wiem, to level zwiększa średnią zadawanich hitów.
Powiedzmy, że jeden knight ma skille 50/50 i ma 10lvl, jego kolega ma takie same skille na 50lvl. Powiedzmy, że max hit tego słabszego rycerza to ~70, może on walnąć hita za 70 ale będzie się to działo dość zadko, a ten knight z 50 levelem i z takimi samymi skillami będzie miał też max hita ~70 ale będzie bił takie hity owiele częściej.
Ale nie jestem tego na 100% pewien.
Sercselon
08-09-2006, 20:39
Sorry za to ze walne przyklad nie z realnej tibii, ale byc moze mam racje.
Otoz stworzylem sobie kilka miesiecy tematu ots tylko dla siebie na zasadach rl tibii i sprawdzam na nim rozne ciekawe rzeczy. Stworzylem sobie 4 postacie z takimi samymi skillami po 100: 1 lvl, 10 lvl, 100 lvl oraz 1000 lvl. Kazda postacia bilem z sca demona ~1h. Co zaobserwowalem? Wszystkie 4 postacie mialy takiego samego best hita - 298. Natomiast srednie hity sie roznily, i to niemalo. Postac na 1 lvlu miala sredni hit ~31, na 10 lvlu ~35, na 100 lvlu ~57, a na 1000 lvlu az ~213! Wniosek: skill zwieksza mozliwy best hit, lvl zwieksza sredni hit.
Cenarius
09-09-2006, 09:23
Sorry za to ze walne przyklad nie z realnej tibii, ale byc moze mam racje.
Otoz stworzylem sobie kilka miesiecy tematu ots tylko dla siebie na zasadach rl tibii i sprawdzam na nim rozne ciekawe rzeczy. Stworzylem sobie 4 postacie z takimi samymi skillami po 100: 1 lvl, 10 lvl, 100 lvl oraz 1000 lvl. Kazda postacia bilem z sca demona ~1h. Co zaobserwowalem? Wszystkie 4 postacie mialy takiego samego best hita - 298. Natomiast srednie hity sie roznily, i to niemalo. Postac na 1 lvlu miala sredni hit ~31, na 10 lvlu ~35, na 100 lvlu ~57, a na 1000 lvlu az ~213! Wniosek: skill zwieksza mozliwy best hit, lvl zwieksza sredni hit.
ale dobrześ to powiedział na otsie to wiesz -.- małe prawdopodobieństwo że to co mówisz jest prawda zrób taki test na rl to uwierze ^^
stanek000
14-05-2008, 07:08
Chlpie zaobczysz sam jak cos
Utyszkodnik
14-05-2008, 16:29
Patrz na datę ARCHEOLOGU.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.