Pokaż pełną wersje : Dziwny problem graficzny w Tibi!
Przemo(C)
08-04-2006, 20:46
Witam szanownych graczy!!! Mam strasznie dziwny problem...Otoz przeprowadzilem sie jakis czas temu i mam nowego kompa... (Troche lepszy niz ostatnio, ale co z tego jak w tibie nie moge grac:( ). Nastepujacy problem to : O polowe mniejsza rozdzielczosc i jakies czarne dziwne piksele( nie wiem jak to nazwac... brak Efektu swietlnego ??) Obrazek powinien znajdowac sie ponizej.
Tylko jesze jedno: Nie moglem sciagnac tibi z Tibia.pl musialem z Tibia.com. Prosze tez mi nie mowic zebym zrobil Graphics>Advance itp. bo naprawde to jusz probowalem. Chyba ze cos naprawde trudniejszego. Nie gram jusz w "normalna Tibie" od miesiaca dlatego prosze o pomoc. Za wszystkie porady ktore beda bardzo dziekuje.
http://img449.imageshack.us/img449/4442/glupitibia2fp.jpg (http://imageshack.us)
Kiepsko to wyglada ?? :angry: okno jest w maksymalenj rozdzielczosci nie da sie juz zwiekszyc, najwyzej pomniejszyc;(.
Vanhelsen
08-04-2006, 21:47
options -> graphjic -> don't streach... powinno być ODZNACZONE!
To jest normalne :P. Też to miałem i wiem jak to zmienić. Musisz włączyć Options>Graphics> a tam ci się pojawi okno w którym masz do wybrania rozdzielczości ekranu (najlepiej wybierz taką z jaką pracujesz na kompie (ja mam 1024*768 i w Tibii ustawilem tak samo)):
640*480, 16 Bits
800*600, 16 Bits
1024*768, 16 Bits
640*480, 32 Bits
800*600, 32 Bits
1024*768, 32 Bits
(powyższych ustawień niekiedy nie trzeba przestawiać lecz czasami pomaga)Pod tym oknem jest przycisk "Advanced" włącz go i pojawi ci się okno w którym masz zaznaczyc "Show light efects" kliknij OK i wszystko powinno być jak po staremu :P
options -> graphjic -> don't streach... powinno być ODZNACZONE!
Niewprowadzaj ludzi w błąd !!! Ta funkcja jest do tego aby można było rozciągać okno gry do dowolnego rozmiaru !!!
Nowe stery do grafiki, najnowszy DirectX i powinno być dobrze
Yoh Asakura
08-04-2006, 22:39