Pokaż pełną wersje : Ile dista powinienem miec?
Ile dista powinienem miec 53 palem?
Prosze o nie usuwanie i nie zamykanie tematu
Z gory dziekuje.
nie znam się na palach ale patrząc na mojego kolege 24 pladyn 68 skilla to ty powinieneś mieć conajmniej z 85 tak mi się wydaje
Zala Milis
13-04-2006, 21:08
ta i wydac z 30k na speary:P
pall jest najbardziej udupiony od wakacji, i ja nim gram :P (55 dist )
Gustaw Zabijaka
13-04-2006, 22:50
Od 80-85 najlepiej jakbys potrenil do 85 to juz bys fajnie walil xD
Najlepiej 100, jak masz czas to pyknij 120, co ci tam.
slawekmag
14-04-2006, 20:30
85-99, oczywiście jak chcesz więcej to nie mam nic przeciw :evul:
ja mam 49lvl i 74 dista, ale gram na non-pvp i nie ma jak trenić, można na geo, ale kto mi trapnie??
Arathorn
14-04-2006, 20:52
Ile dista powinienem miec 53 palem?
Więcej.
<limit -.->
IMHO 80 wystarczy, chociaż powiem, że opłaca się wydać trochę kaski na speary, w końcu zawsze jest ten komfort expienia?
Signed,
Bunco.
Vam'pirek1991
14-04-2006, 22:23
Ja na 8lvl jak wyszedłem z rooka to od razu skillowanie i na 8 lvl mialem 78 dista i do tej pory tyle mam. Na speary wydałem ok. 20k :/
Wojtas_Smieciarz
16-04-2006, 18:10
a ja zrobilem 87 dista(40% do 88) na 45lvl-u szpan ^^ sporo kaski poszlo ale odechcialo mi sie expic nim na tym servie(PA-ndoria) bo widze jak padąja na expie moi kumple przez niewyrzytych ludzi :)
Nie tren, szkoda czasu. Lepiej duzo strzelac boltow/strzal.
Frajernia używająca botów do podnoszenia spearów sie odzywa ;/
a wtedy gdy ja mając 8 lv i ćwicze uczciwie....gdy ktoś zada mi pytanie "skills?" ...odpowiem mniej wiecej "50" albo nawet mniej to " hahahahahahahah jaki nooob, ja mam 80 dist" ;/ nic dziwnego jak uzywacie multi clientów i botów do podnoszenia spearów...jedną postacią robicie monka a druga wam skiluje.