zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Widelka, ponizej ktorych sie nie spadnie?


Etoric
03-05-2006, 15:38
Czy uwazacie, ze powinno byc cos takiego jak widelka dotyczace straty levela.
1-20
21-45
46-70
71-110
I np. jezelibysmy nabili 46 level to nie moglibysmy spasc ponizej go chocbysmy gineli 100 razy. I zalozmy ze dla paccow byly by to widelka 10 levelowe czyli :1-10
11-20
21-30 etc
a dla faccow co 30 leveli
1-30
31-60
Wiem, ze CipSoft na tym by nie skorzystal ale NA PEWNO zwiekszylo by sie kupno premiowanych konto przez osoby posiadajace slabe lacza tak jak np. ja"neozdra";/ Na 100% bym kupil pacca poniewaz wiem ze moglbym bezpiecznie expic. Tak samo skorzystali by na tym osoby, ktore w przyszlym czasie zostaly by shakowane-Spoxster-160 leveli poszlo sie je*ac w pare minut. Co wy o tym sadzicie?
Ps prosze nie kasowac i nie odsylac mnie do www.tibia.com-> proposals bo nie wiem jak tam by zareagowali. Chce tylko zobaczysz wasze opinie.

trzmielu
03-05-2006, 16:00
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-

Etoric
03-05-2006, 16:02
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-
noo a zalozmy gdyby ten system nie dzialal na red skullach?
a po 2. to sobie pomysl jakbys w godzine stracil 2 lata ciezkiej pracy?

Zyphiel
03-05-2006, 16:06
Raczej bez sensu. Tibia to taka gra, w której śmierć wiąże się z dużymi stratami, i wątpie żeby CIP chcieli to zmieniać.
A co do hacków, CIP zaznaczają sobie przy zakładaniu konta, że nie są odpowiedzialni za żadne straty. Zresztą, w wielu przypadkach dana osoba sama się o hacka prosi :) (bot sharing mc itd.)
Ciekawy pomysł, ale nie popieram

@up (edit)
To co by to dało w przypadku hacka? Wystarczy nabić reda i rookować

Etoric
03-05-2006, 16:11
Raczej bez sensu. Tibia to taka gra, w której śmierć wiąże się z dużymi stratami, i wątpie żeby CIP chcieli to zmieniać.
A co do hacków, CIP zaznaczają sobie przy zakładaniu konta, że nie są odpowiedzialni za żadne straty. Zresztą, w wielu przypadkach dana osoba sama się o hacka prosi :) (bot sharing mc itd.)
Ciekawy pomysł, ale nie popieram

@up (edit)
To co by to dało w przypadku hacka? Wystarczy nabić reda i rookować
taa....smierc w tibi to calkiem normalna sprawa;] szczegolnie mass kicki ktore sie stosunkowo czesto zdazaja...10% twojego CALEGO expa leci..daleko w pi*du

teletoobis
03-05-2006, 16:15
Kontrowersyjny pomysł, moim zdaniem to by było bez sensu bo nie dało by się nikogo zrookować :D

@offtop
etoric kto ty jesteś bo ja też z białego i z wygody jestem a znam 1 osobe oprócz mnie stąd, która gra w tibie ;o jakaś ksywka? :>

kamil35s
04-05-2006, 17:11
No faajnie by tak było. Moim zdaniem beznadziejny pomysł. Bo tak jak ktoś tutaj up powiedział że robisz se powiedzmy 70 lvl i idziesz na demony bo jak dedniesz to i tak expa tyle samo. :P beznadzieja

Yoh Asakura
04-05-2006, 18:05
IMHO zamiast widełek można by było zrobić coś w podobie do błogosławieństw, tyle, że po zgonie nie traciłoby się expa. Oczywiście takie coś słono by kosztowało i byłoby jednorazowego użytku.

Pan Jordi
04-05-2006, 20:37
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-


Zgadzam sie całkowicie

evilKRIK
05-05-2006, 14:44
Dziko bo niby fajnie bo mało kto grajacy an poważnie zpada z 50 na 10 ale jak nabijesz lvl granicy widełek to możesz huncic i się nie boisz i dlatego jestem przeciw.

The Mass
05-05-2006, 14:57
Zawsze, gdy idziesz pierwszy raz ( Bądź może i nie pierwszy... ) na silnego potwora, zawsze jest ten dreszczyk emocji. A gdy np. masz 41 level, to idziesz bez najmniejszego stresu, że padniesz.. Coś a la OTS.

Śmierć zawsze kojarzyła się Tibijczykom z czymś najgorszym, gdy byłyby te widełka, nie była ona by już taka straszna.. Gra straciłaby jeden ze swoich uroków.

Więc pomysł całkowicie mi się nie podoba.

DRoN
05-05-2006, 15:19
Pomysł kiepski, ale jeśli jego celem miało być uniemożliwienie zrookowania postaci przez hakera, to mogliby wprowadzić np. jak zaliczysz w ciągu dnia 3 dead'y, to masz bana na dzień.
albo:
Każdy kolejny dead tego samego dnia zabiera mniej expa(procentowo)np. 1 dead 10%(7% z promo), 2 dead 9%(6,3% z promo), 3 dead 8,1%(5,7% z promo).I tak każdy kolejny dead o 10% mniej efektywny niż poprzedni.
lub:
Poprostu po każdym deadzie dostajesz powiadomienie na e-maila i bana w grze, i żeby zdjąć bana musisz kliknąć w podany tam (w e-mailu) link.