Pokaż pełną wersje : Widelka, ponizej ktorych sie nie spadnie?
Czy uwazacie, ze powinno byc cos takiego jak widelka dotyczace straty levela.
1-20
21-45
46-70
71-110
I np. jezelibysmy nabili 46 level to nie moglibysmy spasc ponizej go chocbysmy gineli 100 razy. I zalozmy ze dla paccow byly by to widelka 10 levelowe czyli :1-10
11-20
21-30 etc
a dla faccow co 30 leveli
1-30
31-60
Wiem, ze CipSoft na tym by nie skorzystal ale NA PEWNO zwiekszylo by sie kupno premiowanych konto przez osoby posiadajace slabe lacza tak jak np. ja"neozdra";/ Na 100% bym kupil pacca poniewaz wiem ze moglbym bezpiecznie expic. Tak samo skorzystali by na tym osoby, ktore w przyszlym czasie zostaly by shakowane-Spoxster-160 leveli poszlo sie je*ac w pare minut. Co wy o tym sadzicie?
Ps prosze nie kasowac i nie odsylac mnie do www.tibia.com-> proposals bo nie wiem jak tam by zareagowali. Chce tylko zobaczysz wasze opinie.
trzmielu
03-05-2006, 16:00
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-
noo a zalozmy gdyby ten system nie dzialal na red skullach?
a po 2. to sobie pomysl jakbys w godzine stracil 2 lata ciezkiej pracy?
Raczej bez sensu. Tibia to taka gra, w której śmierć wiąże się z dużymi stratami, i wątpie żeby CIP chcieli to zmieniać.
A co do hacków, CIP zaznaczają sobie przy zakładaniu konta, że nie są odpowiedzialni za żadne straty. Zresztą, w wielu przypadkach dana osoba sama się o hacka prosi :) (bot sharing mc itd.)
Ciekawy pomysł, ale nie popieram
@up (edit)
To co by to dało w przypadku hacka? Wystarczy nabić reda i rookować
Raczej bez sensu. Tibia to taka gra, w której śmierć wiąże się z dużymi stratami, i wątpie żeby CIP chcieli to zmieniać.
A co do hacków, CIP zaznaczają sobie przy zakładaniu konta, że nie są odpowiedzialni za żadne straty. Zresztą, w wielu przypadkach dana osoba sama się o hacka prosi :) (bot sharing mc itd.)
Ciekawy pomysł, ale nie popieram
@up (edit)
To co by to dało w przypadku hacka? Wystarczy nabić reda i rookować
taa....smierc w tibi to calkiem normalna sprawa;] szczegolnie mass kicki ktore sie stosunkowo czesto zdazaja...10% twojego CALEGO expa leci..daleko w pi*du
teletoobis
03-05-2006, 16:15
Kontrowersyjny pomysł, moim zdaniem to by było bez sensu bo nie dało by się nikogo zrookować :D
@offtop
etoric kto ty jesteś bo ja też z białego i z wygody jestem a znam 1 osobe oprócz mnie stąd, która gra w tibie ;o jakaś ksywka? :>
kamil35s
04-05-2006, 17:11
No faajnie by tak było. Moim zdaniem beznadziejny pomysł. Bo tak jak ktoś tutaj up powiedział że robisz se powiedzmy 70 lvl i idziesz na demony bo jak dedniesz to i tak expa tyle samo. :P beznadzieja
Yoh Asakura
04-05-2006, 18:05
IMHO zamiast widełek można by było zrobić coś w podobie do błogosławieństw, tyle, że po zgonie nie traciłoby się expa. Oczywiście takie coś słono by kosztowało i byłoby jednorazowego użytku.
Pan Jordi
04-05-2006, 20:37
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-
Zgadzam sie całkowicie
evilKRIK
05-05-2006, 14:44
Dziko bo niby fajnie bo mało kto grajacy an poważnie zpada z 50 na 10 ale jak nabijesz lvl granicy widełek to możesz huncic i się nie boisz i dlatego jestem przeciw.
The Mass
05-05-2006, 14:57
Zawsze, gdy idziesz pierwszy raz ( Bądź może i nie pierwszy... ) na silnego potwora, zawsze jest ten dreszczyk emocji. A gdy np. masz 41 level, to idziesz bez najmniejszego stresu, że padniesz.. Coś a la OTS.
Śmierć zawsze kojarzyła się Tibijczykom z czymś najgorszym, gdy byłyby te widełka, nie była ona by już taka straszna.. Gra straciłaby jeden ze swoich uroków.
Więc pomysł całkowicie mi się nie podoba.
Pomysł kiepski, ale jeśli jego celem miało być uniemożliwienie zrookowania postaci przez hakera, to mogliby wprowadzić np. jak zaliczysz w ciągu dnia 3 dead'y, to masz bana na dzień.
albo:
Każdy kolejny dead tego samego dnia zabiera mniej expa(procentowo)np. 1 dead 10%(7% z promo), 2 dead 9%(6,3% z promo), 3 dead 8,1%(5,7% z promo).I tak każdy kolejny dead o 10% mniej efektywny niż poprzedni.
lub:
Poprostu po każdym deadzie dostajesz powiadomienie na e-maila i bana w grze, i żeby zdjąć bana musisz kliknąć w podany tam (w e-mailu) link.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.