PDA

Pokaż pełną wersje : Nowa gra MMORPG - poszukiwane grafiki (graficy)!

Gesior
13-05-2006, 02:06
Nowa gra MMORPG - poszukiwane grafiki (graficy)!
Tworze grę MMORPG (chyba tak mozna ją nazwac). Gra bedzie dzialac na podobnych zasadach co Ogame, Bite*ight itp. - grać się będzie przez strone www. Grę pisze w PHP (bazy MySQL). Jestem dopiero początkującym programistą, więc może mi to zająć troche czasu i może wyjść "kijowo".
Gra będzie polegać na rywalizacji krasnali i rycerzy. Kto wybuduje potężniejszy zamek i będzie miał silniejszych graczy. Już mam wymyślone kilka questów, a robienie każdego zajmie conajmniej pare godzin. (zwiedzić pare miejsc, pare listów wysłać i poczekać na odpowiedź itp.)

Poszukuje osób które mają pomysły na bronie (axe, sword, club), zbroje, "legsy" (spodnie), buty, hełmy, tarcze, pierscienie i amulety właściwości sam wymyśle (kiedy będe juz znal wszystkie mozliwe parametry broni), ale potrzebuje grafik 200x200 lub 100x100 pikseli BEZ TŁA (po wyświetleniu na stronie chce widziec tylko broń bez otaczającego ją tła) w formatach bezstratnych-otwieranych przez większość przeglądarek internetowych (.PNG?) prosze też podawać jakieś propozycje nazw dla przedmiotów (po polsku!),
W ramach wynagrodzenia jedyne co mogę zaoferować to pieniądze w powstającej grze i wpisanie twojego nicka (lub imienia/nazwiska - przy grafice) w "Bibliotece Broni" która będzie dostępna na stronie z grą i będzie źródłem informacji o grze.

Plany wersji 1.0: (zrobiona najpóźniej do końca wakacji - kiedy zrobie juz jakąś grywalną wersje odrazu podam link)
-Formularz rejestracji (~50 parametrów do wpisania/wybrania)
-2 rasy (Rycerz i Krasnal)
-Możliwość treningu ponad 10 skilli (axe, sword, club, shielding, chowanie sie (przed graczami), szukanie innych (graczy), unikanie ciosow, level magiczny, szukanie questow, szukanie rozwiazan questow (zaklec do ksiazek - czytaj dalej) - reszta skilli jeszcze nieopracowana)