zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pytanie o Vmpira

Wujek Mietek
14-05-2006, 13:28
Mam pytanie jestem knightem po wyjsciu z rooka ale w tibię gram już od pół roku
1)czy na 25 lvl skille 70/70 z sorcem 28 lvl hmm, damy rade vampirowi ?
2)gdzie jest vampir na terenie dla facc prosze o mape + jakiegos screena
3)jakie potworki po drodze spotkamy i czy trzeba powiększyć ekipe (druid lvl 29)
4) czy to będzie opłacalne ?

Ps:te lvl to tylko przypuszczenia mam narazie 8 lvl (dopiero wyszedłem z rooka myśle że za jakis miesiąc będzie 25 lvl , bo szybko expie) obecnie druid lvl 21 sorc lvl 23 no

Nevermight
14-05-2006, 13:39
1 - Waste UH
2 - Szukaj na South-West od POH
3 - Nie
4 - Nie

Nevermight ;)

Xzonixek
14-05-2006, 13:50
@Up.
Zauważ że gsy są północy i na wschodzie (solo spawn).

Witcha możesz spotkać (lured). Slim. Przy Vampie są ghule i szkielety.

Hory
14-05-2006, 15:13
Oczywiście że dacie rade go zabić ale po co? Jesli myślisz ze tam pohuncisz i wypadnie ci jakis loot to się grubo mylisz... Nie licz na nic. Ale oczywiscie w celach rekreacyjnych mozesz isc z tym sorcem i zabic wampirka.
Powodzenia...

Wujek Mietek
14-05-2006, 15:25
Idziemy dla satysfakcji a nie dla huntu ! tylko chciałem wiedzieć czy ta satysfakcja nie bedzie kosztowała nas deda ;P no i czy duże koszty poniesiemy ;)

Satyr
16-05-2006, 19:33
Idziemy dla satysfakcji a nie dla huntu ! tylko chciałem wiedzieć czy ta satysfakcja nie bedzie kosztowała nas deda ;P no i czy duże koszty poniesiemy ;)

taaak koszty zabicia 1 vampa będą ogromne!! nie idzcie lepiej.......:]

balun
16-05-2006, 19:37
Jeszcze jest jedna rzecz, resp trwa 30 min.
Sam sorcerer z 1 ds'em dałby sobie rade.

Jalokowy_
16-05-2006, 19:41
Jak chcecie to idzcie na tego vampa (ja sie nie bd wtracal)
Jednakże zdaj sobie sprawe ze nic ci na bank nie wypadnie, a koszta tejze wyprawy jak na ciebie beda niemale :/ - ale powo ;)

red skullburak
18-05-2006, 21:48