Zlodziej
18-05-2006, 12:12
Tak jak w temacie. Mam następujące pytanie: Jak ustosunkowujecie się do nowego pomysłu CIPsoftu a mianowicie tzw. statement control, czyli możliwości bezpośredniego raportowania wypowiedzi z game-chatu, trade-chatu, rl-chatu help-chatu bezpośrednio do custumer support?
Chodzi mi głównie o to, czy wg was korzyści z wprowadzenia tej możliwości będą duże? Czy jest to sensowne rozwiązanie? Czy bardziej pomoże, czy zaszkodzi?
A dlaczego miałoby zaszkodzić? Otóż jak ogólnie wiadomo czasami zdarza się (każdemu) przez przypadek otworzyć zły chat, niechcący wcisnąć Tab, czy nawet zapomnieć zmienić okno z trade na prywatną rozmowę. Dlatego też uważam za TOTALNIE niesprawiedliwe traktowanie osoby, która napisała przez przypadek coś np po Polsku na help chacie z osobą, która tą samą wiadomość spammuje cały chat.
Wg mnie czasami po prostu nie można ocenić, czy dana osoba umyślnie złamała zasady po tylko jednej wypowiedzi, dlatego też będą z tą opcją bardzo poważne problemy.
Chciałbym usłuszeć wasze opinie na ten temat.
Chodzi mi głównie o to, czy wg was korzyści z wprowadzenia tej możliwości będą duże? Czy jest to sensowne rozwiązanie? Czy bardziej pomoże, czy zaszkodzi?
A dlaczego miałoby zaszkodzić? Otóż jak ogólnie wiadomo czasami zdarza się (każdemu) przez przypadek otworzyć zły chat, niechcący wcisnąć Tab, czy nawet zapomnieć zmienić okno z trade na prywatną rozmowę. Dlatego też uważam za TOTALNIE niesprawiedliwe traktowanie osoby, która napisała przez przypadek coś np po Polsku na help chacie z osobą, która tą samą wiadomość spammuje cały chat.
Wg mnie czasami po prostu nie można ocenić, czy dana osoba umyślnie złamała zasady po tylko jednej wypowiedzi, dlatego też będą z tą opcją bardzo poważne problemy.
Chciałbym usłuszeć wasze opinie na ten temat.