Pokaż pełną wersje : Odtwarzacze MP 4!
Witam. Zastanawiam się nad kupnem odtwarzacza MP 4 dlatego mam kilka pytań:
1.Na co powininem zwrócić uwagę przy zakupie.
2.Srednia cena.
3.Fajne to wogóle jest ?:P
Walekifa
25-05-2006, 20:27
POlecam ci mp3 128-256mb, nie wiem po co się kozaczyć tym :p Zarąbie ci dres takie mp4 za 500 zł i co ? Płacz :p
slawekmag
25-05-2006, 20:39
A ja polecam 512 ewentualnie 256. No i zwróć też uwagę na firmę i made in "Azbekirstan" :p
Squaess'me
25-05-2006, 20:40
ja mam 256;
dyktafon, notatki, obrazki, filmiki, muzyka, dyktafon, radio, sluchawki
cena to kolo 300zl chyba
Sharphis de'Moon
25-05-2006, 20:46
Nie znam się za bardzo na tym, ale przypominam że mógłbyś spojrzeć na ofertę firmy neobit.pl (www.neobit.pl), reklamowanej ostatnio na tibia.pl. Są tam odtwarzacze mp4 od 185 zł.
Krzesław
25-05-2006, 20:47
iPod Video 30Gb (jeśli masz kasę, bo kosztuje 299$). Nie bedziesz szpanował, słuchał na szkolnych wycieczkach, a nie na ulicy to będzie na pewno długo służyć;)
A jak z jakością filmów i teledysków?
@up: A to takie trudne podzielić sobie te 30gb przez średnią wielkość teledysku? (35-50mb)
@edit: eee... dobra nie doczytałem. Trudno się mówi. =P
@up: A to takie trudne podzielić sobie te 30gb przez średnią wielkość teledysku? (35-50mb)
I co miała wprowadzić ta twoja "wypowiedzić" do tego tematu?
Chodziło mi o to w jakiej jakości są filmy tzn. czy są odtwarzane płynnie, czy w takim małym wyświetlaczu można coś zoabczyć....
Krzesław
25-05-2006, 23:06
W sumie zakładasz tu ten temat, jakbyś się spodziewał, że odpowie ci tłum specjalistów... Na wp.pl masz fachowy dział MP3, z opisami wielu przenosnych odtwarzaczy.
Vamerian
25-05-2006, 23:15
Ale po jakiego grzyba ci filmy albo obrazki? Obrazki masz na komputerze, filmy z resztą też, pewnie tylko dla szpanu. Kup mp3 przynajmniej nie będziesz żałował jak Ci porwią.