Pokaż pełną wersje : to normalne?
Nekret Dras
26-06-2006, 12:13
jestem początkującym graczem (12lvl) i chodzę czesto na Valkirie(85 exp.). Pewnego razu spotkałem minotaura archera (65 exp. (tak czytałem :P )) myśle, że w porównaniu z valkiriom (ona daje max 20hit) to pikuś podchodze do niego żeby mu wlać, a tu nagle pełno hitów od niego po: 57, 34 i 26 mam 19 HP depresja mało many (wtedy jeszcze zbierałem na exura gran więc musiałem sie zwykłąleczyć) naszczęście zwiałem!
O.K. a teraz pytanie zawsze myślałem, że siła potwora załeży od exp. a tu gość o 20 exp mniej od valkirji którom załatwiam bez problemu prawie mnie dednoł!!! To normalne?
Tak to normalne ;] Mino archer potrafi sieknac ;]
Dwimenor
26-06-2006, 12:37
Porównaj ilość hp tych potworów, oraz jakie hity się im zadaje. Mino Archer ginie po pierwszym trafieniu nieco bardziej doświadczonej postaci(knight/paladyn) a Valkiria już nie.
Krejzi Frog
26-06-2006, 12:52
Skoro tego niewiedziałeś,to ostrzegam Cię przed Hunterem-jego też nienależy porównywać do innych...jest podobny do archera :]
@Down:Tak. :) emm....Taki krejzi gs sobie chodzi xd
Diego'Odin
26-06-2006, 12:55
Skoro tego niewiedziałeś,to ostrzegam Cię przed Hunterem-jego też nienależy porównywać do innych...jest podobny do archera :]
jest o wiele mocniejszy i zwykle wystepuje na otwartych przestrzeniach
potrafi walnac nawet za 100
Orshabaall
26-06-2006, 14:24
To tak samo jak ds - daje 240 expa a mozna go z vortexa na 8 lvlu zabic
O lol od razu zgłoś to do gm to pewnie jakiegos rara dostaniesz tylko sie pospiesz!!!!
O lol od razu zgłoś to do gm to pewnie jakiegos rara dostaniesz tylko sie pospiesz!!!!
Ja tesz coź dostanem? Jakoms broń bym chciał bo ze sforduf bijem!
Wes koles... Widac ze gosc jest poczatkujacy a Ty odrazu tak mu dojeżdzasz... Wrzuc na looz...
@up
Napisal chyba ze jest poczatkujacy. Poczatkujacym trzeba pomagac a nie im ublizac i dokuczac.
@topic