zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Doświadczenie na światach pvp-enforced


Shiray
27-06-2006, 11:45
Jako, że niedawno zacząłem spowrotem grać na Inferni, postanowiłem napisać skrypt, który nieco mi pomoże. Może także i niektórym z was.
Oblicza on ilość doświadczenia otrzymywanego po zabiciu postaci x postacią y.
Nie wiem czy kiedyś ktoś założył podobny temat. W każdym razie nie mogłem go znaleźć, a pomyślałem sobie, że to może się przydać.
Skrypt oczywiście napisany w php.
Link: http://www.shiray.pl/exp_enforced.php

ripper
27-06-2006, 15:10
Hmmmm... Bardzo ciekawe i przydatne ;> mam nadzieję, że to nie żaden keylogg ~? ;d ale avast! nie reagował, więc nie ma powodów do obaw chyba. Gud dżob.

Shiray
27-06-2006, 16:46
Lol jaki znowu keylog :P
Dobrze, że się podoba.

Harry Xin
27-06-2006, 16:56
Nawet sobie dodałem link do tego kalkulatora do ulubionych (po prostu przyda się). ;) :p

Bhaal24
28-06-2006, 08:47
A przepraszam bardzo ile dostaje sie % expa za ludzi?Bo wpisujac 10 % wychodzi na to ze 60 lvl zbijając 130 lvl dostanie 0 :)

Harry Xin
28-06-2006, 12:10
A przepraszam bardzo ile dostaje sie % expa za ludzi?Bo wpisujac 10 % wychodzi na to ze 60 lvl zbijając 130 lvl dostanie 0 :)

Chyba coś pokręciłeś. :p

Shiray
28-06-2006, 15:01
A przepraszam bardzo ile dostaje sie % expa za ludzi?Bo wpisujac 10 % wychodzi na to ze 60 lvl zbijając 130 lvl dostanie 0 :)
Eee... Ty tam musisz wpisać poziomy postaci a nie procenty.
Pewnie wpisałeś "10%" w ostatnie okienko :P. Czytaj ze zrozumieniem. To działa inaczej. W ostatnie okienko wpisujesz liczbę doświadczenia jaką posiada twoja ofiara. Zrobiłem to dlatego bo jest różnica. Np. powiedzmy, że gracz na 7 levelu zabija postać na równo 8 levelu (4200 exp). Dostanie wtedy mniej expa niż po zabiciu 8 levela z 4300 expa. Jeżeli ofiara ma więcej exp dostaje się więcej - proste.
W ostatnie okno wpisujesz właśnie tą liczbę jednak jest to opcjonalne. Jeżeli zostawisz okienko puste wtedy zmienna wypełni się liczbą doświadczenia potrzebną na osiągnięcie poziomu jaki wpisałeś w drugim okienku. Np. wpisałeś w drugim okienku "8" to trzecia zmienna przybierze wartość 4200.

Harry Xin
28-06-2006, 16:51
Np. powiedzmy, że gracz na 7 levelu zabija postać na równo 8 levelu (4200 exp). Dostanie wtedy mniej expa niż po zabiciu 8 levela z 4300 expa. Jeżeli ofiara ma więcej exp dostaje się więcej - proste.
W ostatnie okno wpisujesz właśnie tą liczbę jednak jest to opcjonalne. Jeżeli zostawisz okienko puste wtedy zmienna wypełni się liczbą doświadczenia potrzebną na osiągnięcie poziomu jaki wpisałeś w drugim okienku. Np. wpisałeś w drugim okienku "8" to trzecia zmienna przybierze wartość 4200.
To za postacie poniżej 20 lvl też jest doświadczenie? Czy to był tylko taki przykład?

Shiray
28-06-2006, 17:14
To był przykład ale za postacie poniżej 20 lvl też jest doświadczenie.

Harry Xin
28-06-2006, 17:22
To był przykład ale za postacie poniżej 20 lvl też jest doświadczenie.

Ale to jakaś nowość czy zawsze tak było bo coś wydaje mi się, że było inaczej. ;)

Shiray
28-06-2006, 17:45
Patrz:
Masz 8 level zabijesz postać poniżej 20 poziomu to dostaniesz exp - sam sprawdzałem. Kalkulator mówi prawdę xD

Harry Xin
28-06-2006, 18:08
Masz 8 level zabijesz postać poniżej 20 poziomu to dostaniesz exp - sam sprawdzałem. Kalkulator mówi prawdę xD

No to chyba zacznę znowu grać na Dolerze. ;)

Lovah
29-06-2006, 14:56
Kalkulator rox, a tak btw. Shiray, miałeś na Iridii nick Celadius?

Shiray
29-06-2006, 20:45
O.o Tak. Kto ty xD?

Lovah
30-06-2006, 16:52
O.o Tak. Kto ty xD?

Alaquazar here, evul postman quest master!!

Pamietasz jak otworzyles prezent na postmanie? :>

Shiray
30-06-2006, 17:59
O.o Taaa xDXD Daj mi gg swoje. Gdzie grasz teraz?