Pokaż pełną wersje : Cyce - Ile wydać i gdzie iść?
Black_druid
28-08-2006, 21:40
Jestem początkującym druidem z FACC'em. Mam 15lvl 10mlvl p-set, soldier helmet itp.
Chciałbym się spytać czy opłaca się expić na cycach. Jaki będzie stosunek loot'a i expa do straconych ih'ów (UH'y na drucie to totalny waste...).
A jeśli się w miare opłaci (straty nie będą zbyt duże) to gdzie iść. Interesują mnie spawny gdzie cyc'ów jest dużo, jednak żeby nie były zbyt gęsto rozstawione. Spawn nie powinien być też za szybki. Chodzi mi o to, żeby gdy bije jednego cyc'a, drugi nie respił mi się za plecami.
ciemne dropsy
28-08-2006, 21:50
No wiec, drutem na tkaim lvlu sie cyce nie oplacaja. Lepiej kupic war hammera i klucz na fibule. Do 13 lvlu bijesz rozdzka, potem bierzesz war hammera i zasuwasz do 19. Potem beirzesz volcanica, expisz do 22-23 i idziesz na guardy.
Black_druid
28-08-2006, 21:56
Chyba się nie zrozumieliśmy. Pytałem się czy opłacalny jest exp na cycach, a nie gdzie mam expić. Pytam się tylko dla tego, że dość mam monotonnych dwarfów gdzie wyciągne przy tym lvlu max 6k/h o 7 rano gdy kopalnie są puste... Od 9-10 zaczyna się robić tłoczno bo wpadają 20+ i wybijają całe kopalnie.
Edit:
Chciałbym zauważyć, że gram na starym pvp (Nova) i nie jestem pewien, ale jest tu pewnie tak jak na Antice, gdzie trzeba płacić za każdą godzine expienia w podziemiach Fibuli. Raz na Antice o tym nie wiedząc wszedłem sobie jakby nigdy nic na roty, a tu 90+ poprosili mnie uprzejmie o opszuczenie expowiska i udanie się do Lidera gildii w sprawie grzywny.