Pokaż pełną wersje : Pulpit:)
ciemne dropsy
24-08-2004, 15:14
Kurde ludzie bylem u siostry na wakacjach i tam jest moj szwagier ktory jest slabo obeznany z komputerem i on zadal takie pytanie: A co sie stanie jak sie skonczy miejsce na pulpicie? No wlasnie denerwuje nie to pytanie bo chodz jestem wlasnie w technikum informatycznym to nie wiem:D Moze mi ktos powiedziec?:)
Baron Kaldrick
24-08-2004, 15:53
Zainteresowalem sie tym, i przeprowadzilem probe techniczna, tzn. skopiowalem 1 plik tyle razy, zeby zajal mi caly pulpit. Wynik proby: W systemie operacyjnym Win 2k zapelnienie pulpitu nie da nic, gdyz kolejne kopiowane/dodawane ikony beda sie tworzyc poza polem widoku uzytkownika do oporu, tzn. do zapelnienia dysku twardego ew. wysypania systemu. Co wygralem?
Natomiast na win 98 (gdzie automatyczne szeregowane ikon jest wyłączone), pliki można kopiować w nieskończoność. Dosłownie zapełnić nimi cały ekran, potem jak dasz "Szereguj ikony" to na pewno w jedno miejsce wlezie kilka plików.
Zresztą, heh, oryginalne pytanie.
Windowsowy pulpit to w rzeczywistości tylko jeden z wielu folderów na twoim dysku, który przedstawiony został bardziej "wizualnie", a głównie po to, żeby skrócić czas dotarcia do najważniejszych plików.
Zmieściłem się w jednym zdaniu.
Proszę nie dodawać plusa (o ile by ktoś w ogóle chciał, mówię serio :D)
A gdyby spróbować wrzucić pełno plików do tego foldera a nie na pulpit?
Po prostu ładnie by się ułożyły... w nieskończoność, po za ekran.
ciemne dropsy
25-08-2004, 09:34
UP: Nie masz racji bo one nie wyszly by poza ekran tylko nalozyly sie na siebie:) Zrob tak i zobaczysz ze jezeli wrzucisz jakis folder do innego to pod nim bedzie znajdowal sie inny:)
Ciemne dropsy mają racje.
Ops
Ma racje
Ikony nałożą się na siebie, a gdyby wpakować mase plików do tego folderu to poprostu ułożą sięone na pulpicie w pożądku alfabetycznym, mniej więcej tak:
A G
B H
C I
D J
E K
F L
i tak dalej ...
---
EDIT