PDA

Pokaż pełną wersje : Pulpit:)

ciemne dropsy
24-08-2004, 15:14
Kurde ludzie bylem u siostry na wakacjach i tam jest moj szwagier ktory jest slabo obeznany z komputerem i on zadal takie pytanie: A co sie stanie jak sie skonczy miejsce na pulpicie? No wlasnie denerwuje nie to pytanie bo chodz jestem wlasnie w technikum informatycznym to nie wiem:D Moze mi ktos powiedziec?:)

Baron Kaldrick
24-08-2004, 15:53
Zainteresowalem sie tym, i przeprowadzilem probe techniczna, tzn. skopiowalem 1 plik tyle razy, zeby zajal mi caly pulpit. Wynik proby: W systemie operacyjnym Win 2k zapelnienie pulpitu nie da nic, gdyz kolejne kopiowane/dodawane ikony beda sie tworzyc poza polem widoku uzytkownika do oporu, tzn. do zapelnienia dysku twardego ew. wysypania systemu. Co wygralem?

Ulrek
24-08-2004, 19:39
Natomiast na win 98 (gdzie automatyczne szeregowane ikon jest wyłączone), pliki można kopiować w nieskończoność. Dosłownie zapełnić nimi cały ekran, potem jak dasz "Szereguj ikony" to na pewno w jedno miejsce wlezie kilka plików.

Zresztą, heh, oryginalne pytanie.

Slajt
24-08-2004, 22:44
Windowsowy pulpit to w rzeczywistości tylko jeden z wielu folderów na twoim dysku, który przedstawiony został bardziej "wizualnie", a głównie po to, żeby skrócić czas dotarcia do najważniejszych plików.

Zmieściłem się w jednym zdaniu.
Proszę nie dodawać plusa (o ile by ktoś w ogóle chciał, mówię serio :D)

Bambuko
24-08-2004, 23:18
A gdyby spróbować wrzucić pełno plików do tego foldera a nie na pulpit?

Ulrek
24-08-2004, 23:46
Po prostu ładnie by się ułożyły... w nieskończoność, po za ekran.

ciemne dropsy
25-08-2004, 09:34
UP: Nie masz racji bo one nie wyszly by poza ekran tylko nalozyly sie na siebie:) Zrob tak i zobaczysz ze jezeli wrzucisz jakis folder do innego to pod nim bedzie znajdowal sie inny:)

Slajt
25-08-2004, 11:19
Ciemne dropsy mają racje.
Ops
Ma racje