Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Potwory

Notki

Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 12-11-2006, 11:51   #1
TomGorz
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Summony i niewidzialność

Mam jedno małe pytanko:
Kiedy ktoś zsummonuje potwora, który nie widzi niewidzialnych (np. ds) i rozkarze mu, żeby mnie zaatakował, a ja będe miał na sobie Stealth Ring to ds będdzie mogł mnie bić? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 12-11-2006, 11:55   #2
XeXe
Użytkownik Forum
 
XeXe's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2006
Lokacja: Tam gdzie grass sie pali w kilogramach/Wroclaw

Posty: 92
Profesja: Royal Paladin
Świat: Guardia
Poziom mag.: 20
Domyślny

nie bedzie mogl ; ) tak samo jest jak ty zrobisz dsa i bedziesz niewidzialny to on nie bedzie za toba szedl bo nie bedzie wiedzial gdzie jestes xD
__________________
19:44 Cro'Max [27]: nie rozmawiasz z mama ? ;p
19:44 Gres Nall [66]: nie
19:44 Gres Nall [66]: ma ignora

"Nadzieja jest matka glupich, co nie przeszkadza jej byc urocza kochanka odwaznych"

71 Wrocław
XeXe jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-11-2006, 20:58   #3
Grabadia
Zbanowany
 
Grabadia's Avatar
 
Data dołączenia: 26 08 2006
Lokacja: Port Hope

Posty: 208
Stan: Zbanowany
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Almost
Świat: Nerana
Poziom: 36
Skille: Wypas;p
Poziom mag.: 40
Grabadia ma numer GG 7297024
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez TomGorz Pokaż post
Kiedy ktoś zsummonuje potwora, który nie widzi niewidzialnych (np. ds) i rozkarze mu, żeby mnie zaatakował, a ja będe miał na sobie Stealth Ring to ds będdzie mogł mnie bić? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Koleś - ty nie myślisz??? nie może zaatakować Cię twój własny summon żal.pl
Grabadia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-11-2006, 21:30   #4
Deox
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

@up

Czytaj ze zrozumieniem tam napisane jest jak ktoś sumnie potwora i zaatakuje autora a ten będzie miał niewidke... -.-
  Odpowiedz z Cytatem
stary 14-11-2006, 15:56   #5
Pirus
Użytkownik Forum
 
Pirus's Avatar
 
Data dołączenia: 24 09 2006

Posty: 95
Profesja: Druid
Świat: Secura
Poziom: 35
Skille: -/-
Poziom mag.: 41
Domyślny

Grabadia ale z ciebie burak...on pisze o czyimś potworze... pzdr
Pirus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-11-2006, 13:10   #6
Ksyzu
Użytkownik forum
 
Ksyzu's Avatar
 
Data dołączenia: 25 10 2006
Lokacja: Gorzów

Posty: 19
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Knight
Świat: Selena
Domyślny

Czyli jak peker Cie zatakuje z dwoma zerkami włączysz niewidke to już zerki Cię nie biją ?? Tak to można rozumieć?
Ksyzu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-11-2006, 15:18   #7
eMaIO
Użytkownik forum
 
eMaIO's Avatar
 
Data dołączenia: 18 02 2006
Lokacja: Wrocław

Posty: 8
Stan: Aktywny gracz
Imię: Nyde Shira
Świat: Iridia
Poziom: 58
Domyślny

@up

Tak, dokładnie tak.
eMaIO jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-11-2006, 15:20   #8
pyzio2
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 05 2004

Posty: 106
Stan: Aktywny Gracz
Imię: :)
Profesja: Elite Knight
Świat: Morgana
Poziom: xxx
Skille: xx
Poziom mag.: x
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ksyzu Pokaż post
Czyli jak peker Cie zatakuje z dwoma zerkami włączysz niewidke to już zerki Cię nie biją ?? Tak to można rozumieć?
dokladnie tak jak piszesz
pyzio2 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-11-2006, 22:43   #9
Kuldan Azielmak
Użytkownik Forum
 
Kuldan Azielmak's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2006
Lokacja: Otwock

Posty: 223
Stan: Niegrający
Imię: Bal Rutek
Profesja: Sorcerer
Świat: Refugia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Grabadia Pokaż post
Koleś - ty nie myślisz??? nie może zaatakować Cię twój własny summon żal.pl
to dopiero żal.pl....
__________________
It's My Life!

Zanera - 31 ED [Kuldan Azielmak]
Zanera - 47 MS [Sconio]
Refugia - 69 RP [Baal Rutek]
Mythera - 60 EK [Konio of Otwock]

Limit
Kuldan Azielmak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-11-2006, 22:52   #10
Oskar111
Użytkownik Forum
 
Oskar111's Avatar
 
Data dołączenia: 29 12 2004
Lokacja: Kielce
Wiek: 34

Posty: 400
Stan: Na Emeryturze
Imię: T!
Domyślny

wyjatek kiedy mimo ze nie "rozkazesz" wlasnemu summonowi to oberwiesz sa fire devil i fire elemental bo maja obszarowe ataki i mozna niefortunnie stanac w polu razenia ;D (fire ball , fire explo)
ALE NIE MOZESZ BEZPOSREDNIO KAZAC SUMMONOWI ZEBY CIE ZAATAKOWAL
__________________
Oskar111 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:41.


Powered by vBulletin 3