|
Notki |
Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Witajcie
![]() To mój pierwszy temat na forum... Otóż męczy mnie jeden problem, mój chłopak mówi mi że na EF na Groundzie są tylko elfy. Mówi jednak że ostatnio był tam za czasów 7.5 i nie jest tego 100% pewny. Będę wdzięczna za opisanie Wszystkich pięter. Z góry dziękuję, Kasia ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() na ziemi: elfy + scouty, przy poznaniu terenu mozna spokojnie radzic sobie ze scoutami odpowiednio biegajac/ lurujac/ uzywajac drabin.
pierwsze pietro: elfy + scouty, w zaleznosci od miejsca wiecej jest albo jednych albo drugich; z reguly wystepuje max 2 scouty w 1 pomieszczeniu, pokoje sa na tyle male ze mozna scouta zagonic do rogu zanim zdazy nas naszpikowac strzalami, a ze goniony scout strzela znacznie rzadziej ( albo wogole ) to lepiej juz byc nie moze opisywac poszczegolnych pieter nie ma sensu, lepiej skupic sie na konkretnych miejscach: wieza wejsciowa: na 2 pieterku mamy 3 scouty, waski mostek, konstrukcja wiezy pozwala w miare latwo scouty zagonic w rog i zrobic z nimi to co w Persowie ze Spartanami. Wyzej na pietrach - pojedyncze scouty w pomieszczeniu 3x3 kratki wliczajac drabine - nie powinny nawet zadrasnac. zachodnia wieza: na kazdym pietrze 2-3 scouty + 3-5 elfow, jesli sie ma szczescie zaraz po wejsciu drabina scouty beda na tyle blisko ze nie zdaza nawet strzelic przed smiercia. Jesli nie - trzeba troche poganiac. wieza z questem: parter - 2 scouty, 2 elfy. Pierwsze pietro - o ile pamietam 3-4 scouty, wbrew pozorom traci sie tam sporo hp. Wyzej - bylem tam raz, ale chyba zaczynaja sie arcanisty. Jeszcze wyzej - skrzynka questowa, duzo arcanow i scoutow, nie wyobrazam sobie zeby komus sie oplacalo pchanie tam. Po drodze 2 smoki. poludniowa czesc - wieze: max 2 scouty na raz, w ciasnych pomieszczeniach, zero problemow. podziemia - pojedyncze scouty tu i tam, konstrukcja korytarzy pozwala na przyjemne lurowanie ich i wyskakiwanie zza rogu z okrzykiem bojowym, wnerwia troche koszmarna szybkosc poruszania sie po blocie. Glebiej w podziemiach - kilka arcanow i smok ( smoki ? ).
__________________
![]() Ostatnio edytowany przez Vil - 11-07-2007 o 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() Dziękuję, właśnie tego potrzebowałam
![]() /Pozdrawiam, Kasia |
![]() |
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
|
![]() Cytuj:
![]() @2xdown Jest tak jak mówisz, ale ja mówie o tym co Vil napisał . Zobacz że moje ostatnie zdanie zprzecza temu.
__________________
"Mieć diete a nie być na diecie Być radnym a nie być nieporadnym Być ważnym ale nie zbyt odważnym " ![]() http://antitibia.warp10.frih.net/ Ostatnio edytowany przez Lulfis - 15-07-2007 o 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 01 2007
Lokacja: Krupski Młyn/Tarnowskie Góry
Posty: 342
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sister Of Kolczu
Profesja: Knight
Świat: Celesta
Skille: rosną
|
![]() vil , jakbyś nieco rozwiną swoja wypowiedź , dodał zdjęcia , i napisał wszystko co wiesz o expieniu tam najtem , to mógłby powstać poradnik
![]() topic. na 0 poziomie są scouty
__________________
http://paid.vg/id/coach07 <== zarabiaj przez internet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 06 2007
Lokacja: Michałow-Reginów\Legionowo
Posty: 55
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aker Ghort
Profesja: Elite Knight
Gildia: Cokkie team
Świat: Celesta
Poziom: ***
Skille: ***
Poziom mag.: **
|
![]() Wydaje mi sie ze sa tam dwa smoki w roznych pomieszczeniach, wiec od kombo raczej nie dednie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 01 2006
Lokacja: MMz
Posty: 212
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
|
![]() Super... Kolejny IFÓL najt po updacie...
__________________
retired |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() jak znajde droge wyjsciowa z MOtLS przemysle.
dobra rada: jesli wchodzicie do MOtLS wylazcie zanim zapomnicie droge powrotna, a nie po 3 miesiacach ..
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 07 2007
Lokacja: Krakow
Posty: 84
Świat: Iridia
|
![]() Co do pchania się na najwyższe piętra
Opłaca się tam pchać, gdyż tracąc nieco stuffu na początek wybijamy respa, później wracamy tam nie na full spawn ale na pojedynczego arcana ew. w towarzystwie scouta. Wast tylko na początku. Nigdy nie zdarzyło mi się zeby ten "waścik" się nie zwrócił |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 03 2007
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 35
Posty: 239
Stan: Niegrający
|
![]() Cytuj:
Ostatnio edytowany przez Zyziek - 25-07-2007 o 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40
Posty: 4,623
![]() |
![]() ja jednak wolalem robic znacznie lepszy exp omijajac arcany szerokim lukiem, zwracalo sie z lukow i longswordow jeszcze za czasow gdy nic ciekawego z elfow nie wypadalo.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |