|
Notki |
Niusy Nowosci z świata Tibii dostarczone przez naszych nieustraszonych korespondentów. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
eX Moderator
Data dołączenia: 31 01 2004
Posty: 865
Imię: Dabeek
Profesja: Elite Knight
Świat: Calmera
Poziom: 100
|
![]() Zgodnie z internetowym szaleństwem według którego wszystko co trendi musi być (web) 2.0, prezentujemy Wam nową i (mamy nadzieję) lepszę wersję mapy Tibian Earth.
Poza nowym sposobem prezentacji, pozwalającym zobaczyć więcej pojawiły się też nowe tereny: - Lodowe wyspy - teraz możecie je dokładnie zwiedzić nawet nie mając PACC, lub też nie wychylając się z ciepłego domu w mroźną dzicz, włączając w to między innymi Svargrond, obóz barbarzyńców, nie-tak-całkiem-opuszczone kopalnie, ukształtowaną w złowrogi wzór wyspę Helheim, nowy podwodny teren, oraz wiele innych - zobaczcie sami - Dla tych którym przejadły się już mroźne klimaty - znajdujące się pod gorąca pustynią kolejne piętra grobowców faraonów i gniazda Ancient Scarabów - miasto Behemotów - zaktualizowany wygląd Orc Fortress i podziemii Fibuli A wszystko to zawdzięczacie dzielnym eksploratorom, którymi tym razem są: Hor-tyr (większość dzisiejszej aktualizacji), ale także AdAmSiK, Iksnimak, Dode Aylon. Dzięki! Ostatnio edytowany przez Dabek - 15-07-2007 o 22:15. |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
|
![]() Może jestem jakiś dziwny, ale ja wolałem stare Tibian Earth.
__________________
Wpadłem na chwilę
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 15 10 2006
Lokacja: nie wiadomo
Posty: 28
Stan: Na Emeryturze
Imię: Moderator of Sound
Świat: OTS
![]() |
![]() Bo sie przyzwyczaiłeś, tak samo jak ja. Ale mi to różnicy nie robie - ma byćpraktyczne, a wygląd mniej ważny.
![]() Tylko czy jest bardziej praktyczniejsza nie wiem.... |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
|
![]() mozecie powiedziec cos wiecej o tym nowym podwodnym terenie? nawet o nim nie slyszalem 0.o
|
![]() |
![]() |
#7 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 06 2007
Posty: 83
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Lunara
Poziom: 87
Skille: 90+
Poziom mag.: 17
|
![]() dla mnie to jest w ogole nie potrzebne...
|
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 04 05 2007
Posty: 13
|
![]() Mi tam się nowa wersja tibian earth nie podoba
|
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 10 2005
Wiek: 35
Posty: 1,716
Poziom: 44
![]() |
![]() bosal, dlaczemu?
![]()
__________________
![]() 23:28 Andrzej Epa [31]: schowaj te zeby 23:28 Andrzej Epa [31]: nie warcz na mnie 14:23 Thor Orio [124]: Dam itemy za zaufanie, do wygrania nawet bohy oraz rh i takie smietki magiczne , za slabe eq kasa |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 05 2006
Lokacja: KK
Wpisy bloga: 1
Posty: 535
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Honera
Poziom: 22
Poziom mag.: 19
![]() |
![]() dla mnie bomba.Dużo więcej szczegółów.A propos-nie widziałem,że Elf Fortes(?) jest tak blisko Venore...
I mam jeszcze taką małą propozycję - żeby było pokazane gdzie prowadzą dane teleporty to by było super.
__________________
.. Ostatnio edytowany przez Vlad Dracula - 16-07-2007 o 01:54. |
![]() |
![]() |
#11 |
Użyszkodnik
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35
Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
![]() |
![]() Noo, gratuluję! W końcu całość płynnie chodzi, w v1 denerwowała strasznie mnie toporność przy wczytywaniu się konkretnych pul, tutaj wszystko cacy śmiga
![]() Zmiana jak najbardziej słuszna i mam nadzieję, przyjęta z entuzjazmem ![]()
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-" |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
Posty: n/a
|
![]() a mi sie nie podoba za mały zoom wogóle taka po prostu ma wewnętrzne pie
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik Forum
|
![]() Nie wiem jak was ale mnie denerwuję białe pola i tego ze nie ma na tych mapach potworów bo po co mi taka mapa bez potworów i tak będę musiał tam iść zobaczyć co tam jest i małych rzeczy nie widać np. takich jak dźwignia
__________________
![]() ![]() Ostatnio edytowany przez BresW - 16-07-2007 o 10:19. |
![]() |
![]() |
#14 |
Zbanowany
Data dołączenia: 22 03 2007
Lokacja: Kraków
Wiek: 35
Posty: 55
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Garen
Profesja: Elite Knight
Gildia: Immortal Souls
Świat: Harmonia
Poziom: 141
Skille: 98/97
Poziom mag.: 8
|
![]() czemu w kopalniach usuneliscie miejsca ze szkieletami z mapami ?? :< przydaloby sie dowiedziec gdzie jest ostatni bo na -2 mam
![]() Ostatnio edytowany przez Garen - 16-07-2007 o 10:20. |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 05 2006
Lokacja: Tu i sru
Posty: 55
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Filip Palladyn
Profesja: Paladin
Gildia: White Hunters
Świat: Guardia
Poziom: 33
Skille: 66/37
Poziom mag.: 14
|
![]() + Szybciej się wczytuje
+ Ładniej wygląda - Nie widać małych obiektów (mały zoom) - Brzydko wygląda tylko to morze całe na biało ;<
__________________
Moja twórczość: "Chciałbym mieć beemke beemke chciałbym mieć" I tyle ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 07 2007
Lokacja: Łódź
Posty: 54
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Azura
|
![]() http://tibia.pl/earth.php?x=32792&y=32243&z=7&q=20
Leży sobie tutaj martwy cyklop, a obok jest minotaur. ![]() Jest jeszcze poison spider. ![]() Ostatnio edytowany przez Ethesen - 16-07-2007 o 13:36. |
![]() |
![]() |
#17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 11 2006
Posty: 64
Stan: Na Emeryturze
Imię: Rubeus Venon
Profesja: Druid
Świat: Luminera
Poziom: 32
![]() |
![]() Jak dla mnie , to tamta wersja była wygodniejsza. Można było robić duże zbliżenia, i przeglądać mapy..
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Zbanowany
Data dołączenia: 04 08 2006
Lokacja: Boleslawiec/Sztokholm
Posty: 298
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Alliance of Krynn
Świat: Inferna
Poziom: 120
Poziom mag.: 67
|
![]() Stara wejsja moze powolniej sie wczytywala ale jak dlamnie byla lepsza.
Tak pozatematem <?> skand macie nowe podwodne lodowe tereny? niewidzialem zadnego filmiku , moze macie jakis? |
![]() |
![]() |
#19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 20 06 2006
Posty: 51
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Guardia
Poziom: 165
|
![]() @UP większość filmów została nakręcona przez gracza hor-tyr i nigdzie ich nie udostępnił, więc nie można ich zobaczyć
Jeśli chodzi o skrzynki/potwory których nie zobaczymy na tej mapie, to dzieje się tak dlatego, że była by to zbyt duża pomoc dla graczy (quest spoiling), a (jak twierdzi Cip Soft) niektórzy gracze sobie takiej nie życzą... Dokładnie się w tym nie orientuje, ale tibia.pl jako supported fansite miała by większe problemy z umieszczeniem takiej mapy... (nie mogło by być linka odrazu ze strony głównej, trzeba by dodać dodatkowe ostrzeżenia, że zawarte na mapie informacje mogą Ci popsuć radoche z gry i tak dalej...) A jeśli chodzi o nowe oprogramowanie, to jest o tyle lepsze, że dużo więcej osób może z niego korzystać (Google tak stara się pisać swoje skrypty, żeby były przystępne dla wszystkich), a po za tym najczęściej działa dużo szybciej, i obrazki są wyraźne ^^
__________________
Post został edytowany prawdopodobnie około 30 razy, ze względu na chorobliwe podejście użytkownika tego konta, co do zwięzłości wypowiedzi, jasności przekazu, stylistyki oraz ortografii z którymi to rzeczony użytkownik nie radzi sobie najlepiej. Za wszystkie powstałe w wyniku tych działań utrudnienia przepraszamy. |
![]() |
![]() |
#20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 04 2007
Posty: 46
|
![]() Beznadzieja...!!!
W poprzednim tibia earth można było powiększać o wieeele bardziej. Tutaj nic nie widać! Już nie mówiąc o tym, że w poprzedniej wersji wystarczyło załadować jeden poziom i przybliżamy i oddalam według gustu. A tutaj na każde powiększenie musze czkekać. Bezsens! Zmieńcie na stary bo normalnie koszmar. Zepsuliście sprawę totalnie! |
![]() |