![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 35
Posty: 128
Stan: Na Emeryturze
Imię: Thouri Shady
Profesja: Elite Knight
Gildia: Interregnum
Świat: Arcania
Poziom: 170
Skille: 100/98
Poziom mag.: 9
![]() |
![]() Zastanawiam jak sie liczy armor tzn. czy np. plate armor ktory ma 10 pancerza redukuje obrazenia wrecz o 10 czy liczy to sie jakos inaczej????
![]() To samo pytanie o shielda. Ilosc shieldinga dodajesie do skilla czy jak to jest z tarcza??? ![]() Prosze o odpowiedzi doswiadczonych graczy zadnych "chybow" lub "slyszalem ze... " |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 18 10 2004
Posty: 4
|
![]() Chodzi o to że im więcej pancerz ma obrony tym jest lepszy i nic nie redukuje rozumiesz. Ten który ma obrony 10 jest leprzy od tego który ma obrony 5 i to cała filozofia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 35
Posty: 128
Stan: Na Emeryturze
Imię: Thouri Shady
Profesja: Elite Knight
Gildia: Interregnum
Świat: Arcania
Poziom: 170
Skille: 100/98
Poziom mag.: 9
![]() |
![]() Tyle to i pewnie wie 5 latek grajacy w tibie, ale co daja te punkty pancerza(jak nic nie redukuja to po co je wogole nosic?? lol)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 09 2003
Lokacja: Wroclaw
Posty: 196
|
![]() To chyba jest oczywiste ze jak nosisz lepszy pancerz lubi nna czesc equip'u to dostajesz mniejsze obrazenia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 08 2004
Lokacja: Neverwinter
Wiek: 32
Posty: 1,186
![]() ![]() |
![]() A ja chyba słyszałem, że (lol?
![]() Ale to tylko mój kolega słyszał od stryjecznej siostry kolegi mojego brata który jest kolegą mojej koleżanki ale ona słyszała to też od córki koleżanki stryjenki jej matki<<<<<<<<< Kto wie co to znaczy? ![]() PS. Bo ja nie wiem.
__________________
![]() In the memory you’ll find me Eyes burning up The darkness holding me tightly Until the sun rises up |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 37
Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
|
![]() Raczej wątpie aby 1 ARM redukował atak na 1 HP. Wtedy ludzie nie wydawali by np. 500gp zeby przejsc z arm:9 na arm:10.
Slyszalem, że jest grupka ludzi, ktora notorycznie experymentuje na enginie tibii. (Potrafią m.in okreslic ARM potwora) Ich się spytaj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Master Alucard
|
![]() hmmmm..... ja gdzieś czytałem, że od Defensa(to co ma tarcza i broń) zależy czy cię trafią, a od armora ile ci zabiorą, i to się jakoś dziwnie oblicza(skill * defense/ armor * cos tam) niewiem, ale gdzieś kiedys o tym czytałem, a że gram sorkiem, to jest mi to zbędne
__________________
A Mind is a Terrible Thing to Waste... ††† In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen. ††† I am the pure flame that burns
I am Sirius son I am the infinite space I am the most conquering One |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Grudziądz
Wiek: 35
Posty: 128
Stan: Na Emeryturze
Imię: Thouri Shady
Profesja: Elite Knight
Gildia: Interregnum
Świat: Arcania
Poziom: 170
Skille: 100/98
Poziom mag.: 9
![]() |
![]() Cytuj:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 10 2004
Posty: 60
|
![]() Ciekaw czy jest ktoś mądry żeby powiedzieć że np.serpent sword+skill 50=
fire sword + skill 30 albo dwarven shield + skill w tarczy 50 = .....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 06 2004
Lokacja: 19°58'E 50°05'N
Wiek: 35
Posty: 3,253
Stan: Na Emeryturze
Imię: Komandor Tarkin
Świat: Secura
|
![]() Cóż, już kiedyś wyjaśniałem komuś analogiczną sytuacje, mianowicie atk broni. Otórz ja to totalnie OLEWAM, i poprostu im większy atk(def, arm) tym poprostu przedmiot lepszy i cenniejszy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 10 05 2004
Lokacja: Stwa
Wiek: 34
Posty: 176
Stan: Niegrający
![]() |
![]() ehh. takich tematow czytalem juz wiele na tym forum i ciagle sie zastanawaim do czego to komu.Ksiazke pisza czy co? BTW Poprostu stworzyli gre i chcieli jakos napisac ktora lepsza. I tak oto powsatly oznaczenia armoru i innych itemow.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 05 2004
Lokacja: Racibórz
Wiek: 38
Posty: 420
![]() |
![]() Ile już takich tematów było? -.-
Im większy armor tym większa szansa na 'iskierki' czyli przyjęcie ciosu na zbroje. Poza tym lepsze zbroje zmniejszają szansę criticala zadanego przez monsterka. Armor zmniejsza także obrażenia. Licznik obrażenia/armor jest w posiadaniu tylko i wyłącznie cipów. Na pewno 1 arm nie zwiększa obrażeń o 1 bo było by to bezsensowne np: p-arm obniża o 10, a e-plate o 17. Kto by wtedy w e-plate chodził? lol
__________________
Confutatis maledictis, Flammis acribus addictis. Dies Irae |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Wiek: 54
Posty: 281
Imię: Bolbochan
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
Poziom: 136
Skille: 98/60
Poziom mag.: 22
|
![]() Sprawdzilem pewna rzecz po dlugotrwalych treningach na non pvp.
Moze i zmartwie co niektorych ale 1 arm zmniejsza obrazenia o 1. Placisz nie za to. Placisz za co innego zauwazylem tez spedzajac cale dnie na rotach ze im lepszy masz arm tym zadziej trafiaja cie mocno czyli jakby malalo prawdopodobienstwo mocnego uderzenia w ciebie. I to jest glowna cecha za ktora placisz kupujac arm. Dodatkowo brany tez jest shielding . Tez jakby zmniejszal prawdopodobienstwo trafienia cie silnego. Dlatego tak wazny jest tez shielding u palkow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 28 10 2004
Lokacja: miastko
Wiek: 39
Posty: 6
|
![]() Ja gdy spytalem sie o to wielu tutorow na roznych swiatach to zawsze otrzymywalem odpowiedz:
shielding - zwieksza szanse na zablokowanie potwora armor - zwieksza sznase na przyjecie ciosu na klate + zmiejsza obrazenia zmiejszenie obrazen jest wieksze niz 1:1... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 07 2004
Lokacja: Krakow
Posty: 147
Stan: Na emeryturze
|
![]() Moim zdaniem najbardziej logicznym wyjsciem byloby cos takiego. W momenice kiedy tarcza i bron nie zablokowaly uderzenia (czyli nie bedzie chmurki) tibia losuje jakas liczbe z przedzialu np. 0-100. Jesli ta liczba jest MNIEJSZA od armora to armoe blokuje caly cios. Jesli jest wieksza to cios idzie w ciebie ale pomniejszony o np. 3 * arm. To powoduje ze w p-secie prawdopodobienstwo blokniecia hita wynosi 10%. Ew. moze losowac od 0-50 i wtedy jest 2 razy latwiej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 07 2004
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 38
Posty: 603
Stan: Niegrający
Imię: Pacek man
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Julera
|
![]() HEHE to jest pytanie
Ale w żeczywistości jest to nieco bardziej skomplikowane. Po pierwsze dlatego że istnije coś takiego jak whodzenie w tarcze w i pancerz. To wszystko jest raczej losowe i związane z mak atak potwora lub gracza. Cios moze sie zatrzymać na tarczy potem na zbroi i na koniec dopiro wchodzi w ciało. czyli według filozofi pytnia knihgt z tarcza 30 i skilami 50 oraz całym armorem ( armor, hełm, spodnie, buty) na ten przykład 25 aby przebić musiał by kto zadać hita 105 aby wejśc w ciało. a tym czasem taki rot od czasu do czasu może wejść i za 10 a gwarantuje że nie ma ataku 115. poza tym jest też full def albo atack itd. kupa czynników |
![]() |
![]() |