Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 09-02-2005, 19:47   #1
Zureq (RUBERA)
Użytkownik Forum
 
Zureq (RUBERA)'s Avatar
 
Data dołączenia: 26 10 2003
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 35

Posty: 90
Domyślny .kkrieger

Buszując po sieci natknąłem się na coś interesującego. Znalazłem grę o nazwie .kkrieger.
Link: http://www.theprodukkt.com/kkrieger.html
Niby gra jak gra, ale jest w niej coś intrygującego. Chodzi mi o jej wielkość - 100 kB po dekompresji. Pomyślałem: Jakaś minigierka fps, pewnie beznadzieja. Po ściągnięciu i uruchomieniu (dłuuuuuuuugim loadingiem) szczena mi opadła. Otóż ta "minigierka" ma grafę wręcz konkurującą z doomem III i wcale tu nie przesadzam. Wystarczy spojrzeć na wymagania, które z początku wzięłem za żart:
# A 1.5GHz pentium 3 / athlon or faster.
# 512MB of RAM.
# a GeForce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card

Jest to wersja beta, więc ma sporo bugów, a sama gra nie jest w sumie ciekawa, jednak programiści udowodnili, że przy odrobinie pracy gry mogą zajmować nie 4GB, ale 4MB przy zachowaniu praktycznie tej samej grafiki.
Ściągnijcie, a sami się przekonacie. Ogólnie polecam tylko posiadaczom mocnych kompów.
Zureq (RUBERA) jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 09-02-2005, 20:02   #2
Gonzo von Krenzel
Użytkownik Forum
 
Gonzo von Krenzel's Avatar
 
Data dołączenia: 19 09 2003
Lokacja: Szczecin

Posty: 1,059
Stan: Niegrający
Gonzo von Krenzel ma numer GG 2029181
Domyślny

Chylę czoła tym ludziom. ~~
Mi się starsznie tnie - mam tylko 256 RAMu i do tego całość zapchana .
Tylko gdzie jest haczyk? ;S
I jeszcze muzyka w tych 100 kilo... :|
__________________
Zapraszam na forum Sony Ericsson.
Gonzo von Krenzel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-02-2005, 20:31   #3
$corcerer
Nieobecny.
 
$corcerer's Avatar
 
Data dołączenia: 22 09 2003
Lokacja: Gdzieś w Necie. Liczba postów: koło 1337. http://rtfm.killfile.pl
Wiek: 39

Posty: 1,629
Stan: Na Emeryturze
Imię: Scorcerer
Profesja: Sorcerer
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Poziom: 23
Skille: 23/22
Poziom mag.: 42
Wyślij wiadomość przez ICQ do $corcerer $corcerer ma numer GG Użyj Jabbera. $corcerer ma login Tlenu scorcerer@tlen.pl Adres Jabbera do $corcerer
Domyślny

Stare.. ale ciągle dobre :>

Ci panowie zrobili to w tak małym pliku... bo wszystko już jest ! Genrator fraktali, kolorki, to wszystko jest w DirectX!! Więc, oni to wykorzystali.

Brawa dla nich, że Im się chciało :>
__________________

Dżizas!
$corcerer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-02-2005, 23:12   #4
Vanhelsen
Użyszkodnik
 
Vanhelsen's Avatar
 
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35

Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
Vanhelsen ma numer GG 2690575
Domyślny

To powiedzcie mi jedno, czemu DooM, FarCry, HL2 tyle zajmuja skoro mozna to aż tak upchać
Jeszcze gdyby to było made in poland
Chętnie bym pograł, ale mam za słabego compa
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-"


Vanhelsen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 10-02-2005, 14:23   #5
roofoos
Użytkownik Forum
 
roofoos's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 56
roofoos ma numer GG 4056997
Domyślny

kkrieger jest grą, której kod zajmuje 100 kb, ale sama idea tego kodu polega na tym, że on się dekompiluje (nie wiem, cyz prawidłowo to nazwałem, chodzi w każdym razie o rozpakowywanie się), levele, grafiki i inne pierdoły są rozpakowywane w trakcie, co strasznie obciąża wszelkie procesory w kompie.
HL2, Doom3 i inne mają wszystkie dane na dysku czy na płytach i co najwyżej czasami muszą wczytać poziomy.

To co napisałem może nie być do końca prawdą, ale przypuszczam, że to tak wygląda...

[EDIT] Mam kompa Athlon 1800+ (1545 mhz), pamięć DDR 2700 256 MB, dysk Samsung 40 GB 5400 obrotów/min., kartę graficzną Radeon 9200 128 MB DDR 128 bit i płytkę Soltek SL-75DRV5 oraz WinXP

Jednym słowem: masakra, chyba żadna gra mi się tak nie zacinała jak kkrieger
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane!
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422

Wywiad ze $corcererem:
http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132

Forum - wizja artystyczna
http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169

Ostatnio edytowany przez roofoos - 10-02-2005 o 15:24.
roofoos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 10-02-2005, 14:30   #6
shae
Użytkownik Forum
 
shae's Avatar
 
Data dołączenia: 01 10 2003
Lokacja: Babylon 5, green sector

Posty: 202
Gildia: Ψ Corps
Poziom: P12
Domyślny

Ooo the product Heh, polecam poszukać w necie dem z 64kb party
Kilka z nich np tu: http://www.farb-rausch.com/
Szczęka opada
__________________
If you find your head on the floor, you will fight witchers no more.
shae jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-02-2005, 19:13   #7
$corcerer
Nieobecny.
 
$corcerer's Avatar
 
Data dołączenia: 22 09 2003
Lokacja: Gdzieś w Necie. Liczba postów: koło 1337. http://rtfm.killfile.pl
Wiek: 39

Posty: 1,629
Stan: Na Emeryturze
Imię: Scorcerer
Profesja: Sorcerer
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Poziom: 23
Skille: 23/22
Poziom mag.: 42
Wyślij wiadomość przez ICQ do $corcerer $corcerer ma numer GG Użyj Jabbera. $corcerer ma login Tlenu scorcerer@tlen.pl Adres Jabbera do $corcerer
Domyślny

Te teksturki nie są rozpakowywane, one są GENEROWANE w czasie rzeczywistym. (pojęcie na dziś: fraktale)
__________________

Dżizas!
$corcerer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-02-2005, 19:29   #8
roofoos
Użytkownik Forum
 
roofoos's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 56
roofoos ma numer GG 4056997
Domyślny

Dziękuję za wyjaśnienie. Bo ja to zasłyszałem od kumpla, który też tak do końca się nie zna...
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane!
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422

Wywiad ze $corcererem:
http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132

Forum - wizja artystyczna
http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169
roofoos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-02-2005, 07:58   #9
K-ostry
Użytkownik Forum
 
K-ostry's Avatar
 
Data dołączenia: 14 12 2004
Lokacja: House
Wiek: 37

Posty: 193
K-ostry ma numer GG 0000001
Domyślny

Chyba powinniscie tu gratulowac panom z DirectXu bo to oni tu najwiecej włozyli pracy...
__________________
lol
K-ostry jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-02-2005, 09:30   #10
roofoos
Użytkownik Forum
 
roofoos's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 56
roofoos ma numer GG 4056997
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez K-ostry
Chyba powinniscie tu gratulowac panom z DirectXu bo to oni tu najwiecej włozyli pracy...
Panom z DirectX-u? DirectX jest technologią, a nie firmą. Możemy co najwyżej podziękować panom z Microsoftu (tylko proszę, nie zacznijcie pisać teraz o tym, jaki to Microsoft głupi i zły...), którzy DirectX stworzyli.

To było taki trochę offtopic.

Myślę, że technika zastosowana w kkriegerze nie stanie się popularna w grach komputerowych, ponieważ ma za duże wymagania sprzętowe. Już teraz te wszystkie HL2 i Doomy3 mają wielkie wymagania (nie zacznijcie teraz pisać o swoich sprzętach i o tym jak Wam chodzą te gry...), a jak te gry miałyby jeszcze technikę generowania CAŁEJ grafiki na bierząco, to by chyba poszły tylko na 4-procesorowych serwerach...
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane!
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422

Wywiad ze $corcererem:
http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132

Forum - wizja artystyczna
http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169
roofoos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:07.


Powered by vBulletin 3