|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 26 10 2003
Lokacja: Olsztyn
Wiek: 35
Posty: 90
|
![]() Buszując po sieci natknąłem się na coś interesującego. Znalazłem grę o nazwie .kkrieger.
Link: http://www.theprodukkt.com/kkrieger.html Niby gra jak gra, ale jest w niej coś intrygującego. Chodzi mi o jej wielkość - 100 kB po dekompresji. Pomyślałem: Jakaś minigierka fps, pewnie beznadzieja. Po ściągnięciu i uruchomieniu (dłuuuuuuuugim loadingiem) szczena mi opadła. Otóż ta "minigierka" ma grafę wręcz konkurującą z doomem III i wcale tu nie przesadzam. Wystarczy spojrzeć na wymagania, które z początku wzięłem za żart: # A 1.5GHz pentium 3 / athlon or faster. # 512MB of RAM. # a GeForce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card Jest to wersja beta, więc ma sporo bugów, a sama gra nie jest w sumie ciekawa, jednak programiści udowodnili, że przy odrobinie pracy gry mogą zajmować nie 4GB, ale 4MB przy zachowaniu praktycznie tej samej grafiki. Ściągnijcie, a sami się przekonacie. Ogólnie polecam tylko posiadaczom mocnych kompów. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 09 2003
Lokacja: Szczecin
Posty: 1,059
Stan: Niegrający
![]() |
![]() Chylę czoła tym ludziom. ~~
Mi się starsznie tnie - mam tylko 256 RAMu i do tego całość zapchana ![]() Tylko gdzie jest haczyk? ;S I jeszcze muzyka w tych 100 kilo... :|
__________________
Zapraszam na forum Sony Ericsson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nieobecny.
|
![]() Stare.. ale ciągle dobre :>
Ci panowie zrobili to w tak małym pliku... bo wszystko już jest ! Genrator fraktali, kolorki, to wszystko jest w DirectX!! Więc, oni to wykorzystali. Brawa dla nich, że Im się chciało :> |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Użyszkodnik
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 35
Posty: 4,597
Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
![]() |
![]() To powiedzcie mi jedno, czemu DooM, FarCry, HL2 tyle zajmuja skoro mozna to aż tak upchać
![]() Jeszcze gdyby to było made in poland ![]() Chętnie bym pograł, ale mam za słabego compa ![]()
__________________
Kłócenie się na forum jest jak uczestniczenie w paraolimpiadzie, może i wygrasz, ale nadal będziesz zacofanym -.-" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 56
![]() |
![]() kkrieger jest grą, której kod zajmuje 100 kb, ale sama idea tego kodu polega na tym, że on się dekompiluje (nie wiem, cyz prawidłowo to nazwałem, chodzi w każdym razie o rozpakowywanie się), levele, grafiki i inne pierdoły są rozpakowywane w trakcie, co strasznie obciąża wszelkie procesory w kompie.
HL2, Doom3 i inne mają wszystkie dane na dysku czy na płytach i co najwyżej czasami muszą wczytać poziomy. To co napisałem może nie być do końca prawdą, ale przypuszczam, że to tak wygląda... [EDIT] Mam kompa Athlon 1800+ (1545 mhz), pamięć DDR 2700 256 MB, dysk Samsung 40 GB 5400 obrotów/min., kartę graficzną Radeon 9200 128 MB DDR 128 bit i płytkę Soltek SL-75DRV5 oraz WinXP Jednym słowem: masakra, chyba żadna gra mi się tak nie zacinała jak kkrieger ![]()
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane! http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422 Wywiad ze $corcererem: http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132 Forum - wizja artystyczna http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169 Ostatnio edytowany przez roofoos - 10-02-2005 o 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik Forum
|
![]() Ooo the product
![]() Kilka z nich np tu: http://www.farb-rausch.com/ Szczęka opada ![]()
__________________
If you find your head on the floor, you will fight witchers no more. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nieobecny.
|
![]() Te teksturki nie są rozpakowywane, one są GENEROWANE w czasie rzeczywistym. (pojęcie na dziś: fraktale)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 56
![]() |
![]() Dziękuję za wyjaśnienie. Bo ja to zasłyszałem od kumpla, który też tak do końca się nie zna...
![]()
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane! http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422 Wywiad ze $corcererem: http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132 Forum - wizja artystyczna http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 12 2004
Lokacja: House
Wiek: 37
Posty: 193
![]() |
![]() Chyba powinniscie tu gratulowac panom z DirectXu bo to oni tu najwiecej włozyli pracy...
__________________
lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36
Posty: 56
![]() |
![]() Cytuj:
To było taki trochę offtopic. Myślę, że technika zastosowana w kkriegerze nie stanie się popularna w grach komputerowych, ponieważ ma za duże wymagania sprzętowe. Już teraz te wszystkie HL2 i Doomy3 mają wielkie wymagania (nie zacznijcie teraz pisać o swoich sprzętach i o tym jak Wam chodzą te gry...), a jak te gry miałyby jeszcze technikę generowania CAŁEJ grafiki na bierząco, to by chyba poszły tylko na 4-procesorowych serwerach...
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane! http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422 Wywiad ze $corcererem: http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132 Forum - wizja artystyczna http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169 |
|
![]() |
![]() |