![]() |
#1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 07 2005
Lokacja: Białystok
Posty: 77
![]() |
![]() Kostki Powinny Cię Prowadzić, Lecz Nie Kontrolować (KPCPLNK)
![]() Słów kilka o używaniu kości podczas sesji (oczywiście to jest moje zdanie na ten temat, macie prawo się ze mną nie zgodzić ): Kostki są elementem przypadku, użytecznym narzędziem gdy opowieść zacznie utykać, lub wynik trzeba pozostawić losowi. Są bowiem narzędziem, niczym więcej. Sposób w jaki narzędzia tego użyjesz wpłynie znacząco na twą opowieść. Przecież grę rozgrywają ludzkie istoty, a nie kostki. Używaj ich do inspiracji, lub jeśli tego naprawdę potrzebujesz do osądów, lecz pamiętaj by równoważyć grę i opowieść. Czasem gracz próbuje obejść problem lub nawet całą opowieść prostym Efektem ( w stosunku do niektórych graczy jest to zbyt słabo powiedziane). Dreszczyk płynący z szybkiego załatwienia sprawy nie jest jednak nawet substytutem satysfakcji płynącej z odkrycia genialnego rozwiązania.
__________________
Cogito, ergo sum ! |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Łódź
Posty: 967
![]() |
![]() Jestem pewien, że identyczny tekst znajduje się w jednym z podręczników do D&D. Pozatym, jaki jest sens tego topicu? Człowieku, załóż sobie jeden topic i tam wypisuj twoje przemyślanie na temat kostek i inne dręczących tematów.
Mam wrażenie, że ostatnio tibia.pl jest zaspamowywana twoimi tematami.
__________________
![]() Follower of the Flying Spaghetti Monster.
Proud Pastafari. |
![]() |