Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Potwory

Notki

Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 20-09-2005, 09:16   #1
Kuliklot
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 28 08 2005
Lokacja: Stalowa Wola
Wiek: 32

Posty: 24
Stan: Na emeryturze
Imię: Kuliklot
Profesja: Druid
Świat: Calmera
Poziom: 45
Skille: 21/24
Poziom mag.: 49
Kuliklot ma numer GG 7605979
Problem Jedna ważna rzecz...

Chciałbym Was ostrzec ze ten anti-luring system czasami zawodzi, np. wczoraj poszłem w swoje ulubione miejsce expa w ghostland na poziom ze zwykłymi szkieletami (akurat pare minut wcześniej nabiłem 26lvl )i sobie schodze na dól i widze napis: "You are dead."i oczywiście 8 Demon Skeletonów było zlurowanych, dziwne bo tam DSy chodzą na -3? poziomie a po upadate przez ten ant-luring potwór miał znikać jeżeli się go wyropuje 2 poziomy do góry i jak zawsze cos cennego musialo wypaść wtpadło mi akurat Crusader Helmet i bp hmm troche lotu i z 5 uh (wiem ze to nie tak duzo ale...).


P.S. Widzieliście takie coś że ktoś dednoł i nie pisze o tym na tibia.com??? Mi właśnie tak się stało dziwne

Ostatnio edytowany przez Kuliklot - 20-09-2005 o 09:18.
Kuliklot jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 20-09-2005, 09:48   #2
PharadoX
Zbanowany
 
PharadoX's Avatar
 
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34

Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
Domyślny

Ale mamy pecha bo niema tematu w którym tacy jak ty mogliby się żalić.
Potwory można ropać 2 poziomy wyżej. Jak się ropnie 3 poziom wtedy >poof<
Kapujesz? - fajnie.

@edit

Coś mi się przypomniało , niezawodny sposób na luring :
Włanczasz torch'a , zaznaczasz line , schodzisz do dziury na jedna sekundę i się rozglądasz. Po wspomnianej sekundzie ropasz się na góre. Wnioski :
- nic niema? - schodzisz.
- coś zaówarzyłeś ? ( DS , GS etc. ) - idziesz gdzieś indziej.

Ostatnio edytowany przez PharadoX - 20-09-2005 o 10:10.
PharadoX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 11:30   #3
Knight Simon Dark lord
Użytkownik Forum
 
Knight Simon Dark lord's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Carlin
Wiek: 34

Posty: 756
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Evil Shadows
Świat: Harmonia
Poziom: 36
Skille: 20/24
Poziom mag.: 45
Knight Simon Dark lord ma numer GG 2398454
Domyślny

up@
zawsze jak się roni taką metodą i jest się na siłach można ropać po jednym i zabijać ale tak jak kolega wyżej napisał 2 poziomy do góry czyli np:
guardy w kopalni są na -5 ( to tylko przykład) czyli możesz je ropnąć do -3 ale dopiero jak ropniesz na -2 wtedy znikną
__________________


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Paciorro Pokaż post
czyli skoro dali darmowy onwtibia to wszystko jest ok????

Knight Simon Dark lord jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 11:37   #4
bossek1990
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

wszystko jest dobrze , Antyluring działa ....
0
-1 Tu był zlurowany ( +2 poziomy wyżej )
-2
-3 Demon Skeleton
  Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 11:38   #5
bossek1990
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

............
  Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 14:47   #6
Cragmorton
Użytkownik Forum
 
Cragmorton's Avatar
 
Data dołączenia: 27 07 2004

Posty: 84
Stan: Aktywny gracz
Cragmorton ma numer GG 6588642
Domyślny

Wcale, że nie zawsze Bo mni raz do red'a zjechał DS na Fibuli kolo schodów-.- Musiałbyć jakiś błąd
Cragmorton jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 16:44   #7
Palladynek
Użytkownik forum
 
Palladynek's Avatar
 
Data dołączenia: 15 08 2004
Lokacja: Bełchatów

Posty: 3
Imię: Zadumi
Profesja: Paladin
Świat: Danubia
Poziom: 38
Skille: 78/62
Poziom mag.: 15
Palladynek ma numer GG 2054182
Domyślny

Anty-luring to nie znaczy że potwór znika jeśli odejdzie od miejsca swojego respawnu 20 kratek..... To musi być znaczna odległość , a z tego co ja wiem to potwór znika licząc "3 ekrany od miejsca spawnu" ... PzDr
Palladynek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 20:25   #8
Xan Arcanist
Użytkownik Forum
 
Xan Arcanist's Avatar
 
Data dołączenia: 03 01 2005
Lokacja: Between heaven and hell...
Wiek: 34

Posty: 445
Profesja: Sorcerer
Xan Arcanist ma numer GG 7442973
Domyślny

@Up: Nie 20 tylko 50
Xan Arcanist jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-09-2005, 23:22   #9
Andrew
Użytkownik Forum
 
Andrew's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2004
Wiek: 35

Posty: 469
Stan: Na Emeryturze
Andrew ma numer GG 6485757
Domyślny

rozne steory maja rozny zasieg!!!!, niektore znikaja wczesciej a niektore pozniej GSa na POHu mozna wyciagnak o wiele dalej ni DS na fibuli
Andrew jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-09-2005, 16:46   #10
Malmash
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Ja Mialem Przypadek Ze Wild Warrior za mno doszedl az do miasta w Thais


Jakies dziwne


Todaco Morit-Xantera bez szczegulow
  Odpowiedz z Cytatem
stary 22-09-2005, 16:55   #11
PharadoX
Zbanowany
 
PharadoX's Avatar
 
Data dołączenia: 16 03 2005
Wiek: 34

Posty: 564
Profesja: Knight
Świat: Lunara
Poziom: 10
Skille: 46/47
Poziom mag.: 2
Domyślny

@Up

Summony nie znikają po 50 kratkach
PharadoX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-09-2005, 17:29   #12
Green Ninja
Użytkownik Forum
 
Green Ninja's Avatar
 
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Home world: Coruscant (RZ-ów)
Wiek: 35

Posty: 55
Stan: Niegrający
Świat: Thoria
Poziom: 666
Skille: FuckTIB
Green Ninja ma numer GG 755444
Domyślny

Summon znika w zaleznosci od miejsca spawnu sam wiem gs na pohu da się raz zlurować tylko 4 dlugosci ekranu a czasami nawet pod pustynie. Jaki z tego wniosek anti-luring nie zawsze działa ale i tak dobrze ze wogole jest
__________________




Green Ninja jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-09-2005, 18:04   #13
Oskar111
Użytkownik Forum
 
Oskar111's Avatar
 
Data dołączenia: 29 12 2004
Lokacja: Kielce
Wiek: 34

Posty: 400
Stan: Na Emeryturze
Imię: T!
Domyślny

zupełnie jakbym juz to gdzieś widział :
potwór znika po ~200 kratkach (moze mniej ale wiecej nigdy) i ponad 2 piętra


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Green Ninja
Summon znika w zaleznosci od miejsca spawnu
btw. summon raczej nie znika jak sie z nim odejdzie od miejsca jego przyzwania a jak sie odejdzie na xxx odleglosc od summona

edit:temat do zamknięcia

Ostatnio edytowany przez Oskar111 - 27-09-2005 o 18:16.
Oskar111 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 15:00.


Powered by vBulletin 3