Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)

Odpowiedz

Opcje tematu
stary 10-05-2004, 20:04   #1
Thurisa
Użytkownik forum

Data dołączenia: 05 05 2004

Domyślny O Polakach (coś niemiłego)

Gram w tibie od około 3 miesięcy i jestem niemile zaskoczona. Chyba za bardzo gloryfikowałam i przeceniałam Polaków, a okazało się, że to właśnie Polacy są najgorszymi oszustami ( "thiefami" ) w tej grze. Fakt faktem to tylko gra, ale chyba świadczy to chociaż w małej części o tym JACY JESTEŚMY (niestety muszę się utożsamiać z tym narodem zmierzającym ku upadkowi z tej racji, że jestem Polką) w rzeczywistości. Niektórzy posuwają się nawet do tego, że zaprzyjaźniają się tylko po to by potem pożyczyć coś cennego i już nie zwrócić. Najgorsze jest to, iż jest się bezsilnym wobec takich ludzi.
Thurisa jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 10-05-2004, 20:24   #2
Maniack
Użytkownik Forum

Maniack's Avatar

Data dołączenia: 08 04 2004
Lokacja: zabierzow bochenski

Stan: Na Emeryturze
Imię: Neust
Profesja: Elite Knight
Gildia: Chair Kids
Świat: Unitera
Poziom: 154
Skille: 97/85
Poziom mag.: 9
Domyślny

ehhhh..... są różnice między Polakiem, a polakiem ktorego opisalas
22 czerwiec 2009 - podporucznik
Maniack jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 10-05-2004, 21:30   #3
Jagger
Użytkownik Forum

Jagger's Avatar

Data dołączenia: 10 01 2004
Lokacja: Wrocław

Stan: Aktywny gracz
Świat: Secura
Jagger ma numer GG 3288196
Domyślny

Tworzyczni tematu z pewnoscia odkryla ameryke . Tak bylo zawsze, tak jest i tak bedzie. Wstyd mi za takich ludzi i ciagle sie zastanawiam na tym w jaki sposob te nuby uzyskuja dostep do internetu. >.<
Jagger jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-05-2004, 04:31   #4
Monoskar
Użytkownik Forum

Monoskar's Avatar

Data dołączenia: 25 03 2004