|
Notki |
Broń i przedmioty Wszystko o broni i przedmiotach. |
![]() |
|
Opcje tematu |
![]() |
#1 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
![]() Czytalem juz duzo postow na temat broni. I wciaz nie moge sobie odpowiedziec na pytanie czy w jednorecznej broni liczy sie shielding?? Niektorzy pisza ze bloczymy tym itemem ktory akurat ma najwiecej shielda(np. tower shield i knife to bloczymy t shieldem, ale ludzie pisza takze, ze jesli np. mamy bright sworda i wooden shielda to bloczymy bsem) Wiec nasuwa jedno zasadnicze pytanie po co w jednroczenej broni shield skoro praktycznie zawsze mamy tarcze jak nosimy jednoreczna bron
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 | |||||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 25
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zenon Burcymucha
Profesja: Druid
Świat: Xantera
Poziom: 13
Skille: 16/19
Poziom mag.: 12
|
![]() Cytuj:
![]() Cytuj:
![]() Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
__________________
I'm protected by Darth Blackroose
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
![]() No chodzi mi o to czy jak mamy bright sworda i wooden shielda to mozemy chodzic powiedzmy bez bsa bo ma lepszy shield (po co marnowac capa na wooden shielda) o to mi chodzi
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 02 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 25
Posty: 73
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zenon Burcymucha
Profesja: Druid
Świat: Xantera
Poziom: 13
Skille: 16/19
Poziom mag.: 12
|
![]() Cytuj:
-Jak masz tylko guardian shielda, to twoj def wynosi 30. -Jak masz tylko bright sworda to twoj def nie wynosi 30, poniewaz nie masz tarczy i nie liczy sie twoj shielding, bronisz tak jak bronia 2-handery wtedy, czyli masz jakies 5 razy mniej defa, jak nie wiecej razy mniej. ![]() Jak chcesz miec 30 defa to musisz nosic dowolna tarcze do bright sworda, bez tarczy masz obrone niewiele lepsza od gsa. ![]() ![]()
__________________
I'm protected by Darth Blackroose
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 02 2005
Lokacja: Kazordoon
Wiek: 33
Posty: 316
Stan: Aktywny gracz
Imię: Zirgin
Profesja: Sorcerer
Świat: Balera
Poziom: 20
Skille: 19/21
Poziom mag.: 21
|
![]() To niby czemu 2 potwory można blokować, ale 3 wali juz nam po pancerzu? Gdyby liczył ię def tylko tego, u czego jest większy to "na tarczę" czy "na broń" dało by się brać tylko jednego potworka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 17 01 2006
Posty: 4
|
![]() Czyli jezeli mamy gs w lapie to nasz shielding(w skillach) sie nie licz?? a jak mamy bsa to nasz shield liczy sie z tarczy i ze skilli? Czyli wychodzi na to ze z bsem mamy gdzies z 4 razy lepsza obrone????
![]() |
![]() |
![]() |