Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Mainland

Notki

Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice...

Odpowiedz

Opcje tematu
stary 14-08-2004, 15:33   #1
Darefly
Guest

Szczęśliwy nowy na main

witam. jestem nowy w Tibii , gram w sumie od niedawna, ale juz udalo mi sie nabic 8lvl i mam zamiar przejsc na main, tylko ze z tego co tu wyczytalem to "az strach sie bac" . kolega przeszedl na main to od razu go zabili (powiedzial po tym "nie badz glupi, siedz na rooku"), ale mnie tak tam ciagnie :tongue:. chce przejsc ale nie chce zeby mnie od razu zatlukli wiec pomyslalem ze moze ktos z was moglby mi troche pomoc troche ponianczyc , oprowadzic, doradzic co kupic na poczatku z gory dziekuje

nick: Darefly (8lvl)
serwer: Inferna
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 14-08-2004, 15:53   #2
Vanhelsen
Użyszkodnik

Vanhelsen's Avatar

Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau

Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
Vanhelsen ma numer GG 2690575
Król

Popierwsze, niezostawaj na rooku, poprostu se zje***sz postac.
Po drugie: Najlepiej wyjdz na main w carlin i odrazu zapi******j do Ab, tam wedlug mnie najbezpieczniej (niezapomnij sie zameldowac w ab)
Po trzecie na poczontek scale arm (potem p-set bo tanio) brass legsy, dwarven shield, soldier helmet (nawet za free dostaniesz) scimritar (albo inna bron).

Vanhelsen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-08-2004, 16:07   #3
Darefly
Guest

Domyślny

to moze powoli... co to jest Ab i w ktora strone mam leciec zeby do tego dobiec? po czym "to" poznam?
o co chodzi z tym zarejestrowaniem sie? znowu pytanie.. jak?
i gdzie moge kupic ten sprzet (pomijajac graczy)?
sory ze tyle pytam ale chcialbym wiedziec zanim porwe sie na main