Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 21-10-2006, 09:32   #1
Harry_Piasek
Użytkownik Forum
 
Harry_Piasek's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2006

Posty: 401
Stan: Na Emeryturze
Harry_Piasek ma numer GG 8611606
Domyślny Czary dla Knight'a

Chciałbym się was zapytać czy macie jakieś zażalenia do czarów u Knight'a?

Ja mam... Chciałbym aby Knight miał Exure Gran i Haste beż Pacc.

Jeśli macie jakieś inne pomyśły piszcie je tutaj... Możesię spełnią


Nie wiem czy istnieje taki temat, bo nie znalazłem go, ale jakby istniał proszę się o to mnei nei czepiać. Poprostu wyszukiwarka mi nie wyszukała.
Harry_Piasek jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 21-10-2006, 09:46   #2
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Knight nie powinien miec zadnych czarow a powinien za to uderzac 2 razy mocniej z broni. (bo to profesja fizyczna a nie magiczna i w tym kierunku powinien sie rozwijac)
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 09:57   #3
morwi
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 31 08 2004
Lokacja: [HACKED]
Wiek: 35

Posty: 1,439
morwi ma numer GG 4695891
Domyślny

moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?
__________________
[HACKED]
morwi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 09:59   #4
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez morwi Pokaż post
moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?
Cos by sie przydalo usunac albo oslabic bo sorc jest za mocny.
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 10:18   #5
Kurnafix
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Knight nie może być postacią czysto fizyczną, bo potem byście się skarzyli, że faktycznie uderzacie mocniej ale nie możecie zrobić "utamo vita" i do podziemi schodzić bez pochodni, a wam się nie chce jej kupować i nosić. Pomysły usunięcia/dodania czarów czy możliwości są do bani. Po to jest PACC żeby z niego korzystać, i żeby mieć większe możliwości. Nikt by nie chciał tyle bulić za to, że może się inaczej ubrać (bo chyba tylko taki przywilej pozostanie).
  Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 10:19   #6
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Zeby tibia nabrala sensu trzebaby usunac baaardzo wiele rzeczy zaczynajac od mozliwosci uzywania jakichkolwiek czarow przez knighta na dwurecznych broniach dla casterow konczac. Niestety, wymagaloby to tak daleko idacych ciec w konwencji gry ze na 100% takich zmian nigdy nie bedzie, tak samo jak grana dla knighta.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 10:47   #7
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Zeby tibia miala jakikolwiek sens to knight nie powinien miec zadnych czarow (robic mlvl tylko do uzywania run, a swiatlo jest niepotrzebne bo lh by cipsoft) i uderzac za 2 razy tyle i z wieksza czestotliwosci z broni niz teraz, a sorc nie powinien miec mozliwosci uzywania broni do walki wrecz, dystansowej i nie powinien miec mozliwosci blokowania ciosow na tarcze lub armor oraz noszenia najlepszych zbroi. Tak jest w prawie wszystkich innych grach mmorpg i to sie sprawdza. A w tibii przez glupia mechanike gry dochodzi czesto do absurdalnych sytuacji ze np na guardach sorc na full def obrywa slabiej niz knight na full atak!!! (a przeciez sorc uderza mocniej i lepiej sie leczy czyli knight jest udupiony)
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 11:02   #8
Kurnafix
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Może ktoś by się tym zajął i pogadał z kolesiami z Cipsoftu, może wprowadziliby takie zmiany w następnym upgrade? Boję się tylko, że to byłaby zbyt radykalna zmiana. Może by tak zacząć od zmian dla knighta?...
  Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 11:12   #9
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp.
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 11:28   #10
Diddy
Użytkownik Forum
 
Diddy's Avatar
 
Data dołączenia: 03 10 2006

Posty: 273
Stan: Niegrający
Diddy ma numer GG 8025029
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Abipear Pokaż post
Hity knighta z broni to katastrofa
To sobie to porównaj z hitami palla.
Diddy jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 11:47   #11
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Diddy Pokaż post
To sobie to porównaj z hitami palla.
To sobie porownaj z exori mort. -.-
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 11:51   #12
zoliax
Użytkownik Forum
 
zoliax's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2004
Lokacja: Białystok
Wiek: 33

Posty: 830
zoliax ma numer GG 6035236 Adres Jabbera do zoliax
Domyślny

No chyba skoro paladyn walczy na dystans, to musi zadawać niższe obrażenia, nie?
Moim zdanie ryczerz powinien dostać jakiś "czar" typu "Force strike", bazujący na umiejętnościach, poziomie i broni. Albo cokolwiek powiększające obrażenia na jakis czas czy ileś rund. Ewentualnie szansę na blok czy zmniejszające otrzymywane hity. Morofina taka. ;]
Albo powinien dostać StarCraftowe StimPacki.
__________________
A tak na marginesie.... umrzyj.
zoliax jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 12:27   #13
Harry_Piasek
Użytkownik Forum
 
Harry_Piasek's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2006

Posty: 401
Stan: Na Emeryturze
Harry_Piasek ma numer GG 8611606
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnei napisane przez Abipear:
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp.
Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga

Ostatnio edytowany przez Harry_Piasek - 21-10-2006 o 12:29. Powód: Poprawa błędów
Harry_Piasek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 12:32   #14
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Harry_Piasek Pokaż post
Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga
No wlasnie a knight sie nie rozwija. Widzisz roznice w hitach z broni pomiedzy 200 a 100 knight? Bo ja nie.
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 12:38   #15
Kurnafix
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 12:49   #16
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kurnafix Pokaż post
A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.
No tak ale zobacz ze sorc nie musi zwiekszac mlvl zeby mocniej uderzac (lvl daje duzo do sily magii) a knightowi lvl nic nie daje poza hp. To niesprawiedliwe.
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 12:59   #17
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.
DRoN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 16:26   #18
Frapper
Użytkownik Forum
 
Frapper's Avatar
 
Data dołączenia: 17 12 2005
Lokacja: Funreal World
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,580
Frapper ma numer GG 1002880
Domyślny

Ktos tam mowil o hitach pala. Palem na 60 lvl mialem: 150, 80,98,127, puff, 112.
Knightem na 60 lvl z wiekszym skilem niz pal mial w discie(85): puff, 184, puff, puff, 48,puff, 15, 149, puff, puff, 12, 98, puff...
__________________

http://mroziak.blogspot.com/
Pierwszy uzytkownik ktory reportuje wlasne posty.

<Tompior> ale najlepsze z kont evana
<Tompior> Rothes_pompowacz_arbuzuw
Frapper jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 17:26   #19
sat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 09 2006

Posty: 316
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom mag.: 49
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Abipear Pokaż post
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp.
on nie expi. on hunci....
sat jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2006, 17:36   #20
st1L
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 06 2006
Lokacja: Elk

Posty: 190
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..

Ostatnio edytowany przez st1L - 21-10-2006 o 17:37. Powód: błąd
st1L jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:18.


Powered by vBulletin 3