Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Blogi > Z życia senior tutora, czyli mój własny punkt widzenia

Notki

Witam. Jestem senior tutorem z Pacery. Będę Wam tu opisywał mniej lub bardziej swoją pracę, przybliżał Wam jak wygląda życie na Pacerze, rozmyślał, bujał, dywagował, dyskutował, filozofował, etc. Oprócz tematów tibijskich będę również opisywał różne - ciekawe dla mnie rzeczy. Czyli po prostu wielki misz-masz. Jeśli macie jakieś sugestie, piszcie śmiało w komentarzach, PW czy na e-mail.
Ocena: 5 głosów, 3.20 średnia

O mnie parę słów

Napisane 23-11-2007 11:25 przez Kaito Yamaro
Aktualizowano 23-11-2007 12:13 przez Kaito Yamaro
Tytuły często są bardzo mylne. Ludzie coraz mniej się dziwią jak czytając "Krwawą Betty" okazuje się, że mają w ręku komedię romantyczną. Mnie również odechciało się pisać o sobie. Może innym razem.

Jestem zadowolony, bo lekarz kazał mi siedzieć w domu do przyszłej środy. Dla mnie oznacza to więcej zabawy i więcej lekcji do odrabiania - coś za coś. Wracając do domu wpadłem do sklepu kupić sobie niezbędne (lub bardziej zbędne) mi na śniadanie rzeczy. Zapomniałem o maśle - myślę sobie: cholera. Miałem tę nieprzyjemność iść do sklepu jeszcze raz, w ziąb, z infekcją gardła. Nawiązałem krótki, lecz jakże przyjemny dialog ze sprzedawczynią o tym, czy udałoby mi się zjeść bułkę bez masła. Przywołując aspekt rodzinny wyperswadowałem jej, że masło jest czasem niezbędne.

Robiąc sobie śniadanie rozważałem, co by tu napisać. Stwierdziłem, że w "Krwawej Betty" musi być jakieś morderstwo, więc wypadałoby również coś o sobie wspomnieć. Słowo 'coś' w tym wypadku oznacza bardzo nie wiele, wręcz tyle ile kot napłakał (o ile płacze).