Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Zagłada magów... (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=110245)

Mjetas 08-01-2007 00:13

Zagłada magów...
 
Zacznę od tego, że to co napisze nie będzie jakimś wielkim odkryciem, ale podsumowaniem tego co się dzieje...

Candia - server n-pvp, przeludniony, świeży... Sytuacja ma się tak, że w godzinach szczytu pod dp w Kazo stoi jakieś 30 osób, ja Sorcerer mam ochotę sprzedać uzbierany plecak boltów. I co? Jajco! 25 osób z tych 30 to albo sorc, albo druid, 4 knighty, jeden palek... Dziwne co nie? Przypomnijmy sobie stare dobre czasy - Tibia 7.6,7.5 i wcześniejsze... Podział mniej więcej po 25% i praktycznie nie dało się powiedzieć który voc. jest najlepszy (mówiony, że najsłabszy był druid, ale to nie tak ewidentnie). A teraz? Cipy wprowadziły wandy... Ja nie narzekam bo będąc czynnym sorcem idzie mi to bardzo na korzyść, ale na dodatek ulepszając bardzo pozycję magów zrobili w barana palków. Cipy połamali im speary... Niby dobrze, bo przecież to przeciwko "boterom"... Tylko dlaczego są nieuczciwi? Skoro mają tyle pomysłów, to dlaczego widzimy pełno knightów z dwarfami przy klacie "jadących na bocie"? Dlaczego posiadacze magów siedzą całą noc przed komputerem łowiąc ryby i co jakiś czas naciskając "F6" - czyli dajmy na to adori gran (oczywiście ironia w tym zdaniu)? Pozostaje czekać na Summer Update i liczyć na to, że Cipy znów sprawią, że siły się wyrównają... ALE! No właśnie ale... Połowa graczów po tym updacie uważa, że oni psują gre wprowadzając coraz to nowe opcje (bo miejsca, itemy, potwory to tylko rozszerzanie gry). No i poniekąd mają rację, ALE dochodzę do wniosku, że Cipy (jak ja lubię to określenie) każdym następnym updatem próbują naprawić to co zepsuli poprzednim, przez co zmieniają grę jeszcze na gorsze... Dlaczego? Bo boją się usunąć tego co zmienili... Dlaczego? Tego akurat nie wiem... Może boją się przyznać do winy, że z roku na rok pieprzą Tibie niestety coraz bardziej... Nie mówię wcale, żę updatów nie powinno być, bo nowe miejsca, itemy, potwory są bardzo dobre, ale na cholerę zmieniać zasady? To tak jakby każdy nowy szef fify dodawał po 10 ZNACZĄCYCH przepisów. No cóż, nam szarym tibijczykom zostaje liczyć na to, że nasza ukochana gra pozostanie nadal tą jedyną i niepowtarzalną, tyle ode mnie nie chcę Was więcej zanudzać... Dziękuje za uwagę i pozdrawiam!

Silkov 08-01-2007 00:33

... bo to non pvp, kto coś zrobi dla tego sorka.. jakby GM pobiegał na Candii na respach rotów na daramie to byłoby 20~ banów.. narazie z qmplami zabiliśmy trikiem z FE 3 boterów (vampirka z 19 najta :) ) 5 boterów w ankrahmun trikiem z cave ratami (jeden koło miał cruza i 7.5 k w bp, inny pirate seta i WOCE 8o ) i jeszcze zlurowałem scaraby na innego cudaka (p arm :baby: )
heh już wiem dlaczego hlevle się ze mnie śmieją gdy proponuje bp uh za 3k..

Botujcie dzieci dalej.. może GM ruszy dupe.. :evul:

Lovah 08-01-2007 00:42

@Silkov
co to za trik z FE?

Sozemego 08-01-2007 02:43

Summonujesz fe, pozwalasz potworom go zabic na rope spocie, zostaje wtedy normalny firefield, kiedy botter podchodzi, chodzi gora dol gora dol i tak sie powoli zabija ;p

Gholit 08-01-2007 09:43

Gdzieś w dziale filmy to było, chyba na Tibię przed tym update (tibicam), po prostu gość wchodzi do dziury a my go ropamy i cały czas będzie wchodził i podpalał się.

Lolus'Pall 08-01-2007 10:56

Tak popieram autora tekstu w 100%, mimo iż grałem całom kariere sorckiem uważam, że przydało by się ulepszenia knighta/palka, albo pogorszenia sorca/druta... knight w pvp jest NIKIM, palladyn kimś jest ale to na wysokim lvl, z 15 mlvl, kiedy może używać Sd ;] ... a druid/sorc zawsze som mocni ;]...ale cóż, topiców takich było miliony, ale warto czasem o tym napisać, może CIPKI coś z tym zrobiom....hę ? pozostaje nam tylko czekać :)

pyzio2 08-01-2007 12:08

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez czuk85 (Post 1182467)
Jest jak jest i jest dobrze, to że Knight expi wolniej od takiego Druida/Sorcerera tego nie zmienisz.. taka jest natura Knighta wolniej expi/pomaga innym profesją, nie pisz że Palek lepszy bloker, póki nie ma exeta res nigdy nie będzie lepszy jak dla mnie.

Na pewno nigdy nie nastąpi pogorszenie lub zabranie czegoś danej Profesji (to, że itemy dla Palków się niszczą nie jest zrobione aby uprzykrzyć im życie ale przeciwko masie Paladynów, którzy używali macro do treningu, teraz dostali większy drop tych itemów z mobów wzamian).

Jedyne co CipSoft może zrobić dla tych płaczących i marudzących Knightów to zwiększenie częstotliwości wpadania średnich hitów z broni (80-90). Przypomnij sobie czasy kiedy to Druid/Sorcere musiał spędzać dni na robieniu run, żeby potem w chwile zużyć je na hunt i powrócić do monotoni robienia run, co najwyżej biegania z bronią na Rotwormy. Wtedy Knight i Paladyn byli lepsi, teraz się zmieniło na kożyść Druida/Sorcerera.

DDoS


moze i spedzali czas na robieniu run aczkolwiek sila sorca jest bardzo duza w porownaniu do knighta dlatego moim zdaniem powinno expic sie nim trudniej a teraz po nowych updatach wcale tak nie jest

sorc najlepsza postac na dodatek najszybciej expiaca

dzbanoln 08-01-2007 12:29

Wiecie co jest najgorsze w rozdzkach??
To,ze teraz 8-9 levele moga bezkarnie zabic ci potworka, na ktorym trenujesz strzelajac do niego ze swojej marnej rozdzki stojac dwie kratki za twoimi plecami.
bo rozdzka we wlasciwych rekach jest dobrym rozwiazaniem problemow normalnego gracza(sorca lub druida).Ale kiedy trenuje i widze zblizajacy sie 8-9 level o w.w profesji to wiem ze moj trening bedzie przerwany.

Mjetas 08-01-2007 17:50

Dobrze wiem o tym, że zrobiono to po to, aby nie używano macro do skillowania palkami... Ale można go dalej używać skillując knightem, albo robiąc runy sorcem - o to mi chodzi...

Cytuj:

Zapomniałem o najważniejszym, dla większości gra polega na szybkim wbijaniu expa. Pomyślcie czasem o przyjemności ze wspólnego huntu, wypadu w ciekawe miejsca, wspólnie robionych questach (nawet tych banalnie prostych). Tu nie chodzi tylko o to żeby mieć wysoki level, ale żeby czerpać jakąś przyjemność z gry i z kimś się nią dzielić.
No i czuk tu Ci przyznaje racje, bo to w końcu jest tylko gra więc i przyjemności powinno być w niej sporo ;)

murhaja 08-01-2007 18:19

@czuk85
"- Małe koszty zdobywania doświadczenia (Żółwie 1 Ultimate Healing Rune na ok 5-10k wartości loot, zależy od rodzaju posiadanej broni*)"
koszty może i małe ale expienie na żółwiach jest bardzo nudne, monotnonne ( tak jak na wszystkich opłacalnych potworach dla knighta ) a i expa nie ma za dużo

"- Spory dochód za blokowanie potworów innym profesjom"
dochód nie jest bardzo duży... a monotonia bardzo duża cała gra polega na naciskaniu jednego przycisku/stawaniu na ukos potwora, do tego nie zdobywa sie expa

"- Prosty liniowy rozwój postaci" -po osiągnieciu wysokich skilli prawie zerowy rozwuj postaci:P

"Edit: Zapomniałem o najważniejszym, dla większości gra polega na szybkim wbijaniu expa. Pomyślcie czasem o przyjemności ze wspólnego huntu, wypadu w ciekawe miejsca, wspólnie robionych questach (nawet tych banalnie prostych). Tu nie chodzi tylko o to żeby mieć wysoki level, ale żeby czerpać jakąś przyjemność z gry i z kimś się nią dzielić." przyjemność grania knightem jest bardzo nikła - ciężko sie przebić przez armor silnych potworów, przez to prawie nic im sie nie robi ( a niektórzy mówią że knight jest taki dobry w atakach meele) oczywiscie wysoki shielding i arm nie przeszkadza silnym potworom bez problemu przebijac sie przez armor knighta.

Piterownik 08-01-2007 18:24

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Mjetas (Post 1183603)
Dobrze wiem o tym, że zrobiono to po to, aby nie używano macro do skillowania palkami... Ale można go dalej używać skillując knightem, albo robiąc runy sorcem - o to mi chodzi...

O Boże! Skilluje palkiem już 2 dzień, nabiłem 32 dista i mam dość! 1 spear nie wystarcza nawet na 1 trolla X(. Nie to że nie mam kasy żeby kupić speary, bo mam. Problem jest w tym że mogę unieść max 4. Jak sam powiedziałeś mamy czerpać przyjemność z gry. Ja nie botuje, jestem uczciwy więc za co mam się wściekać na te speary? ;(
Przez to całe skillowanie straciłem ochotę na granie X(

Mjetas 08-01-2007 18:47

Ta i w temacie też o to mi chodziło, że przez to że połamali wam speary nie tylko powstrzymali "boterów", ale też zkaczyli wam gre.

Ps. Żeby cieszyć się Tibią wcale nie trzeba mieć great skilli i hlvl

Lovah 08-01-2007 21:40

Z tymi spearami znowu nie jest aż tak źle, bo wystarczy się pomęczyć do 40, a potem juz można z powodzeniem po tombie biegac i wbijac dist, expiąc ;p

Mjetas 08-01-2007 23:16

Cytuj:

Paladyn najpierw dostal bonus do zdobywania skilli zeby powstrzymac ludzi od trenowania troche, zamiast ich powstrzymac pojawily sie ekipy trenujace 24/7 na boocie 1 wlocznia.
Rycerzy ograniczyli stamina, a magow SP... naprawde ciezko siedziec cala noc na pojedynczym ladunku SP.
Czy ja wiem czy tak stamina tak ograniczała rycerzy... Co do SP to masz racje bez dwóch zdań...

Podsumuje to tak. Na palku nie jak teraz oszukiwać za bardzo więc to dobrze... Jeśli coś jeszcze wymyślą do reszty to chyba wszyscy będziemy zadowoleni? ( przeca się nie musicie ze mną zgadzać xP)

Lovah 08-01-2007 23:31

Cytuj:

Rycerzy ograniczyli stamina,
Staminą ograniczyli każdego przecież, nie tylko rycerzy... (?)

Cytuj:

a magow SP...
10-letnich noobków co robią runy zamiast expić, ewentualnie boterów.

Cytuj:

Skad masz takie dane statystyczne?
Poniewaz sonda na Tibia.com mowi cos innego (cos w stylu 90% ludzi update sie podoba).
Zależy który update, ale w czasach 7.3 -> 7.6 między tibijczykami panowała panika i chaos przed update. Nie wróżył on nic dobrego.

Cytuj:

na chwile obecna jedynym rozwiazaniem bylo by ze strony CIP ustawienie gdzie siedziby supportu gdzies w Indiach i zatrudnienie tam 200+ ludzi zajmujacych sie tym profesjonalnie.
Jest taki manager w piłkę - ManagerZone. Wszyscy grali razem, a rok temu wprowadzono osobną wersję gry dla Chińczyków. Po 6 miechach wprowadzono ich do całego świata MZ i od razu zaczęły się problemy, bo w te 6 miechów chińczycy pozmieniali tak zasady, że dla Europy było to nie do pomyślenia np. za pieniądze w RL można było sobie kupić zawodnika, co było nie dorzeczne. Podobnie mogłoby się stać z Tibią.

Cytuj:

Podsumuje to tak. Na palku nie jak teraz oszukiwać za bardzo więc to dobrze...
Każdy może oszukiwać, tak było, jest i będzie. Na pallu, knajcie, druidzie i sorcu.

Quezacoatl 08-01-2007 23:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Gremlin (Post 1184387)
Skad masz takie dane statystyczne?
Poniewaz sonda na Tibia.com mowi cos innego (cos w stylu 90% ludzi update sie podoba).

Właśnie zacząłem się zastanawiać nad czymś: czy gdyby z tej sondy wynikło, że 90% społeczeństwa tibijskiego nie polubiła ostatniego update, to czy Cipy podałyby to do wiadomości?... czy też nie?... :confused: to ciekawe, bo czemu by mieli nie podać? A z drugiej strony, przy obecnej komercji nie trudno sobie wyobrazić CipSoft fałszujący wyniki...

@Topic
Stamina - IMO mało kogo to ogranicza, więc choć jeden trafiony pomysł CSu, ponieważ jego skutki odczuwa się prawie wyłącznie przy dzieleniu konta i ostrum PG.

Soule - To też skutecznie ograniczyło nielegalne procedery, niestety w sporym stopniu wpłynęło też na uczciwych graczy (patrz sonda na tibianews).

Speary - Łamiące się speary bardzo skutecznie wyeliminowały oszustwa, lecz odcisnęły też spore piętno na Paladynach.

Profesje: IMO Rycerze i Paladyni potrzebują gruntownej renowacji, w postaci zmiany sposobu naliczania siły ciosów. Spójrzmy prawdzie w oczy, Mag/Druid na 50 lvlu a na 200 lvlu to jednak duża różnica w mocy (przede wszystkim czarów i run, z których korzystają, a których moc rośnie i z lvlem i mlvlem). Podczas gdy Rycerz/Paladyn na 50 a 200 lvlu nie mają aż takich różnic w sile, dlaczego? Ponieważ o ich mocy świadczą skille. Gdy dojdą one do ok 100 już praktycznie nie rosną... a jak rosną to zmiany są prawie niezauważalne. Natomiast rosnący lvl u Rycerza/Paladyna poza zwiększaniem capa/hp/siły czarów/many nie zmienia nic więcej, ale te profesje mają znacznie utrudnione korzystanie z magii, której siła u nich rośnie tak samo jak u postaci magicznych (tj. tym samym wzorem). Prawda jest taka, że te profesje nigdy nie zostały tak naprawdę przygotowane do rozwoju tibii, one się nadają do tibii w której 60 lvl to najwyższy, a z DLi leci golden helmet.

ripper 09-01-2007 09:04

Cytuj:

Łamiące się speary bardzo skutecznie wyeliminowały oszustwa, lecz odcisnęły też spore piętno na Paladynach
Pieprzenie. Ja jechałem na afku jak chciałem. Kwestia tego, żeby mieć kasę na speary.

goburu 09-01-2007 09:12

Nie rozumiem dlaczego knight ma expić wolniej od sorca. Na wielu innych płaszczyznach profesje powinny się różnić ale akurat szybkosc expienia powinna byc taka sama bo jesli nie jest to tibia traci sens. Knight posiada mase innych wad jak chocby kalecko w pokonywania mocniejszych stworow co bardzo przeszkadza w grze na wysokim poziomie - postac ktora ma 100 lvl i nie potrafi pokonac demona solo to śmietnik a knight niestety potrzebuje 15-20 minut żeby zgarnąć tylko 6k expa za demona i naraże się na potężne ryzyko smierci bo przez 15 minut demon przynajmniej raz walnie combo 1k+.

pyzio2 09-01-2007 11:38

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Quezacoatl (Post 1184665)
Prawda jest taka, że te profesje nigdy nie zostały tak naprawdę przygotowane do rozwoju tibii, one się nadają do tibii w której 60 lvl to najwyższy, a z DLi leci golden helmet.

nic dodac nic ujac :)

Piotrek Marycha 10-01-2007 17:35

Srutututu, w którym niby updatcie tak wam tibie zepsuli? Jak Soule wprowadzili? no tak, mozna sie poplakac jak nie mozna sobie zrobic 10 bp uh w jedna nocke, Lamiace speary? chwala im za to, ze paradoksalnie kosztem utrudnionego treningu nie trzeba wogle trenowac, klimat wam zepsuli? jezeli kiedykolwiek on byl w tibii to zalezyl tylko od ludzi ktorzy w nia graja

goburu 10-01-2007 21:36

Jedyne co mi sie nie podoba w update'ach to systematyczne pogarszanie knighta wzgledem innym profesji. Reszta jest OK, a zwlaszcza stamina. (nawet Mateusz Dragon Wielki expi krócej niż po 8 godzin dziennie więc jak ktoś nie sharuje z nikim konta to nie ma problemów ze staminą)

@down
Oto cały knight powah!

TaJemniczy 11-01-2007 11:15

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
no to by było na tyle;)

Mjetas 12-01-2007 07:17

Cytuj:

obecnie nawet jak masz czas grac 16h na dobe to i tak mozesz expic tylko 6-8h i zostaje dosc czasu zeby sorc mogl sie zalogowac na inna postac i sprzedawac loota/kupowac runy.
Może zaczęli dbać o nasze zdrowie? To 16h mnie trochę przeraża.

Lifter 12-01-2007 15:04

No to ja chyba jestem stworzony do gry palkiem, bo skillowałem do 65 dista bez problemu. Wcale nie odczułem tak mocno tej przeszkody w postaci łamania się spearów :) Palek nie expiunajszybciej ale to i tak lepiej niż być knightem. A co do magów i druidów, jest to element marketingu. Są zrobieni w taki sposób, aby gra na FACC nie była opłacalna, a z PACC byli najlepsi. Czyli cipsoft tak wymyślił, że jak ludzie usłyszą że mag/drut są najlepszi to go zrobią i kupią PACC po czym dojdą do wniosku że bez PACC sie nie da grać....

Sozemego 12-01-2007 15:17

Cytuj:

Pokaz no mi jak taki geniusz gry sorcem jak ty rozwala demona znacznie szybciej i znacznie taniej niz rycerz solo.
Rycerz na demona solo potrzebuje: 2-3 BP UHow 2-3 BP explo.
Sorc na demona solo potrzebuje: 1.5 BP SD i 15-20 BP mf
HUASHXASHXUASHXU, 1,5bp sd i 15-20 bp manasow oh god... to chyba 70 lvl sorc, ktory stoi kolo demona. Na parchmencie mozna biegac z demonem, a na single mozna skakac po schodkach, ale tutaj trzeba troche wyczucia, wtedy zuzywa sie znacznie mniej manasow. Kiedy biegalem z demonem po single spawnie, z lukiem, to zuzylem 5 bp manasow (i to nie raz), wiec nie wiem skad te 15-20.

Xzonixek 12-01-2007 16:04

Jezus:P
TU NIE CHODZI O ZAJEBANE SOULE I SPEARY!
Kurwa czy tu nikt nie zrozumial że najważniejszą sprawą są zajebane różdżki?
Po co Ci runy hmm? Skoro i tak nie masz ich gdzie używać (sorc/druid), popieram tą teze przez to, że przeważnie hmm byly używanie przez postacie magiczne na dragach/guardach/necro i vampach.
Bardzo ważnym aspektem gry bylo to wyexpienie na rotach. Bijac 27+ lvl byles juz 'kims' a 60 lvl robilo sie 3 miechy a nie 15 dni-.-
Zróżnicowanie postaci. Pamiętam czasy gdy profseje na serwerze klasowaly sie w taki sposob:
35%-Knight
25%-Palek
20%-Druid
20%-sorc
Teraz to wyglada tak:
20%-Knight
10%?-Palek
30%-Druid
40%-Sorc

Każdy chwalił palka za jego łatwość gry. Speary sie zaczeły łamać, to i tak 15% zostalo, dopiero PO update z różdżkami i manasami.
Pragne przypomnieć także, iż postać 50+ sorc/druid w tamtych czasach (nadal mowie o tibi 7.4) był szanowany. Każdy widzial że taki char jest wypracowany przez jego wlasciciela, np taki 70 elder będący na demkach czy dlach razem z 40 ek mial full respect od 120 ek który chciał wlasnie ten spawn zająć.

@guburu:
Wg mnie wlasnie nie respektuje. Sam to zauwazylem majac 65 ed na infernie w czasach 7.4 (40,45,52,58,65 i 80 lvls które grały wtedy jako ed). Bylem dlatego szanowany bo grałem JAKO DRUID a nie jako jeden z 5151251512 ed mogących go siokac na demach czy warlo... Wtedy idąc przez edron ludzie się powiedzmy 'klaniali' a teraz 60 ed to kwestia 30-50 dni dla ludzi którzy mają czas grac:)

Cadonis 12-01-2007 16:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xzonixek (Post 1191952)
Kurwa czy tu nikt nie zrozumial że najważniejszą sprawą są zajebane różdżki?

Też. Ale różdżki pozwalają szybko expić na tych początkowych lvlach, co dałoby radę przeżyć gdyby nie to, że potem sorc/druid dostaje prawie darmowy atak, którego siła rośnie non stop. Chodzi ofc o strike'i.

goburu 12-01-2007 16:46

Cytuj:

Stamina ograniczyla rycerzy bo rycerz mogl expic od sorca szybciej wykozystujac to ze jego przygotowanie do polowania (kupienie run/sprzedanie loota) zajmowalo duzo mniej niz sorcowi, obecnie nawet jak masz czas grac 16h na dobe to i tak mozesz expic tylko 6-8h i zostaje dosc czasu zeby sorc mogl sie zalogowac na inna postac i sprzedawac loota/kupowac runy.
Argument czysto teoretyczny. Nawet mateusz tyle nie siedzi przed kompem.
Cytuj:

HaHaHa!!!
Przed KAZDYM update byla zawsze panika i po kazdym update przybywalo graczy, ale tak zawsze jest, psychologia tlumu mowi ze grupa ktora jest zadowolona jest zwykle wiekszoscia (jak nie to mamy rewolucje) ale kilka indywidolow ktore nie sa zadowolone zwykle robia dosc halasu zeby wydawali sie wiekszoscia.
Petycja o naprawde knightów ma już grubo ponad 1k wpisów. Żaden inny temat nie cieszy się aż tak wielką popularnościa. O niczym to nie świadczy?
Cytuj:

CIP nie wiem, a Tibia.pl wierzysz?
U nas tez z sad wynika ze wiekszosc jest generalnie zadowolona z updatow (40-50% bardzo, kolejne 20-40% wystarczajaco).
Z czego 50% zrobilo sobie sorca, a drugie 50% druta. Nie znam nikogo, kto by gral knightem na powaznie w dzisiejszych czasach. (w sensie pg)
Cytuj:

Wlocznie - zwykly paladyn dostal teraz tak szybkie advance ze nie musi trenowac a i tak bedzie mial 90 distance na 90 lvl (moj paladyn expiac non stop wbil distance od 48 na 25 lvl do 85 na 63 lvl).
A to jeszcze bardziej udupiło knighta ktory poświęca 100 razy wiecej czasu na trening niz pal a efekty ma gorsze od niego w sensie sredniej hitow na dobrych potworach.
Cytuj:

Rycerz na demona solo potrzebuje: 2-3 BP UHow 2-3 BP explo.
Sorc na demona solo potrzebuje: 1.5 BP SD i 15-20 BP mf
Z samego explo nie zabijesz demona. Koniecznie musisz dołozyć bursty, które są bardzo drogie więc w sumie wychodzi drożej niż w przypadku sorca. A jak bursty to i drozsze leczenie bo za więcej demon będzie walił w gracza bez tarczy.

@Xzonixek
No wlasnie kiedys sorcem trzeba bylo expic na rotach i wszystkie profesje byly rowne, bo sorc expil na rotach a knight trenil! Obaj tracili mniej wiecej po tyle samo czasu i cierpliwosci. Po update z szybką maną ten balans zostal zachwiany, bo teraz sorce od poczatku do konca tylko expia, a knight musi się męczyć z nudnym treningiem. To jest niesprawiedliwe!
70 elder wciaz jest respektowany przez 120 ek (teraz nawet jeszcze bardziej) ale nie z powodu duzego wkładu w tworzenie postaci tylko z powodu jego sily, po prostu 70 elder jest duzo silniejszy od 120 ek!

Progmaniak 13-01-2007 13:17

pamietam jaka to byla radosc jak zabilem sorkiem na 17lv beholdera z moich wlasnych hmmow

echhh lezka sie w oku kreci :(

goburu 13-01-2007 15:32

@up
Nie wiesz to sie nie wypowiadaj. Przejrzalem ostatnio stronke pskonejotta i mateusz dragon wielki gral w ciagu ostatniego tygodnia przez 48 godzin (srednia 6,8571428 godzin dziennie a wiec znacznie ponizej limitu staminy) a z eriga widac ze nabil w tym czasie 12,335,635 expa co daje srednia 256992,39 expa na godzinę. (wliczając w to cały czas gry a nie tylko czystego expienia) Pokaż mi knighta ktory jest w stanie expic z taka predkoscia to jestem gotow oddac ci moje mpa.
Cytuj:

Mateusz Dragon Wielki spośród czołowych graczy najwięcej siedzi przy komputerze
Kupa prawda. Pskonejott nabil w ostatni tydzien tylko 3 mln expa (4 razy mniej od mateusza) a siedzial przed kompem az 79 godzin. Ryc jest zakuty w zbroje i jak trzeba troche szybciej zabijac to wali głową w mur. Najgorsza postac do szybkiego expienia, opancerzona puszka konserwowa pozbawiona zdolnosci bojowych...

Okrutny 13-01-2007 15:55

Dla mnie żaden szpan, siedzieć ponad 6 godzin w grze dziennie. Przeglądając stronke ze statystykami, to Mateusz Dragon Wielki spośród czołowych graczy najwięcej siedzi przy komputerze. Uzależnienie..

Kiedyś Tibia była bardziej satysfakcjonująca. Przejście przez Dwarv Brigde zawsze było wielkim osiągnięciem (większośc powinna pamiętać, czemu), Mieć 40+ sorca to był całkiem niezły wyczyn, z Skull Staff sie chodziło na Fibuli i robiło runy które i tak na mało starczały. Większość updatów polepszyło sorca (szybciej regenerująca sie mana), ale z wand-ami to przesada, kiedy to od poczatku Sorc expuje oplacalnie, guardy bez staty ani jednego uha.. Za łątwa sie ta gra stała.

Mjetas 13-01-2007 16:22

Cytuj:

Kurwa czy tu nikt nie zrozumial że najważniejszą sprawą są zajebane różdżki?
No właśnie...


Cytuj:

Heee?!?
1. Wiekszosc ostrych PG ktorych znam mocno udezyla stamina.
2. Rycerz ma to do siebie ze moze expic przez 90% czasu online, sorc ~60-70% (runy w sklepach/djiny troche to poprawily, ale nadal u graczy jest sporo bardziej oplacalnie).
No i tu też jest sporo prawdy. Taki rycerz zaopatrzy się w uhy no i co? Expi sobie w zależności od tego ile ma czasu, albo czy nie ma jakiejś innej sprawy. A sorc poexpi, ale po jakimś czasie po mfy, kase do dp dać, przy okazji loota zanieść... Palek też musi bo po bolce/ strzały biegać.

Lirdej 13-01-2007 16:35

Cytuj:

Bardzo ważnym aspektem gry bylo to wyexpienie na rotach. Bijac 27+ lvl byles juz 'kims' a 60 lvl robilo sie 3 miechy a nie 15 dni-.-
Hmm Biorąc pod uwagę, że expimy non stop bez sekundy przerwy oraz nie wliczając staminy musisz wyciągać 9047 expa na godzine. W tyle dni to robią osoby, które CHYBA oprócz gry nic nie robią.
@topic
Polepszenie sorca i druida? Przesada. Nie dawno, w pewnym temacie mod napisał, że nie było updatu, po którym wszystkie profesje były wyrównane. Powiedział też, że napoczątku dominował knight (wtedy jeszcze nie grałem, więc nie wiem). Potem zaczeła się "epoka" palka (wtedy zacząłem grać), a dziś najlepszą profesją jest druid i sorc. Moim zdaniem osoby, które chcą szybko zarobić, być najlepszym lub zaczynają grać wybierają profesje, które w danym momencie są łatwe do wyrobienia. Jednakże osoby, które lubią wyzwania, czy interesuje ich inna profesja (naprzykład wybieram w dzisiejszych czasach palka) lub grają dla przyjemności (choć i te osoby czasem wybierają profesje, którymi łatwo grać) wybierają inne voc. Od kąd zaczołem grać zafascynowały mnie dwie profesje knight i sorc. Knightem w cale nie było trudno expić, przeciwnie lubiłem to. Fakt nie mam jakiś super lvl, chociażby z tego powodu, że gram mało, a grę traktuje jako przyjemność.

Luki_azura 13-01-2007 17:42

No z tymi spearami to troche przesadzili ja sam żucałem kija dla psa przez 20 min i sie nie łamie ;D
Knight - coś z tymi chmurkami że 30 na min czy coś takiego (nie gram knightem)
Sorc i Druid - oni zawsze są najmniej poszkodowani :P:evul: :evul: :evul:

Sozemego 14-01-2007 13:41

Biegalem po single.
http://rapidshare.com/files/11646118/soze100.rec.html

Lovah 14-01-2007 13:52

Cytuj:

Stamina ograniczyla rycerzy bo rycerz mogl expic od sorca szybciej wykozystujac to ze jego przygotowanie do polowania (kupienie run/sprzedanie loota) zajmowalo duzo mniej niz sorcowi, obecnie nawet jak masz czas grac 16h na dobe to i tak mozesz expic tylko 6-8h i zostaje dosc czasu zeby sorc mogl sie zalogowac na inna postac i sprzedawac loota/kupowac runy.
Mało, kto ma 16h czasu :p

Cytuj:

Nie zrozumiales.
Stawka dla osoby na takim stanowisku w Niemczech/USA to ~1000 euro/$, w Indiach z 1/10-1/20 tego (po prostu zakladajac jak duzo ludzi bylo by potrzebnych to CIP nie jest sobie w stanie pozwolic na pelna ekipe taka w Niemczech) - to byl zart odnosnie innych firm komputerowych ktore przeniosly swoje biora support do Indi.
1) Z tego co wiem GM'owie pracuja za darmo :p
2) Na pewno znalezliby sie jacys oszusci w tym supporcie :|

Cytuj:

Może zaczęli dbać o nasze zdrowie? To 16h mnie trochę przeraża.
Wynik do osiagniecia :p Bywali ludzie co po 2 dni siedzieli non-stop.

Cytuj:

Też. Ale różdżki pozwalają szybko expić na tych początkowych lvlach, co dałoby radę przeżyć gdyby nie to, że potem sorc/druid dostaje prawie darmowy atak, którego siła rośnie non stop. Chodzi ofc o strike'i.
Od pierwszych trzech różdżek szybciej sie expi z WH, potem no w sumie masz racje, z tymże nie jest to prawie darmowy atak.

Cytuj:

Kiedyś Tibia była bardziej satysfakcjonująca. Przejście przez Dwarv Brigde zawsze było wielkim osiągnięciem (większośc powinna pamiętać, czemu), Mieć 40+ sorca to był całkiem niezły wyczyn, z Skull Staff sie chodziło na Fibuli i robiło runy które i tak na mało starczały. Większość updatów polepszyło sorca (szybciej regenerująca sie mana), ale z wand-ami to przesada, kiedy to od poczatku Sorc expuje oplacalnie, guardy bez staty ani jednego uha.. Za łątwa sie ta gra stała.
Dokładnie. Mając 42 ms'a byłem w top sorców na servie, ehhhh, teraz czasy sie zmienily.

Silkov 14-01-2007 14:26

Cytuj:

Bywali ludzie co po 2 dni siedzieli non-stop.
To pikuś, ja słyszałem o ludziach co we 3 ownerów na chara siedzieli na hydrach po 7 dni :)

Pawciooo 14-01-2007 15:22

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Luki_azura (Post 1194677)
No z tymi spearami to troche przesadzili ja sam żucałem kija dla psa przez 20 min i sie nie łamie ;D
Knight - coś z tymi chmurkami że 30 na min czy coś takiego (nie gram knightem)
Sorc i Druid - oni zawsze są najmniej poszkodowani :P:evul: :evul: :evul:

w 100% zgadzam się z tobą i z tymi chmurkami to co 30 chmurek musisz blood hita zadac

Xzonixek 14-01-2007 15:23

Cytuj:

Hmm teraz mi wytlumacz jak 7 druidow na top 500 stanowilo 20%, bo to chyba jakas nowa dziedzina matematyki powstala
I kiedys bylo to tak:
50% rycerze
20-25% paladyni
20-25% sorce
1% druidzi
Obecnie wyglada to tak:
40% rycerze
35% sorce
15% druidzi
5% paladyni
Jezu ja nie mówie tu o topach-.-. Widziało się zrózncicowanie na census(?) dokladnie można było zobaczyć, ile jest graczy z każdej postaci na infernie:P
Aff i wg mnie w tamtych czasach huja różnicy było między facc druidami/sorcami bo i tak hmm od 27 bili. A druidzi stanowili taką sama partie co sorce...

Okrutny 14-01-2007 15:35

Kiedys tez bylo pelno uh makerow etc. jadących na bocie, wiec rzeczywista liczba sorcow/drutow byla jeszcze menijsza ;)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 05:33.

Powered by vBulletin 3