Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Update - co ulepszyć w danych profesjach? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=114939)

d4rqu 01-02-2007 22:11

Update - co ulepszyć w danych profesjach?
 
Zapewne w nowym update clipsoft nie ulepszy profesji, a tylko doda jakieś nowe questy/potwory dla pacc, ale mniejsza o to:D Załóżmy teoretycznie, że clipsoft ma zamiar ulepszyć profesję, jakie zmiany według was byłyby odpowiednie? Postaram się napisać co ja bym dodał do każdej profesji:

Knight:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee. Nie chodzi mi o max hity, gdyż te są dobre. Zauważcie, że sorcer/druid, gdy atakuje nie ma czegoś takiego jak spark, puff, hit za 1hp. Wszystkie ataki z czarów/run mają zawsze siłę 70-100%. Knight best hity ma dobre jednak po podliczeniu wszystkich hitów średnia jest mała. Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. Jak już wcześniej wspomniałem knight nigdy nie wie czy uderzy za 100hp czy za 1hp, więc nie może obliczyć w ilu turach pokona przeciwnika. Czasem przez tą "niewiedzę" dochodzi niepotrzebnie użyty uh lub przypadkowy dead..
- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many
- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Paladyn:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance.
- Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.

Zapraszam do komentowania i krytykowania:D Moderatorów proszę o nie usuwanie/ nie cenzurowanie tematu.

Kojotes 01-02-2007 22:16

WIesz co, ja to się radzę przenieść do tego tematu:

http://forum.tibia.com/forum/?action...1&pagenumber=1

Więcej zdziałasz.


Pzdr.

ripper 01-02-2007 22:18

Cytuj:

Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
Zauważ, że knight słabo bije, ale za to ma trzy razy więcej hp od sorca/druida, którzy biją mocno. Coś za coś.
Cytuj:

- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. (...) Knightowi level nic nie daje.
Dowód? Jakikolwiek sensowny.
Cytuj:

- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
Patrz ad. 1.
Cytuj:

- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
Twoje rozwiązanie jedynie dałoby plusy sorcowi/druidowi. Nie powinni zwiększać skuteczności shieldingu tylko zmniejszyć przepaść między full def a full atk.
Cytuj:

- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Niezły pomysł, aczkolwiek pewnie byłoby to bardzo drogie.
Cytuj:

- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył.
Nie, nie, nie. Knight bije może słabo, ale za to stale i za darmo. I ciężko go zabić. Tak jak w ad. 1 - coś za coś.
Cytuj:

- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc.
To podważa sensowność PACCa - zdecydowanie NIE.
Cytuj:

-Vis powinień brać 80many.
Tutaj bez kurtuazji - j e b i e c i e?

d4rqu 01-02-2007 22:18

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Kojotes (Post 1239618)
WIesz co, ja to się radzę przenieść do tego tematu:

http://forum.tibia.com/forum/?action...1&pagenumber=1

Więcej zdziałasz.


Pzdr.

Nie zamieszczaj tego linku, bo moderator jest uczulony na niego:-) A co do przeniesienia tematu, umieściłem pierw tutaj. Zobaczę jakie zmiany chce większość i dopiero będę decydował jak zmodyfikować i umieścić ten temat na tibia.com

edit: Jak komentujecie to co napisałem to mam tylko jedną prośbę: Kulturka:D

Khan 01-02-2007 22:20

Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.


@down:
bardziej myslałem, że przykładowo po wypowiedzeniu odpowiedniej inkantacji, traci określoną ilosc soula (np 60) i zyskuje wzrost wszystkich skili (np. o 2) na jakiś czas (np 20 sek) itp

Bols2 01-02-2007 22:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Khan (Post 1239629)
Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.

No wlasnie, knight moglby wyrabiac sobie ringi,lub jakies przyziemne runy typu lmm,chyba ze dodali by jakas rune ktora by podwyzszala skile lub staty broni,mysle ze to by dodalo klimatu RPG ;)

Monna 01-02-2007 22:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)


- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.

- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
-

Te 2 punkty mi sie podobaja, reszta odpada bo to knight, silny blocker ktory zbiera loot z huntow, ma duzo plusow, ale tez musza byc minusy... proste?

Vil 01-02-2007 23:42

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.

ja obstawialbym raczej minimalne obrazenia danej broni.

viper555 04-02-2007 12:29

wieksze extaused na exori vis mort flam żeby się z tego tak szybko nie lało tylko tak jak np palek z bolts noi mane zwiekszyc ...

Karfhud 04-02-2007 13:15

wlaczyc god mode i mozliwosc zabijania przeciwnikow altem

exeros 04-02-2007 13:28

50 many za visa/morta/flama, zwiększenie extausha.
Cytuj:

- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Zarówno dla knighta jak i paladyna.
Cytuj:

Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.
Czary dla FACC-Zdecydowane nie!
Możliwość zakupienia Power boltów-tak
Infernal boltów-nie!
Cytuj:

Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.
Tak, zwiększenie np skila shieldingu/ataku o 5 na 30 sekund za powiedzmy 50 souli
Cytuj:

- Ulepszenie knighta w PVP
NIE! Knight jest DOBRY w PvP-czemu?Ilość HP!Knight to twierdza i tyle.

P0nury 04-02-2007 13:38

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exeros (Post 1244947)
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Zarówno dla knighta jak i paladyna.

Żartujesz, prawda? Paladynowi skill leci NAPRAWDĘ szybko. Od 40 dista z paroma skillami wbitymi kamyczkami na lagach i 15 lvl'u wbiłem 45 lvl'i i... 76 dista. Właściwie dist skakał mi co lvl. Knightem wbiłem wczoraj 80% do lvl'a, a do fightingu wpadło... 10%. Wystarczyłoby, aby knight miał trening na zasadzie paladyna. Bardzo znacznie ograniczyłoby to czas treningu oraz ilość trenujących. A co najważniejsze, knight mógłby rozpocząć pg'owanie na nowym serwerze bez znacznego skillowania (gdyby miał tą pewność, że na 45 lvl'u wpadnie mu 75 fightingu, to zapewne nie musiałby trenować, ergo trenowałby, ale na pewno nie po 300h i więcej na skille 80+)

Marciniek 04-02-2007 14:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)
Zapewne w nowym update clipsoft nie ulepszy profesji, a tylko doda jakieś nowe questy/potwory dla pacc, ale mniejsza o to:D Załóżmy teoretycznie, że clipsoft ma zamiar ulepszyć profesję, jakie zmiany według was byłyby odpowiednie? Postaram się napisać co ja bym dodał do każdej profesji:

Knight:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee. Nie chodzi mi o max hity, gdyż te są dobre. Zauważcie, że sorcer/druid, gdy atakuje nie ma czegoś takiego jak spark, puff, hit za 1hp. Wszystkie ataki z czarów/run mają zawsze siłę 70-100%. Knight best hity ma dobre jednak po podliczeniu wszystkich hitów średnia jest mała. Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. Jak już wcześniej wspomniałem knight nigdy nie wie czy uderzy za 100hp czy za 1hp, więc nie może obliczyć w ilu turach pokona przeciwnika. Czasem przez tą "niewiedzę" dochodzi niepotrzebnie użyty uh lub przypadkowy dead..
- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many
- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Paladyn:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance.
- Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.

Zapraszam do komentowania i krytykowania:D Moderatorów proszę o nie usuwanie/ nie cenzurowanie tematu.

:o Komedia... 8o
(po paru chwilach tarzania się po ziemi)
Low- i Mid-lvl sorce by przestali expić, bo by się nie opłacało. Hi-lvl sorce expili by dalej przy użyciu sd. Knight stałby się potęgą znaaaacznie lepszą od innych postaci, a palek - jeśli tylko miałby na runy - to expi taniej i szybciej od sorca (bo sorc przestanie wogóle expić). Nie chce mi się krytykować każdego myślnika pokolei, bo za dużo pisania by było.

Spatek 04-02-2007 15:06

Uważam że pomysł z zwiększeniem many na visa nie jest zły.. Jednakże bez przesady.. Niech zabiera 40-50 many nie 80 ;p.. Jesli chodzi o exori to takze sie zgadzam... Moim zdaniem powinno brać hmmm.... 120~ many...
@Up
Wiesz... Mi się podobała tibia, w której zrobiony bp run zchodził na trade w 5 min... Teraz można go sprzedawać w kilka godzin... Lepiej było pozatym, kiedy H lvl expili z runek, a nie exori vis, mort....

To jest moje zdanie.... Możecie się z nim zgadzać, lub nie...

YKW 04-02-2007 16:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exeros (Post 1244947)
50 many za visa/morta/flama, zwiększenie extausha.

Zarówno dla knighta jak i paladyna.

Czary dla FACC-Zdecydowane nie!
Możliwość zakupienia Power boltów-tak
Infernal boltów-nie!

Tak, zwiększenie np skila shieldingu/ataku o 5 na 30 sekund za powiedzmy 50 souli

NIE! Knight jest DOBRY w PvP-czemu?Ilość HP!Knight to twierdza i tyle.

Zdecydowanie popieram. te infernal bolty powinny jednak byc bardziej dostepne. Duzo ich po tym huncie na poiu nie nazbierasz, wiec albo np. soul orby albo juz te infernal bolty wypadalyby z czegos pokroju draga...

Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy :) Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.

Carlo 04-02-2007 16:11

Zgadzam się z panem, ktoóry mówił przede mną. Ja osobiście bym dorzucił mniejszą ilość many na exori (bo i tak mana regeneruje się masakrycznie długo). Miałem jescze jeden wątek poprawienia knighta. Otóż jak każdy wie, sorcowi, pallowi i drutowi po zakupieniu pacca szybciej skill rośnie (mlvl), a knightowi nie. Możnaby coś z tym zrobić (niestety nie mam pomysłu co).

karate:] 04-02-2007 16:54

A wy dalej dążycie do balansacji profesji. Przekrzykujecie się i kłócicie, a większość z tych co piszę nie używa choćby 50% potencjału Knighta. Wcale nie mówie, że profesje są w 100% zbalansowane, ale jeżeli ludzie dalej grają w tę gre to i tak bedą grali.
Ktoś pisał aby trening Knighta trwał tyle samo co trening Pala. A zastanowiłeś się moze troche nad tym? Palowi łamią się speary i musi je podnosic w przeciwienstwie do Knighta. Wyobrażasz sobie co powiedzą palkowie?
Dostępność infernal boltów w porównaniu do ich siły jest w 100% zgodna, nie widze powodu aby była większa. Pbolty lecą z mobów + można je robić więc podobnie do Infernal boltów nie trzeba nic tu zmieniać. Zresztą średnia dmg pala jest b.dobra, nie mówiąc tu już o wspomaganiu runami.

Cytuj:

Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.
Knightem aby to wytrenić potrzebujesz kilku godzin, a bez tych skilli expić praktycznie nie możesz. Palem po wyjsciu z rooka idziesz na trolle i wbijasz 40 lub 45 skilla i spokojnie możesz expić, a te 45 wbijesz o wiele szybciej niż u Knighta.

Cytuj:

Wiesz... Mi się podobała tibia, w której zrobiony bp run zchodził na trade w 5 min...
A podobały ci się farmy druidów? Pewnie sam taką miałeś i tak bardzo do niej tęsknisz. Przecież można kupować runy w sklepach.
A żeby dalej expili z run wystarczy zmienić system z mortami/visami/flameami


Jeśli trzeba na siłe coś zmieniać to imo minimalnie zwiększyć częstotliwośc ataków Knighta.

P0nury 04-02-2007 17:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez YKW (Post 1245430)
Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy :) Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.

Trenowałem do 40 dista, potem expiłem na rotach. Po osiągnięciu 21 lvl'a i 59 dista ruszyłem na dworce. Nie przemęczając się w 2 dni wbiłem 7 lvl'i. Urgh, faktycznie. Istne męczarnie w kwestii treningu.

A dla non-pacców - zawsze można expić z arrowsami na rotach. Kasa wpada, dist też całkiem szybko leci. A na pewno dużo szybciej, niż gdyby na tych samych rotach trenować kamyczkami (nie każdy gra na pvp, żeby móc trenować na monku). Jak jestem na coś za słaby, to się tego nie tykam. A z 70 dista, które przy expieniu arrowsami wpada bardzo szybko, na luzie można już expić na większości potworów bez większych strat. Wystarczy tylko chcieć.

A to, że generacja low lvl sorców nie potrafi sobie z paladynem poradzić i włożyć w niego trochę czasu, to nie moja wina. Ja nie wykorzystywałem w 100% możliwości paladyna, a grało mi się miło i sympatycznie.

EDIT:

Cytuj:

Ktoś pisał aby trening Knighta trwał tyle samo co trening Pala. A zastanowiłeś się moze troche nad tym? Palowi łamią się speary i musi je podnosic w przeciwienstwie do Knighta. Wyobrażasz sobie co powiedzą palkowie?
Ja bym się tam nie obraził o szybszy trening dla knighta, mimo tego, że jestem też paladynem. Wystarczy mi ta różnica, że paladyn ma wyższą średnią hitów, a knight ma wyższego best hita.

karate:] 04-02-2007 17:17

Tak tylko Knight ma wiekszego best hita średnio 10 skilli wcześniej.

P0nury 04-02-2007 17:26

Co nie oznacza, że ma taką średnią, jak paladyn podczas expienia na mocnych stworach. Mogę całe życie spędzić na żółwiach etc. pierdołach, ale kurde mol, żebym tak mógł sobie czasami wyskoczyć na coś silniejszego, ergo nie spędzać 500h na treningu, żeby sobie na to pozwolić. I żeby w ogóle efektywnie expić. Może przy swordach tego nie widać, ale przy clubach już owszem - dostaje trochę większe baty na fizycznych mobach. Z chęcią zrobiłbym retraina, gdyby nie to, że nie uśmiecha mi się trenować od 10 do 75 praktycznie po raz drugi (atm mam 48 sworda, ale mimo wszystko trochę czasu by mi trening pożarł), nie wspominając nic o tym, że chciałbym mieć jednak trochę więcej, niż te 75 fightingu. Expienie z prędkością 20k/h maksimum średnio mnie kręci.

d4rqu 04-02-2007 18:17

karate:]: Pierwsza sprawa to gz poradnika: Ultimate Knight Guide. A jeśli chodzi o balansacje profesji to zgadzam się z tym, żeby nie przyspieszać treningu knighta, ponieważ palek na tej zmienia ucierpi (już i tak mocno go udupili przy poprzednich updatach). Jednak zmiany moim zdaniem są konieczne, m.in po to aby zmniejszyć przewagę sorca/druta w expieniu.

P0nury 04-02-2007 18:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1245725)
karate:]: Pierwsza sprawa to gz poradnika: Ultimate Knight Guide. A jeśli chodzi o balansacje profesji to zgadzam się z tym, żeby nie przyspieszać treningu knighta, ponieważ palek na tej zmienia ucierpi (już i tak mocno go udupili przy poprzednich updatach).

Do 70 dista skill co lvl, do 76 dista co ok. 1,5 lvl'a skill. Fajnie, też chce być tak udupiony knightem (74 skilla, w 1 lvl wpadło mi 17% do do skilla)

Cytuj:

Jednak zmiany moim zdaniem są konieczne, m.in po to aby zmniejszyć przewagę sorca/druta w expieniu.
Absolutnie zgadzam się.

karate:] 04-02-2007 18:42

Największym udupieniem Knighta w historii tibii było wprowadzenie staminy.
Bo Knight mógł expić praktycznie 24h na dobe, a loot który zebrał mógł sprzedać w każdym praktycznie sklepie. Sorc w tym czasie expił na mocniejszych potworach ale po pewnym czasie musiał sprzedać loot aby kupić manasy/runy, a przecież nie zawsze był zbyt. Teraz wystarczy że po 8h expa przerzuci loot na 2 chara i kłopot z głowy.

Zmiany są potrzebne, ale cip jezeli coś robi to zwykle przesadza. Już napisali w poscie o balansacji klas, więc możemy tylko czekać na kolejną rewolucje.

d4rqu 04-02-2007 18:47

Nie no z tą staminą to trochę przesadziłeś. Kto gra powyżej 8h na dobę? Chyba tylko maniacy.

P0nury 04-02-2007 18:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez karate:] (Post 1245780)
Największym udupieniem Knighta w historii tibii było wprowadzenie staminy.
Bo Knight mógł expić praktycznie 24h na dobe,

Czytaj - mógł puścić bota/sharować do woli. Zdarza mi się poświrować czasami i grać po 18h w Tibie. Nie potrafiłbym tak jednak codziennie. Prawdopodobnie nikt uczciwy nie był w stanie wykorzystać dobrodziejstwa braku staminy. Za to sorce miały powody do jęczenia. Teraz role się odwracają.

Jak ktoś chce, to może sobie zrobić ostrą sesję 2-dniowego non-stop naparzania w Tibie (ot, weekend). Nie wmówisz mi jednak, że po tym on sam, jako człowiek, nie będzie musiał odpocząć.

Guest 1900 04-02-2007 18:50

Cipsoft juz zapowiadał ze na lato knight i drut zostana ulepszeni ale co dodadza to nie wiem .. mogli by to troche wczesniej wprowadzic bo zanim wakacje nadejda .. :(

P0nury 04-02-2007 19:01

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Guest 1900 (Post 1245800)
Cipsoft juz zapowiadał ze na lato knight i drut zostana ulepszeni ale co dodadza to nie wiem .. mogli by to troche wczesniej wprowadzic bo zanim wakacje nadejda .. :(

Gdzie Ty to wyczytałeś? Ja widziałem tylko info o tym, iż "zbalansowanie profesji będzie również gorącym tematem letniego update'u". Nie wiem, w jaki sposób Ty to interpretujesz jako ulepszenie knighta i druida O_o

Guest 1900 04-02-2007 20:37

@up
Hunted.pl ... pisze jak byk na rowie ze tylko dostana "gratisy" druty i knighty .. zreszta to logiczne .. pall i sorc maja jak w raju ... own3d

karate:] 04-02-2007 21:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez P0nury (Post 1245794)
Czytaj - mógł puścić bota/sharować do woli. Zdarza mi się poświrować czasami i grać po 18h w Tibie. Nie potrafiłbym tak jednak codziennie. Prawdopodobnie nikt uczciwy nie był w stanie wykorzystać dobrodziejstwa braku staminy. Za to sorce miały powody do jęczenia. Teraz role się odwracają.

Jak ktoś chce, to może sobie zrobić ostrą sesję 2-dniowego non-stop naparzania w Tibie (ot, weekend). Nie wmówisz mi jednak, że po tym on sam, jako człowiek, nie będzie musiał odpocząć.

Hmm a czy teraz ludzie nie sharują?


Cytuj:

Kto gra powyżej 8h na dobę? Chyba tylko maniacy.
www.pskonejott.com

P0nury 04-02-2007 21:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Guest 1900 (Post 1246108)
@up
Hunted.pl ... pisze jak byk na rowie ze tylko dostana "gratisy" druty i knighty .. zreszta to logiczne .. pall i sorc maja jak w raju ... own3d

"Ciekawe czy tym razem doda coś dla Knighta czy odejmie Druidowi :)"

Faktycznie. Jak byk. Tylko gdzie tu jest coś o gratisach dla druida i knighta? :/

Cytuj:

Hmm a czy teraz ludzie nie sharują?
Sharują, ale mogą to robić tylko tyle, ile może expić dziennie normalny człowiek.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Raczej kto expi dziennie, regularnie po 8h oprócz maniaków? Cavebotterzy i sharerzy. Jeden normalny człowiek zwyczajnie nie wyrobi grać/expić dłużej (nie mówię tu o przypadkach np. Makaveliego, który ma kafejkę i może grać w pracy etc.). Na pewno nie dzień w dzień. Stamina nie miała wykluczyć sharingu, bo tego się wykluczyć nie da, ale jedynie ograniczyć go i poniekąd zrównać możliwości sharerów z normalnymi graczami.

Anonimus 04-02-2007 21:34

Ukradziony PomysŁ !!
 
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)

- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

@ e co ty sobie myślisz ?? ja napisałem w moim temacie że taka runa powinna istnieć a ty mi kradniesz pomysł?? Dlaczego nie napisałeś że anonimus wymyślił taki pomysł i ja go popieram???xd ale to dobrze że mój pomysł został wykorzystany :cup: :evul: ;p cieszę się że ktoś to bierze na poważnie ale palka nie powinni dużo polepszać bo jest już dobry(bo ejst miksem korzyści all profession i bierze all + jakie moga mieć wszystkie profesje między innymi : cap knighta czary magów wali z dysta uzdrawianie !! ) :baby: :baby: a temat dobry popieram xD

d4rqu 04-02-2007 22:25

Tak tą runę to wziąłem z twojego tematu bo mi się spodobał. Kilka pozostałych punktów wziąłem z forum tibia.com, m.in szkółkę treningu skillów:D

Piotrek Marycha 05-02-2007 13:27

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exeros (Post 1244947)
NIE! Knight jest DOBRY w PvP-czemu?Ilość HP!Knight to twierdza i tyle.

--==mwahuahuahaha==--

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez P0nury (Post 1244981)
Żartujesz, prawda? Paladynowi skill leci NAPRAWDĘ szybko. Od 40 dista z paroma skillami wbitymi kamyczkami na lagach i 15 lvl'u wbiłem 45 lvl'i i... 76 dista. Właściwie dist skakał mi co lvl. Knightem wbiłem wczoraj 80% do lvl'a, a do fightingu wpadło... 10%. Wystarczyłoby, aby knight miał trening na zasadzie paladyna. Bardzo znacznie ograniczyłoby to czas treningu oraz ilość trenujących.

ale chyba musi byc sprawiedliwie co? jakby knight wbijal 80+/80+ na 45 lvlu bez skilowania to w tym momencie paladyn w pvp bylby chodzacymi "free items & runes"

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Carlo (Post 1245440)
. Otóż jak każdy wie, sorcowi, pallowi i drutowi po zakupieniu pacca szybciej skill rośnie (mlvl), a knightowi nie.

przegapiłem jakis update czy co?
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez karate:] (Post 1245780)
Największym udupieniem Knighta w historii tibii było wprowadzenie staminy.
Bo Knight mógł expić praktycznie 24h na dobe, a loot który zebrał mógł sprzedać w każdym praktycznie sklepie.

po-yea-bunny? Ani Taifun ani Mateusz Dragon ani razu nie zblizyli sie do limitu staminy a tobie juz ona przeszkadza? no rl life? cavbot plx?

P0nury 05-02-2007 13:34

Cytuj:

ale chyba musi byc sprawiedliwie co? jakby knight wbijal 80+/80+ na 45 lvlu bez skilowania to w tym momencie paladyn w pvp bylby chodzacymi "free items & runes"
Wystarczy IMHO to, że knight bije mocno, a paladyn celnie, ma wyższą średnią i do tego atakuje z dystansu, czyli siłą rzeczy rzadziej musi się leczyć. Z samego tego faktu paladyn od 35-40 lvl'a może już biegać po dragach nie wastując całej swojej kasy. Nie spytam, od kiedy opłaca się to knightowi.

Nie mówię, że absolutnie musi ten skill tak szybko rosnąć, jak u paladyna. Po prostu powinien rosnąć tym szybciej, im więcej bloodhitów zadajemy. A najwięcej z nich zadajemy podczas expienia.

Marciniek 05-02-2007 13:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez P0nury (Post 1247167)
Nie mówię, że absolutnie musi ten skill tak szybko rosnąć, jak u paladyna. Po prostu powinien rosnąć tym szybciej, im więcej bloodhitów zadajemy. A najwięcej z nich zadajemy podczas expienia.

A uwzględniłeś fakt, że knight ma różne bronie?
Lepsza broń -> lepsza celność -> szybciej rośnie skill. W tym momencie dałeś przewagę tym, których stać na lepszą broń, lub też mają pomocnych znajomych.
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha (Post 1247157)
przegapiłem jakis update czy co?

Czytaj ze zrozumieniem! Każda postać prócz knighta gdy wykupi promocje dostaje bonus w postaci szybciej rosnącej many, knight dostaje tylko hp. Ale na co knightowi mlvl, sd i tak nie będzie używać.

edit:
Przeciętny... w tym rzecz, że Ci mniej przeciętni w tym momencie mają przewagę. Teraz skile są dobrze zrobione, problemem jest zbyt niski wpływ poziomu gracza na obrażenia, na co liczę, że w następnym update zostanie poprawione. MW w dobrych rękach to potężna broń, dlatego wystarczy, jak na ~200lvl dostaniesz go do ręki.
@ 2x down
Skąd ta pewność?

P0nury 05-02-2007 13:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marciniek (Post 1247174)
A uwzględniłeś fakt, że knight ma różne bronie?
Lepsza broń -> lepsza celność -> szybciej rośnie skill. W tym momencie dałeś przewagę tym, których stać na lepszą broń, lub też mają pomocnych znajomych.

A uwzględniłeś fakt, że przeciętnego 50-lvl'owca stać najwyżej na skullstaffa/bright sworda/fire axe oraz war hammera/dragon lance/giant sworda? Uwzględniłeś fakt jak ciężko przebić się samą bronią przez coś, co ma trochę więcej pancerza? Nie mówiąc nic o missach. Teraz wg Ciebie jest sprawiedliwie? Bo mnie jakoś nie kręci stanie ponad 100h dla 5 skillów. Jeszcze trochę, a połowa tej sumy będzie mi potrzebna na jednego skilla.

Zawsze można zrobić tak, że przeskok o 1 skilla daje nam trochę więcej, niż obecnie. Nawet parę procent przemnożone przez, powiedzmy, 70 skillów, pozwoli odczuć pewną różnicę. Najbardziej jednak cieszyłbym się, gdyby fighting leciał trochę szybciej podczas expa. I to jest chyba najlepsze rozwiązanie.

EDIT:

SD to może używać nie będzie, ale mwall czasem się może przydać ;)

d4rqu 05-02-2007 13:59

Mwall?:D I tak nikt z tego forum (grający knightem) nie będzie miał 9mlev.

P0nury 05-02-2007 14:05

Świat Tibii AFAIK nie ogranicza się tylko do ludzi z forum. AFAIK zresztą nie tak daleko od 9 mlvl'a jest Imargam (o ile ofc go jeszcze nie osiągnął, nie wiem, nie znam jego statystyk).

exeros 05-02-2007 15:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha (Post 1247157)
--==mwahuahuahaha==--

A co? Knight ma walić po 1k hp za każdym razem+mieć mase hp? z możliwością szybszego niż sorc jego uzupełnienia(o mana shielda mi chodzi)(uh-np.500hp, co 1 sekunde, manas-~100mp).
Sorc bije mocno, za cenę hp,knight słabo ale dużo więcej przetrzyma.

@POnury
Expiąc na dworcach?to tak bo strzały idą tam naprawdę bardzo szybko.
Ale expiąc na np.guardach,tombach(-2)(crypty,mumie itp) dist idzie zdecydowanie wolniej...

Pzdro...

P0nury 05-02-2007 15:08

@up

To nie dist idzie zdecydowanie wolniej, tylko lvl zdecydowanie szybciej. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Poza tym nikt nie każe expić na guardach/tombach. Na serwerach pokroju Harmonii jest to praktycznie niemożliwe. Chyba, że koło 2 nad ranem ;)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 15:14.

Powered by vBulletin 3