Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Dlaczego wybrać knighta. (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=124907)

Peligland 13-04-2007 22:48

Dlaczego wybrać knighta.

Cześć All.Mój tytuł postu brzmi ,,Dlaczego wybrać knighta".W tym poście chce to uzasadnić.Gram w Tibie juz od 3 lat...pewnie się zdziwicie dlaczego mam 15 lvl tylko...ponieważ miałem dużo haków,key-logerów i niestety tak wylądowałem.Ale mam już dobry sprzęt i neta.Mniejsza o to ,grając w Tibie nabyłem penego doświadczenia.A więc zaczynajmy...Knight to profesja która jest wybierana przez graczy najczęściej:) .Rycerz to postać która przy dobrych skilach z paccem potrafi stanowić duże zagrożenie dla innych profesji,nawet dla 100 ms (master sorcerer-a):) .Mówią ,że Druid najszybciej zbiera kase na UH-ah.Muszę was zaskoczyć 3.40 minut się robi bp uh druidem a na Rotwormach zbierzesz kasy samych gp nie wspominając o locie 4k w ciągu tego czasu.To prawda ,że skilowanie jest męczonce ale jak to mówią skile podstawą,expienie zabawą...expienie tak!Knight expi najszybciej z wszystkich profesi.Pociesze was 1 runa Sd wazy tyle co Uh czyli 100 ms vs.100 ek to k szybko ucieknie w bezpieczne miejce .Dlaczego?Knight ma 100 razy więcej cap i może wiąść 40 bp więcej run!:] Jak Knight nosi uhy to go ciężko zbić![CHAR][/CHAR]nawet na logu Tibi jest przedstawiony Knight :).

No nic dla jedak się gra lepiej drutem a dla innych Knightem no nic mam nadzieję,że kogoś przekonałem.Proszę o skomentowanie postu PA napewno odpowiem na pytania!:)

Cenarius 13-04-2007 22:54

Cytuj:

Dlaczego wybrać knighta
dlaczego nie ?
Cytuj:

Pociesze was 1 runa Sd wazy tyle co Uh czyli 100 ms vs.100 ek to k szybko ucieknie w bezpieczne miesjce
Tylko, że sorc może jeszcze użyć jakiegoś zaklecia i knight może się nie zdażyć uleczyć.
Cytuj:

Knight to profesja która jest wybierana przez graczy najczęsciej
o_O ja myślałem że w ostnich czasach to sorcowie...