Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Skandal !!! (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=132808)

Demonq 08-06-2007 13:19

Skandal !!!
 
http://hunted.pl/2007/06/08/update-przeciek-3/

a oto cytat który spowodował moja rezygnacje z gry w tibie od wyjscia updata:

"Oczywiście podniesie się teraz bunt, ale moc czarów zwłaszcza magów znacznie osłabnie. Dotyczy to przede wszystkim poziomów ponad 70. Obrażenia, które będą zadawane, nie będą już takie same, nie będą w takim stopniu zależeć od levelu."

exori vis/mort/flam (moim zdaniem podstawowe czary do expienia) zostaną znacznie obniżoneX(
Wielu moich kumpli także rozważa odejście z tibi
CIPy niszczą tibię.

Napiszcie co wy myślicie na ten temat.

Kojotes 08-06-2007 13:26

WIdać że nie grałeś ostatnio meele voc ponad 40 lev. Patrząc obiektywnie wprowadzą wreszcie sprawiedliwość i wyrównają profesje. Patrząc subiektywnie ( z punktu widzenia pokolenia różdzki i visa) ten update będzie żałosny, bo zamiast 150k/h będziecie robić 120k/h. I skończy się 'easy mode' w Tibii, jaka do tej pory była gra magiem.

Krzysiekkrzysiek 08-06-2007 13:27

/nie niszczą tylko robią tak, aby każdy miał równe szanse więc co sie przejmowac.

Celoz 08-06-2007 13:29

Lol, i co, popłaczesz się? A co myśleli knighci i paladyni, gdy to oni mieli w plecy? Tibia się rozwija, nic na to nie poradzisz.

Varses 08-06-2007 13:32

Tibie zniszczyli od update na 7.6...

Gigs 08-06-2007 13:33

Bardzo dobrze, że w końcu rycerze i paladyni będą mieli lepiej nareszcie będzie sprawiedliwiej a co do tych broni może zrobią jakąś lepszą od sca i avengera ^^
dobrze by było :P

Ciekaw jestem czy rycerz na wysokim lvlu rozwali teraz demona z broni ^.-

--Cienius-- 08-06-2007 13:37

DO topicu

Wez koles zagraj knightem do 100 lvla a potem sorcem do 100 lvl (pewnie nawet 30 nie masz i nie bedziesz miec)
Kngiht najpierw skillowanie skillowanie skillowanie a jaki efekt?
DO KONCA ZYCIA NA "RZUFJAH"
Sorc : exp exp exp exp exp exp exp
I ty jeszcze masz czelnosc? skilluj sobie 40 h na 1 skilla zeby bic 2 wiecej -.-
Exp cale dnie zeby ci lvl nic nie dawał!


HAIL PONIZENI KNIGHTCI!

Krikos 08-06-2007 13:38

A ja jestem sorcem i bardzo podoba mi się pomysł balansacji profesji, będzie tak jak kiedys bez nachalnego pg kiedy nei dało sie sorcem z taką łatwością wyprzedzać w expie inne profesje.

Krzysiekkrzysiek 08-06-2007 13:44

Dobra mogliby zrobic tak, ze każda bron od ktoregostam lvla dostaje specjalne wlasnosci. Mogliby tez zrobic cos lepsszeego od sca i sova ale wątpie ( juz sobie wyobrazam jakby to bylo trudno zrobic) a i by mogli w koncu jakis club zrobic na poziomie sova/sca albo th udostpenic. to tyle. A i nie powinni bardzo pogarszac sorcow bo w nastepnym znow beda ich polepszac i tak w kolko do konca swiata :p

Gigs 08-06-2007 13:47

Mogli by mogli by... ważne jest to co zrobią i trzeba się z tym pogodzić ale żeby nie pogarszać magów a rycka wyrównać z nim to by było trzeba za pewno wprowadzić tak jak kiedyś exori = 100 many

~~AnpeR~~ 08-06-2007 13:48

Lool autor tematu jest zalosny n/c 4 u, wreszcie jakas rownowaga.Napisali dokladnie to czego chcialem :D , a co do twoich kumpli... pewnie zaczeliscie "bic z ruszczki" bo magiem sie najszybciej expi i nie trzeba juz nawet runek robic lol ( patrz moj profil, w calej karierze zrobilem 2 bp uh... ) .Noo i chyba lepiej jak odejdzie paru niezadowolonych dzieciakow niz setki palkow/knightow. ;) Gz Cip ;)

Gigs 08-06-2007 13:52

Dokładnie odchodzi coraz więcej rycerzy i pallków a sorców i druidów przybywa jeszcze trochę i po świecie Tibii chodzili by same sorci i druty ^^

eerion 08-06-2007 13:55

Oczywiście jako sorca zabolała mnie troche ta wiadomość, ale nie będę jakoś specjalnie marudził.
Wyrównanie musi być i wierzę, że będzie dobrze :D

szymon287 08-06-2007 13:56

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Demonq (Post 1471841)
http://hunted.pl/2007/06/08/update-przeciek-3/

a oto cytat który spowodował moja rezygnacje z gry w tibie od wyjscia updata:

"Oczywiście podniesie się teraz bunt, ale moc czarów zwłaszcza magów znacznie osłabnie. Dotyczy to przede wszystkim poziomów ponad 70. Obrażenia, które będą zadawane, nie będą już takie same, nie będą w takim stopniu zależeć od levelu."

exori vis/mort/flam (moim zdaniem podstawowe czary do expienia) zostaną znacznie obniżoneX(
Wielu moich kumpli także rozważa odejście z tibi
CIPy niszczą tibię.

Napiszcie co wy myślicie na ten temat.


Szkoda, ze dopiero teraz to robia...
btw. naprawde myslisz, ze ktos bedzie plakal, tylko dlatego ze odchodzisz? Co do twoich kumpli, tez fajnie :) zmniejsza sie kolejki, bo nawet na paccu czekalo sie w kolejkach (przynajmniej na harmonii...)

Descartes 08-06-2007 13:57

Mogliby bezpośrednio wzmocnić knighta i paladyna, zamiast osłabiać całą resztę. No, ale przynajmniej będzie sprawiedliwie, szkoda, że dopiero teraz.

Sir szofer 08-06-2007 14:01

Program zniechecania do gry pokolenia Neostrady TP rozpoczety. :):):)

~>Salmon<~ 08-06-2007 14:06

Cytuj:

To reduce the disadvantage in the damage output of characters that wield a weapon, all melee and distance attacks have generally been raised a good deal.
Moreover, to ensure a much more balanced gameplay for all vocations, your level will be of much less importance to make damage with spells or runes.Instead, every few levels you will receive a slight damage bonus, no matter if made with a weapon or with magic items or spells. For damage made with magic
the magic skill will be the most important factor. Characters that fight with weapons will mainly see a damage increase if their weapon skill raises. Druids andsorcerers up to level 70-80 will hardly experience any changes in their gameplay,As the level has played a very big role for the magical damage, also the damage made with runes by knights and paladins will be lower than it has been before.To make up for the ability to use attack runes effectively, they get several new special attacks which cost mana. However, different from runes, the damage ofthese attacks depends on the weapon you are wearing and the weapon skill.The groundshaker allows knights to make area damage, while the whirlwind throw hurls your weapon towards the enemy marked in the battle list from a distancesimilar to a boomerang. As the magic formula has been changed, the current exori would be of little use for knightsFor this reason, the new berserk spell will, like all special attacks, depend on your weapon and your skill and requires a constant amount of mana. Additionally, afierce berserk spell has been added.As already explained, the weapon and the weapon skill are of much more importance now and the damage output made with weapons will be a good deal higherthan before. For this reason, we had to introduce level requirements for most melee weapons. Otherwise, nothing could stop a young knight fresh from Rookgaard to borrowthe best weapon, train his skill and then dish out damage almost like a high level knight.However, note that the damage you will deal out with weaker weapons now will be higher than the damage you have made with even better weapons beforehandYou will still be able to use all weapons, but if you do not have the required level, you will have a drawback in your damage output. To provide you with enoughweapons for all levels,the summer update will bring more than 60 completely new weapons. As only knights are strong and skilled enough to handle 2-handed weapons, all othervocations will not be able to use them anymore with the exception of staff-shaped club and polearm-shapedPaladins will be glad to hear that distance weapons, like spears, are not falling to the floor anymore to avoid any theft. Just like weapons, also bolts and arrowswill have a level requirement. For this reason we have added several new ammunitions for paladins which can either be bought in a shop or produced with new spells.Moreover, paladins obtain a new spell to turn their regular spears into so-called "enchanted spears" which are much more powerful. Another new spell, the ethereal spear, comes in handy when you are out of any ammunition as this spell allows you to create a spear just with your willpower andto shoot it on your opponent marked in the battle list. The damage of all bolts and arrows depends on the paladin's distance level, including the burst arrow.
Zobaczymy Zobaczymy ^^

Gigs 08-06-2007 14:06

Mogli by coś więcej powiedzieć o tym jak będzie teraz sie grało knightem albo jakie czary będzie miał pall. Najważniejsza rzecz a oni tak mało o tym napisali :confused: może coś potem dopiszą jeszcze B)

PS: przetłumaczy ktoś to ?

BobbyX 08-06-2007 14:13

Powinni coś zrobić, żeby wyrównać profesje. Albo udupić postacie magiczne, albo ulepszyć knighta/palka. Nie ma dla mnie różnicy co zrobią, ważne żeby był jakiś efekt. Knightem, albo palem na pacc/facc nie masz szans dorównać sorkowi/drutowi. Postacie magiczne dostały ulepszenie, to niech je teraz stracą, uważacie szybką manę tanie mfy itp za standard, a co ma knight powiedzieć? Skilluje właśnie knightem z myślą o pszyszłym uptade, że wszyscy z magów, pszerzucą się jak dawniej na meelowców.

Cytuj:

Najważniejsze będą jednak zmiany dla knightów i palladynów. Ci drudzy dostaną nowe czary, natomiast rycerze będą zadawali obrażenia w zależności od levelu broni i umiejętności władania nią. Level broni, to po prostu minimalny poziom od jakiego będzie można w pełni wykorzystać jej możliwości.
A to jest naprawde piękne :)

Ciekawe jak MDW będzie sobie teraz expił? xD

Nodi 08-06-2007 14:16

On ma racje jak pogorszyli knightów przestałem grać zrobiłem druta a teraz mówicie ze drut będzie bić taki 40lvl 50mlvl po 50 z vis... zal.pl i jak siedzieć na dragach?

Cip Su** nich cofna tibie do 7.5 ... w tedy bylo good all... tylko niszczą grę non-stop...

Ja i tak w to wbijam bo mi sie nie chce grać wrócę do knighta na wakacje znowu coś wymyśla i znowu knight będzie do dupy X(

Nich coś zrobią zeby knight i drut mieli równe szanse na pvp... a nie ja będę bić po 50 z vis...a knight mi podbiegnie i bedzie sadzic po 100+ taki 20 -,- ta gra jest załosna wole pograć w WoW'a ...

nilipiuk1143 08-06-2007 14:22

Moim zdaniem dla knighta/palla przydałoby się tylko troche przyśpieszyć trening skilli (przynajmniej o 25%) i zwiększyć melee. Sorców/drutów nie zmieniać :):)

Fazior 08-06-2007 14:28

Wiecie co wam powiem?
Sami ejstescie zalosni ! dzieci neostrady !!
Teraz dopiero rozpocznie sie rpawdziwa gra ponieważ
Sorc sam jzu nie bedzie mogl expic ani zabijac dragow itp :) teraz bedzie WRESZCIE potrzebowac knighta (blokera) !! i watpie zeby zrobili to co wy mowicie ze knight bedzie sam mogl zabic silniejsze potwory ! teraz gra bedzie naprawde wyrownana :) i kazda profesja bedzie potrzebna w grze !




sry za literowki !

nilipiuk1143 08-06-2007 14:29

Jeszcze mam fajny pomysł na paladyna: zrobic go takiego jak w innych grach MMORPG- dorobic skille dagger czy cos tkiego, ze wali z bliska ale roche szybciej niz knight :D

Kejmilo 08-06-2007 14:36

Mam nadzieję, że Cipy zrobią tak, że aby używać dajmy na to Fire Sworda trzeba mieć np. 15 lev ^^ Bo mnie krew zalewa jak widzę takie Twinki 8 lev knight z BS albo Pall z Arbalestem O_O (i aolem oczywiście).

enderty 08-06-2007 14:40

to nie jest zadna balansacja!
cip jest porypany!
po prostu po erze magow wprowadza ere palow i h lvlowych knajtow!
do bani z takim updatem !
tibia R.I.P.

Gigs 08-06-2007 14:43

Powiem wam wszystkim jedno przetłumaczcie ten tekst

Cytuj:
To reduce the disadvantage in the damage output of characters that wield a weapon, all melee and distance attacks have generally been raised a good deal.
Moreover, to ensure a much more balanced gameplay for all vocations, your level will be of much less importance to make damage with spells or runes.Instead, every few levels you will receive a slight damage bonus, no matter if made with a weapon or with magic items or spells. For damage made with magic
the magic skill will be the most important factor. Characters that fight with weapons will mainly see a damage increase if their weapon skill raises. Druids andsorcerers up to level 70-80 will hardly experience any changes in their gameplay,As the level has played a very big role for the magical damage, also the damage made with runes by knights and paladins will be lower than it has been before.To make up for the ability to use attack runes effectively, they get several new special attacks which cost mana. However, different from runes, the damage ofthese attacks depends on the weapon you are wearing and the weapon skill.The groundshaker allows knights to make area damage, while the whirlwind throw hurls your weapon towards the enemy marked in the battle list from a distancesimilar to a boomerang. As the magic formula has been changed, the current exori would be of little use for knightsFor this reason, the new berserk spell will, like all special attacks, depend on your weapon and your skill and requires a constant amount of mana. Additionally, afierce berserk spell has been added.As already explained, the weapon and the weapon skill are of much more importance now and the damage output made with weapons will be a good deal higherthan before. For this reason, we had to introduce level requirements for most melee weapons. Otherwise, nothing could stop a young knight fresh from Rookgaard to borrowthe best weapon, train his skill and then dish out damage almost like a high level knight.However, note that the damage you will deal out with weaker weapons now will be higher than the damage you have made with even better weapons beforehandYou will still be able to use all weapons, but if you do not have the required level, you will have a drawback in your damage output. To provide you with enoughweapons for all levels,the summer update will bring more than 60 completely new weapons. As only knights are strong and skilled enough to handle 2-handed weapons, all othervocations will not be able to use them anymore with the exception of staff-shaped club and polearm-shapedPaladins will be glad to hear that distance weapons, like spears, are not falling to the floor anymore to avoid any theft. Just like weapons, also bolts and arrowswill have a level requirement. For this reason we have added several new ammunitions for paladins which can either be bought in a shop or produced with new spells.Moreover, paladins obtain a new spell to turn their regular spears into so-called "enchanted spears" which are much more powerful. Another new spell, the ethereal spear, comes in handy when you are out of any ammunition as this spell allows you to create a spear just with your willpower andto shoot it on your opponent marked in the battle list. The damage of all bolts and arrows depends on the paladin's distance level, including the burst arrow.

a drugie wypowiadajcie sie po update a nie teraz jak dokładnie nie wiecie co będzie ..

Kozi_leus 08-06-2007 14:47

WEdług mnie jest to tatalnie żałosne. Mam 172 druta i przyznaje jest to gra o wiele łatwiejsza niż knajtem , na warlockach ciagle se zarabiam itp. Zgadzam się , że knajt jednak jest za słaby , ale czy wyrównywanie profesji to musi być konieczne obniżanie maga i druta do poziomu w którym nie zarobi na żadnym huncie ? Jezeli 40 many za morta to żaden hunt prawie sie nie zwroci a levele 150 + nie sa przyzwyczajeni do stania i robienia runek pod domem , żeby mogli sobie pohuncic 2 h . Tak jak wiadomo , o drucie znów zapomniano . Robi się to już żenadne , od 3 lat druidzi wołają o jakiś ofensywny czar , żeby cipy coś dołożyli a tu nic . Dzia wielkie

Gigs 08-06-2007 14:48

Przetłumacz ktoś to wkońcu ... :P

Gigs 08-06-2007 14:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Kozi_leus (Post 1472041)
WEdług mnie jest to tatalnie żałosne. Mam 172 druta i przyznaje jest to gra o wiele łatwiejsza niż knajtem , na warlockach ciagle se zarabiam itp. Zgadzam się , że knajt jednak jest za słaby , ale czy wyrównywanie profesji to musi być konieczne obniżanie maga i druta do poziomu w którym nie zarobi na żadnym huncie ? Jezeli 40 many za morta to żaden hunt prawie sie nie zwroci a levele 150 + nie sa przyzwyczajeni do stania i robienia runek pod domem , żeby mogli sobie pohuncic 2 h . Tak jak wiadomo , o drucie znów zapomniano . Robi się to już żenadne , od 3 lat druidzi wołają o jakiś ofensywny czar , żeby cipy coś dołożyli a tu nic . Dzia wielkie

No macie ofensywny czar poxa tylko chodzi o to żeby potwory nie były na to odporne a no i mogło by być coś w rodzaju mort hura u druidów

BobbyX 08-06-2007 14:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Gigs (Post 1472061)
No macie ofensywny czar poxa tylko chodzi o to żeby potwory nie były na to odporne a no i mogło by być coś w rodzaju mort hura u druidów

U knightów by się vis przydał i byłoby ok.

Michoss 08-06-2007 14:55

Dajcie spokój, zmienią normalnie kalkulator, i przyrost siły czaru będzie po prostu mniejszy. Np. lvl 1-40 przyro9st 1.5, 40-100, normalny, 100-150 za 3/4, 150-do końca za 1/2.
Jestem sorcem, i się nie martwię. Szczerze mówiąc ciesze się z tego, że będe musiał bardziej sie starać na ten poziom.

Kejmilo 08-06-2007 14:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez enderty (Post 1472023)
to nie jest zadna balansacja!
cip jest porypany!
po prostu po erze magow wprowadza ere palow i h lvlowych knajtow!
do bani z takim updatem !
tibia R.I.P.

Nikt nie zmusza cię do grania, won, dorga wolna, mniej noob-lagów będzie -,-

Dronezz 08-06-2007 15:02

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Varses (Post 1471880)
Tibie zniszczyli od update na 7.6...

no qwa jak by to byl moj brat blizniak :D

takie cus jak piszecie mogli by czy gdyby nie ma sensu...mysle ze trzeba sie nacieszyc jeszcze tym kilentem bo z pewnoscia od update bedzie kazdemu trudniej...tak jak bylo z 7.5/7.6 jak bym wiedzial ze zrobia soule to bym botowal dzien i noc robiac uhy w green...qwa jak tego zaluje no...:D

Misiuuu 08-06-2007 15:09

tibia umarła jak wyżej pisali wraz z różdżkami, a wię cipy poprostu naprawiają swoje błedy i chociaż ciesze sie że wreszcie coś z tym zrobią to i tak chciałbym znów tibie 7.5 :PP

Demonq 08-06-2007 15:09

OMG !! nie mam nic przeciwko ulepszaniu kinghtow/palli
ale dlaczego chca udupic sorca.
Sami bedziecie płakać jak na 150 lvlu mag nie walnie z visa nawet 180X(
a to jedyny czar maga za pomoca ktorego sie dobrze expi.
Knight natomiast na 150 lvlu z male bedzie walil 300+ i to ma byc
sprawiedliwosc ?!?!
przekonacie sie sami.
Pozatym strasznie oburzeni moim tematem są knightci i palladyni ktorzy chca byc najlepsi a nie równi oraz jacys druidzi na malych lvlach.X(

Epikur 08-06-2007 15:12

nareszcie sprawiedliwość? hmm... nie do końca bo widząc jak tibia rozwinela sie z lv sorca i ruta po ostatnim upie to teraz powinni tak ich z dupczyć żeby knight nadrobił to co stracił przez te wszystkie miesiące i tak żeby Lvle sie w tibi mniej więcej wyrównały a potem mogą znowu dać sorca lepszego a knighta nie pogarszać. I to by była sprawiedliwość a nie teraz mi tu wyskakują z polepszeniem knight powinni to zrobić razem jak sorca i druta polepszali a nie TERAZ !!

Jedno trzeba przyznać że popełnili błąd i dobrze że probują go zatuszować.

wrogonastawiony 08-06-2007 15:12

Zacznijmy od tego ze nikt nie ma pewnosci czy to prawda.. =]

Harrina 08-06-2007 15:15

Jako osoba grająca już od 2,5 roku paladynem trochę się wypowiem.

Paladin jako profesja od zawsze był trudny... Ciężki trening polegający na podnoszeniu włóczni mnie dobijał(nie mówie tu o sporym odsetku graczy używających jakieś śmiecie do tego). Teraz widzę, że trening jest paladynowi wręcz zbędny, ale nie o tym tu mam opowiadać.
Jeśli chodzi o exp na wyższym poziomie to co taki h lvl palek może zrobic?
Bić dle(90-120k/h)? Mała szansa na jakikolwiek profit..
Wyspy gsów i bb(60-90k/h)? Ciągle zajęte przez magów..
Można też eksperymentować.. Bić jakieś banshee(szybki exp, ale masakryczny waste), warlocki(tu o stracie się nie wypowiem bo to żałosne+ciągle zajęte przez magów)

A taki malutki druid dla przykładu..
Gdzie nie pojdzie to ma 2x szybszy exp+w dużym stopniu zwrot za użyte zapasy..
A sorcowie?
Masowy exp na PoI/Hydrach/Behe/Demony z E Wave i UE

Osobiście.. brakuje mi szybkości expa dla paladyna.. od zawsze. Nie chodzi tu nawet o koszty, ale o samą radość z gry, gdzie nie siedzi sie 10h i strzela z boltow, żeby osiągnąć ten sam efekt co magowie po 3-4h.

Teraz wreszcie dowiecie się, że leżącego sie nie kopie :-P



EDIT:
Należy wziąść pod uwagę także to co napisał pan wyżej.

Demonq 08-06-2007 15:21

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Harrina (Post 1472117)
Jako osoba grająca już od 2,5 roku paladynem trochę się wypowiem.

Paladin jako profesja od zawsze był trudny... Ciężki trening polegający na podnoszeniu włóczni mnie dobijał(nie mówie tu o sporym odsetku graczy używających jakieś śmiecie do tego). Teraz widzę, że trening jest paladynowi wręcz zbędny, ale nie o tym tu mam opowiadać.
Jeśli chodzi o exp na wyższym poziomie to co taki h lvl palek może zrobic?
Bić dle(90-120k/h)? Mała szansa na jakikolwiek profit..
Wyspy gsów i bb(60-90k/h)? Ciągle zajęte przez magów..
Można też eksperymentować.. Bić jakieś banshee(szybki exp, ale masakryczny waste), warlocki(tu o stracie się nie wypowiem bo to żałosne+ciągle zajęte przez magów)

A taki malutki druid dla przykładu..
Gdzie nie pojdzie to ma 2x szybszy exp+w dużym stopniu zwrot za użyte zapasy..
A sorcowie?
Masowy exp na PoI/Hydrach/Behe/Demony z E Wave i UE

Osobiście.. brakuje mi szybkości expa dla paladyna.. od zawsze. Nie chodzi tu nawet o koszty, ale o samą radość z gry, gdzie nie siedzi sie 10h i strzela z boltow, żeby osiągnąć ten sam efekt co magowie po 3-4h.

Teraz wreszcie dowiecie się, że leżącego sie nie kopie :-P



EDIT:
Należy wziąść pod uwagę także to co napisał pan wyżej.

Jestes noobem.
nie expi się UE (1200many bo chyba nawet tego nie wiesz)
pozatym CHCĘ ŻEBY ULEPSZYLI KNIGHTOW A ZWLASZA PALLOW ale jakim prawem robić z sorca najgorsza profesje.

Galera_Warrior 08-06-2007 15:23

Gratulacje! Wkoncu CIPSOFT zrobi cos pozytecznego, a nie ciagle sranie i ulepszanie MS'a i ED. Wkoncu Knight, tez przyda sie na wojnie, i takze sobie pojdzie solo poexpic na dobrych monstrach!

@Up
Ty chyba jestes nie powazny. Kiedy palek bije 10 minut jednego DL'a zarabiac ~2k expa, sorc sobie jebn*e 4 Mort Hur w 8 hydr blokowanych przez najta i ma ~15k expa.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 05:28.

Powered by vBulletin 3