![]() |
Wyrównanie-weżmy to na logikę.Po co tyle nerwów?
Witam.
Czytając wiele postów z najnowszym uptade'm ,a szczególnie o wyrównaniu profesji ,myślałem ,że padnę.Widząc te wszystkie posty obrażonych sorców i drutów doszedłem do wniosku ,że większość to dzieci z IQ około 20?Dobra ,ale nie oto mi chodzi.Przejdźmy do setna. Jak widać wyrównanie profesji oburzyło wiele posiadaczy profesji magicznych-druid i sorcerer.Ich oburzeniem był to ,że u paladynów i knightów zwiększono DMG ,a u "czarodzieji" zmniejszono.Niestety większość patrzy tylko na te hity 300+ ,lub paladyna 800+ ,ale czy nie pomyśleliście co zabrano mistrzom oręża i jakie czynniki będą wpływać na inne obrażenia-nie tylko wręcz? Po pierwsze ogłoszono ,że teraz DMG z run będzie liczyć się przede wszystkim od Magic Levelu.Czyli na to wychodzi ,że paladyni i knight'owie będą musieli być niezależni od swojego oręża-nie tak jak wcześniej ,że od run i oręża.Przykładowo dajmy ,że knight walił z explosion 100+ teraz walnie np.50?Więc zwiększenie paladynowi i knightowi DMG musiało nastąpić.Należy dodać ,że Paladyn mógł osiągnąć spore hity z SD ,lecz teraz jest już to niemożliwe.Za to otrzymał nową broń z 65ataku.Zwanymi Assasian Stars(czy jakoś tak).No i także dodanie tych gwiazdeczek wywołało spore oburzenie "Co?600 hity palka?Ale debile z tych CIPów".Po co te oburzenie?Wytłumaczmy to sobie.Jedna sztuka takiej gwiazdeczki kosztuje ,aż 500 gp ,więc nie sądzę ,aby ta broń stała się domyślnym orężem paladynów.W dodatku jeżeli nie trafimy w danego potwora ,lub gracza to gwiazdka zniknie.Czyli co nachodzi na myśl?Palkowi nawet zaszkodzono dając mu te gwiazdki ,ponieważ SD jest o połowę tańszy i masz 100% ,że trafisz.Następnym utrudnieniem dla Knighta zostało dodanie wymaganego LVL do broni.Niestety mało kto zwrócił na to uwagę.Teraz już 10+ lvl nie będzie biegał z bright swordem.Tylko będzie mógł z niego korzystnie korzystać od 30 lvl.Pamiętajmy ,że jest to kolejne utrudnienie ,ponieważ knight nie będzie mógł już tak szybko expić na niskich lvl-ach.Następnym mylnym oburzeniem było sugerowanie się screenami ,gdzie dana osoba zadała Hita np 300+.Trzeba pamiętać ,że taki hit co chwile nie wchodzi.Struktura ataków knighta i paladyna wygląda mniej więcej tak: 120 40 Puff 301 109 3 itd. Po co te kolejne oburzenie? Następnym absurdem ,który zapomniałem dodać(thx za przypomnienie Kojotes) jest stwierdzenie użytkowników ,że Knight bije za darmo.Pomyśleliście trochę ile takie SCA ,lub SoV kosztuje?Około 1.5kk na serwerach.Teraz jeszcze dodano jedną opcję.Każda broń ma minimalny LVL.Co powoduje ,że Knight będzie musiał co XX lvl kupować kolejną broń.Dodatkowo zapomnieliście ,że Knight sporo UHów traci na huncie.Sorc czy Drut wali z odległości ,a knight musi podejść do przeciwnika i mieć z nim bezpośredni kontakt. Musimy pamiętać ,że jest to tylko test serwer!Należy pamiętać ,że Cipsoft kierował/kieruje się zdaniem graczy ,więc może jeszcze nastąpić wiele zmian.Tak jak było z zimowym uptade'm.Gdzie wywerny pierw dawały 700 expa ,lecz gracze stwierdzili ,że jest to za duża suma EXPa jak na tak słabego potwora.Cipsoft pokierował się zdaniem graczy i zmienjszył ilość expa do 515.Tak samo jest z tym uptadem(jeszcze Test Serwer).Najpierw DMG rzycerzy i knightów podniesiono o 30% ,lecz po klku dniach ,zmniejszono o 15%. Teraz za pewne po co ten temat?Zebrałem to z większości mądrzejszych postów i wziąłem pare rzeczy na logikę.Mam nadzieję ,że ostudziłem złość posiadaczy magicznych profesji.Przemyślcie to jeszcze raz i naprawdę nie rozumiem ,aż tak Waszej złości.To tylko psuje Wasze nerwy i zdrowie.Oczywiście proszę ,aby ten topic nie stał się kolejnym slamsem gdzie tylko każdy się kłóci.W dodatku pamiętajmy ,że Test Serwer to takie brzydkie kaczątko ,które niedawno wykluło się z jajeczka ,a UPTADE najczęściej zamienia się z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia. Pozdrawiam ~Kup.Se.Musk Edit: Poprawiłem pare literówek. Edit: Kolejna poprawa literówek :0 i jednego błędu.Dodanie jeszcze jednego sprostowania. |
Cytuj:
|
Bardzo dobrze że wyjaśniłeś całą sytuację bo te tematy i posty w stylu: "CipSof sux bo osłabili sorca i druta" już mnie denerwowały. Sam dysponuję sorcem i jakoś mi to nie przeszkadza że go osłabią, po prostu wiedziałem że przy najbliższym update polepszą knighta i pala. Zresztą jak narazie mamy tylko test server i jeszcze bardzo dużo może się zmienić, więc nie ma się czym denerwować...
ps. @Kup.Se.Musk zostało jeszcze parę literówek ale mniejsza o to :p |
Cytuj:
Hmm.. ilość expa została zmieniona na 515 :) PS. Dobrze ze to wyjaśniłeś Ale i tak większość magicznych postaci zaczyna robić nowe postacie (Knight albo Pal ):baby: |
Mały hint- assassin star na teście nie ma już 90 atk a 65. Po dodatkowym obniżeniu o 15% obrażeń meele uzyskanie 600 dmg nimi przy tym 95 diście może byc całkiem trudne...I nijak to nie zastąpi sd, bo przed update 500 gp przekładało sie na 1.5 sd (czyli ok. 700 pewnych dmg przy moim lev).
Możesz jeszcze uwzględnić jedną rzecz. W wypowiedzi "pokolenia ruszczki" pojawia sie argument, że knight wali za darmo. Może i prawda, ale nikt z nich nie bierze pod uwage tego, ze sovy i sca nie leżą na ulicy i trzeba je kupić za słone (ze 2.000.000 gp średnio) pieniądze...A ile taki magik za 1.800 plecaków manasów zrobi expa? Ale dobrze że coś takiego powstało, jeśli choć jeden gówniarz to przeczyta i przestanie spamować że w Tibie sie już nie da grać po up to bedzie cool ;) |
Dzięki za wszystkie pozytywne komentarze.Poprawiłem pare literówek i błędów.Dodałem jeszcze jedno sprostowanie dotyczące darmowego expienia przez knighta(dzięki Kojotes za przypomnienie).Pozdrawiam
|
Cytuj:
|
Cytuj:
Knight bije za darmo, w jeden cel. Sorc bije za kase, w jeden do kilkunastu celow na raz. Przypomnijcie sobie jak wygladalo expienie knightem na tombach z gfb - level 150+, lurowanie kilku vampow, kilka strzalow z gfb, pare tysiecy expa. Wezcie sova i sprobujcie zabic 6 vampow po kolei - policzcie koszty w uhach tego darmowego expienia, wezcie pod uwage ze robicie to ladnych pare razy wolniej niz przy uzyciu gfb a wychodzi was to co najmniej tak samo drogo. Darmowe expienie jest calkowicie iluzoryczne w sytuacji gdy przy odrobinie skilla i praktyki jest sie w stanie zabic kilkanascie guardow pod rzad z visa nie tracac sorcem hp, a od pewnego levelu na jednego schodzi 40 many. Dostepnosc broni na levelach ? Moze niezle dac po dupie, bo w wielu przypadkach oplaca sie na wczesnym ( 30-35 ) levelu wziac do lapy 2H, teraz nawet glupi warhammer bedzie dosc mocno opozniony, trzeba bedzie bawic sie jakimis fillerami z 40 ataku. Licze ze pojdzie to w parze ze zwiekszeniem czestotliwosci hitow melee i przesunieciem ich rozkladu statystycznego w strone wartosci srednich. [OT]zaczynam rozdawac warny za 'uptade'. Moze wreszcie ktos uruchomi mozgownice. [/OT] |
Cytuj:
|
Eh moge bic nawet slabo ale ja nie chce byc skazany na rzufje i inne shity do uzyskania 150 lvla kiedy moge isc na dragi bez waste -.- co to ma byc? Fala dzieci ledwostrady sie rzucila i oddajcie nam fisa!!!!
|
Cytuj:
|
Sluchajcie chodzi oto glownie ze nie knight slabo bije ale jest nudny i poprostu taki czolg bez ataku :( Myslalem ze juz to zmienili jak zoabczylem hity 351 w dla tego 79 kngihta. Ale co sie okazalo
Dzieci visa zbuntowaly sie zrobily strajk i jaki efekt? 151 knight walnal draga za 1 >.< ZROZUMCIE TO DZIECI VISA KNIGHT JAK WALNIE DOBREGO HITA TO JEST UHAHANY A WY CIAGLE WALILISCIE DOBRE HITY PODKRESLAM LICZY SIE SREDNIA HITOW (knight zalosna a sorc wysoka) a nie ze raz pierdyknal za 300 ludzie ... (sory dzieci) opamietajcie sie! @iup Ps SOAD ROX :D |
Ogólnie w update śmieszne jest to, że teraz dla odmiany sorc będzie bezużyteczny :) CIPsoft jak zwykle nie potrafi się wysilić i zrobić czegoś (w tym wypadku balansu) z sensem.
|
Powinni kasować tematy o nowym update.
Ludzie narzekają, ale pisze, że dopiero od 70 lvlu będą odczuwać różnicę, a teksty "udópili moejgo sorka!!!!!!!1111" rzucają 15-50 lvlowe sorcererzy. |
no tak ale zobaczcie ze knight ma wiecej zycia i capa, teraz ma wiecej walic a sorck ma malo capa malo hp i na dodatek pomniejszyli mu hity
tego jakos nie widzialem na forum zeby brano pod uwage te plusy knighta |
Nie brano, bo ilosc zycia i capa nie wplywa na szybkosc expienia, a to wlasnie na tym polu byl najwiekszy imbalans i o tym caly czas toczy sie dyskusja.
|
Co nie zmienia faktu że jeśli przy obecnej sytuacji sorc ma mniej HP od knighta, a do tego słabiej od niego bije, to... po co on w ogóle jest?
|
Cytuj:
Jakbys nzal choc odrobine angielski to moglbys na forum tibia.com wyczytac w postach napisanych przez Customers support ze "sorc ciagle bedzie 2-3 razy silniej niz knight bic stwory, a nie 10 razy mocniej jak teraz" |
Cytuj:
|
Cytuj:
BUAHHAUHAUHAUHUAHU OWNED! |
Cytuj:
Cytuj:
Poza tym w jaki sposób sorc ma bić 2-3 razy mocniej niż knight/pall, skoro bije słabiej? Rozumiem jeszcze knighta, który tam jakieś hity ma, ale poofy, sparki i ogólnie słabe ataki też mu się zdarzają, ale pall z armor piercingiem będzie hity po 150-300 mieć prawie non stop. Więc...? Nie moja wina że CIPy liczyć nie potrafią ;< A w ogóle to najlepiej by było, gdyby zamiast poprawiać knighta i palka (było pewne że im nie wyjdzie), to osłabiliby sorca... ZAMIAST, a nie robić obie rzeczy na raz. Bo teraz role się odwracają. |
Cytuj:
Ludzie,błagam myślenie nie boli :| |
Cytuj:
|
nie przesadzaj z tymi zolwiami, knight na odpowiednim levelu wcale sobie zle z expieniem nie radzil, gdyby przycieli sorca zmniejszyla by sie wyrazna roznica miedzy nimi i byloby ql.
Nie mowiac juz o tym, ze nie ma znaczenia ile i kto ryczy, byleby zmiany byly na dobre. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Wytrzymałem poprzedni update, wytrzymam i ten. Jak się umie grać to się wymiata każdą profesją. Pamiętajcie: "złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy".
Pozdrowienia |
Jak dla mnie do dobrze, zawsze chcialem grac drutem ale ich bylo multum i nie chcialo mi sie grac, a teraz bedzie ich bardzo malo i bedzie sie fajnie gralo \,,/ ^^
|
Dobra ,ale już przestąnmy gdybać "A gdyby zmniejszyli sorca to..." ,bo tak naprawdę to nie wiemy jakby to wyglądało.Żyjmy terażniejszością :) .Zobaczycie będzie jak z brzydkim kaczątkiem :}
|
Cytuj:
|
Cytuj:
"Odpowiedzi na krótkie pytania: Czy magowie staną sie słabsi od paladynów i rycerzy? Nie, wciąż będą zadawali większe obrażenia od nich, ale nie 10 razy większe, ale raczej około 2-3." Skoro nie zagladasz na tibia.com, nie czytasz dokładnie informacji na tibia.pl TO NIE WYPOWIADAJ SIE W SPRAWIE ZMIAN O KTORYCH NIE MASZ ZIELONEGO POJECIA |
Bo ty tak chcesz ;<
|
Lol tu sie nie rozbija o to co twierdzi Cipsoft, tylko jak to co zrobili na razie wyglada w praktyce i jakie stwarza prognozy ... A to wyglada raczej smiesznie ..
|
ciekawe jak to naprawde czy aby sorck napewno walil 10razy mocniej od knightow.. nie teraz wali moze 5 razy mocniej a z tego co widac na ts.. bedzie walil slabiej.. i wiesz co gowno mnie obchodzi co pisza.. mowie to co widze..a widze ze 130ms wali 150 z visa... to moj 42ms walil 100+.. nie wybrazam sobie jak ma poradzic sobie profesja.. po co zmieniac.. nich bedzie tak jak bylo.. knight expil na slabych ale bral loota ale nie oczywiscie chcieliscie zmiany no to macie.. i wyjdzie to wszysktim na zle zapewne..
|
tja, ale ja swoim 136 ek moglem expic z taka sama predkoscia jak 60 ed/ms, zeby robic wiecej expa musialem uzywac run (explo na wl, hmm na dl, gfb na vampy) a nie po to ludzie decydowali sie na knighta zeby walczyc jak mag. 93 axe skila+ring+sca a glowne obrazenia w dl pochodzily z Hmmów, ta sama kombinacja jak wyzej i hero bez 2 dsow lamiacych shielding nie zabije. Wychodzilo na to ze nie oplaca sie skilowac, bo robiac level dostawalo sie te 2% sily czarow ktore o wiele wiecej dawaly. na 136 levelu dla moge bic bez wiekszych problemow, ale kolega z 118 i 99 swordzie (+ring) ktory spedzil 400? godzin treningu wiecej juz tak komfortowo go nie zabije (ja mam 17 dmg w kazdym strzale z hmm wiecej niz on a on ma minimalnie mocniejsze ciosy od ruskiego roku)
Chodzi tez o to ze MDW ma kazdego sd za 1000-1500 a knight na tym levelu nie bedzie mial 40% jego sredniej obrazen. Oczywiscie MDW placi 325 gp za kazdego sd, ale od pewnego levelu przestaje sie zwracac uwage na pewne koszty tak jak ja nie patrze juz na hmm, gfb tak on moze nie zwracac uwagi na sd. Pozatym pamietajmy ze to tylko test serever, rok-dwa lata temu wszyscy mowili "update sux bo jak bede szedl do tomby to mnie morogoth rozwali" albo "do dupy bo teraz w vdl/edl bedzie mi sie bos dl respil" czy wreszcie "skocze sobie zabic demona na 1x spaw i mnie orashabal na combo zdejmie" a okazalo sie ze spawny bosow zostaly rozwiazane w bardzo przemyslany sposob. |
Mi by styklo jak by zwiekszyli srednia knighta i hity palka a sorcow i drutow zostawili w spokoju...bo w tamtym update nie udupcyli knighta tylko ulepszyli magiczne profy a teraz zjebia jedne a ulepsza drugie...bez sensu.tak w ogole to tibia 7,4 rox
|
Cytuj:
|
@up
dokladnie.. powiedzcie kiedy wam obnizono obraznie (czyt. nigdy) to teraz zamiast polepszyc srednia hitow knihgta i pogarszaja jedna na korzysc drugie troche bezsensu ale dobra.. |
Cytuj:
I tak byłoby najlogiczniej, tylko jak update'y dalej będą szły w tym kierunku to Tibia niedługo zamieni się w kolejną durną, beznadziejnie łatwą nawalankę (w sumie już nią jest ale jeszcze nie w takim stopniu :)) |
@up
Rotfl. A kiedy Tibia była choć w jakimś aspekcie trudna? Od początku polegała tylko na wyćwiczeniu pewnych ruchów myszą/przyciskania odpowiednich klawiszy, a później powielania tego ile wlezie. |
profesjonalne podejście do tematu update i tyle ;)
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 23:43. |
Powered by vBulletin 3