Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Czy update był udany ??? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=139013)

Marsyl 11-07-2007 23:16

Czy update był udany ???
 
CZy ten update był naprawde udany....czy Cip Soft trafił z pomysłem ulepszenia knightów i palladynów- napiszcie co o tym myślicie.
Każdy knight łącznie ze mnąn narzekał jaki to on słaby ile mu brakuje do postaci magicznych. Cip Soft "wysłuchał" błagani ulepszenai tej profesji i coś chyba przesadził. Knight stał sie teraz silnijszy i to znacznie...teraz powinien kazdy być zadowolony...ale jednak tak nie jest. Magowie teraz stracili troche do knightów i podejrzewam ze teraz z plagi newbie sorców bedzie biegała plaga knightów. Knighcie dostali bardzo silne uderzenie, full rodzajów broni.Palladyni dostali bardzo dużo amunicji.
Jak sądzicie, co w tym update było złego a co dobre, bo chciałbym usłyszeć opinie od każdej profesji.

DRoN 11-07-2007 23:45

Mieli przypakować fizyków, to ich przekoksali.
Mieli osłabić casterów, to ich zje*ali.

Z tego co czytałem, to całkowicie spiepszyli system przeliczania siły magii. Wiadomo, że ucierpią na tym nie tylko magowie i to także jest głupie (nie to żebym płakał, że teraz knightem walne słabiej z hmm o 2 dmg, ale jednak fajnie czasem użyć explo, wiedząc że zrobi przyzwoity dmg).

Bardzo jestem ciekawe, jaki wpływ ma teraz lvl na dmg zarówno fizycznych, jak i magicznych profesji.

maticusso 12-07-2007 00:17

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez DRoN (Post 1544359)
Mieli przypakować fizyków, to ich przekoksali.
Mieli osłabić casterów, to ich zje*ali.

Z tego co czytałem, to całkowicie spiepszyli system przeliczania siły magii. Wiadomo, że ucierpią na tym nie tylko magowie i to także jest głupie (nie to żebym płakał, że teraz knightem walne słabiej z hmm o 2 dmg, ale jednak fajnie czasem użyć explo, wiedząc że zrobi przyzwoity dmg).

Bardzo jestem ciekawe, jaki wpływ ma teraz lvl na dmg zarówno fizycznych, jak i magicznych profesji.

Prawda prawda :p
A co dopiero z runami pallów? Trudzili sie na 15 m lvl żeby mieć te Sd i combosy walic typu : Bolt + Sd , i co ? Lipa :P
Chociaż ponoć czerwone gwiazdki mają zastąpić Sd :P , cóż troche przesadzili z Magami.... :confused:

^Trial^ 12-07-2007 00:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez maticusso (Post 1544428)
Prawda prawda :p
A co dopiero z runami pallów? Trudzili sie na 15 m lvl żeby mieć te Sd i combosy walic typu : Bolt + Sd , i co ? Lipa :P
Chociaż ponoć czerwone gwiazdki mają zastąpić Sd :P , cóż troche przesadzili z Magami.... :confused:

po 1
pamietam tematy typu " brak paladynow", "paladyn-zanikajaca profesja " xDDDD
a teraz po upie gdzie nie pojdziesz to masz ich w trzy dupy -.-
po 2
update moze byc jak ktos potrafi grac to poradzi sobie z kazda profesja niepatrząc na to jak bardzo ją uwalą z tym ,że jedni po prostu mają łatwiej :/ no ale co zrobić.

Duch Guardi 12-07-2007 00:51

wystarczy spojrzeć na trade
zawsze to wszyscy szukali pala na deserta a teraz:

22:38 Rooda Mera [20]: szukam druida na deserta 20 lvl +
22:41 Wolunx [20]: !!! I need sorcerer desert quest !!!!

Piotrek Marycha 12-07-2007 00:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ^Trial^ (Post 1544453)
po 1
pamietam tematy typu " brak paladynow", "paladyn-zanikajaca profesja " xDDDD
a teraz po upie gdzie nie pojdziesz to masz ich w trzy dupy -.-
po 2
update moze byc jak ktos potrafi grac to poradzi sobie z kazda profesja niepatrząc na to jak bardzo ją uwalą z tym ,że jedni po prostu mają łatwiej :/ no ale co zrobić.

a ja zaczynam garc na nowym servie i zrobilem dzisaj... druida , a co! i mnie to wlasnie zacheca ze bede jednym z niewielu którzy graja profesjami magicnzymi ( a druidami zwłaszcza), jak robilem swojego pierwszego poważnego chara to tez ciagnelo mnie do paladyna to ze jest tu trudna profesja i niewielu sie na to pisze...

Marsyl 12-07-2007 11:19

Piotrek, dobre masz podejście do grania :] takich ludzi powinno być więcej w Tibi, ale no cóż większoć woli wybrać to co łatwiejsze. Żeby nabić lev, mieć full kasy, dobre itemy i skille/mlvl. Ale cóż im z tego jak jest mniejsza satysfakcja ? A potwory już sie nie robią wyzwaniem ? Kiedyś gdy chodziłem na draga zawsze podnosiła sie adrenalinka, a teraz co ? ;( Ehh

Maciekmon 12-07-2007 12:35

Witam. Gdy zobaczyłem news na tibia.pl odnoście update, ucieszyłem się, że bede mógł zrobic dobrego knighta. Zamiast knighta zrobiłem palka, wyszedłem nim na maina i zobaczyłem, jaki to problem skillowania nim. Trzeba miec kamienie, bo na spearach przy skillu 20 biłem trolla po 10 na Full defie. Postanowiłem, że wróce jednak do swojego sorca, którym teraz gram. Narazie siły czarów nie odczuwam, bo nie używam runek( słaby level ;/). Według mnie ten update był udany dla paladyna i knighta, ale osłabiający druida i sorca. Jednak da się nadal grac postaciami magicznymi. Takie jest moje zdanie Cya

Marsyl 12-07-2007 12:38

Jeżeli ktoś umie grać postacią, bo np: grał nią od poczatku Tibi i sie dobrze nauczył nią grać a zarazem przeyzwyczaił to bedzie mu lepiej gdy zostanie przy postaci magicznej, ale wielu noobów rzuci swoje 15-20 sorki i poleci robićknight...ale cóż

trzmielu 12-07-2007 13:16

tak, chłopaki z CiP przesadzili. Zwiększenie siły ataku u knight/pall to dobry pomysł ale po h*** zmniejszyli obrażenia magicznym, i do tego sprawili że sprzedanie run jest teraz cholernie trudne bo magiczni sami je sobie robia a knight/pall juz nie potrzebuje...

Mbaton 12-07-2007 13:33

Każdy gra profesją jaka mu najbardziej pasuje - jaką najbardziej lubi. Już nie ma tylu sorców na serwerach i to nie dlatego że jest on najsłabszy, lecz każdy zdążył się przyzwyczaić do starego NAJLEPSZEGO maga... Inaczej się teraz expi, a jeśli chodzi o pvp - teraz nikt nie zabije nikogo sam. Teraz tylko team. I tak powinno być w tej grze. :P Pozdro~

Helige 12-07-2007 13:55

Kiedyś było lepiej mag nie miał różdżki a knight walił jak przed Update i było fajnie nikt nie narzekał bo magowi był potrzebny knight a knight'owi mag. Ale teraz jest tak samo ;) . I nareście moge chodzić na Dragony solo bo przed Update musiałem chodzić na potwory słabe.

Pechmaster 12-07-2007 14:56

:)
Mi się update podoba jeżeli ktoś myśli inaczej to niech przestanie grać.
Rycerze potrzebowali ulepszenia. Teraz gram magiem, ponieważ jest ich mniej na serwerach i można bezproblemowo załapać się na questa;)

Wendaren 12-07-2007 16:38

Dla mnie był udany, tylko te czary mają zastępować runy, a są dla pacc :/
Ale jeszcze nie próbowałem walić z run to niewiem jak to jest bo napisali jakby teraz z SD waliło się po 20. I fajnie bo spear nie trzeba zbierać :)

PS. Napiszcie na tibia.pl w dziale "Broń", od którego levla są bronie.

=Pekin= 12-07-2007 16:53

Nah
Byl totalnie idiotycznym "wyrownaniem profesji"

Palek nie dosc ze expi najszybciej teraz to wyciaga masakryczne sumy kasy tracac na expie tylko royal speary -.- Gdzie kiedys przynajmniej tracil zasrane bolty i mial tyle kaski co reszta prof teraz to juz nawet boltow nie uzywa do 80 lvla.
Knight to samo z hitami przesadzili masakrycznie
A ja swoim 65 sorcem ma waste w tombie gdzie kumpel 30 palek nie ma ...
Exp podobny of coz bo takim lvlem 110 z visa srednio to zal mana leci jak poje***

Ponexestimix 12-07-2007 17:24

Wypowiedź Crabana:

More about the role of each vocation

I will try to answer this in short:

Knight: We did not see the knight as a mere blocker and tank. The special thing about a knight is that he is a close combat and melee fighter. This update stays true to this since he has no spells. The new things are special attacks with his weapon, as indeed a knight cannot do these without a weapon in his hand. Also, all new attacks are melee attacks. However, you know from basically every medieval setting that knights are heros that can fight very well and distribute a lot of damage if they can get close. This is what we added this time.

Sorcerer: He is the true battle magician. This is why he is weak in melee fighting and tries to keep at a distance. He is vulnerable to direct attacks yet can cause a lot of damage with his magic, if he is still fit enough (has enough mana). The sorcerer is the combat magician. We intend to inhance exactly this in the next update which means that the sorcerers will gain power next time, just in a different manner.

Druid: Of course, a druid is also a true magician, but a more friendly kind. He is therefore more skilled in healing than in dealing damage. In the coming round, we will work on drawing a more concrete special picture of the druid in particular. He will of course also gain power similar to the sorcerers and they will have a few new things in common, but they will also get specifics distinguishing them from the sorcerers.

Paladin: Well, our paladin has his major strength in distance fighting. However, he is also quite good at yielding close combat weapons and shields. Finally, he has some magical affiliation but by far not as much as the true magicians. The nature of his magic abilities might be addressed in the next round too, and if we have enough time for that, it will be different to the magic of sorcerers as well as druids.

Now with the current status, these roles might not be so clear. That is why we keep saying that the balancing is not over yet, and certainly we have not forgotten the differences between the vocations and the charm those differences bring with them.

Ponexestimix 12-07-2007 17:28

Next wypowiedź:
Some more explanations why this balancing was necessary

There are two points why this balancing, especially the reduction of level influence on the magic formula, was necessary:

Mages, especially sorcerers, were too powerful. They were able to gain experience and money in too little time. They were able to dominate entire servers with their high power and it was near impossible to defend oneself against them.

I guess this is something on which there is a broad consent. Of course, it is arguable how to handle such an imbalance problem. Many have said that just raising the others would be the best way to go. It would of course have been possible. However, if we were to increase everything to match, people would soon run out of challanges because everyone would just be too strong in the sum. Additionally, there is a second reason why we decided to go the way we did:

In the next update, we wish to introduce a lot of new things which will help make each vocation very special. We plan to focus mages even more on magic and thereby also add more advantages in that area. This will also be used to finally set clearer differences in the special abilities of druids compared to sorcerers. Overall, this will mean that both mage classes will gain more flexibility and more power in the next update, but in a different way than by level. Now if we were to do that with the old power mages had, we would finally have their total power go through the roof. Therefore, we had to limit the current system so that we have some room left for the new things to come on top of this system.

I cannot give any real details yet, but I will give a few general points that we plan to work on.

squach 12-07-2007 22:35

wejdz na XERENE to sie przekonasz czy nie ma tylu sorcow :D

drutow tez jest

wiesz jak teraz uhy beda schodzic ??? :D

Sphils 13-07-2007 01:27

Update do BANI !! :(
 
Niestety uważam ,że update sie nie udal. Najlepsze postacie nie graja!! MDW gra knightem na innym swiecie a seromontis mowi ze niegra a teraz po 1mln+ expa wbija dziennie wiec niewiem co on wkoncu robi. Widze ze teraz NOOBY beda mialy lvl 60+ i Dlatego beda kupowac PACC i cipsoft zarobi. Moze i tez o to chodzilo a taki noob na 60 (przyjmijmy knight) bedzie mial skille 60/60 i bedzie wali po 100+ czesto . Bedzie expil sobie na dragach i bedzie wastowal 1 uh na 2 dragy.... BEZSENS!!!!!!:evul:X(:baby:



-----------------------------------------------
BoTeK (Nick w tibii : Shils) !!

Marsyl 13-07-2007 16:02

Moim zdanie Cip Soft chciał zrobić coś extra i coś co by wszyscy zauważyli.
Update był by fajny gdyby nie to, że przesadził z siła knighta i palla no i po jaką cholere zmniejszał atak magiczny. No już bez przesady. A tych terenów to Cipsoft daje tyle co na lekarstwo. I po kij 1500 osób na serv. Dobra na takiej harmoni może sie to przyda bo jest przeludnienie i nikt w kolejsce nie będzie czekał, ale z innego punktu widzenia jakby tak graczy tibijskich ciągle przybywało to ja sobie nei wyobrażam 1200 ludzi biegających na servie.
Jeżeli zrobili servy na 1500 osob to powinni zwiększyć tereny o przynajmniej 60 % tego co jużbyło .

Piotrek Marycha 13-07-2007 16:21

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marsyl (Post 1547274)
Moim zdanie Cip Soft chciał zrobić coś extra i coś co by wszyscy zauważyli.
Update był by fajny gdyby nie to, że przesadził z siła knighta i palla no i po jaką cholere zmniejszał atak magiczny. No już bez przesady. A tych terenów to Cipsoft daje tyle co na lekarstwo. I po kij 1500 osób na serv. Dobra na takiej harmoni może sie to przyda bo jest przeludnienie i nikt w kolejsce nie będzie czekał, ale z innego punktu widzenia jakby tak graczy tibijskich ciągle przybywało to ja sobie nei wyobrażam 1200 ludzi biegających na servie.
Jeżeli zrobili servy na 1500 osob to powinni zwiększyć tereny o przynajmniej 60 % tego co jużbyło .

"... i będą bardziej stabilne" , jeszcze ci zle?

Marsyl 13-07-2007 16:43

Tu nie chodzi o stabilność, STABILNE TO ONE BYĆ MUSZĄ !
Chodzi o przeludnienie i jak ten problem powinni rozwiązać...

rlistek 19-07-2007 01:22

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marsyl (Post 1547358)
Chodzi o przeludnienie i jak ten problem powinni rozwiązać...

Problem przeludnienia można rozwiązać bardzo łatwo i pewnie im o to chodzi by do tego rozwiązania "zmusić" większą ilość graczy :P.

r4mz3s 19-07-2007 01:49

Dajcie tibie 7.1
 
;( oddajcie ją ;(

Nimir 19-07-2007 01:54

Po 1: Tibia nigdy nie była stabilna... Zawsze były jakieś problemy z przeładowaniami i kikamiX(

Po 2: Knight i Pall'adyn byli najlepszymi profesjami bez Pacc(szybko nimi sie zarabiało na Pacc'a też)
Małe straty, duże Hit'y(Palladyni) nie widziałem na oczy sorka który zabrał kiedyś z wand'a 100:confused: no chyba że to Ots:)
Knight może sobie przybloczyć!!
Ja jak grałem drutem to byle gówno mi z dupy robiło jesień średniowieczaX(

Ten Up-dep wniusł tylko problemy i żeź(czas odbić sebie all ded'y od MS'ow i Ed'ow(Co do Ed'ow to nawet przed Up-em można było ubic[koniec many i Jamajk8o])
ZAWALIŁY NEXT UP-A CIP-y


Ja chce tibie 7.4 (bez Soul'a i Rod'ow :]

Bartek153 19-07-2007 02:14

ja gralem (przed upem) knightem ale przenioslem sie na inny serw to zrobilem palla bo sadze ze to byla najtrudniejsza profesja przed update a wiec dobilem ten 20 lvl jakies 70 dyst aktywowalem pacca i co w tombie mialem waste na dwarfach waste wszedzie mialem waste! caly czas pozyczalem od kumpli kase a po upie?zaczalem normalnie grac juz waste nie mialem przyjemnie sie expi 40 lvl pall na dragach juz lajtowo expi ^^ grubo przed upem zrobilem tego palla i teraz po upie mile zaskoczenie wkoncu jakas nagroda :D

Rooster 19-07-2007 02:37

Moim zdaniem Tibia od 7.6 to juz zupelnnie co innego... wtedy stracila ta gra swoj urok, wandy/rody teraz to... Rozumiem ze to niby poczatek balansacji, ale po co cos zaczynac jak nawet tego nie potrafia? Kiedys jak byl 100+lvl to juz mowilo sie o takiej postaci jak o nie wiadomo czym. Przykladem moze byc kiedys slawny Cycobujca. Teraz taki palek 70 dist expi na guardach na najnizszych poziomach i moze w wolnej kopalni wbijac spokojnie 2lvle dziennie lvl50+ - pozbawione sensu. Stara Tibia - trapowanie gs w e bomby zabijanie ich przez 20lvlowego palka, wydawala by sie teraz bardzo latwa, ale byla o wiele trudniejsza. Szczegolnie jak przed 7.4 nie bylo skulli ;) i miala o wiele lepszy klimat.

r4mz3s 19-07-2007 12:40

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Rooster (Post 1557234)
Moim zdaniem Tibia od 7.6 to juz zupelnnie co innego... wtedy stracila ta gra swoj urok, wandy/rody teraz to... Rozumiem ze to niby poczatek balansacji, ale po co cos zaczynac jak nawet tego nie potrafia? Kiedys jak byl 100+lvl to juz mowilo sie o takiej postaci jak o nie wiadomo czym. Przykladem moze byc kiedys slawny Cycobujca. Teraz taki palek 70 dist expi na guardach na najnizszych poziomach i moze w wolnej kopalni wbijac spokojnie 2lvle dziennie lvl50+ - pozbawione sensu. Stara Tibia - trapowanie gs w e bomby zabijanie ich przez 20lvlowego palka, wydawala by sie teraz bardzo latwa, ale byla o wiele trudniejsza. Szczegolnie jak przed 7.4 nie bylo skulli ;) i miala o wiele lepszy klimat.


Mam taka samą opinie ... Tibia zaczęla sie psuć od 7.6 ;(

Nimir 19-07-2007 15:28

Co do Wand'ow i Rod'ow za dużo poświęcono:)
Taka ilość many na rune to stanowczo za dużo(Nawet jak by rod'y po 100 waliły:P), bo zawsze cie ogranicza odpornoścX(

A soul to już przegięcie Pały:PP

Andrealfus 19-07-2007 15:30

Tibia zaczęła sie psuć od tibi 7.5 ale gdyby nie booterzy i farmerzy? dzisiaj nie bylo by soula... etc.

Veko 19-07-2007 22:30

Powiedzmy sobie szczerze.... żaden update nie doprowadzi do prawdziwej balansacji profesji. Zawsze któras z profesji bedzie twierdzić ze jest lepsza lub gorsza niz reszta, również ten update nie zaprzecza regule, mnostwo magów odchodzi z gry lub przerzuca sie na ulepszone po update profesje paladyna i knighta. Obecnie nie widze rozwiązania problemu aby powstała prawdziwa balansacja postaci i każda profesja była równa(jak dla mnie jest i bedzie to narazie nie możliwe)!!!

^Trial^ 19-07-2007 22:41

-.^
 
moim zdaniem cipy zamiast ulepszac postaci meele powinni stosownie obnizyc moc sorcow/drutow aby mniej wiecej postacie byly zrównoważone.
Nie było by wtedy czegoś takiego jak 200lvl w 9 miechów -.-", ani z tibi nie robił by się ots jak było by to w przypadku podwyższenia siły meele a pozostawienia magików takimi jakimi byli. ;}


pozdro

your

trial

Astri 20-07-2007 03:08

50/50

jak dlamnie to good ale z 2 strony to teraz na demony tylko z palkami bo sorc/druid to teraz slabe sd bije i wieksze waste :s Cipsoft mogl pomyslec o sorcu i druidzie bo za mocno ich oslabil

Vil 20-07-2007 13:42

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ^Trial^ (Post 1558556)
moim zdaniem cipy zamiast ulepszac postaci meele powinni stosownie obnizyc moc sorcow/drutow

nieulepszenie melee to najgorsze co mogliby zrobic.

Raditz Saiya-jin 20-07-2007 13:51

100 MS bije z exori vis po 180, za 11gp.

100 EK bije z łapy więcej/ tyle samo za darmo.

Nie wspominając o paladynie, który leczy się dużo taniej od knighta i bije równie mocno.

Drexado 20-07-2007 15:02

Ja myśle, że na starszych serwerach się nie odczuje braku sorów czy druidów, np. na deserta, co do nowych serwerów to może być inaczej, bo rzeczywiście za dużo ich nie przybywa, ale za to mogą nieźle zarobić. Co do knightów i paladynów to dobrze zrobili, owszem zwiększyli ich siłe ale dali ograniczenia w postaci broni od danego lvla, być może knight ze skilami 60/60 może zadawać niezłe hity, ale to nic złego, przynajmniej jakaś frajda będzie na początku z tego że można iść na mocniejsze potwory, później to się może zmienić i nie będzie już takie ciekawe... no chyba że ma się pacca. Co do paladyna to zasłużył sobie na takie ulepszenie, np. kiedyś speary się wogóle nie łamały, ale trzeba było je podnosić, później to katastrofa, bo nie dość, że trzeba było je podnosić, to jeszcze się łamały... ale cipy to zrobiły żeby botów nie używano, jednak to nie podziałało skutecznie, teraz jest tak że speary nie trzeba podnosić, ale się łamią i myślę, że liczba używanych botów dzięki temu zmaleje... no i bronie zrobili nowe, myślę, że się należało, co do expienia się nic nie zmieniło, bo paladynem zawsze się szybko expiło, tylko teraz expi się wygodniej :D A postacie magiczne dobrze, że osłabili, przynajmniej teraz knighty i paladyni będą magli w końcu ich dogonić, dajmy taki przykład[kiedy buble miała najwięszky lvl w tibii], buble i cachero, to cachero który jest magiem spokojnie dogonił buble[która, jest knightem] i co to potwierdza, że postacie magiczne były o wiele lepsze, co do paladynów to byli lepsi od knightów i myśle że mogli spokojnie dorównać postaciom magicznym, mam przykład - Najiwus z serwera chimera był najwięszkym lvlem[paladynem] na tym serwerze, gdyby Najiwus nie przestał grać, to taki Draxido [sorc] by go nie dogonił... Co do osłabienia hitów zadawanych z run i czarów ofensywnych, to tylko to mi się nie podoba, jednak pewnie nie zrobili tego bez powodu nie?? A tak to dla doświadczonych graczy to żaden problem grać każdą profesją po update:D

Vil 20-07-2007 16:11

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Raditz Saiya-jin (Post 1559368)
100 EK bije z łapy więcej/ tyle samo za darmo.

Gwarantuje ci ze sredniego dmg na pewno nie ma nawet porownywalnego, chyba ze poswiecil kilkaset godzin na trening, czego sorc nigdy nie musial robic. Szczegolnie na nieco silniejszych od cycow potworkach.

Adi Ninjax 20-07-2007 17:00

no cóż moje zdanie jest takie że nie powinni osłabiać sorców i druidów ale ulepszyć knightów i pallów teraz sorcem sie grać nie da ;/
i nadciągnie fala noob charów knightów i palladinów ;/

Piotrek Marycha 20-07-2007 18:15

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Adi Ninjax (Post 1559709)
teraz sorcem sie grać nie da ;/

a mi jakos sie udaje... fenomen jakis?

krzysheak 21-07-2007 08:59

Wg mnie hity zadawane przez pallka i knajta mozna jeszcze przezyc to znaczy sa troche za mocne o 10-15% ale nie chodzi o to ... Sorc zeby expic musi niezle wastowac kaski a pallek nie wastuje nic procz symbolicznej sumy na speary/royal speary.

Pallkiem robilem 2-3 k na godzine na 25 lvlu bez waste na tombie (!) gdzie sorciem wastowalem jakies 5k gp na 50k expa bedac 80 ms.

Do balansu postaci doszloby gdyby pallki i knajty mialy troche slabsze hity a koszty ich huntow bylyby 4x wieksze. Sila sorca w wiekszej mierze zalezalaby od lvla sorca (troche mniej niz przed update).


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:07.

Powered by vBulletin 3