Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Potwory (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=17)
-   -   Nowe Update Dla Sorków I Drutów (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=151101)

Xsolee 17-10-2007 17:03

Nowe Update Dla Sorków I Drutów
 
Jak Sadzicie co moga zrobic ulepszajac teraz Druida i Sorca?

moim zdaniem dla druta jakis czas atakujacy
naprzyklad jak sork ma e-wave, enegry wave cos takiego

Prosze zeby kazdy post zawieral Cós z tym tematem. ;)

Dopiero teraz zauwazylem ze to zly dzial..

Pomocny Murzyn 17-10-2007 17:12

Według mnie:
- różdżki zależne od mlvl, lecz żeby zwiększył się przedział między obrażeniami
- droższe runy w sklepie ! (po update, gdy najt ani pal nie kupuje run {oprócz UH}, to nikt ich nie kupuje...)
- zwiększenie obrażeń magów

Sardendor 17-10-2007 17:20

Tak szczerze to nie wiem co mozna zrobic zeby ulepszyc magów.
Ale powinni zrobic specjalne mf dla róznych profesji.Wiecie o co chodzi.jak klikasz na mf, zeby pisało (ONLY FOR SOrcerer)

MF dla magów po 40 gp, ze wzgledu na o wiele słabsze hity. Ale zeby to wykombinowac tak aby nie opłacało sie robic run na mf.
Jak to mozliwe to bylby dobry pomysl chyba. Hity by pozostały te same co teraz, poprostu by nie narzekali ze mają duzy waste.
Powinno byc bardziej oplacalne huncenie runami, a nie tylko vis vis

KrEmAs KAc 17-10-2007 17:21

Update taki temat chyba istnieje ;(

Capality 17-10-2007 17:23

Różdżka która zadaje obrażenia fizyczne- tja marzenie rodem z OTSa, ale pomarzyć można

Liper 17-10-2007 18:50

Powinno byc tak ze bp run mozna sprzedac w sklepie ;]

dawid2 17-10-2007 19:31

rózgi walące fizycznie, możliwość samemu robienia mf albo żeby były one chociaż tańsze i możliwość sprzedawania run w sklepie :cup:

Don'Richie 17-10-2007 20:23

Ja chciałbym żeby zrobili co takiego jak Uhy że ładują całe życie to żeby zrobili specjalne mf zeby ładowały całą mane albo więcej niz teraz.:]B)

Master_Noob 17-10-2007 20:26

1.Nowy wzór na mlvl

Do 20mlvl siła czarów = 100%
Awans z 20 na 21 mlvl + 2,1p do siły czarów
awans z 21 na 22 mlvl + 2,2p do siły czarów
awans z 22 na 23 mlvl + 2,3p do siły czarów
awans z 54 na 55 mlvl + 5,5p do siły czarów
awans z 88 na 89 mlvl + 8,9p do siły czarów itd. itd.

Ważne aby z każdym kolejnym mlvl siła czarów sie zwiększała np jeśli awansujemi na 90 mlvl dostawałoby się 3 razy więcej punktów niż awansując na 30 mlvl.Jeśli wyszłyby obrażenia 76,4 hp to zaokraglamy tak jak sie powinno np 100,4 = 100, 100,5 = 101

2.Nowy wand/rod który byłby od 40mlvl,zywioł fizyczny a jego siłe można porównać do force strike zasieg 6 sqm(pomiędzy graczem a potworem 5 kratek) zużywa 20 many lub 15 jeśli różdzki spalały by mniej many(punkt 3.)

3. 33 elite knight expi sobie na larva'ch.Nie musi zużywać żadnych run manasków itp wystarcza to co się same regeneruje.A teraz 33 ms/ed przychodzi z najsilniejszym wandem/rodem i co minute musi uzywać manasa bo brakuje mu many :/ Uważam, że różdzki powinny "pochłaniać" mniej many np: (w kolejności od najsłabszej) 2 mp, 3mp, 4mp, 6mp, 9mp.

4.Small Ultimate Explosion - zwyczajne ue tylko ma zasieg GFb rzuconego "pod siebie".Zużywa 500many obrażenia 50-65% obrażeń normalnego ue.Czar dla sorcererów.

5.New energy/fire/force strike - Polegałby na tym że: otoczył nas potwór:(X-pole,G-gracz,P-potwór)
XXX
XGX
PXX

Xxxxx strike uderzyłby w niego za 10 many(nie 20).Jeśli otoczyły by nas 3 potwory:
PXX
XGP
PXX

Xxxxx strike uderzyłby je wszystkie pobierając 30 many (jeden strzal 10 razy 3 = 30) Jeśli 8 potworów otoczyło nas wszystkie by dostały pobierając 80 many.Zasięg pozostaje ten sam czyli jedna kratka

6.Droższe uhy - poprostu podwyżka cen.Bp of uh = 4k

7.Manafluidy - leczyły by 65-80 many u knightów,70-90 many u paladynów oraz 90-140 u postaci magicznych

8.Ultimate Healing Mana runes - runy tylko dla postaci magicznych,może robić je druid za 800 many,regenerują od 650 do 750 many w zalezności od mlvl.Powyrzej 70 mlvl 700+.Czar dla druida cena za bp około 9k.Dlaczego ?? Juz wyjaśniam:20 takich run(dla ms/ed z 70 mlvl) regeneruje około 14000many.Za 9 k można kupic 8bp manasów które zregenetują około 17500many.Te runy nadawałyby sie tylko podczas demon huntów podczas których szybkie odnowienie dużej ilości many jest bardzo ważne.Można używać tych run z mlvl 60+.

Mam nadzieje że coś z tego zrozumiecie :) Pozdrawiam

Seraf 17-10-2007 20:32

tak , zrobcie tibie jescze łatwiejsza macie racje .... jz uteraz na 60 lvl siekam solo herosy co kiedys byl oneidopomyslenia a teraz sie nawet nie wysilam , cipy robia to wszytko dla noobow zeby im sie latwie jgralo i kupowaly pacc , jesli by nie chcieli zarobi to o wiele zwiekszyli by poziom tibi i napewno nie bylo by jzu tak latwo za co gra napewno byal by ciekawsza i grali w nia ludzie ktorzy znaja sie an rzeczy a nie 13 latkowie ktory umieja skonfigurowac bota.......

Sepon 17-10-2007 20:34

Skup run w sklepie w sensownych cenach( to smieszne ze u mnie na candi sdki po 4k chodzą).
Bardziej opłacalne hunty.

Pacz_knight 17-10-2007 21:06

Szczeze to nic nie powinno byc dla magow/drutow. W newsach byly pokazane przeciez diagramy ktore wykazywaly ze w tym upie knightci sa i tak nizej od magow ale za to lepiej niz up i 2 upy wczesniej. Wiec niech cipy sie bardziej skupia na rycach. Ale jak juz by mialo takie cos byc to dalbym to :D :
-Nowy wand/rod dla magow/druidow od 120 lvl ktory uderza z SD :p
-Mozliwosc wydawania rozkazow summonom (np. wchodzic po schodach albo stac i czekac w okreslonym miejscu)
-Jakies nowe ladniejsze outy -.-"

Patysiak 18-10-2007 08:07

Prócz dodatkowego czaru czy większej siły najlepszym i najbardziej realnym pomysłem byłoby napełnianie flasków mana za pomocą 1 słowa.

Maffio 18-10-2007 15:37

Surafen*
Masz cos do 13 latkow? jesli nie to ssij pale za przeproszeniem -.- !!!

Topic@
Wszystko jest wporzo i tak ma poznostac x)

--Cienius-- 18-10-2007 15:41

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Sardendor (Post 1699238)
Tak szczerze to nie wiem co mozna zrobic zeby ulepszyc magów.
Ale powinni zrobic specjalne mf dla róznych profesji.Wiecie o co chodzi.jak klikasz na mf, zeby pisało (ONLY FOR SOrcerer)

MF dla magów po 40 gp, ze wzgledu na o wiele słabsze hity. Ale zeby to wykombinowac tak aby nie opłacało sie robic run na mf.
Jak to mozliwe to bylby dobry pomysl chyba. Hity by pozostały te same co teraz, poprostu by nie narzekali ze mają duzy waste.
Powinno byc bardziej oplacalne huncenie runami, a nie tylko vis vis

klik na tibia.com creat new character>sorcerer> bot na ratach

<przeklada kase z 100ek na 8 sorca> hi 100 mf yes <ucieszony ze zarobil>

br?

juran_se_spychowa 18-10-2007 16:26

a ja bym dał druidowi coś takiego jak E-Bam i exori, tylko ,że to by leczyło i było na facc, bo sorc na facc, ma e-bam, mort hur, flam hur a druid, DUPA! Nic, więc albo daja druidowi cos na facc albo daja e-bama morthura i flam hura na pacc

Vhaloir 18-10-2007 16:50

*Up
Sorcerer - Specjalizuje się magią ofensywną.
Druid - Specjalizuje się magią defensywną.

CzubiX 18-10-2007 16:54

LOL po co druidowi e-bamy exori itp jeśli to postać skupiająca się na magii natury itd.. Według mnie druid powinien dostać coś takiego :

1.Paraliż,obszar działania jak gfb paraliżuje wszystko w okół na 10sek.

2.Skoro druid ma magie natury,powinien mieć więcej summonów(oczywiście lepszych)

3.Life Drain,kosztem swojej many zabierasz potworowi życie na swoje

Nowe czary powinny być właśnie takie a nie znowu e-wave ,vis,exori itp ;)

Marvolis 18-10-2007 17:43

oni ich nie ulepsza koles. oni zrownaja teraz druida i sorca ze soba. przeciez nie polepszali najtow i palkow zeby teraz znowu jednych polepszyc a drugich pogorszyc... poza tym o tym byla mow pare miesiecy temu

aien 18-10-2007 17:47

Czar, który przeteleportuje twoje summony do ciebie - przydatne na wielopoziomowych spawnach.

Tofik69 19-10-2007 18:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez aien (Post 1700719)
Czar, który przeteleportuje twoje summony do ciebie - przydatne na wielopoziomowych spawnach.

Po co? przecież jak używałbyś tego czaru to waste many tak samo jakbyś miał postawić nowe.....

Xsi 19-10-2007 18:14

Moim zdaniem druida/sorca nie ulepszać tylko zwiększyć atak tak jak było kiedyś czyli zależny od mlv jak i od lv, bo chyba teraz jest od mlva tylko nie wiem, ale lepiej byłoby, żeby atak sorca/druta był taki sam jak kiedyś. Co do knighta totalna głupota, żeby knightowi dawać nowe czary zwłaszcza ten od 70 wogóle to knight powinien walić tylko z broni w żadnej grze nie widziałem knighta bijącego z czarów.
Wracając do tematu bezsensu byłoby jakby dali Druidowi nowy czar w stylu exevo mort hur (energy wave), bo wtedy sorc były bezsensowną profesją ponieważ druid ma exura sio i uhy i jakby doszedł nowy czar to prosze... a sorc ma tylko mort hur (lepiej użyc 2 razy ew niż raz ue).

shoq 19-10-2007 18:41

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xsolee (Post 1699209)
Jak Sadzicie co moga zrobic ulepszajac teraz Druida i Sorca?

moim zdaniem dla druta jakis czas atakujacy
naprzyklad jak sork ma e-wave, enegry wave cos takiego

Prosze zeby kazdy post zawieral Cós z tym tematem. ;)

Dopiero teraz zauwazylem ze to zly dzial..


żal -.- gdyby drut dostał czar ofensywny to by rozwalało sorca. Taka jest ideologia, że sorc zabija, a druid leczy, sorc ofensywny, druid defensywny. Niech obrażenia różdżek będą zależały od levela i mlvla.
Tyle.

Articuno 19-10-2007 19:14

No dobra, tylko z Tibii robi się już niezły OTS. Nie można cały czas ulepszać, trzeba zmieniać +,-. Jednak czy stać na taki update tych informatyków z Niemiec?

Xederit 19-10-2007 19:31

hmmm. :) Ja bym połączył Druida i Sorcerer'a w jedną profesję Wizard Profesja Wizard by posiadała wszystkie czary i moce druida i sorca ;)
Bo przecież mniej więcej Druid i Sorcerer to to samo tylko ze posiadają inne czary, różdżki, runki :)

Ptakuba 19-10-2007 19:41

A czemu wg. autora tego tematu, bez przerwy ma być tak że w jednym upku profesje magiczne mają być najlepsze, a w następnym bojowe i tak w kółko? WG. mnie powinno być tak że w JEDNYM updacie osłabiliby wszystkie profesje trochę, nie jakoś drastycznie ale nie tak że każda profesja coraz lepsza!A jeśli już na siłę ulepszać i robić tzw. balans, choć CipSoft rozumie to słowo chyba inaczej to powinien się mlvl szybciej nabijać i to wystarczy. Od razu sorce i druidzi mieliby lepiej, ale czy ma sens bez przerwy ulepszanie?

Xsi 19-10-2007 20:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez shoq (Post 1702113)
żal -.- gdyby drut dostał czar ofensywny to by rozwalało sorca. Taka jest ideologia, że sorc zabija, a druid leczy, sorc ofensywny, druid defensywny. Niech obrażenia różdżek będą zależały od levela i mlvla.
Tyle.

Zgadzam się z kolegą wyżej jeśli chodzi o druida i maga, a jeśli chodzi o różdzki to też się zgadzam :)

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Articuno
No dobra, tylko z Tibii robi się już niezły OTS. Nie można cały czas ulepszać, trzeba zmieniać +,-. Jednak czy stać na taki update tych informatyków z Niemiec?

Zgadzam się z tobą.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xederit
hmmm. Ja bym połączył Druida i Sorcerer'a w jedną profesję Wizard Profesja Wizard by posiadała wszystkie czary i moce druida i sorca
Bo przecież mniej więcej Druid i Sorcerer to to samo tylko ze posiadają inne czary, różdżki, runki

Nie obraź się stary, ale to największa głupota jaką kiedykolwiek słyszałem. :> Wtedy już w życiu nie uruchomiłbym tibii. :)

Wroneczki4 28-10-2007 23:42

@Xsolee

powiem tylko kilka rzeczy:
~~> osoba grająca postacią magiczną chciała by żeby znów udupić palków i knightów żeby poprawić druidów i sorów tak jak było dotychczas że zawsze knight nie miał szans w pvp
~~> jak dla mnie wandy są dobre... ile wy byście chcieli?? sd'ki( walące mega hity jeszcze wieksze niż przed update), wandy i ordy( najlepiej pełno i walące super hity a do tego żeby waliły czymś w stylu sd że nie ma odpornych monsterów), czary( wypasione powalające na strzała max 2)
~~> jakoś wam nie przeszkadzało że knighci zawsze byli najsłabsi a teraz jak tylko knight jest lepszy od druida( ten moim zdaniem jest git bo uh macker sie przydaje) i sorka, a teraz płacz i lament // zmienianie profesji przez największych noobków
~~> już jutro( 29 października 2007) dowiemy sie co bedzie nowego w update które pomoże płaczącym sorkom


Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Capality (Post 1699249)
Różdżka która zadaje obrażenia fizyczne- tja marzenie rodem z OTSa, ale pomarzyć można

nom jasne a knighci i palki niech walą z trucizny to bedą mieli lipe nie??

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dawid2 (Post 1699502)
rózgi walące fizycznie, możliwość samemu robienia mf albo żeby były one chociaż tańsze i możliwość sprzedawania run w sklepie :cup:


JESTEM ZA tylko że wymyśl coś w stylu sd'ka dla sorków ale od 2mlvl walący super hity; robcie se mana fluid ale niech se knight moze robic uhy po koszcie many max 100 i zeby runki te byly super tanie w sklepie,.,.,. to jak dajemy pomysl do cipków?:baby:

Wroneczki4 28-10-2007 23:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Don'Richie (Post 1699590)
Ja chciałbym żeby zrobili co takiego jak Uhy że ładują całe życie to żeby zrobili specjalne mf zeby ładowały całą mane albo więcej niz teraz.:]B)

JA BYM CHIAŁ RUNKE TYLKO DLA KNIGHTÓ KTÓRA DODAJE 1KK MILIONA EXPA I KOSZTUJE 10GP...ALE I TAK JEJ NIE BEDZIE BO BY BYLO ZA ŁATWO!!

Wroneczki4 28-10-2007 23:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Patysiak (Post 1700286)
Prócz dodatkowego czaru czy większej siły najlepszym i najbardziej realnym pomysłem byłoby napełnianie flasków mana za pomocą 1 słowa.

i co jeszcze?? exp na słowa /exp (liczba)??

@Seraf
masz wielka racje
@Pacz_knight
popieram cie w 100%-tach
@Maffio
dla Ciebie wyjątek:
rzalz mniu ciobia poniowarz hioba nio potrofiasz myzślez... jom mieć cuś do tzy nastu latkuw i có z togo??--> zrozumiałeś bo normalnie pewnie byś nie zrozumiał

Piotrek Marycha 29-10-2007 00:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Master_Noob (Post 1699599)
4.Small Ultimate Explosion - zwyczajne ue tylko ma zasieg GFb rzuconego "pod siebie".Zużywa 500many obrażenia 50-65% obrażeń normalnego ue.Czar dla sorcererów.

mała ostateczna eksplozja... roftl?

Cytuj:

6.Droższe uhy - poprostu podwyżka cen.Bp of uh = 4k
7.Manafluidy - leczyły by 65-80 many u knightów,70-90 many u paladynów oraz 90-140 u postaci magicznych
oj nie grales knightem... zwiekszenie oplacalnosci powinno lezec po drugiej stronie, czyli tanszcze czary/uzywanie wanda, a nie podrozanie mfow i run dla palow i knightow

Cytuj:

8.Ultimate Healing Mana runes - runy tylko dla postaci magicznych,może robić je druid za 800 many,regenerują od 650 do 750 many w zalezności od mlvl.
z czym do ludzi...
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Pacz_knight (Post 1699688)
Szczeze to nic nie powinno byc dla magow/drutow. W newsach byly pokazane przeciez diagramy ktore wykazywaly ze w tym upie knightci sa i tak nizej od magow ale za to lepiej niz up i 2 upy wczesniej.

a Kaczynski mówił że w Polsce jest świetna koniunktura i sie super żyje... tez mu uwierzyłeś?
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vhaloir (Post 1700624)
*Up
Sorcerer - Specjalizuje się magią ofensywną.
Druid - Specjalizuje się magią defensywną.

gdzie w tibii masz magie defensywną?
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez CzubiX (Post 1700630)
1.Paraliż,obszar działania jak gfb paraliżuje wszystko w okół na 10sek.

porównaj to teraz z runa Paralyse która dziala tylko na jeden cel

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xsi (Post 1702067)
w żadnej grze nie widziałem knighta bijącego z czarów.

włącz monitor
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Wroneczki4 (Post 1717726)
@Xsolee
~~> jakoś wam nie przeszkadzało że knighci zawsze byli najsłabsi

a przepraszam... w czym? w expie? policz sobie na ilu servach best lvl to knight a na ilu sorc, zobaczysz ze wychodzi zadziwiająco porownywalna ilosć

Bodziett 29-10-2007 01:03

Sam jestem Druidem i nie mam pojęcia czym może zaskoczyć nas CipSoft .
Miejmy nadzieje ze będzie to uczciwy Balance postaci i Druid i Sorcerer zostaną porządnie ulepszeni , jak Teraz Knight czy Paladin.

a Co ja bym wprowadził ? na miejscu 'Cipów'

1.Zwiększenie obrażeń (jak zostało to zrobione dla Pala i Knighta)
2.Nowe Przedmioty pozwalające na Lepsze Expienie ( jak np: nowe Speary )
3.I oczywiście nowe niezbędne czary Ofensywne

-P0zdraWiam

Royalkowaty 29-10-2007 19:58

Tibia jest tak łatwa że żal mi dupsko ściska, kiedyś rzaden 50ek nie myślał o zbloczeniu dema bez sio, a nawet i 80lvl ek. Teraz 50ek dla sportu może se blokować dema. Inny przykład: Kiedyś sorcem na dragi z visa sie chodziło od 80? A teraz 40 MSik lata i se soluje dragi. Więc? Co można zrobić żeby więcej pro evul dzieci kupiło pacc? Opuźnić grę w rozwoju, żeby 9 latki mogły ją pojąć i kupić pacca. Dla mnie możecie zrobić wszystko ale i tak logne sie na 10min zrobie UHa i sie zawine...

Hipeczek 29-10-2007 23:23

weście mnie nie dobijajcie najlepiej ulepszy knighta palla druta i sorca zeby bili tak samo ale nie sork idzie na demki wyjebie mu za 1500hp i cieszy banana a pall z nim biega pół godziny i go leje po 400hp:(:(:(

Patysiak 30-10-2007 10:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Wroneczki4 (Post 1717764)
i co jeszcze?? exp na słowa /exp (liczba)??

Ocb? Przecież to by było takie samo ułatwienie jak please bring me to ... albo deposit all... A tak masz flaski, mówisz jakieś słowo, ew to słowo i ile flasków i gotowe.

Wroneczki4 31-10-2007 22:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Patysiak (Post 1719518)
Ocb? Przecież to by było takie samo ułatwienie jak please bring me to ... albo deposit all... A tak masz flaski, mówisz jakieś słowo, ew to słowo i ile flasków i gotowe.

wedlug tamtego kolesia to by byla najlepsza tibia wiec nie moglem nie komentowac

Sandrzysko 01-11-2007 09:46

lol?
 
Te pomysly sa zalosne np. sellanie bp run w sklepie,zwiekszenie sily magow i druidow,runy dla kiny dajace 1kk exp(to juz w ogole).
Jak dla mnie to wystarczyloby pare czarow dla druida,ktore zadaja obrazenia,a sorc ma czarow dosyc na dlugi czas.Moglaby byc jedna nowa rozdzka dla obu profesji:
Wand of Necromancer(dla sorca)
Wymagany Lvl:40
Nature Rod(dla druida)
Wymagany Lvl:40
A o wzmocnieniu druida i sorca zapomnic.W koncu juz jest wiadomo,ze znowu beda wyrownywac profesje.B)

demoninator 01-11-2007 10:28

Taaaaak płacz i lament sorków i druidów, którzy nie mogą sobie poexpić na niczym. To jest normalnie deja viu (nie wiem jak się pisze :P), tak samo płakali knajci i pale jak magowie dostali wandy. Teraz najci i pale dostali to sorki płaczą. Nikomu się nie da dogodzić. Nie podoba się? tyle otsów jest nawet sam możesz sobie zrobić jak żaden Ci nie pasuje. Według mnie to niech to nic nie powinni robić w sprawie profesji i nawet wycofać to nowe super evul hity palków i knightów, bo i tak cały urok paladyna znikł. A i ktoś mówił, że knight w innych grach nie ma czarów, miał racje tam są tzw. skille które działają jak ma się broń i są jako atak (teraz te exori wszystkie tak działaj). Uff rozpisałem się hehe płaczcie sobie wszyscy a Cipsoft i tak coś palnie znowu :P

psyhopatka 01-11-2007 10:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Hipeczek (Post 1719171)
weście mnie nie dobijajcie najlepiej ulepszy knighta palla druta i sorca zeby bili tak samo ale nie sork idzie na demki wyjebie mu za 1500hp i cieszy banana a pall z nim biega pół godziny i go leje po 400hp:(:(:(

W jakiej grze?
Po update żaden sorc nie bije powyżej 1k
A co do pala , pal jedynie może walnąć z gwiazdki za 400 co kompletnie sie nie opłaca liczmy że zejdzie 35 ass star
35x 500gp = 17,5k +manasy uhy =20k , czy coś ci sie opłaca?
A czemu nie dojebałeś knightom którzy z exori gran biją po 500?

dawid000 01-11-2007 10:59

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Pacz_knight (Post 1699688)
Szczeze to nic nie powinno byc dla magow/drutow. W newsach byly pokazane przeciez diagramy ktore wykazywaly ze w tym upie knightci sa i tak nizej od magow

gosciu masz rowno pod sufitem?

teraz taki 30 knight wbije 3 lvle w tym samym czasie co 40sork 1 wbije
np.
jeden gosc mial 30 knighta a ja mialem 40msa
teraz ja mam 48sorka a on prawie 100ek

ogolem kina i pall na huntach z duzym plusem wychodzi
a taki sork czy drut niewazne gdzie pojdzie i tak waste


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:20.

Powered by vBulletin 3