Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Ubrania i Protekcja (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=156417)

Cerberus 04-12-2007 18:55

Ubrania i Protekcja
 
W tegorocznym Updacie pojawić sie mają Części Ubioru decydujące o % protekcji przed danym żywiołem ... Chciałbym uzyskać więcej informacji na ten temat ... jeżeli ktoś takie posiada proszę o wypowiedź w tym temacie :]

kocica 04-12-2007 18:59

no na przyklad z wrl mozna zloocic lighting legsy.
z nimi jest tak samo jak z bronia (wymagany lv na uzycie).
ów legsy daja ci protekcje od ognia o 6%, lecz jestes bardziej podatny na przeciwienstwo ognia, czyli lod, o rowniez 6% (co do wartosci procentowych to nie jestem pewien)
no i tak to dziala ;]

Cerberus 04-12-2007 19:06

Hmm ... To naprawdę jest B. Interesujące ... Ciekawe czy od każdego żywiołu istnieją odpowiednie części ubioru ... na screenach z TS widziałem kilka ale nigdzie nie było odniesienia do naszyjników ... czy one tez posiadają takie umiejętności protekcji % ?

adrianislaw 04-12-2007 19:09

???
 
Tam pisze że coś dla sorców i drutów czy to prawda ze zbroje z obroną od czegoś tam bedą mogli nosic tyko oni?? było by zjechanie:(:(:(:(:(

Dwimenor 04-12-2007 19:22

Na teście znaleziono na razie elementy tylko dla magów/druidów. Każdy daje +6%(te od 40lv) lub +8%(od 50lv) odporności na dany żywioł (lighting legs-energia, magma ~ na ogień etc), ale jednocześnie daje ujemne odporności dla żywiołu przeciwnego.

Elementy te mają niezłe parametry obrony, jak i stosunkowo niską wagę. Cały zestaw z danego żywiołu może dać niezłą sumaryczną odporność, ale biada ci jak dostaniesz od przeciwnego żywiołu.

Amulety, z tego co widziałem, nie dają kar, ale liczba ładunków jest ograniczona.

adrianislaw 04-12-2007 19:32

A co to Knight/Pall nie może już być odporny od magi? <lol666> ale suxX(X(X(X(X(X(X(X(X(

Dwimenor 04-12-2007 19:40

Czemu nie? Możemy używać amuletów. Być może jest jeszcze coś czego nie odkryto.

Michoss 04-12-2007 19:50

Prawdopodobnie istnieją jeszcze czapki/hełmy (widziałem w tibia.spr).

adrianislaw 04-12-2007 19:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777228)
Prawdopodobnie istnieją jeszcze czapki/hełmy (widziałem w tibia.spr).

ale tez dla sorców/druidów
Z jakiej racji oni mogą mieć cały set odpornościowy?nam zostawiaja amulety lol amulety byly przeciez ;P

Michoss 04-12-2007 20:01

Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

Marfu 04-12-2007 20:19

Zgadzam sie w pełni. My - rycerze - usimy byc malo odporni na magie!!

Albertus 04-12-2007 20:23

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777254)
Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

bardzo dobrze myślisz , chyba pierwsza osoba co myśli tak jak ja

a co do tematu , ciekawe jakie będą tego ceny?? mi by sie przydały sety co wspomagają odporność na ogień i na ziemie (hydry chyba z ziemi będą stukać ) bo będę expil dragi i hydry , widzialem jeszcze buty i czapeczki w tibia.spr

Iris_Lightbringer 04-12-2007 20:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777254)
Knighta można spalić na proszek, ale za to rzucenie w niego 10tonowym kamieniem mu nic nie zrobi.
Za to sorcerer/drut może przetrwać w lodzie dwie godziny, ale uderzenie pałką połamie mu wszystkie kości.
Jak dla mnie sprawiedliwe.

Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)

Michoss 04-12-2007 20:41

Tak, ale zwróć uwagę, że sorc już przy tym eq zostanie, bo ma mało capa, a knight może sobie bez wielkiej straty w unośności popzwolić na lepsze. Po dwa-Knight ma mocny shielding, przez co wszelakie potwor bijące z melee mogą mu gów*o zrobić. A po trzecie, i najważniejsze-GDZIE TU LOGIKA?! Widziałeś ty kiedy w jakiś filmie/książce/grze rycerza, który chodzi w płóciennej, kolorowej sukience?!

Iris_Lightbringer 04-12-2007 20:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777321)
Tak, ale zwróć uwagę, że sorc już przy tym eq zostanie, bo ma mało capa, a knight może sobie bez wielkiej straty w unośności popzwolić na lepsze. Po dwa-Knight ma mocny shielding, przez co wszelakie potwor bijące z melee mogą mu gów*o zrobić. A po trzecie, i najważniejsze-GDZIE TU LOGIKA?! Widziałeś ty kiedy w jakiś filmie/książce/grze rycerza, który chodzi w płóciennej, kolorowej sukience?!

Widze kolego, iż nigdy nie grałeś knightem.
Gówno mi z shieldinga, full eq, itd. Odeśle Cie do Filmiku chociażby Estroz'a jak blokowal Ghazbarana ;-) albo chociażby bylejakiego demon hunta. Nie chce ubranek dla knightow - ale jesli sorc ma miec % dodatkowe - to niech te army beda 4-8 max. A nie legi od 40lvl i juz 8 ARM. (nie wiesz jakie sa inne, bo wszystkich nie odkryto). Co do Cap'a jak widzisz, posiadalem chara - ms'a. Nie narzekalem na cap, ani na hunty (bylo to jeszcze przed soft-manią). Co do ostatniego pytania - tak widziałem rycerza w "ubranku" - gra - silkroad. (czego nie popieram - ale widziałem.)
(slabe są te twoje argumenty - i tak wiadomo ze update jest po to by udupic knightow ( nie, nie gram knightem ).

Michoss 04-12-2007 20:56

No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

Iris_Lightbringer 04-12-2007 21:04

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777354)
No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

Nie mam zamiaru plakac, odbieram to z usmiechem, gram pallkiem :)
ad.1
Abilities: Melee (0-2400), Mana Drain (0-1000), Whirlwind Throw (Swords) (2000+), summons deathslicers.
nie doczytalem sie takich dziwnych właściwości - ale nie blokowałem wiec nie wiem. Widziałem Hity :)
ad.2"wyrombisty" kolego, ty mi o mojej matce nie mów, tylko idz do książek.
ad.3
poczatkowo g arm / k legi, na hunty hotm + b robe, pozniej g arm + g legi, i dragi/dle blokowalem jak knight. Teraz sorc bedzie Knightem, z %owymi resami na dane force + manashield i spam potow 300mp jajaja. I tak profesji nie zmienie x)

kocica 04-12-2007 21:40

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Iris_Lightbringer (Post 1777340)
Widze kolego, iż nigdy nie grałeś knightem.
Gówno mi z shieldinga, full eq, itd. Odeśle Cie do Filmiku chociażby Estroz'a jak blokowal Ghazbarana ;-) albo chociażby bylejakiego demon hunta. Nie chce ubranek dla knightow - ale jesli sorc ma miec % dodatkowe - to niech te army beda 4-8 max. A nie legi od 40lvl i juz 8 ARM. (nie wiesz jakie sa inne, bo wszystkich nie odkryto). Co do Cap'a jak widzisz, posiadalem chara - ms'a. Nie narzekalem na cap, ani na hunty (bylo to jeszcze przed soft-manią). Co do ostatniego pytania - tak widziałem rycerza w "ubranku" - gra - silkroad. (czego nie popieram - ale widziałem.)
(slabe są te twoje argumenty - i tak wiadomo ze update jest po to by udupic knightow ( nie, nie gram knightem ).

rozumiem, ze ghazbarany to codziennosc..
jemu chyba nie chodzilo o blokowanie super hyper pro ev00ll potworow (lecz jednak przyznasz racje, ze najt jest w tym najlepszy), tylko o codzienne expienie; np taki drag - z e plate i skillem ~90 drag nie bedzie bil melee najtowi, bo go poprostu nie przebije, lecz jednak sorca - owszem.
co prawda arm rowny 8 jest za duzy ale popatrzmy na to z innej perspektywy - chcieli ulatwic expienie postaciom magicznym i polepszyc ekonomie wszystkich profesji? TAK, i zrobili to. co prawda w niekoniecznie az tak kontrowersyjny sposob jak to sobie wyobrazalem
sorc/drut majacy tera o 1-5 arma wiecej, bedzie tracil mniej mfow (znaczy sie potow-.-) na leczenie wlasnego siebie, za czym idzie mniejszy koszt polowan. chcial tego cipsoft? - chcial

Iris_Lightbringer 04-12-2007 21:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1777354)
No właśnie! Odkryłeś prawdę! Update jest po to, żeby udupić knightów! Masz rację! Teraz idź się wypłacz mamusi, że świat jest niesprawiedliwy.
1)Ghazbaran, z tego co wiem, ma czar który zbija skille do zera, więc filmik mnie nie przekonuje (pamiętaj, cały czas mówimy o atakach zadanych pięścią)
2)Odkryto już fragmenty setów ognistego, lodowego i energetycznego. Wszystkie mają tyle samo. Po pierwsze, nie wdaje mi się ab ziemny set był nagle taki wyrombisty, a po 2gie, w tibia.spr nie ma innych armorów/legów.
3) Nie narzekałeś na cap? Ale, oczywiście NIE chodziłeś na nie w Blue robe i crown legach, co nie...?

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez kocica (Post 1777443)
rozumiem, ze ghazbarany to codziennosc..
jemu chyba nie chodzilo o blokowanie super hyper pro ev00ll potworow (lecz jednak przyznasz racje, ze najt jest w tym najlepszy), tylko o codzienne expienie; np taki drag - z e plate i skillem ~90 drag nie bedzie bil melee najtowi, bo go poprostu nie przebije, lecz jednak sorca - owszem.
co prawda arm rowny 8 jest za duzy ale popatrzmy na to z innej perspektywy - chcieli ulatwic expienie postaciom magicznym i polepszyc ekonomie wszystkich profesji? TAK, i zrobili to. co prawda w niekoniecznie az tak kontrowersyjny sposob jak to sobie wyobrazalem
sorc/drut majacy tera o 1-5 arma wiecej, bedzie tracil mniej mfow (znaczy sie potow-.-) na leczenie wlasnego siebie, za czym idzie mniejszy koszt polowan. chcial tego cipsoft? - chcial

Prawda, prawda, jednak Po upie nie wiem czy bedzie taki najlepszy(nie beidze chyba uzywany) ;-)
Co do sorca - nigdy nie mialem waste na dragach. I zal mi tych, co mowia ze sorcem hunty sie nie zwracaly 7.6-8.0 ale to widocznie zalezy od nich.
pozdrawiam

Soulmann 04-12-2007 21:58

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Iris_Lightbringer (Post 1777295)
Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)

Nie zapominaj o różnicy w HP między profesjami. W update letnim nieco zatarte zostały różnice w zadawanych obrażeniach, niemniej z 'łatwością padania' nie zrobiono nic, teraz balansowanie jest kontynuowane, w taki właśnie sposób.

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?

Cerberus 04-12-2007 22:06

Hmmm .... Długo poszukiwałem kilku chodziarz screenów na temat "ubranek" ... no i jest Kilka . Pragnę podkreślić iż nie należą one do mnie :]

http://img338.imageshack.us/img338/3...tingsetpm2.png
http://img225.imaggeshack.us/img225/...gmacoatzp3.png
http://img87.imageshack.us/img87/309...2212182fz8.jpg

A z jakich potworów można wylotować ??
Kilt chyba z "Ice witcha"

Pagan 04-12-2007 22:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Soulmann (Post 1777473)
Nie zapominaj o różnicy w HP między profesjami. W update letnim nieco zatarte zostały różnice w zadawanych obrażeniach, niemniej z 'łatwością padania' nie zrobiono nic, teraz balansowanie jest kontynuowane, w taki właśnie sposób.

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?

:) Oczywiście! Dlaczego nie!?
A co do waste na dragach, może i mam tylko 46lvl, ale ja mam okropne. Nie mówie tu o laniu dragów z Dsami, bo gdzie tu exp:>, wole iść na... TOMBA...

Co do ochrony przed magią, to tak naprawdę, 35/60 ED/MS. Powinień ograniczyć eq do minimum, żeby unieść Manasy [Ta wiem nuub jestem:P] Ale ja nosze : Boh, B Robe ACIENT SHIELD!!8o i WoI, za to te 220 Manafluidów udźwigne. Co to ma do upa, otóż na 46 lvlu stronge Mfluid nie moge nosić, - wiec przy tym zostane - a na 50 lvlu, "STRONGI" będę kupować na PG, tak to wole mieć mniej mfów, ale TANIEJ, TANIEJ. ;) od cała Ekonomia UPA.


Jeszcze co do Armorów, to zapewniam że tylko garstke osób będzie stać na takie eq. Oczywiście fanów "allegro.pl" stać będzie! ależ owszem:P. Mnie nie:(.

Michoss 04-12-2007 22:31

@Cerberus
Źle wpisany adres ;).
Tu jest poprawnie:
http://img225.imageshack.us/img225/2...gmacoatzp3.png

Cerberus 04-12-2007 22:56

:]
 
Dzięki coś mi nie chciało wejść ... Nareszcie wartości defensywne postaci magiczny oraz nie magicznych zostaną zbliżone do siebie to sie nazywa BALANSACJA ... Wielki krok na Liczny ze spodnie oraz armor będą dawać około 14% ochrony ( jezeli żywiołu protekt bedzie taki sam ) Hmmmm/... Popatrz coś bije mnie za 100 wiec wchodzi tylko za 86 ... zawsze to coś :D ... teraz wystarczy tylko czekać oraz zbierac gp-s na te nowe Armorki ... i Legsy

Hunter Of Mystery 05-12-2007 00:07

@up
pewno beda jeszcze czapki i butki, mozna wiec liczyc na 20%/25%, co bedzie dawalo spora roznice(np przy gfb dema)

pepsi_92 05-12-2007 00:34

Czego mówisz ,że jeśli kogoś stać na drogie rzeczy na niskim lvlu to musi być odrazu allegromaniakiem albo hakerem? Ja mam 70 rp i od tego 1 lvla zarobiłem z 2kk+ nie łamiąc zasad tibii. Teraz mam e plate 2 d helmety , mms,g legi ,softy ,bohy 3 aole (w tym jeden na "szyi") 190k w banku ziomki mi wiszą 200k i mam jeszcze z 400k w itemach noi full wizard od 38 lvla. A nie kupowałem hajsu z allegro nigdy ,haczyć się nawet nie próbowałem ,nie mam farmy drutów ,bo się dygam hacka przez bota :S nie thiefuję. Wystarczy pomyśleć i znaleźć swój sposób na hajs. A nie robiłem połowy questów typu desert ,banshee ,paradox o.0. A zaczynałem od 20k o.0 po hacku druta. Potem zrobiłem palka już była tibia 8.0 po hacku. Noi teraz dobije 80 lvl palkiem , 80 lvl drutem (jest 52 lvl 54 mlvl od połowy roku) zapłace 500-600k za poi na ferie i będę miał jeszcze więcej hajsu. Jak chcesz mieć hajs to pomyśl zamiast bezmyślnie robić runy pod dp. Zamiast robić 60k/h na dużym waste lepiej jest robić 40k/h z zyskiem rzędu 2-3k/h ,bo to więcej niż zrobisz robiąc runki.

Ksen 05-12-2007 00:38

Sorka chlopaki ale na wiekszosc z was nie moge patrzec...
Dzieci upa i dzieci neo :/ ehh...
Ps. gadajcie co sobie chcecie i tak mam wyj.. w to co tam sobie piszecie :P

Your Ksen
Cu in game ;)

pepsi_92 05-12-2007 01:07

Buhahha nie dzieci neo. Bo drutem grałem przed updejtem i po nim. Ale w połowie updejta miałem hacka. A ,że gra drutem jest zbyt droga to gram palkiem. I będę nim grał dalej tylko zrobię drutem 80 lvl żeby nim iść na poi >.< czytaj uważnie.

Aimech 05-12-2007 10:41

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Iris_Lightbringer (Post 1777295)
Gówno prawda.
Pałką to sie po głowie wez lepiej wypałuj.
To niby jest sprawiedliwe, legi z arm 8, leciutkie i tylko dla sorca i druta? niedosc ze ARMORED sorc, Arma prawie tyle co knight/pall to jeszcze bedzie mial %owe resy na żywioły. Żal.
(dodam ze takie legi juz sa od 40lvl. zalosne.)


troche to żałosne. sor/druid ma xxx to i on knightem/palem chce to miec. sory ale jakis podzial musi byc.

DRoN 05-12-2007 11:19

Ja bym był osobiście za możliwością zaklinania armora na podobnej zasadzie. Tzn. używam ognistego kamienia na DSM, to mam resa arm/2 zaokrąglając w górę (DSM - 8%, B-robe 6%, E-plate 9%) i równocześnie zmniejszałoby przeciwnego (ziemia-energia, lód-ogień) resa o taki sam %. 100 ładunków.
Ps. Ogólnie teraz resy są ważne (szczególnie dla postaci z małym max hp), bo UE i temu podobne spelle mają teraz dmg żywiołowy, a więc SSA gówno da!

Edit:

To jednak troszkę denerwujące, że lodowy kilt będzie miał armora jak c/k-legi.
Dobrze, że armor z ss jest na poziomie b-robe.

Jednak pomysł jest dużym +. Wreszcie będą itemy dla casterów, którzy będą nosili swoje szmatki z resami. Mam nadzieję, że w niedługim czasie Cip dojdzie do wniosku, by wszystko powyżej k-armor dać do użytku wyłącznie palowi i kinie oraz stworzyć kilka lepszych armów wyłącznie dla kiny (osobiście, to bym podniósł arm demon armor i MPA)

Cytuj:

Skoro magowie stracili możliwość zadawania znacznie większych obrażeń, dlaczego nie mieliby stracić 'możliwości' otrzymywania znacznie większych obrażeń?
Caster dostanie z każdego czaru żywiołowego identyczny dmg, jak pal czy knight.
Jeżeli chodzi o melee, to przed upem każdy sorc odpalał ful def i wyśmiewał 2x lepszego lvl'em knighta.

Fagaro 05-12-2007 11:55

wszyscy mowia ze mag i druid to slabe profesje mogac latwo pasc a knight to taka chodzaca twierdza, dlatego nalezy zabrac mu leczenie (bo kto widzial zeby w jakiejsc innej grze knight sie sam bardzo dobrze leczyl) ale jednak sa tacy szczesliwi kiedy sie dopakowuje profesje magiczne (a kto widzial zeby w innych grach mag sam sobie blokowal behemota czy demona).
Balansacja nie polega na tym ze paladyn/druid/knight/mag ida na behemota/hydre/demony/warlocki/orki/dragi itp i na kazdym z tych stworkow robia tyle samo expa w godzine, maja taki sam waste, tyle samo razy moga pasc oraz po takim samym czasie sa zmuszeni wrocic do dp po nowe fluidy/runa/wlocznie. Balansacja polega na tym ze poswiecajac tym 4 profesja 1000 godzin grania osiagniemy podobny efekt.

Co do tych przedmiotow, to jeszcze nie znamy waznego czynnika wplywajacego na balansacje, mianowicie ceny, moze to bedzie jakis very-rare item a kupiec bedzie go skupowal po 50k (wtedy mimo iz jest od 40 levelu to tacy gracze go uzywac nie beda) a moze wogole nie bedzie mozna go sprzedac i high levele beda go wyrzucac w thais dp dla zabawy.
Sam pomysl wprowadzenia przedmiotow redukujacych dmg od czarow uwazam za dobry, wielu magow lazilo z tak cennymi plecakami ze nie zdejmowali aola by zalozyc amulety protekcji. Jednak, szkoda ze mozliwosci uzywania tych szmatek nie maja rycerze i paladyni (wtedy bylby wybor mpa z dobrym arm czy jakis robe z protekcja)

Monsword 05-12-2007 12:02

logicznie byłoby udostępnić tego jakiegoś najsłabszego roba palladynowi. Ale Kinightowi już nie! wyobraź sobie rycerza biegającego w jakiejś sukience

devil128 05-12-2007 12:45

Alez wy wszyscy placzecie i sie klocicie, po co wam to wszystko? I tak po update bedzie lament i zgrzytanie zebow z powodu tego jak wam sie bedzie gralo (postacie magiczne), chociazby z tego powodu ze exhausted na strike'y wzrosnie dwukrotnie ;).
Co do tych smiesznych ubranek. Fajny pomysl, ale jak juz placzecie ze najt nie dostanie takich bajerow, to podajcie jeden sensowny argument dlaczego mialby dostac? Pamietajmy o tym ze mag/druid maja "troszke" mniej hp niz najt ;)

@ktos tam up
Pisales ze grales drutem/sorkiem i nie narzekales na cap. Widzisz...cap to najwieksza zmora magow, przekonywuje sie o tym bardzo czesto. Biorac 25 bp mf na demone, wracam po 2-3h tracac przy tym 20 min na dojscie na miejsce. Przykladowo: taki najt moze tam siedziec czasem dniami i nocami ;)
Peace

Fagaro 05-12-2007 12:55

@up
Decydujac sie na knighta bralem pod uwage pare czynnikow, po pierwsze wiekszy cap niz inne postacie, po drugie wiecej hp po trzecie mniejszy dmg niz madzy (knighta zakladalem jak juz byla szybka mana) wiec nie podoba mi sie to ze nagle zabierala knightowi to co czynilo z niego rycerza. po co rycerzowi wiecej hp skoro dostaje wieksze obrazenia? wychodzi na to samo tylko ze drozej sie leczy, po co rycerzowi wiecej capa skoro musi zabrac wiecej life fluidow, a gorsyz dmg zostaje. I nie placze ze knight bedzie do dupy, tylko stwierdzam ze balansacja nie powinna isc ta droga, prosty przyklad "nooby nie moga trafic z visa to damy im vis na odleglosc" albo "nooby nie potrafia trafic z sd w oknie gry to damy im mozliwosc strzelania z hot key" kiedy ja zazczynalem grac (jeszcze wtedy paladynem) to glowna bolaczka magow bylo to ze z run strzelalo sie "recznie" wiele osob poczulo sie oszukanych kiedy mag mogl strzelac z sd jak z automatu, wtedy zdolnosc pvp paladyna zostala znaczaco oslabiona. Cip sogt dazy do ujednolicenia profesji zamiast ich zroznicowania.

I co do stwierdzenia ze zaden rycerz nie biega w sukience, to rowniez zaden mag/druid nie blokuje demona, a na levelu 150+ jest to dziecinnie proste

Mutilator 05-12-2007 13:47

Zgadzam się z przedmówcą.

Hunter Of Mystery 05-12-2007 14:27

Powinni w tych sukienkach zrobic zmniejszenie odpornosci na melee o 50% i juz sorce by nie bloczyli demow...

Monsword 05-12-2007 14:29

@fagaro no właśnie knight ma mnóstwo capa więc może se pozwolić na noszenie life fluidów, a co mają powiedzieć magiczne profesje one muszą nosić tyle sam jak nie więcej MF a mają 2x mniej capa. :D
ale ze wszystkim da sie żyć :P
aha, a poza tym mylisz noobów z newbiami...
newbie-nie potrafi grać
noob- utrudnia innym życie i jest dzieckiem up'a
a czemu mieliby nie brać na klatę? wiem że cip'y robiły balansację w stronę łatwiejszego expienia w grupie.. ale bez jaj magiczne profesje nie chodzą same na nic mocniejszego bez blokera, na małym lvcu

Donpeyot 05-12-2007 14:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Fagaro (Post 1778113)
"nooby nie potrafia trafic z sd w oknie gry to damy im mozliwosc strzelania z hot key"

a nie było przypadkiem tak ,że "nooby używają botów i trzeba dać równe szanse tym co grają uczciwie" ?

@topic: ja bym sie na prawde wstrzymał z narzekaniem do update.

Fagaro 05-12-2007 15:22

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Donpeyot (Post 1778284)
a nie było przypadkiem tak ,że "nooby używają botów i trzeba dać równe szanse tym co grają uczciwie" ?

To teraz trzeba wbudowac mc a w nastepnym upie dodac cave bota. Nie jest sposobem walki z oszustami legalizacja ich dzialan. To tak samo jakby w Polsce wprowadzono prawo stanowiace ze kradziez telefonu komorkowego nie jest przestepstwem, bo i tak 95% z nich nie zostaje odnaleziona a sprawdzy ukarani.

Co do tego ze knight ma wiecej capa, jest to oczywista oczywistoscia, wiec dlaczego to zmieniac? Mnie to i tak nie dotknie, mam wystarczajaco capa zeby zabrac sobie mfy na 4-5 godizn hunta, a nawet jak cipy wprowadza cokolwiek zeby skrocic moj czas polowania to bede mogl sie wrocic do DP, gorzej z nizszymi levelami ktorzy podczas takiej podrozy po fluidy zostana wykopani ze spawnu. Jeszcze raz podkresle, ze nie narzekam dlatego ze nagle skroca moj czas polowania, majac 4500 capa ciezko mi jest sobie wyobrazic co moga zrobic zeby zmniejszyc moja niezaleznosc od czestych wizyt po surowce, ale nizsze levele beda plakac.

jeszcze odnosze sie do stwierdzenia "magiczne profesje nie chodzą same na nic mocniejszego bez blokera, na małym lvcu" to rownie dobrze moge powiedziec ze "rycerze nie blokuja nic mocniejszego na niskim levelu" Pozatym, kwestia "niskiego levelu" zostala przez cipy rozwiazana w ostatnim upie, teraz wbicie 80 levelu to poprostu miesiac intensywnej gry. Pamietam jak kiedys sensacja bylo ze jakis 180 ek wydal 3 mln kasy i wbil 100 level ms w ciagu niecalego miesiaca, ludzie ze wszystkich serwerow sikali po gaciach jak mu sie to udalo. teraz na nikim taki wyczyn nie zrobi wrazenia.

Vicious 05-12-2007 15:23

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Fagaro (Post 1778113)
"nooby nie moga trafic z visa to damy im vis na odleglosc"

a może sorcowie mają mało hp a stają ryjem do potwora?


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 23:41.

Powered by vBulletin 3