Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Broń i przedmioty (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ring of the sky (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=168719)

SirAdasii 15-03-2008 18:20

Ring of the sky
 
Co on daje? na stronie nie ma opisu?

Blejdzik 15-03-2008 18:24

jest to rzecz addonowa/questowa

SirAdasii 15-03-2008 18:26

kumpel mówi ze daje on szczęscie do loota ?

Krum 15-03-2008 19:30

Ciekawa teoria ... Tak samo kiedyś bylo z wolf tooth chain =] Niestety okazalo sie ze to nie prawda. Tak samo watpie zeby RotS "dawal szczescie do loota". Po prostu jest lekkim rare i dlatego tyle kosztuje.

Agro'pol 15-03-2008 19:33

zaloze sie ze Twoj kolega gra na OTSach bo na podkarpackim RoTS dawal wlasnie szczescie do loota.
Na globalu jest on tylko pierscieniem ktory nic nie daje tak samo jak crystal ring.

Leon666 15-03-2008 19:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Agro'pol (Post 1953570)
Na globalu jest on tylko pierscieniem ktory nic nie daje tak samo jak crystal ring.

Daję addona. ;]

Arcan 15-03-2008 19:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Krum (Post 1953558)
Ciekawa teoria ... Tak samo kiedyś bylo z wolf tooth chain =] Niestety okazalo sie ze to nie prawda. Tak samo watpie zeby RotS "dawal szczescie do loota". Po prostu jest lekkim rare i dlatego tyle kosztuje.

Co do wolf tooth chain, to teori ta nie została obalona.

Juhhhhy 15-03-2008 19:52

Jest poprostu najladniejszym pierscieniem oraz itemem addonowym.

SirAdasii 15-03-2008 20:34

po zakupie poszedłem expic i albo to fart albo zasługa ringa ze z 1 dwarfa geomancera (którego zabijam bardzo rzadko w sumie to moze z 5 ich zabiłem przez cała gre) trafiły mi sie terra boots! :)

virrus 15-03-2008 20:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez SirAdasii (Post 1953736)
po zakupie poszedłem expic i albo to fart albo zasługa ringa ze z 1 dwarfa geomancera (którego zabijam bardzo rzadko w sumie to moze z 5 ich zabiłem przez cała gre) trafiły mi sie terra boots! :)

łód szczęścia :)

Argen 15-03-2008 21:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Arcan (Post 1953605)
Co do wolf tooth chain, to teori ta nie została obalona.

A jak obalić tego typu teorię? Zawsze można się upierać, że 14 gp poleciało dzięki pierścieniowi/naszyjnikowi/niewiadomoczemu.

Juhhhhy 16-03-2008 14:40

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Argen (Post 1953849)
A jak obalić tego typu teorię? Zawsze można się upierać, że 14 gp poleciało dzięki pierścieniowi/naszyjnikowi/niewiadomoczemu.

Trafne spostrzezenie.

Krum 16-03-2008 18:56

Ja tam nie widzialem zadnej roznicy

Vlad Dracula 16-03-2008 19:36

@Juhhhhy
Dostałeś supporta i teraz więcej spamujesz niż pomagasz.
@Topic
Teraz weszła zmiana, że po klinięciu "look" na naszyjnik/ pierścień jest bardziej szczegółowa informacja na temat danego przedmiotu i o ile mi wiadomo nie ma żadnej infomarcji na ROTSIE.

Leon666 16-03-2008 20:13

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vlad Dracula (Post 1955568)
@Juhhhhy
Dostałeś supporta i teraz więcej spamujesz niż pomagasz.
@Topic
Teraz weszła zmiana, że po klinięciu "look" na naszyjnik/ pierścień jest bardziej szczegółowa informacja na temat danego przedmiotu i o ile mi wiadomo nie ma żadnej infomarcji na ROTSIE.

Tyż to zauważyłem. :cup:

A tak bez off topu to czy kiedykolwiek był jakiś naszyjnik, co dawał takowe szczęście.? Niewiem co za debil wymyślił teorię na temat lootowania. ... Dajmy na to ROTS daję szczęście do loota..założe se go i będę miał loota x2.? Żal...

Oj...

Adrif Ollia 16-03-2008 20:35

Z tym "szczęściem" do loota to zwykła plotka, jak ich wiele.
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Leon666 (Post 1955684)
Tyż to zauważyłem. :cup:

Dajmy na to ROTS daję szczęście do loota..założe se go i będę miał loota x2.? Żal...

Oj...

Może nie loota x2 czy ileś tam, ale np. częstsze wypadanie jakiegoś wartościowego, rzadko spotykanego przedmiotu. Przynajmniej ja tak o tym myślałem, jak usłyszałem o tej plotce. :p

Cacuss 16-03-2008 20:41

Czemu od razu x2? Jest jakiś współczynnik losowości, który mógłby się zwiększać o kilka setnych/dziesiątych. Możliwe, że większość osób korzystających z przedmiotu zwiększającego szanse na loot wcale nie zauważyłoby zmian na lepsze a te zmiany by istniały. Dlatego teoria, że taki przedmiot istnieje(i, że jest nim ROtS) jest tylko wymysłem, którego nikt nigdy nie potwierdzi ani nie obali (no chyba, że pracownik CipSoftu).

Kopiko 16-03-2008 20:42

Przypominam, że loot jest generowany w momencie spawnu, nie zabicia. Kto, jak, czym i z jakim pierścieniem zabije moba nie ma najmniejszego znaczenia.

Leon666 16-03-2008 20:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cacuss (Post 1955775)
Jest jakiś współczynnik losowości, który mógłby się zwiększać o kilka setnych/dziesiątych.

gdzieś to wyczytał.?! :confused:

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Adrif Ollia (Post 1955760)
Z tym "szczęściem" do loota to zwykła plotka, jak ich wiele.




Może nie loota x2 czy ileś tam, ale np. częstsze wypadanie jakiegoś wartościowego, rzadko spotykanego przedmiotu. Przynajmniej ja tak o tym myślałem, jak usłyszałem o tej plotce. :p

To tyż by było bez sensu.

Aevolana 16-03-2008 22:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cacuss (Post 1955775)
Czemu od razu x2? Jest jakiś współczynnik losowości, który mógłby się zwiększać o kilka setnych/dziesiątych. Możliwe, że większość osób korzystających z przedmiotu zwiększającego szanse na loot wcale nie zauważyłoby zmian na lepsze a te zmiany by istniały. Dlatego teoria, że taki przedmiot istnieje(i, że jest nim ROtS) jest tylko wymysłem, którego nikt nigdy nie potwierdzi ani nie obali (no chyba, że pracownik CipSoftu).

aha, teraz mi powiedz(podaj kod c++ lub temu pdobne) gdzie ustalany jest współczynnik potworka(konkretnie jego loota)

Cacuss 16-03-2008 23:12

Nigdzie tego nie wyczytałem. Jeśli loot jest generowany w momencie spawnu to rzeczywiście byłoby to nie do zrobienia.

Ale loot generuje się losowo. Chodziło mi o współczynnik, który na pewno istnieje bo odpowiada za to, że z np. z dla wypadnie Ci częściej gp niż dsm. Żebym znowu nie był źle zrozumiany:
istnieje współczynnik częstości wypadania dsm i współczynnik częstości wypadania gp. Losuje się jakaś liczba a następnie mnoży razy ten współczynnik. Jeśli wynik jest pozytywny to dany przedmiot wypada, jak nie to nie. Przykładowo:
dsm=0.5
1gp=0.9
losowa liczba z przedziału 0-2 = 1.5(akurat 1.5 przykładowo wypadło)

Jeśli wynik przemnażania wyniesie 1 lub więcej to przedmiot wypada.
0.5*1.5=0.75 <--dsm nie wypadł
0.9*1.5=1.35 <--1gp wypadło

I teraz taki ROtS mógłby do każdego wyniku dodawać powiedzmy 0.05.

Ja nie mówię, że tak jest. Mówię tylko, że tak mogłoby być. Mogłoby być tak to rozwiązane w kodzie gry. Mógłby być też przedmiot taki jak tutaj przykładowy ROtS. Mógłby!

virrus 17-03-2008 09:27

Ale skąd wiadomo, że loot jest generowany przy spawnie? Ktoś wtedy otwierał jakieś monstera (przed zabiciem -.-). A może loot jest wygenerowany podczas śmierci...

Fulcrum 17-03-2008 10:59

Żeby takie coś obalić trzeba by 2 tych samych profesi na tych samych potworach z takim samym EQ z tym ROTS'em, i naprzykład zabili by po 500 Smoków ale i tak nie ma 100% pewności bo czasami nic nie poleci a czasami po 2 smokach Dragon shield i WOI ;-)

Rybzor 17-03-2008 12:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez virrus (Post 1956319)
Ale skąd wiadomo, że loot jest generowany przy spawnie? Ktoś wtedy otwierał jakieś monstera (przed zabiciem -.-). A może loot jest wygenerowany podczas śmierci...

No właśnie nie wiadomo. Można sobie tylko spekulować. No i to wszyscy robią :P.

Moim zdaniem loot jest generowany podczas spawnu potworka i żaden RotS, czy inny przedmiot nie oddziałuje na "współczynnik szczęścia". Być może kiedyś zostaną wprowadzone takie przedmioty (tak jak pancerze chroniące przed ogniem itp), ale trzeba jeszcze trochę pożyć, by się przekonać.

Cacuss 17-03-2008 15:21

Ciało potworka jest teraz "przypisane" do gracza, który go zabił. Więc jeśli loot jest generowany przy śmierci to wprowadzenie takich przedmiotów oddziałujących na "współczynnik szczęścia";) jest w tej chwili banalnie proste dla programistów CipSoftu (tak sądzę:p). Trzeba jednak zadać sobie pytanie czy w świecie Tibii, w którym przedmioty tak szybko przestają być teraz rare wprowadzenie takich zwiększających szczęście ma sens. W sumie równałoby to się ze zwiększeniem częstotliwości wypadania loota dla wszystkich graczy, więc moim zdaniem nie ma sensu bawić się w takie rzeczy.

Lord Wlodek 19-03-2008 21:42

Ring of the sky, jest potzrebny podajże do pierwszego addona Wizard'a, jednak też często używany jako element dekoracyjny w domkach swego czasu był nawet cenny ~50k, teraz już powszechny


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:27.

Powered by vBulletin 3