Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   [Tibia's Arena]- musisz to zobaczyć! (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=17010)

p.l 14-11-2004 18:24

[Tibia's Arena]- musisz to zobaczyć!
 
Tak więc po długich, żmudnych pracach i nieprzespanych nocach zdecydowałem się opubilkować wczesną betę mojej gry Tibia's Arena. Przeznaczona jest dla dwóch graczy. Polega na rozgrywaniu bitwy w systemie turowym. Jednostki i grafiki zaczerpnięte są z Tibii (bądź WoT- Graphics Proposals)

(waży 145 KB)
Chętnie wysłucham waszych opinii, sugestii i raportów o błędach.
Od razu zaznaczam, iż:
- jestem świadom buga, iż można nie wynająć żadnej armii, po prostu zapomniałem zmienić tego przed publikacją, a szybciej mi było testować bez tego ograniczenia
- wiem, iż layout (kolory, tło, kształt przycisków, czcionki) zupełnie sux, ale na razie miałem na uwadze żeby poprawnie działało a nie ładnie wyglądało
- wybór ras mam zamiar rozszerzyć o Undead i Mino
- zastanawiam się nad wprowadzeniem bohatera (jeden bohater dla rasy, z konkretnymi czarami i możliwością kupienia runów i innych śmieci)

Także życzę miłego testowania, przy okazji jestem bardzo otwarty na wasze propozycje dotyczące statsów potworów, nowych ras, nowych umiejętności (czarów).

// wskazówki
- obsługa jest dość intuicyjna, ale na wszelki wypadek wytłumaczę, po kupnie jednostek (przez obu graczy) jest możliwość rozstawienia swoich wojsk w obrębie zielonych pól.
- jednostki potrafią poruszać się jedynie po linii prostej i po skosie 45 stopni
- najpierw się poruszamy, potem atakujemy ponieważ wykonanie ataku (jakiegokolwiek) oznacza koniec naszej tury
- przyciski dostępne podczas walki (obrazek) - w kolejności od góry:

podgląd (lupa z ?) - umożliwia sprawdzenie cech jednostek na plaszy (klikamy na przycisk a potem najeżdżamy na jednostkę)
ruch (ślady stóp) - umożliwia przemieszczanie się jednostki (klikamy na przycisk, a potem wskazujemy docelowe miejsce kursorem po planszy)
attack w zwarciu (mieczyki skrzyżowane) - umożliwia zaatakowanie jednostki przeciwnika. Jednakże musi znajdować się na polu sąsiednim do naszej jednostki. Po wykonaniu tego ataku kończymy turę.
atak dystansowy (łuk) - umożliwia zaatakowanie bronią dystansową (tylko wybrane jednostki). Przeciwnik musi znajdować się nie blizej niż (?) 2 pola. Po wykonaniu tego ataku kończymy turę
umiejętności specjalne ("księga") - możliwość wykorzystania specjalnych umiejętności (czary) danej jednostki. Po kliknięciu na przycisk otworzy nam się dodatkowe okienko z możliwością wyboru umiejętności.
Aby wykorzystać umiejętność, klikamy na jej ikonę i celujemy. Wszelkie umiejętności ofensywne kończą rundę.
koniec tury (=>[]) - jeżeli stwierdzamy, iż w danym momencie jednostka nie ma nic już sensownego do zrobienia, tym przyciskiem kończymy turę.

- jeżeli chcemy anulować wybór danej opcji (ataku, ruchu, czaru) po prostu klikamy jeszcze raz na jego ikonę/przycisk, bądź po prostu klikamy w inną opcję. Oczywiście czarów nie wymagających celowania takich jak heal i exori nie da się odwołać.

Omega~ 14-11-2004 18:36

Wow, na początku myślałem, że to wielkie gó.wno...
Ale wyszło, że bardzo miło sie gra...Coś typu Heroes ;)

eerion 14-11-2004 18:43

PRzyjemne.
Ale parę zastrzeżeń.
1. WArlord ciska nożem za 1?
2. Warlord ma słąby atak
3. Orc shaman jest za tani- toworzy zbyt groźną siłę
4. Geomancer jest za słaby.
Gra się przyjemnie

Vamerian 14-11-2004 18:54

Swietna robota !! wiecej takich gierek :) gra sie bardzo przyjemnie naprawde gtratz

Gangrel 14-11-2004 18:58

Hmm ciekawe, wprowadz wiecej armi, i tryb dla jednego.

By$iu 14-11-2004 18:59

Świetne, nic więcej!

Taliboy 14-11-2004 19:02

wielkie gratz ale trzeba jeszcze pare rzeczy dodac
1. Nowa rasa : nieumarli szkielet, ghul, ghost banshe, ds
i moze ludzie amazonka walkiria wild warrior stalkerblack knight warlock
nie wiem konbinuj
2. Single player jakieśboty albo cóś
3. Napoczontku jest po angielsku w menu a potem po polsku : gratulacje wygrales Taliboy ,a na poczontku chociaz by choose your nation
jak co smi do lba wpadnie to dopisze

Dr.Unknown 14-11-2004 19:03

Bardzo fajne, bardzo kilka niedociągnięć technicznych.
<edit>
SZANSE NIE SĄ RÓWNE, SPRAWDŹCIE, DWARFY LEPSZE.

Hegemmon 14-11-2004 19:06

OZESZ kurna!!!! P.L. to jest zajefiste!!! po prostu boskie ;) mam nadzieję, że to jeszcze bardziej rozbudujesz :D naprawde super. grafika nie jest wcale zla choć ten interfejs jest troszkę inny od wszystkich co do tej pory znałem ale to dobrze :P

Ghost Nieudany 14-11-2004 19:07

Spodziewałem się kompletnego shitu...

A to... Jest całkiem fajne! :)

Niektóre jednostki są jednak ZBYT słabe albo za tanie... No i warlord miotający za 1ptk w Dwarfa, no commentz :/

Popracuj jeszcze, to jest naprawdę dobry pomysł! :)

Fido 14-11-2004 19:19

Zarabiste !!!!!!!!!!!



ZADAM nowych ras PLZ
ORKI POWINNY BYC SILNIEJSZE
ZERK MA ZADUZO HP OGOLNIE GRATZ WPROWADZ WSPOMNIANE MINOSY ELFY NAWET SKARABEUSZE!!!

Furio 14-11-2004 19:25

bardzo fajne :D tylko wiecej druzynek :tongue:

[]Artimos[] 14-11-2004 19:27

Full wypas
 
NIe no super weź ja mam jednego pomysła, może byś zrobił takie coś że za każdego zabitego dostaje sie kase(ile kasy zależy od siły stworka) i wtedy jest następna bitwa i na innym terenie i wtedy możesz se kupić tyle wojska ile zarobiłeś w poprzedniej bitwie.

ps.Może by sie dało to przenieść do jakiegoś "ważniejszego" "podpunktu" forum np. do artykułów albo do czegoś

ps2.Za dobre dwarfy dużo za dobre

aktus 14-11-2004 19:42

to jest za****ste!!! orki wymiakaja w starciu z dwarfami

Specter 14-11-2004 20:13

gratz!!
 
swietne wielkie gratz dla ciebie
genialna gierka tylko troche malo ras aha i orc shamamn jest za tani a dwarf geomancer za dobry :p !

Stratos[PL] 14-11-2004 20:30

A oto przygoda ktora uchwycilem
zly warlord i jego bodyguard postanowili zapolowac na biednego dziadziusia...

http://img48.exs.cx/img48/1651/UO7.jpg

Warlord podszedl...
http://img123.exs.cx/img123/36/UO0007.jpg

I rypnal dziadka w leb
http://img48.exs.cx/img48/4818/UO0008.jpg
Bodygardzik byl uzbrojony i wypuscil rakiete<ah te pancerfausty..>
http://img48.exs.cx/img48/2748/UO12.jpg
Dziadziuś zdzielil laską młodzieńca
http://img48.exs.cx/img48/3592/UO13.jpg
Warlord sie wkurzyl i zaatakowal z exori
http://img48.exs.cx/img48/4627/UO14.jpg





CDN

gy_ver 14-11-2004 20:37

full wypass
zajefajna rozrywka
no i minusik którego nikt nie opisał - geomancer moze sie uhac ile mu sie chce,
włączasz czar,przełączasz na atak mele i spowrotem na uh ;p

globi 14-11-2004 20:41

Gierka full wypasik. Widac ze wolisz dwarfy:P, bo sa lepsze. Moze by jeszcze nowe raski: ludzie, minoski, nieumarli, elfy i jeszcze na przyklad jakas mieszanka, np z GS czy DL w roli glownej:P. GRATZ dla Ciebie za ta cudna gierke. Ludzie jak macie lagi albo wkurzy was n00b czy PK zagrajcie w to:D:D

Lord_Nerevar 14-11-2004 20:43

Nie no to jest SUPER, tylko więcej ras :D:D:D:D

Vaxxia 14-11-2004 20:52

To Jest Genialne!!

Facet RÓb Nowe CzĘŚci Bo To Jest Za***iste!!!!!

Jackiew 14-11-2004 20:59

zrób coś takiego że za Win 500 gp a za lose 250gp
i że można kupić twierdze i bohatera (i bronie dla niego;P) itp. a tak wogóle to bardzo wciąga i wogole mi sie podoba!

Ghost Nieudany 14-11-2004 21:01

ROTFL, dwarfy są za silne...

Siedmiu Dwarf Guardów i siedmiu Geomancerów rozwala bez problemu siedmiu Warlordów i pięciu Leaderów, do tego dwa shamany. Warlord ginie szybko, a leadery też, nie mówię nawet o shamanach...

Polny Lowca 14-11-2004 21:04

Shit;\ dwarfy sa za silne mysle ze warlord mialby owiele wieksze szanse z guardem :\ Ale fajne choc ciut shitowate

ciemne dropsy 14-11-2004 21:16

Wyczapiste :) , jdno zastrzezenie: dwarfy sa mocniejsze od orkow, robilem sobie takie cos ze dawalem na maxa warlordy i geomancery, wyszlo ze niuestety tylko warlord jest mocniejszy od geomancera i shaman od soldka. Szkoda szkoda bo wole orki :)
A pozatym to gra jest cud miod :D

Dr.Unknown 14-11-2004 21:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ciemne dropsy
Wyczapiste :) , jdno zastrzezenie: dwarfy sa mocniejsze od orkow, robilem sobie takie cos ze dawalem na maxa warlordy i geomancery, wyszlo ze niuestety tylko warlord jest mocniejszy od geomancera i shaman od soldka. Szkoda szkoda bo wole orki :)
A pozatym to gra jest cud miod :D

Orki to takie ssaki morskie?
@Topic
Moglibyście już przestać pisać, że Dwarfy są lepsze'-.-

Pyto 14-11-2004 21:21

RZeczywiscie, musze przyznac, ze mi sie podobalo :)



EDIT:

Nie pdooba sie? Zrob sam, lepsze i bardziej wywazone. :[

tomek654321 14-11-2004 21:33

Grałem sam ze sobą i wyszło że Dwarfy silniejsze i to o wiele aha ja bym dal rase ludzi np.
Amazonka
Valkiria
Stalker
...

SheN228 14-11-2004 21:37

Fajna gierka duzo bugow jak wczesniek :> ale ogolnie fajna
Lecz shaman za tani a za wielka sila :D:D albo soldier zabil jednym strzalem warlorda:D:D :baby:

Dr.Unknown 14-11-2004 21:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez SheN228
Fajna gierka duzo bugow jak wczesniek :> ale ogolnie fajna
Lecz shaman za tani a za wielka sila :D:D albo soldier zabil jednym strzalem warlorda:D:D :baby:

Bo warlord był 1 lub troszkę więcej, a soldków z 50'-.-

Polny Lowca 14-11-2004 21:57

Moim zdaniem powinienes dodac Giatns:Behemoth,Demon,Dragon,GS,Dragon Lord,Cyclops.(wszystkie oprocz cyklopa mozna nazwac evul:P)

p.l 14-11-2004 22:04

Hehe, widzę że dużo do poprawienia ...
Za poprawianie zabiorę się dopiero we wtorek po południu bo mam z historii klasówkę z powstań narodowych :/.

Czyli wstępnie:
- dojdą Undead, Ludzie, Mino
- poprawię buga z niekupieniem armii
- poprawię buga z brakiem limitu uhania
- usunę wszystkie polskości ;p
- pokombinuję w statsach potworków, żeby równiej było ...

Taka uwaga, ktoś pisał że np. Leader bije z dista za 1. Muszę ujawnić, iż obrażenia wyświetlane nie są czystymi obrażeniami możliwymi do zadania przez atakującą jednostkę, jest to ilość hp straconego, czyli obrażenia - obrona atakowanej jednostki ...

W związku z tym zwracam się z prośbą wnikliwsze porównanie dotychczasowych statsów potworów (ataku, obrony i ceny), komu co zmniejszych (na pewno ilość AP), no i odnośnie nowych ras potrzebuję propozycji co do statsów i umiejętności specjalnych (np. wyssanie życia, undeadLegion). I propozcyje co do siły czarów, bo na razie tylko testowo wpisywałem bazowe obrażenia.

Ps. jak mi pomożecie, że nie będe musiał wszystkiego wymyślać to może dorzucę możliwość wyboru mapy :D

pozdrawiam i wracam do powstania styczniowego, p.l

Scream 14-11-2004 22:04

fajne. wiecej ras, bohaterowie, kasa zdobywana po wygranej walce, ew. budowa twierdzy plx

Furio 15-11-2004 16:07

nie moge sie juz doczekac kiedy bedzie wiecej ras :tongue:

MayGyver 15-11-2004 16:29

1. jak zaczac grac od nowa po skonczonym meczu?
nie ma przycisku zagraj od nowa

2. zmien sposob pokazywania sie okienek
np login pojawia sie jako okienko, i w pewnym momencie zniknelo mi z obszaru gry, nie moglem kliknac ok
to samo dotyczy okienka z wyborem rasy

3. przydalby sie jakis wskaznik czyja kolej na akcje, gralem sobie i odszedlem od kompa, a jakwrocilem to nie wiedzialem kto ma sie ruszac

4. dorzuc celnosc w zaleznosci od odleglosci, dla potworow strzelajacych z dystansu
grajac dwarfami wzialem samych soldierow (50) i rozklepaly one warlordy (9),

5. nie mozna wylaczyc w zaden sposob komunikatu o tym ze sie wygralo lub przegralo gre

dyzio-1993 15-11-2004 16:33

niemowcie ze dwarfy sa lepsze wscie sobie 58 orkow shamanow zobaczycie kto wygra

Daltz~ 15-11-2004 17:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dyzio-1993
niemowcie ze dwarfy sa lepsze wscie sobie 58 orkow shamanow zobaczycie kto wygra

no wez sobie kupe shamanów... i 12 geomancerów... powiedzmy ze shamanem bedziesz bil geomancery po 400... a geomancery lecza sie po 200 i strzelaja tez okolo 300-400/teraz shaman ma owiele mniej zycia niz geomancer...

btw. Gra jest spoko... ale nie podoba mi sie to ze Warlordy/Lidery/Zerki sa tak slabe... w prawdziwej Tibii dostawalem od Warolrda hity 300+ od zerka okolo 160, a w twojej grze ledwo 50... ;]zrób cos z tym ;]

joey 15-11-2004 17:32

spoko gierka :) będę grał z kolegami na infie :)

dyzio-1993 15-11-2004 17:35

[quote=Daltz~]no wez sobie kupe shamanów... i 12 geomancerów... powiedzmy ze shamanem bedziesz bil geomancery po 400... a geomancery lecza sie po 200 i strzelaja tez okolo 300-400/teraz shaman ma owiele mniej zycia niz geomancer...

sprobowales robic pojedynek 58 shamanow na 12 geomancerow shamany 1 ciosem 3 geomancery zabijaja a geomancer z 300hp zaledwie odejmuja

sesaj 15-11-2004 18:28

I jeszcze jakby mozna bylo myszke przyspieszyc?;) Bo strasznie wolno chodzi.

Aureliunkunfun 15-11-2004 18:42

SUPPERR!!!!!!! gra ale jest to dobre ze jak jestes dvarfem i masz geomancery to jesttes niezniszczalny czyli odbiegasz geomancerem i po lini puszczasz magie a jak ktos cie walnie to odbiegasz stajkesz po linii do wroga dajesz se heal i walisz i tak w kolko i w koncu wszyscy padna a geomancery zostana 8o

Ale jeszcze cos zapomnialem dopisac geomancery nie maja szans w walce 12 geo na 58 shamanow bo ja shamanami zaczolem grzac po 1000 a one sie leczyly po 200 i chwila i zmiotlem geo ;(


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:02.

Powered by vBulletin 3