Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Durability System (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=170797)

InVersoN 09-04-2008 23:16

Durability System
 
Siema!

Wpadlem na pomysl!

skoro pallkowi sie koncza speary,kanjcikowi stanialy poty to cos dla knajta trzeba dac:P cos podobnego do systemu tracen speara :P
np:
Cytuj:

23:11 You see a two handed sword (Atk:30 Def:25 Durability:100/20).
It can only be wielded properly by knights of level 20 or higher.
It weighs 70.00 oz.
Gdyby Durability spadlo do zera to by bylo trzeba isc do tego spoconego cyca i naprawic weapon ;]

Co o tym myslicie?

Itachi 09-04-2008 23:36

cos jak w diablo...
kiedys pewnie cos takiego wejdzie w zycie.

Draggy_Slayer 10-04-2008 00:42

dobry pomysl ;) nawet bardzo bym powedzial, zostala tylko kwestia oplaty za naprawde i odpowiednio duzej wytrzymalosci (ale nie ma co gdybac bo cipsoft i tak tego nie wprowadzi i tak ;) )

--Cienius-- 10-04-2008 07:07

wystarczy ze bedzie 1 temat z zazaleniami sorcuffff i bedziemy mieli to o ile zaklad?

Vasth 10-04-2008 07:14

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez InVersoN (Post 1994086)
Siema!

Wpadlem na pomysl!

skoro pallkowi sie koncza speary,kanjcikowi stanialy poty to cos dla knajta trzeba dac:P cos podobnego do systemu tracen speara :P
np:


Gdyby Durability spadlo do zera to by bylo trzeba isc do tego spoconego cyca i naprawic weapon ;]

Co o tym myslicie?

To dobry pomysl gdy bedzie on wprowadzony na caly ekwipunek. (armor, legs etc) + jeszcze upgrade'owanie ekwipunku. (Plate armor +2) Niestety Cipsoft wykorzystuje raczej tylko wlasne pomysly, a nie wyciagniete z innych gier, a szkoda.

Monsword 10-04-2008 08:15

napewno nie u spoconego cyklopa, tylko u zwykłego handlarza a wmieście pozatym nie 100/20 tylko ze 300/20

Cygan Slejter 10-04-2008 08:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez --Cienius-- (Post 1994206)
wystarczy ze bedzie 1 temat z zazaleniami sorcuffff i bedziemy mieli to o ile zaklad?

oj Cieniu nie przesadzaj:P


@topic
już dawno było o tym myslane:)

loonyxd 10-04-2008 08:59

Knight i tak ma przerąbane więc po co go abrdziej udupiać ? Pallowi może i sie kończą speary ale nie zbiera tych hitów tak na siebie i to jest "+" dla niego, pozatym na wyższym lvlu pall może nieźle expić, tylko na początku ma mało Capa.
Knigth niech ma ten miecz czy topór i niech mu tak zostanie, bo i tak zbiera mase hitów na siebie, musi sie często manasować, a pall tego tak nie zbiera na siebie. Ja bym to zostawił tak jak jest :)

Carbon 10-04-2008 09:06

Szczerze?? to sie nie przyjmie jak anpisal kolega @up

takze knight jest udupiony maxa jak narazie dlatego ten up byl bardziej dla kina niz dla innych

to ze pall musi zbierac spiry nie oznacza ze kina musi placic po 2k za swoja bron co jakis czas expu

pomysl zly

Fire Knight Marcin 10-04-2008 13:32

Zal cie.. co z tego ze stanialy ale lecza teraz 500 hp wiec n/c 100 knight sie moze zgiąć od 60 msow..

Tuhamiid 10-04-2008 13:33

Przydało by sie..przynajmniej kazdy botter by musial co jakis czas z tego expa wychodzic...

InVersoN 10-04-2008 13:52

Stara mnie kocha -.- nie wiem po co cisniesz -.-

Valest 10-04-2008 22:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vasth (Post 1994212)
To dobry pomysl gdy bedzie on wprowadzony na caly ekwipunek. (armor, legs etc) + jeszcze upgrade'owanie ekwipunku. (Plate armor +2) Niestety Cipsoft wykorzystuje raczej tylko wlasne pomysly, a nie wyciagniete z innych gier, a szkoda.

Tibia to Tibia , jak chcesz Diablo to graj i wlasnie Tibia staje sie taka inna gra ;/

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Fire Knight Marcin (Post 1994429)
Zal cie.. co z tego ze stanialy ale lecza teraz 500 hp wiec n/c 100 knight sie moze zgiąć od 60 msow..

A wczesniej nie mogl? ... bez komentarza

Ghonox 11-04-2008 14:35

Moim zdaniem to zły pomysł.
Dlaczego?
Palladynowi speary, bolty, arrowsy etc. wypadają z potwórków z których expi, a knightowi raczej by potworek żaden broni nie naprawiał.

Palladyn na początek się męczy, fakt. Ale za to skille rosną nie porównywalnie szybciej. Na wyższym lvl, gdy ma więcej cap i łatwo wbity skill może dobrze expić, a knight cały czas bije te cyce ;s

Palladyn nie przyjmuje na siebie ciosów, a knight musi. Pall MA i to SILNIEJSZĄ magię, a knight słabo z magią (bez pacc).

Można by jeszcze powymieniać, oczywiście knight też ma lepiej w niektórych sprawach (np. nie musi się bać ciosu na klate, pall ma słabszą obronę), jednak uważam, że jak jest teraz, jest równo.


AAAAAAA, zapomniałem ;]
Albo mi się wydaje, albo UHy dają jakoś mniej HP niż kiedyś (kiedyś czyt. prawie rok temu, dawno nie grałem)

domin3x 11-04-2008 14:39

Tjaaa, nie dość, że knight musi kupę kasy na broń wydać, to jeszcze będzie musiał ją naprawiać...

@up
Kilka miesięcy temu wprowadzono potiony. Uhy są teraz nic nie warte :P

Alanus Lutinum 11-04-2008 15:03

Kiczowaty pomysł. Knight i tak już musi wydawać całą kasę na broń po wyjściu z rookgaardu. Z resztą paladyn wydaje bardzo mało pieniędzy na polowania, przy czym ma większy atak (assasin star 65) i mniejsze niebezpieczeństwo ze strony potworów (ucieka), a knight musi wydać ogromne sumy za broń która jest słabsza od broni paladyna (max 50 z broni normalnie dostępnych), zbiera najwięcej hitów, najdłużej skilluje. Z tibii zrobiłoby się wtedy jedno wielkie diablo/silkroad inny shit, a mi nie chciałoby się biegać specjalnie do spoconego cyklopa żeby naprawić broń która wystarczy mi na 300 uderzeń (10 minut walki), z resztą w średniowieczu miecze były tak wytrzymałe, że wystarczyło je naostrzyć po walce, a kiedy się złamały to dopiero wtedy były do niczego.

Squrewski 11-04-2008 16:25

Zgadzam się z Tymi co sądzą, że pomysł nie jest najlepszy.
Prosty przykład na chłopski rozum- Średniowiecze: Rycerz leje się jednym mieczem, nie myśli o tym, że musi go zmienić. Łucznicy strzelają strzałami, które muszą zmieniać. Tak jak ktoś napisał up, że palladynowi speary czy tam bolce i nawet ass stary wypadają z potworów. Po drugie i tak nie wprowadzą, tutaj możemy sobie wyłącznie pospekulować.

adrianeczeqq 11-04-2008 16:55

Knight wydaje fortunę na swoją broń więc nie powinien w nią więcej inwestować podczas gdy inne profesje wydają na nią parę k lub stale dokupują za banalne sumy

Vil 11-04-2008 17:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Alanus Lutinum (Post 1996247)
mi nie chciałoby się biegać specjalnie do spoconego cyklopa żeby naprawić broń która wystarczy mi na 300 uderzeń (10 minut walki)

oh yea, chyba nie myslisz ze ktos by byl tak glupi zeby wprowadzac zepsucie sie broni po 300 uderzeniach.

Cytuj:

Niestety Cipsoft wykorzystuje raczej tylko wlasne pomysly, a nie wyciagniete z innych gier, a szkoda.
to nie jest wyciagniete z innych gier tylko oczywiste dla kazdej gry ktora pretenduje do bycia RPG. No ale skoro tutaj mozna strzelac do wroga bedac odwroconym plecami to moze faktycznie nie usilujmy z tego robic RPG.

@temat:

niezle, ale nie to forum.

Nebeu 11-04-2008 17:56

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sphinx123 11-04-2008 18:02

Super rewolucyjny pomysł. Wcale nie było już czegoś takiego np. w WoWie, Silkroad, Oblivionie, Morrowindzie ^^

Piotrek Marycha 11-04-2008 18:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez sphinx123 (Post 1996599)
Super rewolucyjny pomysł. Wcale nie było już czegoś takiego np. w WoWie, Silkroad, Oblivionie, Morrowindzie ^^

nooo i w diablo :)

@Vil: oczywiste? która broń sie psuje po kilku dniach?

Celestiks 11-04-2008 19:04

I co jeszcze ? Knight i tak kosmicznych hitów ze swoich broni nie zadaje , a zeby lepiej expic musi zaklnac bron ma od tego specjalne diamenty , krysztaly które starczaja na niewiele bo = 1000 uderzeń więc wg. mnie pomysł nieprzejdzie.

Pozdro Celestiks.

@down
Moj blad wiedzialem ze 1000 ale napisalem odruchowo 100 ;p juz poprawilem.

Rasta-Bob 11-04-2008 19:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Celestiks (Post 1996688)
krysztaly które starczaja na niewiele bo = 100 uderzeń

A nie na 1000 uderzeń?

Alanus Lutinum 11-04-2008 20:30

Vil no trochę przesadziłem (wiadomo ludzie często wyolbrzymiają), nikt nie byłby na tyle głupi, żeby dać wytrzymałość broni na 300 uderzeń.

Ten pomysł można udoskonalić, gdyż nie jest zły a dodawałby klimatu (i marnowałby moją kasę, żeby naprawić broń).

W Silkroad, Mu jest coś takiego na 100%, wiem bo grałem.

Vil 11-04-2008 21:14

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha (Post 1996620)
@Vil: oczywiste? która broń sie psuje po kilku dniach?

porzadny noz bedzie sie tepil jesli sprobujesz nim pare razy pokroic mrozonego kurczaka, teraz zamien noz na miecz, kurczaka na goscia w magicznej zbroi zrzucanej przez demony ( albo na samego demona wielkiego jak Pudzian ) i pomysl czy bron faktycznie nie bedzie sie zuzywac.

Devil_Drago 11-04-2008 21:25

Pomysł nie głupi jeśli go wykorzystać nie do udupiania knightów ale do chociaż minimalne zmniejszenie liczby botów. Było by OK jeśli wytrzymalość starczała by na powiedzmy 2-3h STAMINY, a naprawa całkowicie zużytej broni nie przekraczałaby 1-1.5k.

lukii92 12-04-2008 00:18

Nie wiem, może mi się wydaje ale knight i tak już nie ma najlepiej.. Zostawmy go w spokoju ok? Zajmijcie się lepiej paladynem, który bije mocniej, na dystans, a skils idą mu kilka krotnie szybciej.. ^^

Pozdrawiam :)

Cacuss 12-04-2008 00:56

Jako pomysł na przeszkodzenie w życiu botterom jest to całkiem niezłe.

Alanus Lutinum 12-04-2008 09:05

@Vil

To jest gra fantastyczna, więc dużo broni jest zaklętych jakąś magiczną mocą, która dodaje im nadzwyczajną wytrzymałość i obrażenia.

babcia666 12-04-2008 09:06

Fajnie, pallkowi idą skille może i szybciej, jednak popatrz na tabele best skills na danym świecie, pallek zazwyczaj ma o 6-10 skilli więcej niż najlepiej wyskillowany kinas...
Assassin Star kosztuje 100 gp, ma 65 atk i wytrzymuje 3(?) uderzenia.
Sca ma 50 atk/30 def + 3, kosztuje 700-2000k (w zależności od serwera) i nie ma ograniczenia co do wytrzymałości.
Czyli licząc cena sca(1,3kk) przez cena assów = za cenę sca kupie 13k assów (ponad połowa bp), co wystarczy na 39k strzałów - czyli~21 h expienia.
A więc po 21h expienia kinas expi za darmo, i tą kasę może zainwestować w skill ringi, albo potiony na pg...

A sam pomysł niegłupi, choć zerżnięty z innych mmorpg i rpg'ów;p

Monte 12-04-2008 12:31

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Alanus Lutinum (Post 1997380)
@Vil

To jest gra fantastyczna, więc dużo broni jest zaklętych jakąś magiczną mocą, która dodaje im nadzwyczajną wytrzymałość i obrażenia.

Ależ oczywiście, nadzwyczajne właściwości magiczne ma na pewno nóż, sztylet, topór albo pałka, nie wspominając o fantastycznej broni i amunicji w postaci strzał.
W tej grze mi od dawna brakowało elementu, który nieco by skomplikował sytuację rycerzom-boterom ale aby także jednocześnie tę grę uczynił ciekawszą.

exeros 12-04-2008 12:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tuhamiid (Post 1994432)
Przydało by sie..przynajmniej kazdy botter by musial co jakis czas z tego expa wychodzic...

Fibula Rots Script [Depositer+naprawianie broni]
Edit: A dorobienie takiego czegoś to z 20 minutek : )
I tyle
Pzdro

Alanus Lutinum 12-04-2008 13:59

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Monte (Post 1997783)
Ależ oczywiście, nadzwyczajne właściwości magiczne ma na pewno nóż, sztylet, topór albo pałka, nie wspominając o fantastycznej broni i amunicji w postaci strzał.

Napisałem, że dużo broni jest magicznych. Te które nie mają magicznych właściwości mogą mieć wytrzymałość.

ProGejmer 12-04-2008 14:21

Pomysł mógłby przejść tylko jakby bron niszczyla sie po 2h~ i możnabyłoby kupywać specjalny młotek do naprawiania ktory po jednym uderzeniu zabierałby np. 2h staminy(wiadomo, stamina-siła, bo młotek troche by ważył) i znikał po 4-5 uderzeniach.
Kupienie takiego młota byłoby możliwe po wykonianiu questu na np.spoconego cyklopa... :p

A jeżeli nie byłoby czegoś takeigo to taki system by nie wypalił, bo nie tylko by utrudniał życie boterom, ale też dla zwykłych graczy.

Matis'Sorc 12-04-2008 14:35

To zeby wbic 1 skilla to z 4bp knifów trzeba zabrac tak zeby sie ciagle nie wracac

pazuzu 14-04-2008 18:56

ach ta mentalnosc polaczkow
grasz palkiem i od razu chcesz udupiac knightow

z ryckami jest obecnie 2 problemy
jeden to ich drogie leczenie ale coz mozna 5 dni w tygodniu zbierac i sprzedawac zlom i 2 dni potem sobie fajnie poexpic

drugi problem to boterzy
faktycznie ryckiem bardzo latwo jest bocic i powinno sie cos z tym zrobic
jednak przy obecnych botach i skryptach do nich rownie latwo jest bocic i innymi profesjami

pomysl o ktorym tu sie dyskutuje to jedynie male utrudnienie gry nic nie wnoszoce do poprawy sytuacji z boterami bo co za problem zabrac ze soaba 2 lub 3 miecze i uzyc skryptu ktory je zmieni w odpowiednim momencie
bardziej ucierpieli by tym zwyklie gracze i dlatego oceniam pomysl jako bezsensowny

loonyxd 14-04-2008 20:24

Głupi pomysł !!! knight jest już wystarczająco udupiony.

Neff 11-05-2008 17:42

Nie podoba mi się. Aby móc handlować z cyclopem trzeba dać mu bast skirty. Pomyślałeś o biednych low levelach. Na moim serwie chodza po 3-4k.
Jedyne co mogliby zmodyfikować to ice rapiery tak żeby mialy po 50 strzałów. 1 ice rapier(1.5k) = 15 assasin stars.

Miałem kiedyś pallka. Gra nim była tak banalna że aż mi sie znudziło.

Modliszka11 11-05-2008 21:28

Moim zdaniem to dobry pomysł nareszcie by zmniejszyła sie ilość botów cena za naprawienie broni nie musiała by być wysoka i nie narzekajcie że knight ma tak źle bo to właśnie knight najszybciej expi


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 17:01.

Powered by vBulletin 3