Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Mainland (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=22)
-   -   Zmiany w stratach po śmierci w Tibii (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=171030)

Zamne 12-04-2008 10:19

Zmiany w stratach po śmierci w Tibii
 
szukajka nic nie znalazla, jesli byl taki temat to przepraszam


Ostatnio gorący temat na tym forum to straty po deadzie, wiec chcialbym zalozyc temat, na ktorym kazdy bedzie mogl sie wypowiedziec

mianowicie: czy chcecie, aby zmienic system deadow?

Carbon 12-04-2008 10:57

no no ładny temat :D

a mianowicie przydalaby sie jakas zmiana :S
czasmi przesada ostatnio padlem poszedl bp i armor oraz legsy naraz wiec mozna cos zmienic

Thadel 12-04-2008 11:00

Jest dobrze tak jak jest, mam to gdzieś jak komuś p set poleci, trzeba było się na respa nie wpieprzać!

mana'potion 12-04-2008 11:36

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Carbon (Post 1997553)
no no ładny temat :D

a mianowicie przydalaby sie jakas zmiana :S
czasmi przesada ostatnio padlem poszedl bp i armor oraz legsy naraz wiec mozna cos zmienic

Z miesiąc temu też tak miałem blue set i 1k w kasie z expa poszło się paść.

Zonta 12-04-2008 12:22

Uwazam ze powinnien zostac zmieniony system ktory aktualnie dziala, niby jest on losowy ale niektore przypadki sa zbyt drastyczne. Nie kazdy biega z aol'em poniewaz woli kupic cos przyda mu sie w grze codziennej a tylko przy smierci. To jak exp spada wydaje mi sie dosc dobre ale procent ze skilli jak i z magic lvl jest zbyt drastyczny. Wydaje mi sie ze powinno spadac tyle % ile udalo by nam sie nabic podczas zwyklego expa w przyblizeniu. Zdaje sobie sprawe ze jedne potworki bijemy dluzej a exp jest podobny jak przy slabszych potworkach ale blad statystycznie nie byl by taki duzy :)

piternet 12-04-2008 12:27

Wg. mnie system powinien zostać zmieniony!
Grałem w ponad 10 gier MMORPG i w żadnej exp/eq/skille nie spadały tak drastycznie po śmierci;) Ba, nawet czasem nic nie spadało :] Wg powinien zostać obniżony % expa spadającego po śmierc. Mi z 61lvl(2% do 61 lvl :P) z promocją spadło do 58 lvl!(prawie 59). To jest naprawdę dużo, a jak ktoś nie ma promocji/blessów to...
Pzdr
Piternet

qq2 12-04-2008 12:35

Dla mnie aż tak nie wpływa to na grę... Padnę, odrobię ; )
Ale mogliby zmienić trochę straty, bo w innych MMO (np. WoW) straty są bardzo znikome. Nieraz widziałem, jak niektóre osoby prosiły o deada, bo chciały szybko znaleźć się w temple (chodzi mi o WoWa)...

Vil 12-04-2008 13:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez qq2 (Post 1997788)
w innych MMO (np. WoW) straty są bardzo znikome.

nie wiem jak w L2, silku czy innych, ale w WoWie rozpracowywanie nowego encountera ( bossa/ bossow itp ) przez naprawde dobre ekipy ( czolowe gildie PvE na swiecie ) polega na 14-20h ciaglego wlazenia i giniecia az w koncu ma sie pelny obraz tego jak powinna wygladac walka. To nie tak jak z Ghazbaranem ze idzie ekipa, padnie bloker, wszyscy budza sie w templu i ida expic bo stwierdzaja ze im sie za drugim razem nie poszczesci. Druga sprawa to jest to, ze w Tibii glownym celem jest wbijanie expa i takie przygotowanie postaci zeby wbijanie expa szlo latwiej ( co przeklada sie na wysokie skille/ mlvl ) wiec logiczne ze death penalty bedzie dotyczylo wlasnie tego. W WoWie exp nie znaczy nic, malo tego, na 70 levelu wlacza sie blokada, skille tez maja drugorzedne znaczenie - wiec oczywiste ze karanie gracza ich utrata w istocie nie byloby karaniem.

Dla 2 diametralnie roznych gier trzeba opracowac takie niuanse w adekwatny sposob.

Lukiluzak 12-04-2008 15:06

Zmiany po śmierci
 
J atam bym chciał zeby straty byly przawie 0 prawie 0


prawie nic
i zeby tylko bp wypadal

Emok 12-04-2008 15:57

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vil (Post 1997916)

Dla 2 diametralnie roznych gier trzeba opracowac takie niuanse w adekwatny sposob.



Popieram.



@topic
Niech zostanie tak jak jest.

Jarus_noobek 12-04-2008 18:04

Moim zdaniem powinien zostać przywrócony Amulet of Live. Mogł by kosztować 100K i wypadał by tylko bardzo rzadko z Ghazbaranka.
I BP powinien wypadać tylko czasami np przy 70% dedów.

Athelas 12-04-2008 23:58

Wg. mnie jest dobrze. Co to za ryzyko isc na dema bez straty po dedzie? A nie ma ryzyka = nie ma zabawy. Proste ;)

Cylopad 13-04-2008 00:24

Moim zdaniem EQ troche szybko spada a EXP... MOZNA KUPIC BLESY!!! albo nie łazić na potwory, którym nie dajemy rady...

Muriel1130 13-04-2008 10:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cylopad (Post 1999081)
Moim zdaniem EQ troche szybko spada a EXP... MOZNA KUPIC BLESY!!! albo nie łazić na potwory, którym nie dajemy rady...

A jak ktoś hamskio na kicku padnie??

WD. mnie lvl powinien spadać nie o 1,2-2lvle tylko jak ktoś ma 19lvl i 3% do 20 to powinien po dedzie nie mieć 18lvl tylko 19 ale 100% do 20lvl... skille i mlvl nie tak drastycznie ale tak im większy lvl tym mniei % np. kina na 40lvlu o 40% powinien stracic skille a na 80lvl z 15% a nie po 2 skille...

A z eq to jak chcą żeby spadało, to tylko powinien polecieć bp i coś z miejsca na strzały jak tak bardzo pragną większej ilości a nie...^^

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez mana'potion (Post 1999081)
Z miesiąc temu też tak miałem blue set i 1k w kasie z expa poszło się paść.

z takim eq to tylko nOOby bez AOLa śmigają...-.-


Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Carbon (Post 1997553)
n
czasmi przesada ostatnio padlem poszedl bp i armor oraz legsy naraz wiec mozna cos zmienic

Tak jak wyżej AOL i po sprawie;]

Vincento_Vampire 13-04-2008 11:04

Ja tam bym chciał po śmierci iść do nieba, bo tak ksiondz mówił w kościele, nic wiencej :cup:

Wasz szczerze,
Shane

~

silax 13-04-2008 12:35

a jak ja chodzilem w leather boots to niegdy nie wypadly a jak zalozylem bohy i padlem to wypadly bohy i jeszce shield

Dodo360 13-04-2008 13:25

Straty sa moim zdaniem za duze! Bp leci to ok ale nie zeby cale eq lecialo i zostajesz w samych butach... Powinna maksymalnie 1 czesc eq leciec.
Co do skilli i lvl to powinny duzo mniej spadac (lvl troche skille duzo mniej) bo jak ktorys tam raz dojedzie cie team pk i potem budzisz sie w temple bez prawie calego eq i ze skillami o 2,5 mniejszymi to naprawde mozna monitor wywalic przez okno...
@Vil
Ale mnie pocieszyles. :/
Stalo sie zostalem z 8 royalkami i leather bootsami. :/

Vil 13-04-2008 13:35

statystycznie znacznie wieksza jest szansa ze wpadniesz pod samochod idac do szkoly niz ze ci wypadnie cale eq przy smierci.

mc200 14-04-2008 19:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Muriel1130 (Post 1999365)

z takim eq to tylko nOOby bez AOLa śmigają...-.-

Taa, widac, ze nigdy nie miales wiecej niz 10k w banku. Blue Robe to 12-13k, Blue Legi 20-25k, w bp AŻ 1k, czyli straty ok. 33k, AOL kosztuje 50k (tak! nie 10k jak na otsach) Do tego nie ma tak, ze zawsze ci poleci i arm i legi, bo moze ci poleciec tylko shield, ktory powiedzmy jest wart 20k, a moze poleciec armor, ktory jest wart 600k. Aol-a się nosi tylko jak jeden item przekracza (mniej więcej) 50k, więc wyciągnij wnioski, kto jest głupi?

@topic
Moim zdaniem, po śmierci tracimy zbyt wiele. Zazwyczaj po dedzie spada 1 skill + 1 skill shielda/mlvl, do tego expa (10% na facc). Jeśli mamy powiedzmy 90 sworda/90 shielda spada nam i 1 sword i 1 shield, co jest ok. 50 godzin skillowania. Tak! 50 godzin w dupę, przez jeden maleńki błąd, przez to, że nie nacisnęliśmy hotkeya w odpowiednim momencie. No sorry, ja cenię swój czas i nie zamierzam siedzieć 15h przed komputerem, żeby odrobić 1 skilla, który mi spadł przez głupiego deda. Nie mowiąc o expie, który też trzeba dobić.

Alanus Lutinum 14-04-2008 20:18

Powinno być to trochę zmienione, ale musiałyby być to odpowiednie wartości, może dodać dwa dodatkowe blessy, albo zmniejszyć cenę starych tak samo zrobić coś z wypadaniem ekwipunku.

Iko419 17-04-2008 14:27

I kiedyś poleciał bp, hełm, nogawice i różdzka czyli aż 3itemy i bpX(

Mati_Paurel 18-04-2008 18:44

ja itemu mamw dupie, mi zalezy bardziej na skilach i lvlu który spada po smierci w duzych ilosciach. Tym bardziej ze wiekszosc deow jest przez kicki i lagi, przed którymi ogromnie skile i 30bp potionquw nas nie obronia ;)

Viscia 18-04-2008 19:44

Jest jak jest nie wiem czy jest sens zmieniania systemu ktory panuje od dawna... jednak Cipsoft moglby zmniejszyc straty expa oraz mlvlu i skilli. Co do wypadajacego eq nic nie powinno sie zmienic poniewaz jest dobrze. Nie chronisz dobytku to go trocisz :)

Depeszowiec92 18-04-2008 19:52

Moim zdaniem system dedów nie powinien zostać zmieniony, chociaż stratę expa, o ile się nie mylę zmniejszyć z tych 7% ? do 5%. Chociaż myślę że system jak by był taki jak obecnie nic takiego by się nie stało.
A to nie moja wina że wam p army wypadają i potem płaczecie.

Dagus 18-04-2008 19:59

Powinno zostac tak jak jest, bo Tibia to jedna z gier w ktorych po deadzie najwiecej sie traci. Skoro tak jest to zalezy Ci zeby nie pasc. A tak jak w innych MMORPG/RPG nie tracisz praktycznie nic to co za sens ma system smierci w tych grach, rownie dobrze mogloby go wcale nie byc.

Dagus 18-04-2008 19:59

sorry za double :/

bilabong 18-04-2008 20:23

fajnie nie tracilo by sie expa to jak by wygladaly wg was wojny? no chyba ze gracie na npvp

Vil 18-04-2008 21:41

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Dagus (Post 2008145)
A tak jak w innych MMORPG/RPG nie tracisz praktycznie nic to co za sens ma system smierci w tych grach, rownie dobrze mogloby go wcale nie byc.


kilkanascie postow wczesniej masz wyraznie napisane dlaczego system strat po smierci w innych grach ( na przykladzie WoWa ) wyglada inaczej niz w Tibii.

Bezmusk 19-04-2008 08:18

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Muriel1130 (Post 1999365)
z takim eq to tylko nOOby bez AOLa śmigają...-.-

Żal mi ciebie. Blue set - 30k, bp(1k) = 31k, aol = 50k, więc stracił mniej niż kosztuje ten jebany aol.

Powinni zmiejszyć, że wypada max 1 item+bp(tylko ten co jest w miejscu na BP), 8%(nie 10) od deda, a promo itp. by dawały to co mają dawać.


Kiedyś na kicku na 64lvl rp padłem to po 1 spadły mi 2lvle, to jeszcze uwaga: b robe, bohy, vampirka(czemu nie spadł c helm, p legi i p ammy? ew. rsy?) i bp ofc...

Qmpel padł na 102lvlu i stracił 4lvl i ok. cały skill, więc nie pierdolcie, że jest dobrze, jak ktoś na blessy nie ma ...

Vil 19-04-2008 11:54

jak nie ma to niech zarobi, chyba ze mu zejdzie z tym dluzej niz odrobienie expa.

YziaShrei 22-04-2008 19:48

:d
 
:dance: ja jak dedam ( ostatnio czesto mi sie to zdarza;/) to wypada mi tylko bp.. raz mi tylko helmet wypadl .. :D

Nyksus 23-04-2008 23:40

Cytuj:

No sorry, ja cenię swój czas i nie zamierzam siedzieć 15h przed komputerem, żeby odrobić 1 skilla, który mi spadł przez głupiego deda. Nie mowiąc o expie, który też trzeba dobić.

Powtarzam i powtarzać będę. Nic kurwa nie trzeba robić, to tylko posrana gra a jak jest się normalnym człowiekiem to śmierć postaci nie powinna mocno ruszyć.

Zlymarian 24-04-2008 12:08

System powinien zostać zmieniony jak najszybciej, błąd jest we wzorze który uwzględnia całe posiadane xp, powinno być xp do następnego tudzież poprzedniego lvla. System ten dzialal dobrze kiedys kiedy postacie mialy mniej jak 100 lvli, powyzej 100 lvla odrabianie strat jest udręką, powyzej 150 przy kazdej smierci czlowiekowi odechciewa sie grac a po 200 to juz po prostu parodia, ja ostatnio gdy padlem na 171 bylem do tylu około 20 h expienia(spadło prawie 2 mlny xp i 100k kasy na aol i blessy) a nie oszukujmy się w tej grze pada sie praktycznie zawsze przez laga/kicka, więc to co jest teraz jest po prostu idiotyczne gdyż to jaki mamy lvl zalezy glownie od tego czy wywala nam prąd, neta, komp sie wiesza etc...

Vil 24-04-2008 13:25

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zlymarian (Post 2020106)
System powinien zostać zmieniony jak najszybciej, błąd jest we wzorze który uwzględnia całe posiadane xp, powinno być xp do następnego tudzież poprzedniego lvla.

ciekawie wtedy wygladalyby wojny, nikt by nic nie tracil.

mago 24-04-2008 13:32

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Bezmusk (Post 2008748)
Qmpel padł na 102lvlu i stracił 4lvl i ok. cały skill, więc nie pierdolcie, że jest dobrze, jak ktoś na blessy nie ma ...

...

I dobra kara.
Jak ktos na 102 levelu nie potrafi zarobic wieksza jego strata. Tibia ma wlasnie ten smaczek ze wbrew pozorom jest gra w ktorej: trzeba umiec grac , trzeba umiec zarabiac , trzeba umiec trenic , miec duzo cierpliwosci itd itd..

Dla twojego kumpla tak jak i dla ciebie widze nie liczy sie czas (a czas to pieniadz) . Wolicie poswiecic 4 razy dluzej na odrabianie skili leveli niz kupic smiesznego aola i blessy za 100k (nie mowie o tobie na 64 lvlu - chociaz na takim levelu tez juz powinno cie na luzie stac na kupno ) ale twoj kumpel to sie dziwie.

A potem placz czemu tyle spada. Tyle spada bo tyle chcecie by spadalo. To wasz wybor nie ma co narzekac.

Zlymarian 24-04-2008 13:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vil (Post 2020177)
ciekawie wtedy wygladalyby wojny, nikt by nic nie tracil.

A kto powiedzial ze nic? dobre byloby zrobienie ze niezaleznie od lvla traci sie 1 lvl przy czym mozna kupic 5 blesów z ktorych kazdy ratuje 10% lvla bo ten system ktory jest teraz powoduje ze 10 lvl traci 10% lvla , 50 lvl traci 1 lvl, 100 lvl traci 2 lvle a 300 lvl traci 5 lvli co jest idiotyzmem.
A apropos tych wojen, ile jest w tibii codziennie smierci przez wojne a ile przez kicki/lagi??

mc200 24-04-2008 18:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Nyksus (Post 2019736)
Powtarzam i powtarzać będę. Nic kurwa nie trzeba robić, to tylko posrana gra a jak jest się normalnym człowiekiem to śmierć postaci nie powinna mocno ruszyć.

Żeby mieć większy lvl trzeba dobić expa. A to, ze ty po deadzie stoisz pod depo, nie znaczy, ze kazdy tak robi.

Xevo123 25-04-2008 17:03

A ja uważam , że system jest dobry ... Nie wiem ile można narzekać... Padłeś? Powstań - Odrób. Proste idea , poza tym to tylko gra więc nie powinniście tak płakać nad deadami. Sami się podjęliście tej grze więc zrozumcie to WIRTUALNY świat. Gdybyś sobie szedł ulicą i walnął by cię meteor to byś stracił wszystko xD Ciesz sie , że tu coś zostaje xD

SInGApOOre 25-04-2008 18:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez mago (Post 2020187)
...

I dobra kara.
Jak ktos na 102 levelu nie potrafi zarobic wieksza jego strata. Tibia ma wlasnie ten smaczek ze wbrew pozorom jest gra w ktorej: trzeba umiec grac , trzeba umiec zarabiac , trzeba umiec trenic , miec duzo cierpliwosci itd itd..

Dla twojego kumpla tak jak i dla ciebie widze nie liczy sie czas (a czas to pieniadz) . Wolicie poswiecic 4 razy dluzej na odrabianie skili leveli niz kupic smiesznego aola i blessy za 100k (nie mowie o tobie na 64 lvlu - chociaz na takim levelu tez juz powinno cie na luzie stac na kupno ) ale twoj kumpel to sie dziwie.

A potem placz czemu tyle spada. Tyle spada bo tyle chcecie by spadalo. To wasz wybor nie ma co narzekac.


No wiesz kaska starczyla tylko na pustego chara z allegro.. na gp juz nie ;(

>>>Mazix<<< 25-04-2008 20:15

W innych grach mmo są prawie zerowe. Wole to niż gościo straci p armor i poleci z pianą toczącą się z ust na kolegę.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:31.

Powered by vBulletin 3