![]() |
[FakeGame] Własny Wkład
http://img230.imageshack.us/img230/8517/logons3.png
Chciałbym przedstawić wam mój nowy (któryś już z kolei fake). Ten jednak będzie inny, bo będzie to sesja RPG, przedstawiona poprzez grafikę Tibii. ^^ Zasady Ukryty tekst:
Spis treści Ukryty tekst:
Przedstawienie świata Kontynent Haeme’Vaeld dzieli się na dwie części, oddzielone od siebie łańcuchem górskim. http://img175.imageshack.us/img175/9...1lalalajs8.png Część północna, zamieszkana głównie przez ludzi, uważana jest za bardziej cywilizowaną. Leathye, bo tak jest zwana, uważana jest za kolebkę nauki i sztuki. Tutejsi ludzie są wykształceni i tolerancyjni. Widać jednak zdecydowany podział na biednych i bogatych. http://img177.imageshack.us/img177/9799/58066210pm8.png Natomiast część południową – Gharnatt – zamieszkują inne rasy, także ludzie. W jaskiniach, głęboko w górach można spotkać krasnoludy. Bagna, pokrywające południową część kontynentu, pełne są nieznanym potworów i bestii. Ta okolica została także zasiedlona przez człowieka, jednak z marnym skutkiem. Osadnicy żyją tu w ubóstwie i są niewykształceni. Prowadzą koczowniczy tryb życia i zajmują się łowiectwem. Na półwyspie, znajdującym się na południowym-zachodzie panują leśne elfy. Dzięki nieznanej magii zamieszkały pradawną roślinę, którą czczą i wielbią. Nazwały ją Alteane. http://img444.imageshack.us/img444/1126/93476160ux8.png Na północnym zachodzie, gdzieś na morzu znajduje się skupisko wysp i wysepek. Te lodowe krainy są głównie niezamieszkane, jednak w niektórych miejscach można znaleźć ludzi zajmujących się głównie rybołówstwem. MAGIA Haeme’Vaeld pełne jest magii. Magia to wszechobecna energia, która wypełnia każdego człowieka. Każdy, czy chłop, czy kapłan, czy też monarcha, jest w stanie obudzić w sobie drzemiące pokłady energii i korzystać z nich. W wielu miejscach magia uznawana jest za przekleństwo, a osobnik korzystający z magii, za bluźniercę. Zażartymi wrogami magii są wszyscy kapłani, którzy czarodziejów uważają za grzeszników. Właśnie dlatego czasami magicy są prześladowani przez popleczników danej religii i osoby im podległe. http://img254.imageshack.us/img254/9834/28556817nc6.png W niektórych miejscach powstały specjalne szkoły i zakony, które nauczają, jak magię wykorzystywać. Żeby się do takiej akademii dostać, trzeba przejść całą serię testów i sprawdzianów. Czarodzieje są bardzo szanowani i bardzo mało osób jest w stanie im się sprzeciwić. http://img177.imageshack.us/img177/3415/94210407et8.png Religia Religia stanowi bardzo ważny element życia każdego mieszkańca Haeme’Vaeld. Wyznawana jest tu głównie jedna religia. Naturalnie elfy i krasnoludy wyznają swoich własnych bogów. Najważniejszymi bogami są Rawenna i Kyymot. Jest to boska para, do której modli się cały kontynent. Według legendy, para poznała się na ludzkim świecie i jako najlepsi przyjaciele umarli razem. Wstąpili do zaświatów, w których przejęli władzę. Rawenna uznawana jest za opiekunkę ciężarnych kobiet i ogniska domowego, natomiast Kyymot za boga walki i zwycięstwa. Pod tą parą znajduje się cała masa innych bożków, jednak już nie tak ważnych. http://img242.imageshack.us/img242/5568/30205471wi9.png W wielu miastach założono zakony, do których wstąpić może każdy wierzący. Niektórzy z zakonników wybierani są na wojowników, którzy walczą w imię swojej religii. Od wielu lat między czarodziejami, a zakonnikami panuje konflikt, którego nikt nie jest w stanie złagodzić. Władza Na kontynencie oficjalnie istnieje tylko jedna władza. Jest to namiestnik, rządzący całą Leathye. Panuje także nad Gharnattem i Ard’Servivge. Z wyspami połączony jest sojuszem, natomiast południową część kontynentu przywłaszczył sobie beż żadnych wojen. Elfy i krasnoludy, a także ludność, żyjąca na południu, nie uznaje tej władzy, jednak dotychczas nie powstała żadna rebelia, czy powstanie. Nieludzie żyją swoim życiem i starają nie mieszać się w sprawy ludzi. W Haeme’Vaeld od lat panuje namiestnik. Przejął władzę, po stopniowym mordowaniu członków rodziny królewskiej. Całe państwo podzielone jest na hrabstwa, a hrabstwa na jeszcze mniejsze części, wsienie. http://img409.imageshack.us/img409/3200/65996687ee3.png Gracze: 1. KalasantyX 2. X-Zero 3. Dark Alphadron Gracze wybrani! Możemy zaczynać grę! |
Imię:Turok (Nazwisko Kuroi)
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Walka dwoma mieczami/Wojownik Charakter:Zamknięty w sobie , mało mówny, dąży do obranych celów Cechy szczególne i umiejętności:Potrafi bardzo szybko wykonywać ataki swoimi ostrzami Krótka historia: Uciekł z domu mając 16 lat.Żył wśród bandytów i rebeliantów sam został jednym z nich.Teraz walczy przeciwko królowi Outfit: http://img232.imageshack.us/img232/8936/turockam2.png Btw. Temat łamie regulamin xD |
@racja ;] na stos go za łamanie regulaminu.
Mogłeś dać te trzy obrazki Na takich prostych zasadach się zgłoszę. Imię: Kalas Baro Rasa: elf Taktyki walki/profesja: defensywny styl walki mieczem + tarcza/rycerz (wojownik) Charakter: stronniczy, nie uznaje kompromisów, dumny, rządny władzy Cechy szczególne i umiejętności: czytanie, pisanie, języki, dowodzenie Historia: Kalas Baro miał smutne dzieciństwo, dzięki któremu stał się tym kim się stał. Młodo widział śmierć ojca zabijanego przez orka. Zanim inni elfowie przybiegli owy zabójca uciekł zostawiając narzędzie zbrodni - wielki młot. Kalas choć młody słusznie zauważył, że to przez brak pancerza ciało ojca zostało zdruzgotane. Kiedy dorosnął kazał sobie wykuć pełną zbroję płytową. Poluje głównie na orków. Nie pamięta jak wyglądał zabójca ojca, ale ciągle ma ze sobą owy młot i liczy, że właściciel się o niego upomni, ponieważ na młocie są wyryte święte symbole orków. Uważa, że elfowie są najważniejszą rasą. Outfit: http://img227.imageshack.us/my.php?image=zrrrnp1.png Ewentualnie mogę dorobić pozycję jak ma zdjęty hełm. |
Welcome
1. Imię: Hyuu (Pełne: Hyuugan)
2. Nazwisko: Lier 3. Rasa: Człowiek 4. Taktyka walki/profesja: Tarcza,Miecz,łuk,Włócznia/Rycerz 5. Krótka historia: W wieku 7 lat jego rodzice zmarli. Gdy podrósł dowiedział się że jego ojciec był znanym rycerzem który służył dla króla więc poszedł w jego ślady. W wieku 12 lat został giermkiem i służył swemu stryjowi 11 lat. W wieku 23 lat ślubował wierność dla króla i narodu i został rycerzem. Za jego wysokie wykształcenie i uczestniczenie w wielu wojnach i turniejach i za zasługi u króla dostał miano Szlachcica. Jego motto to: BÓG, HONOR, OJCZYZNA - Broni swojej religii. Nigdy nie skrzywdzi słabszych. Zawsze służy królowi. 6. Charakter: Rozsądny, odważny, honorowy. jego motto: BÓG, HONOR, OJCZYZNA - od dzieciństwa nie złamał tej zasady. 7. Outfit: http://img228.imageshack.us/img228/4...hrl9mx4jd6.png 8. Cechy szczególne: Bardzo inteligentny, dogada się z każdym i wytłumaczy problem. Na ramieniu ma wyryte ostrzem litery: BHO (Bóg Honor Ojczyzna) |
Imię: Katsuo
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Magia/Mag Charakter: Intrygujący, zabawny, uprzejmy i jak na maga przystało: uczciwy Cechy szczególne i umiejętności: Umiejętne posługiwanie się czarami żywiołu ognia, znajomość łaciny oraz pisanie i czytanie na poziomie zaawansowanym Krótka historia: Katsuo urodził się w stolicy bogatego państwa. Jako mag, miał zawalone dzieciństwo. Mnóstwo nauki. Gdy dojrzał, sądził że będzie miał więcej wolnego czasu: i tu się mylił. Musiał wykonywać wiele prac, jak i rozwiązywać mniejsze zadania. Postanowił uciec od owego życia, poświecając się całkowicie temu, co przyniesie mu los. Outfit: http://img175.imageshack.us/img175/318/pisaydz8.png |
Ja chce byc! B)
Imię: Von'TaTas Rasa: Czlowiek Taktyka walki/profesja: Z calym impetem uderza w przeciwnika. Jesli ma sie bronić to robi to mieczem w ostateczności odskakuje. Bardzo dobrze trzyma miecz co nieumożliwia przeciwnikowi wytrącenie mu go z rąk. Atak czarnego smogu*. / profesja Zabojca Charakter: Małomowny, nie zwraca uwagi na ludzkie cierpienie, ciemny, samotnik Cechy szczegolne: Szybki, umiejętność posługiwania się 2 językami (Łacina, Polski :]), pisać umie tylko kilka słów, czytać tylko to co chce. Oburęczny, na koniu jeździćnie umie ale nadrabia to nogami. Krotka historyja: Żył w bogatej rodzinie, którą zabili dosłownie za nic... Od czasu tego wydarzenia jego dusza stała się ciemna, na tyle by bóg śmierci Kyymot mógł do niego przemówić za pośrednictwem jego miecza... Nauczył go posługiwać się mrocznym zaklęciem zwanym Czarnym Smogiem... Co prawda TaTas odszedł od Kyymota ale Kyymot nie odszedł od niego... Często rozmawia z nim w jego duszy... Mimo iż umysł TaTas'a jest zabłąkany, on ciągle szuka mordercy, z zamiarem zabicia go (morderce do wybrania pozostawiam tobie np.: może to być 1 z innych bohaterów). Out:http://img174.imageshack.us/img174/3056/mojgoscfe2.png Dodam jeszcze kilka innych ruchów ale później... (w tym Czarny smóg) *Atak czarnego smogu polega na rozproszeniu się miecza na drobne kawałeczki, a później na złożeniu go w kilka morderczych strzał. (z efektem odwrotnym). Na oucie widać jak się rozpada miecz, strzaly otaczają mojego kolesia, lecące strzały strzały i kolesia gdy nie ma wokoło strzał (w tedy znowu przywołuje cząsteczki miecza, a strzały znikają) P.S.Jestem na forum codziennie Od pol godziny do calego dnia... :] Najwiecej w weekendy (chyba jak wiekrzość) |
Imię: Arider
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Walka mieczem, rycerz/wojownik Charakter: Odważny, waleczny, otwarty, wrażliwy, honorowość Cechy szczególne i umiejętności: umiejętność czytania i pisania, alchemia, samoleczenie Krótka historia: Arider urodził się w lesie. Jego matka zmarła po porodzie. Zajęła się nim niedźwiedzica, która wychowała go jak własne dziecko. Od tej pory przyrzekł, że będzie bronił sierot, samotnych i biednych. Na życie zarabia pomagając wieśniakom i polując. Kiedy zajdzie potrzeba służy jako konwojent. Outfit: http://img329.imageshack.us/img329/6412/woriorekxe3.png |
Imię: Mernion (Thour)
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Miecz (katana?) / Wojownik Charakter: zamknięty w sobie, mroczny, ponury Cechy szczególne i umiejętności: Leworęczność, odporność na ból (patrz historia) Krótka historia: Mernion Thour sam nie wie gdzie się urodził, jego wychowawczyni mówiła mu że został znaleziony w lesie. Prawda jest taka że wieś w której się narodził została doszczętnie zniszczona, jednak przeżyło tylko kilka osób. Jedną z tych osób był on. Wychowywał się w bogatej rodzinie, jednak zamiast nauki wolał pojedynkować się z innymi. Często wpadał w kłopoty, aż w końcu narobił sobie dużo wrogów. Pewnego razu, gdy został doszczętnie pobity, podszedł do niego potężny mężczyzna, który go przygarnął i wyszkolił. W wieku 25 lat, odszedł od swojego "mistrza", aby szukać przygód. Outfit: http://img267.imageshack.us/img267/8672/63501469gn3.png Trochę historia wyszła dłuższa niż miała ... |
Imię: Nadrill
Rasa: Człowiek Taktyka: Pijany Mistrz Profesja: Pijany Mistrz Charakter: Tchórzliwy, zachłanny, lewacki, układowy, seksistowski Cechy szczególne i umiejętności: lubi krasnoludy, piwo, kobiety lekkich obyczajów. Nie ma 2 palców u prawej ręki. Pijany Mistrz. Krótka historia: Wbrew pozorom Nadrill nie miał ciężkiego dzieciństwa, nie stracił rodziców podczas ataku na miasto ani nie ma wielkiego miecza +7. Rodzinę jakąś ma, ale jej nie pamięta(podobno matka sprzedała go na targu niewolników). Pił deszczówkę, nie mleko, i jest trochę niski. W wieku 3 lat poznał smak taniego wina oraz spotkał Shou'Yę. Była to mistrzyni w sztuce Pijanego Mistrza, ale miała 99 lat i 364 dni. Jakiś leśny dziadek nałożył na nią klątwę, że w wieku 100 lat zdechnie i wypuści loota temu, kogo nauczy tej sztuki. Nadrill miał Spojrzenie Traktorzysty, wino za 7 golda. Shou'Ya zgodziła się go nauczyć w 1 dzień Pijanego Mistrza. Wybiła godzina 11:59. Shou'Ya miała zginąć za minutę. Nie wiadomo skąd, jak i dlaczego całe miasto wiedziało, że zaraz padnie. Red Skulle wybiegły na miasto i biły knajtów, którzy mieli wziąć loota. 12:00. Shou'Ya upadła. Wszyscy zaczęli przesuwać jej ciało(w mieście byli magicy i nauczyli miastowych telekinezy). Po 10 minutach okazało się, że loota nie ma. A jego miał Nadrill, który wziął teleporta z depo i był na pustej drodze prowadzącej na jakiś klasztor. A że był goły, wymienił habit za Pojękiwanie Gospodyni(4 golda). Biega i myśli, że jest jak Altair z Assassin's Creeda(ma suknię i nikt go nie pozna, frajer jeden). Outfit: http://img59.imageshack.us/img59/7158/plzakok9.png Historia, jak znalazł się w Haeme’Vaeld: Aby mieć na wino, zapisał się do podrzędnego klasztoru Kyymota w Leathye. Zarabiał chrzcząc dzieci zarażone na różne dziwne choroby. Po jakimś czasie go wyrzucono, gdyż wypijał wino przeznaczone na msze. Rzucono także na niego klątwę, że jest dwa razy mocniej odurzony od alkoholu niż zwykły śmiertelnik/orc/elf/juhas. Łazikował po kontynencie szukając zarobku na winko. Znalazł ofertę testowania lotu poziomego. Dokładniej, ofia... to znaczy chętnego wystrzeliwywano w powietrze, aby zab... wytestować parabolę lotu człowieka. Jako iż z Nadrilla frajer i moczymorda, chętnie się zapisał. Dostał 50 golda i wystrzelili go w powietrze. Jednak to nie byli hojni naukowcy, tylko HANDLARZE LUDZKIMI KOŚCIAMI KTÓRZY SPRZEDAWALI LUDZKIE KOŚCI DLA PSÓW NAMIESTNIKA! Nie wiedział także, że śledzi go miastowy, którzy dowiedział się, że dostał loota Shou'Yi! Kiedy Nadrill już miał wylądować na pobliskich, ostrych jak miecz kamieniach, owy szpieg użył mocy telekinezy i wrzucił go do wody! Nadrill wyszedł z wody i został zaatakowany przez swojego wybawiciela! Cóż za zwrot akcji! Jednak co? Nadrill zachował naparstek Porzeczkowego Rumcajsa, którego moc została zwiększona przez klątwę mnichów! OMG! Jego Pijany Mistrz był jeszcze potężniejszy! Wyginał się przed ciosami szpiega, kopnął go w rzepkę i uciekł! Uff, nareszcie uciekł. Jednak był na Gharnatt, gdzie spotkał Dżjant Spajdery! Pod wpływem alkoholu uciekał jak szalony, jednak płynnie unikał kamyczków, trzcin i wymiocin goblinów. Dżjant Spajdery poślizgnęły się na wymiocinach i wpadły do Kwasu Piekieł, gdzie zdechły. Nadrill wyłowił resztki pająków i zrobił sobie z ich pancerza koszulę, i błądził dalej... |
@up
Ja pi*****ę. Roxisz. @Avios Marna podróba Nadrilla. Idź do dupy. |
A co mi tam ^^ Mogę się zgłosić :D
Imię i nazwisko: Draco Radal (w skrócie DracoR) Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Walka mieczem oraz na pięści. Wojownik\Strażnik Charakter: Waleczny, małomówny, pechowiec, srogi. Cechy szczególne i umiejętności: Umiejętność czytania i pisania, jeździ konno, praworęczny. Krótka historia: DracoR został wychowany przez ubogich wieśniaków. Nie widział kim byli jego rodzice dopóki nie pojechał do miasta. Tam dowiedział się, że byli to zamożni ludzi, którzy porzucili go kiedy był dzieckiem. Przysiągł sobie nigdy im tego nie wybaczyć, dlatego nadal mieszka ze swoją rodziną zastępczą. Zatrudnił się jako Strażnik armii królewskiej. Outfit: http://img291.imageshack.us/my.php?image=dracor2rr4.png |
Ja chyba też się zgłoszę ;3
Imię: Szael lub Shael Nazwisko: Mokibi Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: szybka, zwinna, zabójcza, czasami dystansowa/ poszukiwacz przygód Charakter: Przyjazny, sprytny, bezlitosny, Cechy szczególne i umiejętności: oburęczny, szybki, zwinny, przystojny(xD) Krótka historia: Szael(Shael, jak wolisz) urodził się w małej wiosce. Jego rodzice byli świetnymi wojownikami i uczyli go walki wręcz. Kiedy miał 16 lat wyruszył w góry w poszukiwaniu przygód, a tam spotkał człowieka, który nauczył go zwinności, szybkości i sztuk walk. Teraz Szael przybył do kraju, kupił sobie mały domek i często przesiaduje w karczmie, czekając na zlecenia misji. Outfit: wyśle pw. |
Imię: Etheross
Rasa: Człowiek Taktyka walki: Na dystans, magia śmierci, przywołuje nieumarłe potwory. Charakter: Bezwzględny, ufny, walczy do końca. Cechy szczególne i umiejętności: Czytanie i pisanie, alchemia, bardzo silna czarna magia, telekineza, zwinny, teleportacja na odległość... 3 sql? ;> Krótka historia: Już w wieku 12 lat, opanował większość czarów magii śmierci (np. fala śmierci, natychmiastowa śmierć), polował na potężne stwory, podróżował przez wiele krain, wykonuje brudną robotę (np. zabójstwa). Outfit: http://img297.imageshack.us/img297/2...ssijcient7.png |
A tak dokładnie to do kiedy czekasz? Dał bym coś ale kompa mam skopanego i sie często wyłancza, a takim sposobem ciążko cokolwiek zrobić.
|
Imię: Wojcio
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Walka Mieczem/Wojownik Charakter: Miły,Uczynny,Otwarty na Innych Cechy szczególne i umiejętności: Umie podnosić ciężkie przedmioty,używa miecza 2 ręcznego Krótka historia: Urodził się podczas wojny.Jego rodzina zmarła kiedy on miał 4 lata.Przy ciele jego Ojca znalazł dwu ręczny miecz,który miał specjalne umiejętności z żywiołu energii.Znalazł zaufanych ludzi ,którzy nauczyli go władać mieczem,i wojna się zakończyła. Outfit: http://img147.imageshack.us/img147/5451/outfitmyuu9.png |
Cytuj:
@Edit lol cos sie zepsulo |
dodalem jakies pseudoprzedstawienie swiata. jesli chcecie, mozecie troche do niego dopasowac swoje postacie, ale nie jest to konieczne. jutro wieczorem wybiore uczestnikow.
@kalasanty nie. papier robilem na podstawie jakiegos poradnika, a dorysowanie kilku kresek to wlasciwie nic. ; d |
;]
No ładne przedstawienie świata, myślę że mój outfit który ci dałem na GG będzie pasował do rycerstwa ? :) Oczywiście jeśli się dostanę...
|
Tak btw, tą mapkę robiłeś według tutoriala ze starą mapą piracką?
|
Imię: Zerg
Rasa: Ork Taktyka walki/profesja: Pięści/Rzucanie czym popadnie Charakter: W gorącej wodzie kąpany, obrażalski, gadatliwy, ze specyficznym poczuciem humoru. Cechy szczególne i umiejętności: Najprostsze czary (zmiana koloru przedmiotu, miotanie niegroźnych wybuchających błyskotek pod nogi przeciwników.), czytanie i pisanie, czasami potrafi niechcący przywołać węża. Historia: Zerg wychował się w zamożnej orczej rodzinie, już dzieciątkiem będąc marzył o karierze Orka Szamana, jak cała jego rodzina. Po paru miesiącach uczęszczania do szamańskiej szkoły nauczyciele stwierdzili, że Zerg nie przejawia szamańskich zdolności, potrzebnych do dalszej nauki. Rodzina Zerga nie była zadowolona, w końcu szamaństwo to ich tradycja. Dwa lata po tym incydencie Zerg uciekł z domu i zapisał się do Cyrku Dziwadeł. Tam nauczył się zmieniania koloru przedmiotów i rzucania błyskotek. Publika średnio go lubiła więc po czterech miesiącach został zwolniony. Po cyrku Zerg zajmował się różnymi ciekawymi lub mniej ciekawymi rzeczami: sprzedawał wołowinę na targu, był wróżbitą, chodzącą reklamą, kelnerem w karczmie. Pewnego razu spotkał ojca Melwina, który nauczył go czytania i pisania. Zerg nie należał do cierpliwych orków, po siedmiu lekcjach u Melwina, uciekł. Wrócił do wioski, w której się urodził, chciał spotkać się z rodziną i jeszcze raz spróbować szamaństwa. Okazało się, że jego rodzina pojechała do ciepłych krajów, zbijać kokosy na kursach orczej salsy. Załamany Zerg tułał się po knajpach, upijał się krasnoludzkim piwem i rozmyślał nad przyszłością. Pewnego dnia do knajpy Pod Małpim Wrzaskiem (ulubionej Zerga) wpadł nauczyciel ze szkoły szamaństwa i postanowił nauczyć go przywoływania. Zergowi nie szło najlepiej, od czasu do czasu przywoływał małego wężyka. Nauczyciel skapitulował, stwierdził, że Zerg to kompletne beztalencie i, że nie będzie uczył takiego matoła. Biedny ork postanowił choć trochę upodobnić się do Orka Szamana. Użył czaru na zmienianie koloru i przefarbował swój brązowy orczy kubraczek na fioletowo. Outfit: http://img293.imageshack.us/img293/2158/orcbc3.png |
Dodałem swoją historię, jak znalazłem się w Haeme’Vaeld.
|
To ja też się zgłoszę:
Imię: Bill Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Magia/Mag Charakter: Odważny, lekkomyślny, gadatliwy, przemądrzały. Cechy szczególne i umiejętności: Czytanie, pisanie, szybkość, wytrzymałość, architekt (przedmioty magiczne, nie domy). Krótka historia: Bill to młodzieniec, który nie zna swoich rodziców. Wychował go wujek, który był surowy. Po kryjomu budował magiczne przedmioty i uczył się magii. W końcu uciekł z domu, miał 17 lat i tutaj właśnie zaczyna się gra ;) Outfit: http://img261.imageshack.us/img261/6948/outfituq1.png |
Ja jestem codziennie,troche mało jestem w weekendy alo cóż :]
|
In'Rag
Imię: In'Rag (Pełne: In Arana Wallen Tu Rag (Ale w nicku In'Rag))
Rasa: Człowiek(?) Strategia walki: Głównie walczy mieczem, walczy wg. jego honorowo czyli jeśli on albo przeciwnik zaczynają mieć większą przewagę wycofuje się raniąc wroga gdzieś w nogę najczęściej w mięśnie jakieś aby ten zrezygnował z pogoni za nim. Do poruszania używa magii aby przyśpieszyć bieg czy wydłużyć skoki... Charakter: Ciężko określić... Raz zabije jednym cięciem jakiegoś noob'a który sie mu narzuca, a raz podejdzie do płaczącego dziecka dla cukierka bądź lizaka uśmiechnie sie i pójdzie dalej... Cechy szczególne i umiejętności: Posiada dziwny sposób wrażliwości na magię nie używa żadnych czarów lecz przekazuje ją jego mięśniom i mózgowi przez co jest o wiele silniejszy i zręczniejszy... Krótka historia: Jako dziecko był prześladowany w wiosce za swój wygląd (prawie biała skóra i czerwone oczy) oraz za to że był wrażliwy na magię, już jako dziecko miał siłę pięciu mężów. Pochodził z upadłej szlacheckiej rodziny gdy zmarł ostatni z jego rodziny czyli jego wuj ten przekazał mu miecz. Pewnego dnia w akcie rozwścieczenia wyrżnął cała wioskę oprócz dwójki dziewczynek (jego przyjaciółek, które po tym wydarzeniu zostawił w wiosce pośród samych trupów). Jedyne co zabrał to Cześć Czaszki kapłana który "załatwił" mu te prześladowania, nosi teraz ją na głowie... Outfit: |
^^ :DDzisiaj wybierasz kedven ludzi... MaM nadzieje że wybierzesz mnie...
:]Do 20:00 mam nadzieje że będą wyniki... |
Imię: Artemis Enteri
Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Walka dwoma toporami / Łowca Nagród Charakter: Materialista, Małomówny, Cichy, Sprytny. Cechy szczególne i umiejętności: Czytanie i pisanie, urodzony zabójca, Potrafi zastraszać. Krótka historia: Artemis urodził się w Biednej rodzinie. Jego rodzice zmarli gdy miał 6 lat. Na jego oczach, płatny zabójca ucinał głowę jego ojcu i gwałcił jego matkę. Od tego czasu rozpoczął trening w akademii walki. W końcu poznał skrytobójcę Victora Schazaniego. Nauczył się u niego, jak być cichym i niezauważalnym, jak trzymać język za zębami, jak i gdzie zadać cios, żeby zabić a także jak skutecznie obiegać się o swoją nagrodę. Victor nauczył go także najprostrzego czaru, a mianowicie "Jak kamień w wodę". Dzięki niemu mógł nie wydawać odgłosów poruszając się a także nie zostawiał śladów. Jednak w końcu jego mistrz upomniał się o zapłatę. Artemis nie wiedząc co robić, postanowił zabić mistrza. Udało mu się to. Zaczął zabijać za pieniądze. Jego imię sławne jest na całym kontynencie. Zawsze ma w ręku albo pod ręką broń. Kiedyś, kiedy nie miał, inny zabójca upomniał się o jego życie. Artemisowi udało się uciec. Nigdy nie zapomni teg faktu, gdyż Artemis należy do osób, które nigdy nie zapominajął. Jego motto brzmi: "Ojczyzna i Bóg ważni, ale pieniądze ważniejsze". Podobno swój skarb ukrył głęboko pod ziemią. Nikt jednak nie wie czy to prawda. Teraz podróżuje po świecie w poszukiwaniu przygód i PIENIĘDZY. Outfit: http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/tibia3 PS: Kedven Błagam przyjmij mnie o wielki fake'owcu, nawet jak nie na bohatera to jako jakiegoś NPC. Nie patrz na to, że kiedyś się wyzywaliśmy ( już umiem światło i robię lepsze fake'i) A ogólnie to masz fajny pomysł. Dasz dzisiaj wyniki? Z góry dzięki. PPS:Nie wgrywałem na imageshack bo były problemy |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
@Down Wiem, już to miałem cytować, ale... to nie jest na tyle tragiczne i oryginalne jak śmierć rodziców, wybacz. @Edit Przepraszam ;( |
@Up:
Cytuj:
P.s.: Dobrego wyboru ;] @edit,up: ;( :( ;( 8o 8o X( X( |
Sweeper Shadowblade Rasa: Człowiek Taktyka walki/profesja: Miecz/Najemnik Charakter: Niezdolny do jakichkolwiek uczuć wyższych, dość inteligentny, bezlitosny. Cechy szczególne i umiejętności: Oburęczność (głównie walczy mieczem dwuręcznym, więc to nieszczególnie ważne), zacięcie (zawsze dąży do wykonania zadania), niemal bezszelestny chód, cichy bieg. Krótka historia: Od dziecka był trzymany twardo. W wieku pięciu lat przestał właściwie okazywać jakiekolwiek uczucia wyższe. Trzy lata później został wysłany do akademii wojennej. W wieku lat siedemnastu uciekł z niej, bo uważał, że umie więcej niż większość nauczycieli. Dał temu dowód zabijając rektora. Wrócił do domu, gdzie spotkał się z niemiłym przyjęciem. Ojciec wrzeszczał na niego i uderzył go. Nie spodobało mu się to, więc go zabił, po czym odszedł w nieznane. Pięć lat wędrował z krainy do krainy, pracując jako najemnik. Podejmował się każdej roboty i nigdy nie zawalił. Jeśli nie udawało mu się wykonać zlecenia wprost, szukał innej drogi i zawsze znalazł. Nikt nie zna jego imienia, Sweeper to przydomek, który nadał sobie przed pierwszym zadaniem. Tuż przed nim założył także na twarz maskę, która jest teraz rozpoznawana przez niektórych ludzi. Outfit: http://i48.photobucket.com/albums/f2...RPGFinal30.png (Copyright by me. Kopiowanie bez zezwolenia zabronione. A ja potrafię za to ścigać...) Nie wiem, czy to jeszcze w ogóle jest robione, ale dopisać się nie zaszkodzi. Poza tym lubię sesje. |
tak, tak, jest robione. dzisiaj chyba sie zdecyduje kto bedzie bral udzial. wlasciwie to sam nie wiem xdd
ja tu myslalem ze bedzie pelno szalonych czarodziejow, pol-dzikich gnomow, a tu widze samych mhrocznych.. ^^ |
imie: Aven
rasa: centaur (centaury to długowieczna rasa, zyja ponad 300lat) taktyka walki/prof: 2 miecze/elitarny wojownik centaurskiej gwardii przybocznej krola (dawniej)/najemnik(obecnie) cechy szczegolne: szybki( wkoncu ma duzo z konia) czytanie, potrafi nawet w pelnym galopie wykonac silne uderzenia mieczem, ma sklonnosci do picia, a gdy sie napije, rozpetuje awantury.(glownie jak w poblizy sa krasnale) historia: Rasa centaurow pochodzi ze srodka kontynentu, z terenow dawniej nazywanych Arl'kahar(ze starego jezyka centaurow Teren/las centaurow), teraz ta nazwa zniknela z map. Aven urodzil sie w rodzinie, w ktorej mezczyzni od pokolen walczyla u boku krola. niestety, wojna z krasnoludami zakonczyla sie tym, ze centaurow pozostala garstka, a by ratowac swoje tylki wyroszyli na polnoc, wiec teraz zajmoja sie glownie najemnictwem. Out: http://img59.imageshack.us/img59/448...wo62343xq6.png zabraniam uzywania tego outa komukolwiek!!! tylko kedven moze go uzyc, na potrzeby tego fake. |
@Kedven
Wybierz: X-Zero - bo go lubię! xD Nadrill - Zajebista Historia Dark Alphadron - Zajebisty Out Avios - bo Ci pomogłem w wyborze xD @Edit Nooo, i może Avenlight bo też ma fajnego outa ;] W sumie to nie zaszkodziłoby Ci wziąść 5-6 osób. Byłoby nawet lepiej ;] Ale wybór należy do Ciebie. @ EDIT 4 MINUTY DO WYBORU XD @EDIT 30 SEKUND!!! @EDIT TIME OFF! |
Cytuj:
Cytuj:
1minuta do konca!!!! @up Nie podniecaj sie tak! |
Dwudziesta :>
Mam nadzieje ze coś z tego będzie |
KEDVEN NIE ZAWIEDŹ NAS Ja mam propozycję. Żebyś ty podał z 8 osób które ci sie podobają, a my zrobimy głosowanie aż zstanie z 6 i wtedy ty usuniesz tych 2 których nie chcesz.
PS: 20:00 ZACZYNA SIĘ NOWY ROK!!!!!!JEAAAAAA |
Hueheh, 20:03 a tu nic :P
Ale bajer :O xD @Osar_Delving: Jak nie będzie chciał skorzystać z tych propozycji to nie skorzysta, nie? xd @Avios: Ta, tam jedna taka osoba w sumie mogła by być... reszta to tam bez różnicy xD [ironia!] @edit, up: NIE. Bo na 95% będzie "Ty masz być, bo Ciebie lubię!", a nie o to chodzi ^^ Po za tym demokratyczne wybory są do dupy :P |
KEDVEN JEST OFFLINE!8o8o8o8o8o8o8o8o
@Osar Napisałem, że wybór należy do niego nie? ;> |
UsuniĘte Przeze Mnie
|
A Kedvena nie ma....
Ide se pograć :< |
usunięte przez autora
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 02:37. |
Powered by vBulletin 3