![]() |
HOT Co w nowym update?
Wiem że na tibia.com jest news, jesli jest ktoś chętny zaistniec na głównej stronie tibia.pl, prosze tłumaczyć :D.
Ale nie o tym ten temat. Od Steva są nowe newsy na ten temat. Lo0ok: Cytuj:
|
No to fajnie. Wreszcie se zapoluje i będzie rzeź. Powiem kumplom i zrobimy po update hunt na PK :D Jak se lev nabije.
@dobo Mógł byś to w całości przetułmaczyć?? :D |
nienabijesz sobie lev bo za playerow nie ma exp'a :P
|
Cytuj:
Kotomaniak powiedział że zacznie zabijac PK, DOPIERO gdy zdobędzie wyższy level. |
Nie znam angielskiego, więc czy mógłby mi ktośwytłumaczyć czym będzie ten Red Skull? To jakieś oznaczenie PK?
|
W skrocie (siedze na BK, wiec nie mam czasu zeby dokladnie tlumaczyc).ZMIANY OGOLNE:1. Pulapka ani pola trucizny/egnia/energi nie beda gwarantowaly anomimowosci.2. Oprocz zabojcy w death-liscie bedzie tez imie osoby, ktora zadala najwiecej dmg ofierze.3. PZ-Lock po zabojstwie zostanie wydluzony do 15 minut.4. Low-levelowe postacie, przeznaczone tylko do 'mokrej roboty' (jak dobijanie czerwonych afkerow, uszkodzonych najierw przez glowna postac gracza) beda wraca na rooka 2lvle wczesniej (wiec na lvl5). *uwaga* Nie jest jednak sprecyzowane w jaki sposob system gry bedzie rozpoznawal takie postacie.SYSTEM OZNACZANIA PK:
Z grubsza: nie atakuj nikogo kto nie jest oznaczony czaszka, bo inaczej sam ja dostaniesz. Natomiast osoby z czaszka mozna bez konsekwencji ze strony systemu gry atakowac i zabijac. Zasady oznaczania: 1. Jesli jakas postac zaatakuje inna,ktora nie ma czaszki, to otrzymuje zielona czaszke - widoczna tylko dla osoby zaatakowanej. Zaatakowany moze oddac bez zadnych konsekwencji. Zielona czaszka bedzie tak dlugo, jak atakujacy bedzie mial logout-block. 2. Pomaranczowa czaszka: Po zaatakowaniu innego gracza napastnik dostanie pomaranczowa czaszke, widoczna dla wszystkich. Niby to samo co w punkcie 1, ale... Poniewaz atakujacy dostaje pomaranczowa czaszke, to przyjaciele zaatakowanego moga atakowac i nie dostac czaszki. Natomiast atakujacy zobaczy ich z zielona czaszka. I tylko on. Wiec mozesz pomagac znajomym, bez ryzyka bycia oznaczonym dla wszystkich, ale osoba, ktora zaatakujesz bedzie wiedziala, ze tez byles przeciw niej. Pomaranczowa czaszka rowniez bedzie tak dlugo, jak bedziesz mial logout-blocka. 3. Czerwona czaszka. Bedzie widoczna dla wszystkich, co najmniej przez miesiac. Dodatkowo: jesli osoba oznaczona tym markerem zginie, straci CALY sprzet. Kiedy otrzymac mozna czerwona czaszke: I. 3 zabojstawa w ciagu 24 godzin. II. 5 zabojstw w ciagu 7 dni. III. 10 zabojstw w ciagu 30 dni. Przy czym do zabojstw liczyc sie beda tylko ofiary bez zadnej czaszki. Osoby zabijajace niewinne osoby grubo ponad powyzsze limity beda banowane, bez wzgledu na powod morderstw. Zasady te zastapia stare reguly dotyczace mass-pk i pkowanie niskich leveli. Druga uwaga: moze to troche utrudnic trening, gdyz trenujac bedziemy mieli pomaranczowa czaszke, wiec potencjany zabojca nie musi obawiac sie, ze zostanie ukarany przez system gry. Co do wojen gildi i dueli: zostanie to tez rozwiazane, ale Guido nie podaje zadnych szczegolow. SPRAWA BUDZACA NAJWIECEJ EMOCJI: AOL: Istniejace amulety zostana w grze, ale utraca swoje funkcje. Beda tylko i wylacznie ozdobami. Bedzie je mozna odsprzedac na na Eremo za 50k. Co w zamian? W zamian w 4 miastach (jedno z nim na premium area, czyli zapewne Thais, Venore, Carlin i Edron) pojawia sie nowe miejsca z kaplanem. U kazdego bedzie mozna wykupic blogoslawienstwo (za ok. 12,5k), ktore obnizy procentowa wartosc traconych po smierci expow o 1%. Czyli z 10% do 6%, albo nawet do 3%, jesli masz promocje. Nie zmieni natomiast prawdopodobienstwa utraty przedmiotu - pozostanie 10% na kazdy przedmiot (7% po promocji). Tak jak obecnie zawsze bedzie tracic sie pojemniki (typu worki, skrzynki, plecaki). Blogoslawienstwo mozna wykupic tylko raz, chyba ze sie zginie. Wtedy przepadaja i nalezy wykupic je ponownie. |
No to zaczyna byc ciekawie. Zobaczymy tylko jak ten system zachowa sie w grze. Cos mi sie wydaje ze z tymi czaszkami bedzie masa zamieszania. Pomysl z AoLem bardzo dobry.
|
Pięknie
To powinien byc temat miesiąca. Juz widze jak pol depo sie zbiera zeby zabic bez konsekwencji i dla wszystkich itemkow postać z czerwona czaszką. |
Wspaniale wiesci.
Nareszcie bedie widac i bedzie mozna udowodnic kto jest naprawde zajadlym PK i kto zasluguje na dobijanie go bezlitosnie i wyslanie go na rook. To jest takrze ulatwienie dla GM -ow i Consullerow ktorzy non stop musza wysluchiwac kazdego zgloszenia ten problem zniknie bo juz bedzie wiadomo kto zasluguje na smierc. Cytuj:
Co do treningu to mysle ze bedzie sie dalo cos zrobic, oby bo na swiatach PvP to zaraz po expowaniu druga co do warznosci czynnosc. Trening to obowiazek. Moze beda specjalne miejsca do trenowania albo cos w tym stylu :). Pozyjemy zobaczymy. Tibia napewno wiele zyska w grywalnosci. Pozdrowienia dla Fallen Angels of The Doom w jednosci sila !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
mi sie zdaje ze z tymi czaszkami to bedzie w hooj zamieszania. a jak ktos bedzie trenował ? no to ma rwed skull przyjdzie PK i dojebie postac bez Konsekwencji a wiec wracamy do punktu wyjscia :(
|
Taaak, świetnie! :D:D:D bardzo się ciesze z tyych wszytkich bajerków... tylko jedno mnie martwi... trening... myślę, że powinni stworzyć specjalne miejsca do treningu gdzie nie wolno PKować itepe... tzn... miejsce do treningu gdzie nie będziemy dostawać żadnych z czaszek, dopiero póki kogoś zabijemy... czyli w sumie wtedy byłoby OK :D :]
|
hmm.... nie podoba mi sie pomysl z tymi czaszkami:/ po prostu teraz kiedy ktos bedzie mial czerwona czaszke bedzie co chwila pkowany , tylko ze jego zabojcy nie beda mieli zadnych konsekwencji;(. Wedlug mnie PKerstwo powinno zostac tak jak jest, Poza tym te treningi... to moze podwyzszyc ilosc PK:/
Jedyny plus ze moze teraz bedzie mozna grac spokojnie na np.isarze czy valorii;) Re down: moze jakos rozwiaza problem z czaszkami i treningiem ?( bo inaczej wiekszosc graczy (knightow) nie bedzie zachwycona:( |
Z tymi czaszkami bedzie SAJGON jak nie wiadomo co co trening to Dead bo beda mysleli ze PK jestes :((((( dla mnie to zle bo ja caly czas i codzienie trenuje
|
Co wyście sie tak przestraszyli tego treningu. Przeciez w czasie treningu nie bedzie sie dostawac czerwonej, tylko pomaranczowa (tymczasowa) czaszka i to tylko ten kto pierwszy uderzy. Skonczysz trenowac i po 10 minutach czaszka zniknie. Zreszta przeciez widac czy ktos trenuje (stoi, nie rusza sie). Czaszke czerwona dostawalo by sie dopiero po zabiciu 3x dziennie kogos (5x/tydzien, 10x/miesiac). Jak ktoś trenuje i nie zabija przy za czestotym to czaszki na stale nie dostanie.
Jeżeli ktoś nawet pomaranczowej czaszki nie chce to niech trenuje gdzies na uboczu i po skonczonym treningu odczeka pare minut (zanim zniknie krzyzyk) i dopiero wtedy niech idzie do miasta (do ludzi). Dla mnie jest to bardzo dobre rozwiazanie i na razie nie widzę tu żadnych wad. Brawo CIP team. |
hmm ale mozesz czekac po trainie az ci sie czaszka skonczy h lev bedzie przechodzil i cie Ujebie bo pokmini ze jestes PK
re @up pomys troche czlowieku |
Albo zabije cię PK specjalnie, wiedząc, że nic mu się nie stanie. Ale mogli by zrobić w każdym mieście ogromny Train Hall i miałby 6 pięter, byłby facio jakiś NPC na każdym piętrze i by wszystkich witał, i nie dało by się czaszki zdobyć w środku, ale można wejść z czaszką do środka, i można tam walczyć, a jak kogoś zabijesz to ten NPC do ciebie strzela, a jacyś strażnicy co by byli na kazdym piętrze by cię bili :P, i by się robiła pomarańczowa czacha.
|
Ciekawi mnie jeden przypadek.
Gracz A i gracz B Gracz A wielokrotnie obraża gracza B. Gracz B obiecuje rook dla pana A. Nagle go spotyka, i zaczyna go , jak obiecał , zbijac do rooka. I po zabiciu pare razy zostaje liczony jako zabójca? IMHo zmiana z PK to g****. Tibia straci cały urok, nie będzie tego dreszczyka emocji... A pozatym PK to część RPG, jakby nie patrzeć |
No, ale od czasu do czasu i tak ktoś kogoś zabije bez czachy. Pomysł z pisaniem kto najwięcej zabrał obrażeń a nie tylko kto dobił też nie wydaję się jakiś super. Ale piszą, że rozwiążą Killed By Hit. A to bez sensu, zabijanie pułapka jest bardzo dobre, bo zabija się AFK. Ale problem AFK też mają rozwiązać:P
|
Cytuj:
Z czaszkami trochę pokrętnie ale nie głupio. Tyle że jest jeden problem: jak oni wrzucą te czaszki? nad postacie? na postacie? przecież i tak postacie są tak małe, to te czaszki musiałby być na pół ludzia żeby było widać ... Mimo że pk to element rpg, ale przynajmniej mass pk nie będzie w stylu jak ostatnio na Ruberze ... podchodzi kilku gości + fire emelental kiedy sobie rybki łowiłem ... straciłem Dhama i Parma ... Wybili pół Ab i Carlin ... |
Cytuj:
2. PK jest owszem czescia RPG. I tak zostanie. Nikt przeciez nie proponuje calkowitego zniesienia PK. Przyznasz jednak, ze jezeli ktos zabija kilka razy dziennie (na tydzien) to IMHO to juz jest mass PK i takie cos powinno sie tepic. Jezeli juz naprawde musisz kogos zabic, to zabij 1-2x ale nie znecaj sie nad kims zabijajac go np. 4x dziennie. Takie zabijanie wlasnie CIPowie chcą ukrócic. Powtórze ponownie. Mnie się ta zmiana bardzo podoba (prawie bez zastrzezen). |
ok podam przyklad nie zwiaznay z treningiem (tylko przyklad)
pan Sorc idzie na potworka. zeby go zblokowac strzela z E fielda. szczesliwie zabil potworka i idzie na inne przychodzi nieszczesny pan PK i widzi e fielda. wlazi w niego traci troche HP uzywa UH. i idze zabic pana Sorca bo ten zekomo go zaatakowal pan Sorc ginie bez powodu a pan PK cieszy sie bo nie ponosi zadnych konsekwencji w nowym ubdate zostawinoe jakies P fieldy albo E fiedly itp. nie zostana Anonimowe wniosek? - kolejny dowod ze czaszki wprowadza zamieszanie |
nawigator: Nie rozumiem tego przykladu (jak on sie ma do nowych regul). Nowe reguły nic tu przeciez nie zmienia. Bez obrazy ale chyba nie znasz zasad jakie rzadza fieldami.
Jezeli sorc rzuca fielda to niech uwaza czy nie rzuca na kogos. Tak bylo zawsze. Chyba widzi gdzie rzuca? Jezeli ktos przychodzi i wejdzie w tego fielda to nie ma juz ze zostal atakowany przez sorca tylko przez field. Sorc nie jest wtedu juz strona atakujaca. Przeciez to nie wina sorca ze ktos sobie wdepnol we fielda. Tutaj nic sie nie zmieni. Co do treningu. Ludzie raczej nie beda polowali na tych co maja tymczasowa, chwilowa pomaranczowa czaszke (prawdopodobienstwo treningu) tylko na tych z czerwonymi czaszkami. Po prostu jak trenujesz to umawiasz sie z tym co trenujesz ze w razie ataku kogos trzeciego idziecie razem na niego. Przeciez teraz tez mozna atakowac kogos podczas treningu a jakos bardzo rzadko o tym slychac (a atakujacy nie dostaje przeciez rzadnej czaszki czyli tez jest teoretycznie bezkarny). Jezeli wejdzie taki system bedzie mniej (nie wcale) PK a przez to Tibia stanie sie lepsza IMHO. No oczywiscie nie dla PK :D |
ehh tam zobaczymy i pogadamy jak to zrobią - jak sie ludziom nie bedzie podobac to kiedys (powtarzam KIEDYS) zmienią :D
|
Toż to kretynizm.A co z tchiefami?!Zajebie mi jakiś noob lootbaga i co mam chyba prawo go za to zabić.A tu mi sie czaszka pojawia i ludzie sobie hunta na mnie urządzają.Podobnie z treningiem.PARANOJA.
|
To jest troche głupie
Szczerze nie podoba mi sie to zabardzo ;/. Czaszki wprowadza duze zamieszanie w tibi!! i szkoda tego aolka przydawal sie :D no ale trudno jak cipowie chca tak bedzie .......
|
Moim zdaniem do tego calego update'u duzo rzeczy zdazy sie zmienic wiec nie nalezy nazekac/cieszyc sie. Jeszcze mam pytanie o afk po ilu minutach ma byc wywalana postac bo jezeli po 15 to troche lipnie...
|
W sumie czepiacie się updeta, ale on nie tylko pomoże/namiesza czaszkami. Pojawią się (ponoć) nowe przedmioty, potwory, miejsca, questy, nowa grafika i stroje dla PACC, a to jest dla mnie najważniejsze. (I nie tylko dlatego, że w Calmerze nie ma PK ;) )
|
No wiadomo że będą nowe rzeczy. Mnie to cieszą te nowe potwory, oby nie były tylko dla Pacców, i oby był jakiś nowy rodzaj goblina. No i nowe przedmioty, może Goblin Helmet.
RE DOWN No i to jest ok, ale TRAP był zawsze przeciwko AFK, nie użyjesz trapa jak ktoś gra, a teraz nie będzie anonimowy. Jak ktoś tępi AFK trapem, to jest ok. |
re: AoL
Tu jestem jak najbardziej za bo nie uderzy to specjalnie w zwyklych graczy tylko w power gamer, normalni gracze beda dalej grac jak do tej pory prubujac nie zginac, a PG juz nie beda mogli zostawic postaci na treningu macro afk przez noc bo moga zginac i cos realnie stracic. re: Czaszki Gram na nonPvP wiec malo mnie to dotyczy, jednak system wyglada sprawiedliwie, juz nie bedzie skarg ze jakis tam lvl 10 atakuje kogos i chwile pozniej przychodzi z kolegami na 50 bo ty jeste PK. re: Trening Wybaczcie, ale trening nie jest tym co CIP zamyslili w grze, pozatym tak jak Marcin? powiedzial w tej chwili tez zabicie trenujacej osoby jest bezkarne. A jak chcecie trenowac bez czaszki to trenujcie z potworami... trening taki sam dobry tylko tyle ze nie mozna byc afk az tak bardzo. re: Disconect po 15 minutach. Jesli disconect po 15 minutach cie martwi to: 1. Urzywasz macro poniewaz mozna sie najesc na max ~20 minut i jesli jestes nieaktywny dluzej nie powinno cie wylogowac, powinienes dostac bana. 2. Siedzisz w depo jak p....... i inni sie przez ciebie nie moga zalogowac. |
No to ja bede jadl, sral, uczyl sie, myl sie przy kompie tylko zeby mnie przez te 15 min nie wywalilo
|
Cytuj:
|
re up@
wiesz przy kompie mozna jesc SRANIE ze tak powiem w twoim jezyku to góra 10 (no chyba ze pół rolki na jedne raz zuzywasz) a myc sie mozna przed spaniem a ja mam jeszcze pytanko ten DISCONECT po 15 minutach to bedzie tak ze : Osoba sie nie rusza i po 15 minutach rozlaczenie czy jak bo dokladnie nie wiem |
Mi poprostu chodzi o to ze powinno byc 30 min ale moze i byc 15 bede sie spieszyl i tyle =] Ten watek uwazam za zamkniety.
|
Jejku sorry że nie nawiązuje do tematu ,ale tylko mnie nie byo niecały miesiąc a wszyscy podwojny as lub as forum
Gratulacje z okazji awansu vc moderku tak trzymaj P.S.Byłem na odwyku tibijskim dlatego pewno mam mało postów ;( |
i wydalo sie Matises ze jest nabijaczem. Ty chciales byc kiedys modkiem. Dobry zart.
|
No albo np. pk będę sobie patrzeć na czaski kto ma jaką , będziesz kończył trening on patrz o kolo z pomarańczową czachą moge go se zabic bez żadnych konsekwencji. Jednym słowem pk sie rozmnoży bo każdy zacznie zabijać bez obawy i będzie zgarniał rózny sprzent. Tibia starci na uroku i zacznie sie jedno wielkie gówno
|
no wreszczie trzeba robic Hunty na PK :)
Kita (kototmaniaq) moze razem zapolujemy tylko musze miec 17 lvl co najmniej do swiat :> ja tesz wezme kilku koleguw i jazdaa 8) |
Jesli ktos muwi ze aole so nie potrzebne to sie myli np taki Recca albo Smoked na Antice majo Sova i co zginie Sova upadnie albo E plate albo masz kicka na jakis potworach tak samo ja tez mam aola i jak bym teraz padl be aola to bym sie w*****l a jesli ktos niema to mu to wisi. No to podumowujoc jak niebedzie aola to bedzie przejebanea a to co zmniejsza straty zjebane
|
W sprwie PK nie mam zbyt wiele do powiedzenia poniewaz gram na Securze (czasami na Trimerze ale to jest naprawde zadko :P ). Jednak co do AoLa nie jest to pomysl najgorszy:
1.O ile rozumiem to blogoslawienstwo jest czarem wiec bedzie mozna nosic jakis amulet :D . 2. Cena 12,5k to przeciez duzo mniej niz 50k :D (dokladnie 4 razy mniej :P). Za te pieniadze low-lvle moga sobie tez kupic blogoslawienstwo :). 3. Fajnie ze bedzie mozna kupic to blogoslawienstwo bez pacca :D (dotychczas AoLa kupowalo sie jedynie z pacciem :( ). Sadze ze ten update nie musi okazac sie wielka klapa, a co do treningu na pvp przeciez mozna trenowac na potworach tak jak robia to gracze non pvp :), a i tak najlepsze w tym update bede nowe miejsca i potwory :D. Cya in Tibia :) (po update oczywiscie :P). |
Co do treningu, widzę, iż nie wszyscy tutaj potrafią czytać ze zrozumieniem - a już czytanie w językach obcych naprawdę kuleje. Pozwolę sobie przypomnieć:
Podczas terningu jeden z trenujących otrzymuje zieloną czaszkę, widoczną tylko dla jego partnera - czyli nie grozi mu nic poza tym, co może go spotkać teraz. Drugi z graczy otrzmymuje na czas treningu czaszkę pomarańczową (15 minut po zakończeniu treningu czaszka znika) widoczną dla wszystkich graczy - jednak po śmierci 'pomarańczowego' gracza nie spotkają go żadne konsekwencje typu strata całego ekwipunku. Poza tym, chyba łatwo odróżnić, kiedy gracze walczą, a kiedy trenują. Po pierwsze, podczas treningu raczej nie zabija się partnera. Po drugie, widział ktoś kiedyś PK, który trafiał gracza raz na trzy ciosy i zabierał po 3-5 HP? Podsumowując, problemy mogą się pojawić, ale będą nieznacznie większe od tych występujących teraz. Jeżeli PK będzie chciał cię zabić, zrobi to niezależnie, czy trenujesz, czy stoisz AFK. Zresztą, po czyjej stronie staną inni gracze - trenującego z pomarańczową czaszką czy PK z czaszką czerwoną? A co do sposobu pokazywania czaszek, jakim problemem jest wstawić takową przed ksywką gracza zarówno nad jego głową, jak i w pisanych przez niego tekstach i zadawanych obrażeniach? 00:00 You lose 34 hitpoints due to attack by :evil:Zabijaka. 00:00 :evil:Zabijaka: Jestem pekofcem! 00:00 You see :evil:Zabijaka (level 0). He is a paladin. He is a PK. Proste. :evil: oznacza czaszkę. |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:00. |
Powered by vBulletin 3