Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Straszny Błąd CipSoftu w Update 8.2 (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=182725)

Semantyk 03-07-2008 09:06

Straszny Błąd CipSoftu w Update 8.2
 
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem okropny błąd w tym update.

Nie wiem czy to błąd, może tak miało być ale jest to troche dziwne.

Bowiem itemki które dodają skile i mlvl mają w sobie pewną rzecz która mi sie nie podoba.

Przypuscmy ze mam 70 Dista. I podczas expienia w ciągu przypuscmy 4 godzin wbija mi się 71 dista.

Podczas gdy zakladam armor który dodaje mi 2 dista, wówczas mam 72 dista i nie potrzebuje 4 godzin na wbicie kolejnego dista tylko już przypuśćmy 5 godzin (mowie o expieniu nie o treningu, bo podczas expienie dist też rośnie).

Jaki z tego morał? Lepiej nie zakładać tego armora i wbić sobie 71 dista szybciej a następnie założyc i miec 73 dista. Ale tu znowu pojawia sie problem bowiem wbicie kolejnego dista (74) zajmuje wiecej czasu niz wbicie z 71-72.

Jaki z tego morał ogólny? Lepiej w ogole tego nie zakładać! Założyć dopiero jak juz dist praktycznie nie rośnie!



Podobnie jest z mlvlem. Mag który ma mlvl 40 potrzebuje przypuscmy 20k many do spalenia na 41 mlvl. Natomiast jak ubierze se spellbooka i jakiś armor bedzie miał mlvl przypuscmy 42. No i znowu z 42 na 43 trudniej wbic niz z 40-41.

Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.

Marvelo13 03-07-2008 09:12

Eee, to chyba oczywiste, że jak założysz armor to masz większy dist więc wolniej rośnie. Ty byś chciał żeby było tak, że masz sobie 70 dista, zakładasz armor, masz 72 i żeby rosło nadal tak szybko jak na 70? Śmieszne wg mnie...

Andrealfus 03-07-2008 09:14

tak było, jest i bedzie, skad ty sie urwales? ;p

Semantyk 03-07-2008 09:20

Chodzi mi o to ze wtedy lepiej nie zakladac tych armow i itemow bo se zjebiesz skile ;/

maxen13 03-07-2008 09:23

Wow! Ale jestes madry..

Marvelo13 03-07-2008 09:27

Nic sobie nie zjebiesz... Army zakładasz na hunty z teamem, kiedy te 2 skille się przydadzą, a jak sobie bijesz lvl na słabszych mobach, to nie zakładasz, nie takie trudne.

Woojt14 03-07-2008 09:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Semantyk (Post 2156692)
(...)
Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.

L - M - A - O

gavreonien 03-07-2008 10:01

I nie "se" tylko "sobie".

Golda 03-07-2008 10:41

E nie wyśmiewajcie się z kolegi bo "prawie" dobrze myśli.
Trzeba dodać że takie "skill upy" najlepiej zakładać na wyższych poziomach kiedy 1-2 magic levele dużo dają.

Vasudanin 03-07-2008 10:48

Wytłumaczę ci coś:
W ciągu czterech godzin wbijasz siedemdziesiąty-pierwszy poziom walki na dystans, lecz z tą zbroją w ciągu tylko godziny więcej wbijasz siedemdziesiąty-czwarty poziom walki na dystans. Jaki morał? W czasie większym o godzine dostaniesz trzy poziomy walki na dystans. Zrozumiane?

Erhion 03-07-2008 12:34

Wiecie Cipsoft wyszedł z założenia, że to jest logiczne i zrozumiałe z góry.

Jak widać zapomniał o polakach.xD

Marina 03-07-2008 12:53

Nom. Cipsoft nie pomyślał. Teraz kazdy bedzie zakladal itemy dające mlvl i jak je zdejmie to sie dziwi bo bedzie mial mniejszy mlvl.

Tamakasi 03-07-2008 13:00

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marvelo13 (Post 2156736)
Nic sobie nie zjebiesz... Army zakładasz na hunty z teamem, kiedy te 2 skille się przydadzą, a jak sobie bijesz lvl na słabszych mobach, to nie zakładasz, nie takie trudne.

co do tego z Team on napewno nie chodzi z team bo on pewno napala sie na lvl :]

Chrisorian 03-07-2008 15:11

Chyba jako jedyny cię rozumiem.

Popatrzcie:

1.Nie zakladamy armu (mamy 70 skill)

4h-wbije sie 100 % na 71 powiedzmy i mamy 71.

2.Zakladamy arm (mamy 72 skill)

4h-poniewaz tu skille juz wolniej rosna, wbije nam sie powiedzmy 80 % na 73

teraz zdejmujemy i mamy 20 % do 71

Kumacie?

Zakładając armor zarabiamy o 20% skilla mniej.

Nie wiem jak jest naprawde ale jeśli tak to rzeczywiśie mały błąd.

Ja mysle ze zakladajac arm skille rosna tak jak na ten 71 i wychodzimy na swoje.

Nie wyzywajcie gościa bo dobrze myśli.

_______________________
nie poprawiajcie moich błedów ortograficznych jeśli jakieś są :)

Marina 03-07-2008 15:19

Nareszcie ktoś kto zrozumiał o co chodzi! Gratuluje ! Czyli lepiej tego nie zakładać bo wam w rzeczywistosci skile zmniejszy niz zwiekszy :)

Zyziek 03-07-2008 17:22

Przecież to logiczne. A jak założę sword ringa to myślisz, że jak mi skill rośnie :>.

Marina 03-07-2008 17:33

Z kngihtem to jest inaczej bo mu o wiele wolniej rosnie skill podczas expa. A w ogole jak to bedzie brane pod uwage w statystykach>. Cos mi sie to nie widzi.

Poza tym mi nie o to chodzi (do up)

SInGApOOre 03-07-2008 17:47

1. druga strona medalu -.--
2. knighci maja tak samo
3. nie liczy sie w statystykach !
4.straszny blad rzeczywiscie wez linke i pod drzewko bo co oni sobie robia ! maja nas za durni czy co!?!

Erhion 03-07-2008 17:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marina (Post 2157766)
Z kngihtem to jest inaczej bo mu o wiele wolniej rosnie skill podczas expa. A w ogole jak to bedzie brane pod uwage w statystykach>. Cos mi sie to nie widzi.

Poza tym mi nie o to chodzi (do up)

A ty zrozum, że to wszystko jest logiczne i większość to rozumie i nie musi otrzymywać wyjaśnień. Ale widać niektórzy nie rozumieją, myślą że odkryli ameryke.

$uki 03-07-2008 17:57

Sry nie tu ';dd

Miłosz 03-07-2008 18:21

Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <

Marina 03-07-2008 18:30

Ale zal. Wy naprawde nie czaicie mojego posta.

Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?

oOrafiOo 03-07-2008 18:36

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marvelo13 (Post 2156709)
Eee, to chyba oczywiste, że jak założysz armor to masz większy dist więc wolniej rośnie. Ty byś chciał żeby było tak, że masz sobie 70 dista, zakładasz armor, masz 72 i żeby rosło nadal tak szybko jak na 70? Śmieszne wg mnie...

Podpisze się pod twoim postem, też tak uważam!

pilarq 03-07-2008 18:44

ty no właśnie czyli jak sie załozy death ringa przy skilach 80/80 to można nieźle na tym wyjść ;)

naja 03-07-2008 18:46

Autor dobrze myśli, ale ja nie uważam tego za błąd. Cipsoft wymyślił te itemy z przeznaczeniem dla osób idących na większego hunta, lub osób które już nie chcą skillować:) a ci co chcą to nosić 24/h i jeszcze skillować no to niestety, ale to już ich własny wybór.

Martka 03-07-2008 18:46

@Marina
Wszyscy rozumiemy o co Ci chodzi, sporo osób wypowiedziało swoją opinię na ten temat, więc o co Ci jeszcze chodzi? Wiadomo, że na wyższych skillach, nawet 'fikcyjnych' skill leci wolniej. Tak samo jest ze sword ringiem, jak go założysz, to nabicie skilla zajmuje więcej czasu.

Zyziek 03-07-2008 19:10

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Miłosz (Post 2157844)
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <

Podobno z death ringiem tak się nie da.


edit:

@down
http://tibia.wikia.com/wiki/Death_Ring

Cytuj:

Notes: Death rings were once one of the oldest items in Tibia. It was replaced in an update by Time Rings at the same time the other magical rings were introduced. It reduces your shielding by 10 points and has energy for 8 minutes. Quite valued on the market nowadays since they can be used as quest items. Using a death ring when your shield skill is originally 10, it is reduced down to 0. It's also worth to mention that even though shield is reduced by 10 levels, your shielding's percents won't go up faster.

Ditto 03-07-2008 19:12

tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie! pomyslcie, bez axe ringa awansowalibysmy duzo szybciej i bylibysmy fajniejsi! co za nuby z gmow i w ogole!

@up

ludzie tak wlasnie robia xd

Martka 03-07-2008 19:17

@Ditto
Robią, ale na pewno nie zwykli, szarzy gracze, którzy nie grzeszą kaską ; )

Marina 03-07-2008 19:33

No wiec wlasnie o to chodzi.

Nawet na wiki pisza ze ludzie skiluja na death ringach.

Opis: Ze względu na swoje "magiczne" właściwości używany zazwyczaj do ozdoby domków oraz do skillowania Shieldingu.

Wiec jak skilujecie to zjedmijcie te armory dajace dist i mlvlowe itemy.

Medivh Shady 03-07-2008 20:59

Powiem tak :

Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .

moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.

Maraph 03-07-2008 23:47

@up
mysle ze masz racje, dzisiaj to sprawdzilem...
mialem gdzies tam postac magiczna z 8lvlem i 0mlvlem, zalozylem spirit cloak dodajacy 1mlvl i nie zauwazylem zadnej roznicy gdy rosnie na 0 mlvl czy tez na 1mlvl chociaz gdyby takowa byla odrazu zauwazalna

Afb 03-07-2008 23:54

o.O dobrze że mi powiedziałeś. nie pomyślałem że jak sie nosi te rzeczy to skile wolniej rosną. Od teraz gdy bede trenil mlvl to ściągne te itemki:cup:

siniestro 04-07-2008 00:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Medivh Shady (Post 2158193)
Powiem tak :

Itemy nie spowalniaja trenowania skili mlvl itp .

moj przyklad mialem 2% do 81 mlvl zalorzylem sobie armor czapke i mialem 82 mlvl to po wbicu 2% ujzalem napis ze avansowalem na 81 mlvl a w statystykach zmienilo mi sie na 83.

dzieki ziomek :)

Vantax 04-07-2008 08:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Semantyk (Post 2156692)
Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem okropny błąd w tym update.

Nie wiem czy to błąd, może tak miało być ale jest to troche dziwne.

Bowiem itemki które dodają skile i mlvl mają w sobie pewną rzecz która mi sie nie podoba.

Przypuscmy ze mam 70 Dista. I podczas expienia w ciągu przypuscmy 4 godzin wbija mi się 71 dista.

Podczas gdy zakladam armor który dodaje mi 2 dista, wówczas mam 72 dista i nie potrzebuje 4 godzin na wbicie kolejnego dista tylko już przypuśćmy 5 godzin (mowie o expieniu nie o treningu, bo podczas expienie dist też rośnie).

Jaki z tego morał? Lepiej nie zakładać tego armora i wbić sobie 71 dista szybciej a następnie założyc i miec 73 dista. Ale tu znowu pojawia sie problem bowiem wbicie kolejnego dista (74) zajmuje wiecej czasu niz wbicie z 71-72.

Jaki z tego morał ogólny? Lepiej w ogole tego nie zakładać! Założyć dopiero jak juz dist praktycznie nie rośnie!



Podobnie jest z mlvlem. Mag który ma mlvl 40 potrzebuje przypuscmy 20k many do spalenia na 41 mlvl. Natomiast jak ubierze se spellbooka i jakiś armor bedzie miał mlvl przypuscmy 42. No i znowu z 42 na 43 trudniej wbic niz z 40-41.

Rozumiecie o co mi chodzi? Prosze o wasze opinie. Dla mnie to jest bardzo niesympatyczne. Moim zdaniem przy distance powinno wtedy pisać ze masz 71 dista +2. A nie np odrazu 73, bo wtedy wolnej wchodza dalsze disty.


Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O

Marina 04-07-2008 10:40

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vantax (Post 2158869)
Brawo Sherlocku! Knighci zawsze tak mieli ze sword, axe, club ringami :O

WoW? Ale czy axe ringi są na stałe? A armor jak zalozysz to masz juz zawsze + cos tam.

Zal mi ciebie.

Piotrek Marycha 04-07-2008 16:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Miłosz (Post 2157844)
Mhm, czyli wychodzi na to że jak założę death ring, to zaoszczędzę sobie dużo czasu skilowania?; <

nie zaoszczedzisz
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marina (Post 2157856)
Chodzi o to ze jak masz 70 skila i sobie zalozysz armor ktory doda ci 5 to masz 75 i wtedy skilujesz z 75-76 dluzszy okres czasu niz jakbys nie zalozyl arma to bys mial z 70-71 latwiej do wyskilowania i potem bys zalozyl armor i mial tyle samo skial czyli 76. CZAICIE DO HUJA?

zacznijmy od tego ze trzeba to sprawdzic
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Ditto (Post 2157943)
tak samo zrobili blad ze wprowadzili do gry axe ringi bo to nam niszczy postacie!

to jeszcze moze lepiej nosic slabsze bronie, bo wiecej hitow = wiecej skila... -.-

Drezynka 04-07-2008 16:58

Gościu ma racje i dlatego teraz cipsoft robi patcha.

Elesar Inferno 04-07-2008 17:03

Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.

Marina 04-07-2008 17:15

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Elesar Inferno (Post 2159937)
Cipsoft robi patcha aby utrudnić zdobycie Demon Legów panie poinformowany, a tam też sobie łeb uciać że ulepszą jakoś Bog Raidery.

Tak ty wiesz co robi Cipsoft i po co robi.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 05:19.

Powered by vBulletin 3