Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Dla knighta Hmmm ;> (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=185998)

RobjeBuendy 23-07-2008 00:42

Dla knighta Hmmm ;>
 
Jak każdy wie paladyni mogą używac Assassin Stars (atk:60) niszczą sie po któryms uderzeniu hity z nich sa kolosalne.
tak więc chcę sie z wami podzielić moją propozycją na kolejny update
No to tak skoro ci paladyni mogą używac takiej broni, to dlaczego by niemogły zaistnieć w tibi takie bronie po 60 atk na 80 lvl dla rycerzy i inne na niższe lvle tyle że z mniejszym atakiem
bronie te by mialy conajmniej po 1000 uderzeń poczym broń sie psuje i naprawiac by je można bylo np u kowala w kazordoon za 10k , czemu 10k ?? skoro paladyni płacą 10k za 100 assassin stars to knight by mogl zaplacic za naprawe 10 k za bron 60 atk z 1000 uderzeniami :]

Hmm jak ktos czegoś nierozumie to prosze napisac wytlumacze jeszcze raz ;p
srry ale niejestem dobry w takich sprawach

wiem robie błędy poprawcie mnie jezeli macie nato ochote

Komentować ;]

Khar 23-07-2008 09:15

A może po prostu niech Ice Rapier nie pęka po pierwszym uderzeniu tylko po kilku jak assasin stars. Ma tyle samo ataku...

juran_se_spychowa 23-07-2008 09:27

up@

Nie każdy wali ze sworda -.-

topic@

super pomysł... byłą by jedna broń z każdego typu umiejętności (sword/axe/club) która rozpadała by sie po 1000 uderzeniach bo troche wkurzają hity paladyna za 600+ ;/

Trampols 23-07-2008 09:59

No tak, ale paladyn ma swoje wady. Pomysł jest dobry, ale wątpię żeby był zrealizowany. Teraz jest "balance" postaci i jak na razie nikt nie narzeka.

Andrealfus 23-07-2008 10:35

ja narzekam, bo nudzi mnie w kolo od lat huncenie tego samego, wielkie bog raidery dodali... dostan sie tam...

Murinus 27-07-2008 18:24

Hmm autor idiota? Ty knighta nigdy chyba w rękach nie miałeś. Wkurzają Cię hity po 600? A mnie wkurza kombo knighta za około 2k~, jakim sposobem zapytasz pewnie, EXORI GRAN, wali trochę mniej niż palek, ale za to może jebnąć 8 potworów naraz, napisałem o combo za 2k bo raczej nikt nie bloczy więcej niż 3-4 dle.

juran_se_spychowa 27-07-2008 18:41

up@

buhahahahahaahaha... pokaż mi knight'a który wali combo za 2k+ (no oprócz EO czy Sero~). PS. Knight walnie na raz 8 potworków a paladin 2x jak nie 3x tyle -.- (exevo mas san) + do tego assasin star'y... a i do tego mogą używać SD ale to już żal bo hity po 50+ ale są, knight takiego urozmaicenia nie ma -.- na amunicje i bronie też narzekać nie musicie bo w ostatnich up'ach troche wam tego dali, obecnie paladin to jest profesja, która ma chyba najmniejsze waste przy solowaniu silniejszych potworów... więc w moim odczuciu, paladin jest za silny. pozdro
Juran

ciunki 27-07-2008 18:56

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Murinus (Post 2201784)
Hmm autor idiota? Ty knighta nigdy chyba w rękach nie miałeś. Wkurzają Cię hity po 600? A mnie wkurza kombo knighta za około 2k~, jakim sposobem zapytasz pewnie, EXORI GRAN, wali trochę mniej niż palek, ale za to może jebnąć 8 potworów naraz, napisałem o combo za 2k bo raczej nikt nie bloczy więcej niż 3-4 dle.

Do ubicia 3,4 dli na raz potrzebujesz hmmm.. 4,5 e gran(zakladajac ze hity to 400-500+), spalajac 1360, 1700 many, do tego dochodzi leczenie :>.Oczywiscie co ture e grana nie walniemy ,no chyba ,ze posiadamy 144+Lvl to wtedy z full many 2x e gran , nastepnie manasujac( bo mamy 0 energi:(, ) sie hmm przez jakies 2-3 tury to 6 sec +2 sec miedzy tymi exori gran co byly na poczatku ,a wiec postoj sobie paręnaście sec przy 3,4 dlach i zobacz ile hp stracisz. Wydaje mi sie ze to jest dobre rozwiazanie dla 204 Ek ( 3x e gran ). Tylko teraz nasuwa sie pytanie: Gdzie wbic ten 204 lvl z profitem ;)

Oczywiscie tutaj wzielem pod uwage 144 lvl ek, a rp 80 lvl frosty z takim expem( jak na 80 lvl) ,a waste to jakies 10-15k/h liczac ass+ softy i mp czyli tyle co Ek na ktory wyda podobna cene na same manaski z expem o wiele wolniejszym :<
Jeszce prosze wziac pod uwage roznice lvli a szybkosc expa dla profesji

Pozdrawiam
@ DOWN
Bocic to nie zabardzo , ale knajt musi(powinen :D) skillowac i o wiele wolniej idzie skill niz rp ( oczywiscie rp musi za to placic ale nawet nie wyskilowalny rp osiagnie 90 dista bez problemu, knajt zapewnie tezby osiagnal ale to na bardzo wysokim lvlu )Jeszce nie porownujac kto ma lepszy dmg zakladajac ze bronie maja po tyle samo pkt ataku
Ktos tam napisal ze kazda prof ma wady i zalety
Zalety Ek
- o ja ,duzo hp, omg ,no nie moge ( ale co z tym zrobie jak ma sie powiedzmy 3k hp ? Wezmiesz 3 Demce solo i bedziesz nawalac exori gran po hmm 270?I leczyc tymi super potionami za 6.2k bp dajace 700-900 hp ?:>
- Duzo capa : hurra pojde zbierac chain armory na ofa
Wady:
Idz na demce :>
Zalety Rp
Ass 100/10k i to nie jest duzo zakladajac ze starcza na 45min ( raczej wiecej) + softy + ewentualne manaski ( nie duzo )
Rp posiedzi np 10h na demcach zwastuja 140k~na ass 25k na softy + manaski ( nie wiem ile ale wydaje mi sie ze 30 bp styknie) =195? Wnioskujac czy nie warto huncic na demcach palladynem ?
Tak czy siak Ek w pewnym monecie przestaje sie rozwijac i expi jak 80 rp na frostach, majac czasem profit

Tutaj mamy profit :>
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=36929&page=1163
Post Hugx
Wiec slucham gdzie z takim expem knight z takim samym poziomem z profitem ma szanse Solo ?

--Cienius-- 28-07-2008 09:31

Dziwia sie ze knightci botuja a niech zobacza na czym musza expic zeby wbic np 100 lvl... zeby expic na quarach cy dlach potrzebna kassa a taka da sie tylko na gownach typu rzufje zdobyc

Monte 28-07-2008 10:36

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez --Cienius-- (Post 2201962)
Dziwia sie ze knightci botuja a niech zobacza na czym musza expic zeby wbic np 100 lvl... zeby expic na quarach cy dlach potrzebna kassa a taka da sie tylko na gownach typu rzufje zdobyc

To niech zbierają loot i go potem sprzedają. Każda profesja ma wady i zalety więc przestańcie już kombinować, dzieci apdejta.

adrianeczeqq 28-07-2008 11:28

http://forum.tibia.pl/showpost.php?p...postcount=9634
149~pall na Goroma Demonach solo

A niech ktoś kurwa powie że palek ma źle -żadna inna profesja tak nie wyrobi a na pewno nie knight...+ z tą ilością hp małe ryzyko deda w porównaniu z magami

Brtek00 29-07-2008 01:22

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Khar (Post 2194514)
A może po prostu niech Ice Rapier nie pęka po pierwszym uderzeniu tylko po kilku jak assasin stars. Ma tyle samo ataku...

wiesz ze teraz ice rapier ma (Atk 42 + 18 Ice)

Tibijczyk222 29-07-2008 09:33

ZAL
Co wy wogóle mówicie <pall pro lepszy od knighta>
wymiencie chociaz 5 pallków 250lvl+

Marecki666 29-07-2008 11:13

Kiedyś było może kilku palków 200+, teraz jest więcej, no ale wtedy większość 200+ to byli EK i MS/ED, po update trochę się wyrównało.

maciejd14 29-07-2008 11:18

Angel of Distans 314 rp
Judge Chia 313 rp
Jeet 291 rp
Darkseph 282 rp
Heriss 276 rp

prosze masz 5 rp powyzej 250 lvl
to nie chodiz o sam lvl tylko o to jak sie expi palkiem a jak knightem
palla na frostach robi na looz 200k expa na h na frostach z zyskiem lub malym waste

a knight takiego expa nia wyciagnie chyba ze oplaci jakiegos siochera by go sichal na 2-3 frostach i gran a to jest super waste

ciunki 29-07-2008 13:21

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez maciejd14 (Post 2203751)
Angel of Distans 314 rp
Judge Chia 313 rp
Jeet 291 rp
Darkseph 282 rp
Heriss 276 rp

prosze masz 5 rp powyzej 250 lvl
to nie chodiz o sam lvl tylko o to jak sie expi palkiem a jak knightem
palla na frostach robi na looz 200k expa na h na frostach z zyskiem lub malym waste

a knight takiego expa nia wyciagnie chyba ze oplaci jakiegos siochera by go sichal na 2-3 frostach i gran a to jest super waste

250 lvl Rp to postaci ktore zaczynaly zapewnie za czasow kiedy speary spadaly na ziemie a ass nie bylo wiec poczekajmy jakis rok to zobaczycie wysyp Hlvlowych Rp

Capality 29-07-2008 14:08

Paladyni od 250 wzwyż

Angel of Distans
Judge Chia
Jeet
Darkseph
Heross
Herganon
Xolanesi
Arioc Scalp
Sir arthos
Sliccery
Fire Blood Brother
Wilmoz
Katrila
Nygans
Maziajka

..::QRAS::.. 29-07-2008 15:17

Tak sobie myslac jak by obecnie ulepszyc najta (mozliwe ze nie realne jak na cipsoft) lecz dodal bym wladanie 2 broniami, bylo by to bardzo dobre rozwiazanie wtedy sila zwiekszyla by sie 2-krotnie, leczenie i reszta problemow mogla zostac jak jest ?

Pancho666 29-07-2008 15:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ..::QRAS::.. (Post 2204056)
Tak sobie myslac jak by obecnie ulepszyc najta (mozliwe ze nie realne jak na cipsoft) lecz dodal bym wladanie 2 broniami, bylo by to bardzo dobre rozwiazanie wtedy sila zwiekszyla by sie 2-krotnie, leczenie i reszta problemow mogla zostac jak jest ?


B dobry pomysł aczkolwiek znów bysmy słyszeli u inych prof RETIRED RETIRED.. :baby:

Manis 29-07-2008 16:09

Władanie dwoma brońmi to bardzo dobry pomysł. Do tego hity dwa razy mniejsze, ale hit na sekunde (oczywiście tylko gdy mamy dwie bronie). Broń zajebista 1000 uderzeń? Gieniusz. Ale naprawa z musiała by wynosić tyl co z 330 assów bo palki by płakały -.^.

Ogólnie knight to teraz postać do walenia potworków z ~400 exp.

Woojt14 29-07-2008 16:16

Tibia była w cipkę do 8.0.

CytrynowySorbet 29-07-2008 16:30

Co do dwóch broni jednocześnie to ok, gdyby druga broń zadawała tylko 50% obrażeń, bo tak to była by lekka przesada...

Capality 29-07-2008 18:18

co do 2 broni- wszystko fajnie git, tylko ze pojawia sie narzekania innych prof, ze knight jebnie "za darmo" 800~ a oni musza placic etc

Konradzio 29-07-2008 18:55

Pallek!
 
Heh? Zartujecie? :> Myslicie ze taki pallek ma latwo? To se kupcie 100 assassin starow.. z tego moze polowa trafi.. a knight trafia prawie zawsze!

Piotrek Marycha 29-07-2008 22:08

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Konradzio (Post 2204467)
Heh? Zartujecie? :> Myslicie ze taki pallek ma latwo? To se kupcie 100 assassin starow.. z tego moze polowa trafi.. a knight trafia prawie zawsze!

na tych potworach na ktorych expi knight, paladyn moze spokojnie uzywac PB, 6gp/shot, do tego pb trafia znacznie czesciej niz AS, a knight musi stac przy monsterze i czekac az trafi

@down: no fajnie na początek zeby w ogóle był jakiś sens używania broni dwuręcznych...

Marvelo13 29-07-2008 22:23

Hmm, a ja bym zrobił coś bardzo radykalnego i coś co pewnie nie spodobało by się innym profesjom. Mianowicie wprowadziłbym tą możliwośc używania dwóch broni z karą 50% do dmg dla broni w lewej ręce. Oprócz tego zrobiłbym takie coś, że bronie dwuręczne miałyby 120 - 130% podstawowego dmg. Dałoby to szansę knightom na szybsze bicie potworów z broni dwuręcznych. Chciałbym też wiedzieć co Wy o tym myślicie ;)

Vil 29-07-2008 22:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marvelo13 (Post 2204931)
Oprócz tego zrobiłbym takie coś, że bronie dwuręczne miałyby 120 - 130% podstawowego dmg.

Do konca tego nie wiadomo, bo nikomu sie tego nie chce blizej testowac, a ja nie mam na to ani czasu ani warunkow, ale pare osob sygnalizowalo, ze bronie dwureczne moga w nieco inny od jednorecznych reagowac na opancerzone stworki. Mialoby sie to przejawiac innym rozkladem prawdopodobienstwa hitow i mniejszymi stratami na armorze stworka, czyli na chlopski rozum oznaczaloby latwiejsze trafianie i wiekszy sredni dmg przy takim samym ataku na korzysc broni dwurecznych. Tylko cholera jak to sprawdzic.

Marvelo13 29-07-2008 22:39

@Vil
A no to też niezły pomysł, żeby bronie dwuręczne pomijały jakiś % obrony potwora. Ale fakt, jest to dosyć ciężka sprawa do przetestowania. Można łatwo wyliczyć średni dmg broni jedno i dwuręcznej o tym samym ataku dla celu nie posiadającego obrony, ale już z opancerzonymi stworami to problem powstaje.

CytrynowySorbet 30-07-2008 07:24

Mam pytanie - czy w Tibii są criticale?

Marvelo13 30-07-2008 10:22

@up
Chyba nie. W tibii wszystkie bronie mają swój minimalny i maksymalny dmg i nie ma krytyków. Przynajmniej tak sądzę.

CytrynowySorbet 30-07-2008 10:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marvelo13 (Post 2205509)
@up
Chyba nie. W tibii wszystkie bronie mają swój minimalny i maksymalny dmg i nie ma krytyków. Przynajmniej tak sądzę.

Więc bardzo dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie właśnie krytyki. No bo w końcu chyba każdemu zdarzy się czasem walnąć "lepiej". Knight jako profesja siłowa miałby tą szansę na kryta największą i nie byłoby płaczu.

Marvelo13 30-07-2008 10:53

@up
Ja myślę, że można by zrobić szansę na krytyka zależącą od posiadanego lvla i skilla broni którą mamy w ręku. I myślę, że można by też zrobić krytyki z czarów, ale dla magów to byłaby mniejsza szansa. Np dla knighta na 1 lvl przychodzi 0,1% szansy a na 1 skill 0,2%, a dla maga/druta/palka 2x mniej. Dane oczywiście zmyśliłem, takie nie mogą raczej być bo taki hlvl to by osiągnął 100% ;] A i krytyk to byłoby np 120% maksymalnego dmga z broni/czaru.

Vil 30-07-2008 11:38

critical hit chance ( % ) = sqrt (lvl) + sqrt ( melee skill ). I chyba powinno wystarczyc.

Ganci. 30-07-2008 11:48

Ciekawe pomysły ale ja mam również swój.

Są armory z opcjami, helmety, itp itd.

Otóż bronie też muszą wkońcu powstać. Np.

Ignores 50% of targets armor/defence. (ignoruje 50% obrony celu)

+ 20% damage more if monster is weak against element. 20% wiecej jeśli potwór jest słaby na żywioł)

+ 10% to hit. (10% większe szanse na trafienie)

I osobiście faworyzowany przezemnie pomysł czyli bronie wpełni żywiołowe.

Np nie 30 atk + 12 ice atk.

Tylko 42 ice atk. Ułatwiło by to expienie na wybranych grupach potworów.

Żeby zachować równowage bronie te również miałyby ładunki.

HubertPol 30-07-2008 12:44

No cóz Knight jak to knight wali z bliska z miecza, toporu, czy maczugi...
Pall jak to pall wali z wszystkiego z dystansu znany jest z uciekania dlatego takie combo ...

Pozdrawiam

ciunki 01-08-2008 01:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez HubertPol (Post 2205767)
No cóz Knight jak to knight wali z bliska z miecza, toporu, czy maczugi...
Pall jak to pall wali z wszystkiego z dystansu znany jest z uciekania dlatego takie combo ...

Pozdrawiam

Taka teoria, w prakrytce wyglada nieco inaczej .....;(< pstt... rp i p bolty= profit jak dla najta malpy :( )

Marvelo13 01-08-2008 08:27

@Ganci
O pomijaniu % obrony potwora już pisałem ja albo Vil i jak dla mnie powinno się to tyczyć tylko broni dwuręcznych. Co do dwóch następnych się nie zgadzam, ale bronie w pełni żywiołowe to b.dobry pomysł. Oczywiście musiały by one być baardzo trudno dostępne.

Ganci. 01-08-2008 11:16

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marvelo13 (Post 2208808)
@Ganci
O pomijaniu % obrony potwora już pisałem ja albo Vil i jak dla mnie powinno się to tyczyć tylko broni dwuręcznych. Co do dwóch następnych się nie zgadzam, ale bronie w pełni żywiołowe to b.dobry pomysł. Oczywiście musiały by one być baardzo trudno dostępne.

Możesz się nie zgadzać bo napisałem to jako przykłady żebyście mieli jakieś pojęcie o mojej "wizji". :P

ale np

Cloudres 01-08-2008 16:57

Dobra, teraz ja się wypowiem(wiem że będą komenty że znowu się palek żali ale mi to jebie). Jak mówicie że palek to maszyna do expa to się chyba mylicie, przy takich asskach będzie dużo hitów na arma czy puffów na potworka więc z tym bym tak bardzo nie przesadzał, z power boltów można klepać na dobrym skilu średnio po 150-200 przy okazji dobrze trafiając ale czy knight nie walnie lepiej mający tyle samo bloodhitów? W dodatku leci za darmo(p bolty mimo że kosztują gówno to jednak kosztują). Kolejna rzecz to skille, palek nie dość że musi płacić kasę ze kamyki(dla mnie na wbicie 50% na 79 skilu potrzeba było 300 kamieni czyli 6k, nie chcę myśleć ile trzeba wyłożyć na wyższym skilu) podczas gdy knight pomimo tego że skiluje wolniej to nie płaci za to, inną ważną częścią w skilowaniu jest szybkość padania potworków. Jasne że dla palka na skilu 75 slime pada jak mucha ale knight może go jeszcze klepać (nie wiem z czego to wynika kamyki mają taki sam współczynnik ataku co np knife czyli 5). Ktoś tu jeszcze wspominał o mas san i SDkach, widziałeś kiedyś hity z mas sana? niewiele ponad 100+ więc nie jest to żadna rewelacja a co do SD to na 15mlvlu waliłem po 140 więc niesamowite waste miałby palek chcąc tego używać podczas expa...

To narazie tyle, czekam na wasze argumenty ;]

@Edit

I zapomniałem dodać, dla Cipów palek ma być profesją do expa solo, więc nie ma co się dziwić co do tej foty(no ci trzeba dodać że koleś miał wybitne szczęćie;])

Piotrek Marycha 01-08-2008 20:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cloudres (Post 2209405)
z power boltów można klepać na dobrym skilu średnio po 150-200

knight moze pomarzyc o takiej sredniej na podobnym skilu (80 dist ~ 75 melee skill)
Cytuj:

W dodatku leci za darmo
za darmo to moze sobie "leciec" na rotach
Cytuj:

. Kolejna rzecz to skille, palek nie dość że musi płacić kasę ze kamyki(dla mnie na wbicie 50% na 79 skilu potrzeba było 300 kamieni czyli 6k, nie chcę myśleć ile trzeba wyłożyć na wyższym skilu)
kto ci kaze skilowac? mozna sie bez tego obyc, i tak z samego expa zrobisz normalny dist


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:14.

Powered by vBulletin 3