Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Drugi teaser przed wiosennym patchem (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=209034)

_*FunMN*_ 15-03-2009 17:14

Drugi teaser przed wiosennym patchem
 
dla mnie porażka...

żałosne

Vipciu 15-03-2009 17:35

racja szczególnie ze staminią poje....

YaMaRoOo 15-03-2009 17:42

2x exp się przyda a reszta to żenada ;d

Daduch 15-03-2009 17:58

Tu macie przetłumaczony news NIE MÓJ
Cytuj:

W naszej pierwszej zapowiedzi zdradziliśmy wam kilka szczegółów dotyczących łatki, która ukaże się w przyszłą środę, 18-stego marca popołudniu. Jednakże, mamy dla was jeszcze więcej informacji.

Zapewne wiesz, iż czas przez który postać jest zmęczona po polowaniu nazywany jest staminą. Dotychczas postacie mogły polować przez 56 godzin, do czasu kiedy za potwory nie zdobywały punktów doświadczenia. Oczywiste było, iż czas 56 godzin nie był tym czego chcemy, zostanie on skrócony o 14 godzin, czyli po wprowadzeniu łatki wynosić będzie 42 godziny! Aby stamina zaczęła się odnawiać, Twoja postać musi być wylogowana z gry, dopiero po 10 minutach 'bezczynności' proces się rozpoczyna. Za każde 3 minuty 'bycia wylogowanym', czas Twojej staminy zregeneruje się o jedną minutę, tak więc będzie to trwało trochę dłużej.
Tutaj pojawia się część specjalna: w ciągu pierwszej godziny (42), gracze z premiowanym kontem otrzymywać będą premię w wysokości 50% doświadczenia (tzn. jeżeli Troll daje 20 punktów doświadczenia, a posiadasz premium i Twoja stamina wynosi 42 godziny, przez pierwszą godzinę [do 41] będziesz za Trolla dostawać będziesz 30 punktów doświadczenia). Oczywistością jest, iż na światach PvP-Enforced bonus ten nie będzie zaliczany podczas zabijania innego gracza.
Premia ta będzie bardzo dobra dla graczy, którzy nie przebywają długo zdobywając doświadczenie, aby 'dogonić innych'. Jednakże, aby nie było tak dobrze, godzina numer 42 będzie odnawiać się dłużej, za każde 12 minut bycia 'offline', odnawiać będzie się jedna minuta staminy.
Zapamiętaj jednak, iż jeżeli twoja stamina wynosi '14', potwory będą dawać Ci o 50% mniej doświadczenia.

Aby wyrównać szanse podczas walki gracza z potworem, dodane zostanie opóźnienie... Za każdym razem kiedy będziesz używał teleportu, wychodził z domku, wychodził po schodach czy zmieniał poziom podłoża (np. z piętra 0 na piętro +1) nie będziesz mógł atakować, ani używać czarów atakujących przez 2 sekundy.
Kreatury będą miały dzięki temu wystarczającą ilość czasu, aby zaatakować Cię, kiedy zmieniasz poziom podłogi i czekasz, aby je zaatakować. Tak więc teraz skakanie po schodach (metoda up/down) nie będzie już więcej możliwa, bez straty punktów życia, o ile nie chcesz tylko sprawdzić, co jest na danym poziomie podłoża. Upewnij się, iż poradzisz sobie z danym stworzeniem, za nim wejdziesz na jego 'respawn'.

Nie uważasz, iż niewidzialna kreatura powinna być niewidzialna dla wszystkich graczy? My tak. Stąd, dodamy prawdziwą niewidzialność stworzeń, coś co szczególnie osłabi graczy używających nielegalnego oprogramowania do celowania w niewidzialne stworzenia.
Informacja dla Ciebie: nasz klient nie będzie dłużej zawierał jakichkolwiek informacji na temat niewidzialnych stworzeń. Nie możliwe będzie strzelanie do niewidzianych istot runami.

I na koniec, 'wisienka na cieście': do gry zostanie wprowadzona łatka, która powie Ci ile doświadczenia potrzebujesz, aby osiągnąć następny poziom. Ponadto, łatka ta powie Ci ile doświadczenia przybywa Ci w ciągu godziny, a także ile zajmie Ci wbicie następnego poziomu. Obliczenia opierać się będą na zdobytym doświadczeniu przez ostatnie 15 minut.
Gdzie znaleźć nowy licznik doświadczenia? W okienku umiejętności zostanie wprowadzony specjalny pasek, pokazujący te dane, oczywiście będziesz mógł to ukryć, tak jak inne paski umiejętności. Nowa informacja (np. o zdobywanym doświadczeniu na godzinę) zostanie ukazana dopiero wtedy, kiedy najedziesz swą myszką na ten pasek (tak jak sprawdza się, ile % masz do następnego poziomu doświadczenia). W menu kontekstowym okna umiejętności znajdzie się także opcja, dzięki której będziesz mógł wyzerować swój licznik.

Na sam koniec, wraz z tą łatką zapraszamy Cię na kolejny tydzień podwójnego doświadczenia! Tak jak ostatnio, podwójne doświadczenie liczone będzie jedynie podczas zabijania kreatur, nie ludzi na światach PvP-Enforced. Tydzień podwójnego doświadczenia zacznie się 18 marca, wraz z wprowadzeniem łatki, a zakończy się 25 marca.

Przygotuj się na wprowadzenie łaty!
Your Community Managers
Tekst skopiowany stąd

Duch Guardi 15-03-2009 17:59

Macie tłumaczenie:
http://forum.tibiaspy.com/showthread...ed=1#post14901


Przesadzili z tymi 2 sekundami podczas "skakania"


up# sekundy

Krajzel 15-03-2009 18:12

Jak dla mnie to łatka wprowadza same plusy. Dobry pomysł z staminą, mniej botterów i no-liferów. 50 % w pierwszej godzinie staminy dla pacc jak najbardziej przydatne (sorki na okolnir będą robiły 1,5kk xp w godzine xDDD). Stairhopping powinien być już dawno usunięty (chociaż pewnie zaraz zaczną się płacze ms/ed/rp że nie mogą już więcej bic solo demów itp tym sposobem). Obliczanie expa, ihmo bardzo przydatne, w każdej chwili sobie można podejrzeć ile jeszcze nam zajmie "dobicie" lvla. No i podwójny exp też przydatny, chociaż jak połączyć ten tydzień i 1 godzinę staminy to sork będzie mógł zrobić 3kk na oko w h8o
@edit
Zapomniałem o niewidzialności. Troche trudności w hunceniu wrl nie zaszkodzi, chociaż jak wiemy tibia już nie jest tak trudna jak kiedyś, a szkoda.

Daduch 15-03-2009 18:15

@up Zgadzam sie z tobą ale jedno co zrąbali to, że w niewidzialne potwory niemożna będzie strzelać :( co zrobią ludzie na tombach z tymi staklerami...

Tjolek 15-03-2009 18:21

A mnie ciekawi jaka będzie frekwencja w szkołach przez ten tydzień :P

Dobrodziej 15-03-2009 18:24

normalna, jest tu jakiś gracz który zawali szkole w ten tydzień?

Rysikk 15-03-2009 18:27

Wielu ludzi juz planuje choroby, nie zdziwie sie jak rekord ludzi online padnie :baby:

Duch Guardi 15-03-2009 18:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tjolek (Post 2496414)
A mnie ciekawi jaka będzie frekwencja w szkołach przez ten tydzień :P

Huh dobre pytanie :p ja mam rekolekcje więc będzie można pobić trochę frostów :p

Daduch 15-03-2009 18:29

Ja mam rekolekcje od 28 :(

Tjolek 15-03-2009 18:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Dobrodziej (Post 2496425)
normalna, jest tu jakiś gracz który zawali szkole w ten tydzień?

To chyba nie znasz tibijskich maniaków :p oni są skłonni to różnych poświęceń...a jeden tydzień szkoły to co to takiego przy 10 miesiącach nauki :> No chociaż teraz może ich ograniczać stamina. Żeby się zwracała można grać max 6h dziennie, kiedyś - 8h. A ostatnia godzina odnawia się 6h :P

Rocket Slayer 15-03-2009 18:50

Czy dobrze zrozumiałem - Pacc, mam staminę na maxa (42h), zaczynam hunt. Dostaję 2 x exp przez 1h?

Imperor 15-03-2009 18:51

Ja tam nie mam zamiaru marnowac 24h na granie w tibie w czasie kiedy bedzie 2x exp, jak bede chcial wpadne sobie pohuncic z umiarem i tyle. Szkoly tym bardziej nie mam zamiaru zawalic dla takiej gry jaka jest tibia bo co ona pozniej mi da? raczej nic wiec tylko osoby z niedorozwinietym rozumem beda postepowac inaczej.

Daduch 15-03-2009 18:51

@2up nie 2x tylko 150% tzn 1,5x

Pozdro

Brtek00 15-03-2009 18:53

up@
chyba 50% a nie 150%~~

YaMaRoOo 15-03-2009 18:57

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Brtek00 (Post 2496485)
up@
chyba 50% a nie 150%~~

ehh, 150% gdyby było 50% to za potworka który daje mi 100 expa to dostane 50 exp w nagrodę.. pomyśl

ZapodajMuze 15-03-2009 19:13

Czy ja dobrze zrozumialem , na up downie musze czekac 2 sekundy zeby uderzyc z czego kolwiek ? To jak ja tera 500 sorcem zabije Krzysia of kyra 11 druida ktory chodzi up downem ?

Ezeqeel 15-03-2009 19:19

hmmm.... powiedzmy, że jestem na huncie z kumplem. Ja mam 42h staminy (czyt. MAX), on z 38h, jesteśmy na shared expie. Exp bedzie dzielony normalnie czy to 50% wiecej? :confused:

ogoorovsky 15-03-2009 19:24

Z mojej perspektywy - czyli gracza, który niekoniecznie jest zwolennikiem płacenia za grę, oraz długiego przesiadywania nad tibią - tragedia, dlaczego ? bo tutaj się nic nie zmieni (dla kogoś takich jak ja), a dla graczy posiadających konto premium zwiększą(przyspieszą) się szanse zdobycia wyższego poziomu. To spowoduje (wg. mnie) istny tibijski "wyścig szczurów". Zatem pozostaje tylko zadać pytanie "kto pierwszy wbije 400 lvl w dwa miesiące", oraz "o ile zaniży się frekwencja w gimnazjach i technikach i liceach profilowanych ?". Czas pokaże.

P.S. Kwestią czasu jest całkowita eksterminacja darmowych kont. Rok, maksymalnie dwa lata. To tylko przyczyni się do większej liczby kradzieży w szkołach, gdyż patrząc na wskaźniki, kryzys gospodarczy może potrwać jeszcze nawet (!!) kilka lat, cena kona premium będzie wysoka, młodzież nie będzie miała innej możliwości jak zdobyć sobie konto premium (szczególnie gdy pozostanie możliwość gry tylko dla kont premium). Czarny scenariusz - ale wszystko na to wskazuje :)

P.S.no2. Jedynym pozytywem jaki dostrzegam, to pojawienie się statystyk i walka z nielegalnymi środkami (patrz boty). Chociaż cheater to taki chwast, którego nigdy się nie wytępi.

Wylansowany 15-03-2009 19:49

Jestem za.
Bardzo za.
Będę na 110% za jeśli w pierwszym dniu "Tygodnia Podwójnego Expa" zbanują botterów.
- Stamina; nigdy mi nie spadła poniżej 50. Powinni jeszcze bardziej zmniejszyć (jak dla mnie, ale wiem, że i tak tego nie zrobią, cieszę się, że chociaż tyle)
- 2 sek. opóźnienie; bardzo dobrze. Nie będzie już partyzanckiej metody up&down. Będzie trzeba pokombinować, czyli zwiększy się trudność.
- Niewidzialne potwory; również się cieszę, bo wyższy poziom trudności się przyda
- Licznik Doświadczenia; najlepsza rzecz. Wreszcie możemy obliczać ilość expa/h bez używania bota, czyli łamania zasad gry.
- Tydzień Podwójnego Expa; średnio, bo to psuje klimat RPG i wszyscy wyrywają sobie potwory na expowiskach, ale jak wcześniej wspomniałem, jeśli pobanują trochę w pierwszym dniu - będzie OK.

Podsumowując: Jest dobrze. Nawet bardzo dobrze. Warto sobie poprawić humor przed poniedziałkiem. :p

Avidek 15-03-2009 20:03

@3up

Pewnie twoja czesc expa zostanie zwiekszona o te 50%.

@top

Zapowiada sie dosyc ciekawie.

Konradzio 15-03-2009 20:13

O.o tak srednio :D exp x2 + 50% to bedzie tak jakos ... LP wbije 10 lvli xD

Regeusz 15-03-2009 20:43

A mi sie wcale nie podoba, choć nie należe do osób grających chuj wie ile ale jeśli płacimy za gre to jakim chujem nam w nia zabraniają grac poprzez stamine ? Ciekawe jak teraz ms/ed beda expic na wrl...goroma demy ? 2 sec to w sumie nie dużo da sie, questy typu inq? schodki gdzie trzeba wybijac z ue ? i co ktoś bedzie czekał 2 sec zeby 1 ue walnac ? to z 1k+ straconej many przecież ;d

Cytuj:

- Stamina; nigdy mi nie spadła poniżej 50. Powinni jeszcze bardziej zmniejszyć (jak dla mnie, ale wiem, że i tak tego nie zrobią, cieszę się, że chociaż tyle)
- 2 sek. opóźnienie; bardzo dobrze. Nie będzie już partyzanckiej metody up&down. Będzie trzeba pokombinować, czyli zwiększy się trudność.
- Niewidzialne potwory; również się cieszę, bo wyższy poziom trudności się przyda
- Licznik Doświadczenia; najlepsza rzecz. Wreszcie możemy obliczać ilość expa/h bez używania bota, czyli łamania zasad gry.
- Tydzień Podwójnego Expa; średnio, bo to psuje klimat RPG i wszyscy wyrywają sobie potwory na expowiskach, ale jak wcześniej wspomniałem, jeśli pobanują trochę w pierwszym dniu - będzie OK.
Typowe zachowanie debili którzy są zakochaniu w swojej opini, to że tobie nie spadła stamina nie znaczy że nie ma osób którym nie spadła up&down ? jaki ty masz lv ? nie chce sytuacji sprowadzać do niego ale trzeba bo w pewnym momencie jeśli nie grasz ek to chodzisz w takie miejsca w których metoda up/down jest przydatna...a zresztą ile razy jest frostów nalurowane pod wejścia w różnych cave ? po co krytykujesz coś co cie nie dotyczy?

Widze że na forum nadal panuje moda na pseudoznawców i krytyków którzy w co 2 poście piszą że nie graja od dawna, skoro nie gracie to po co komentujecie ? bo od tego jest forum ? skoro komentujecie dany temat to tylko dlatego że was interesuje, jak przestaliście grać w tibie to znaczy że was nie interesuje więc sranie na cipsoft na forum to czysta hipokryzja...nie podoba sie to nie grajcie, najlepiej pokażenie że zmiany są złe gdy bedziecie offline...

adrianislaw 15-03-2009 21:14

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Ybery (Post 2496615)
A ja wam powiem że ta pseudo "łatka" to jeden wielki żal,OTS dla pac'ów.
Choć sam go posiadam to nie dałem się omamić bonusami do exp'a.
Cip'y miały już posrane pomysły ale ten przerósł nawet ich samych.... cyA

Wy*******aj oglądać naruta na jetixie małpo pierdolona kolejny niezadowolony kupiec pacca. A było nie kupować pacc mogłeś sobie kupić .... ehh szkoda gadać wy*******aj na forum z naruto.
STOP AVATAROM Z NARUTO!!!

Arathorn 15-03-2009 21:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Imperor (Post 2496482)
jak bede chcial wpadne sobie pohuncic z umiarem i tyle.

Nie wpadniesz, bo najlepszym spotem niezajętym przez nolife-ów będą kanały w thais. :p

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ZapodajMuze (Post 2496516)
Czy ja dobrze zrozumialem , na up downie musze czekac 2 sekundy zeby uderzyc z czego kolwiek ? To jak ja tera 500 sorcem zabije Krzysia of kyra 11 druida ktory chodzi up downem ?

To zależy. Musisz czekać 2 sekundy po zmianie poziomu. To oznacza że jeżeli ty stoisz a krzysiu of kyra skacze góra/dół to możesz go normalnie bić stojąc na jednym poziomie.

Problem jest jedynie taki że podczas walki 1vs1 to schody będą niemalże pz. Jak jeden koleś będzie skakał to drugi musi za nim skakać, wtedy go nie walnie. Problem rozwiązuje przyprowadzenie kolegi, jeden stoi na góze drugi na dole i dopiero wtedy można kogoś ubić :p


Generalnie to obie zapowiedzi tego upa są imo całkiem w pytkę. Nie wszystkie pomysły są 100% dobre, ale generalnie łatkę oceniam na +.

poreda 15-03-2009 21:31

Sposob CipSoftu na zwalczenie bota to wbudowanie go w Tibie.

Wylansowany 15-03-2009 21:39

@Regeusz
Nie lubię tego mówić, ale...
Po raz pierwszy zabrakło mi słów, aby opisać takie coś. Ludzka głupota? Niewiedza? Czytanie ze zrozumieniem, którego nie nauczono w szkole podstawowej? Już sam nie wiem...Krytyka i "samoprzechwałka" w moim poście? Może to ja jestem dziwny i nie zauważyłem, że teraz krytyka oznacza mniej-więcej "jestem za". Naprawdę, aż mi ręce i kilka rzeczy z nimi opadło. Niektórzy zaczynają przechodzić sami siebie. I to 3 razy.

Druid-Joseph 15-03-2009 21:41

To balance fights between monsters and players better, we will add a delay of 2 seconds to fighting and aggressive spells after teleporting. This means whenever you use a teleport, change floor levels, enter a room via a portal, travel with NPCs, use the Levitate spell or get kicked out of a house, for example, you cannot attack a creature nor use aggressive spells for 2 seconds.

Pisze, że nie można zaatakowąc potworka a nie ludzi :)

A dzięki temu 2sec opóźnieniu Tibia stanie się trochę trudniejsza i nie będzie 60edków na demcach...co za tym idzie podniosą się ceny itemkow :>

ZapodajMuze 15-03-2009 21:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Arathorn (Post 2496689)


To zależy. Musisz czekać 2 sekundy po zmianie poziomu. To oznacza że jeżeli ty stoisz a krzysiu of kyra skacze góra/dół to możesz go normalnie bić stojąc na jednym poziomie.

Problem jest jedynie taki że podczas walki 1vs1 to schody będą niemalże pz.

Po 1 debila ze mnie nie rob bo tylko chcialem tym uswiadomic co zrobil CIp , po drugie jak krzysiu bedzie umial chodzic na tym up downie to go nie zabijesz na milionowym lvlu . HAIL CIPSOFT ( pierwszy raz to pisze i jak patrze na ich glupote to mysle ze nie ostatni)

@edit
No to jak mozna bedzie normalnie czarami bic ,to tylko demony ogarniczyli .

Vil 15-03-2009 21:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Regeusz (Post 2496616)
Typowe zachowanie debili którzy są zakochaniu w swojej opini, to że tobie nie spadła stamina nie znaczy że nie ma osób którym nie spadła

tu masz wyjasnienie:

Cytuj:

Żeby się zwracała można grać max 6h dziennie, kiedyś - 8h.
czyli jesli ktos codziennie nawala w gre 6 godzin, to stamina mu w zasadzie stoi w miejscu, bo ile przetraci tyle mu sie zregeneruje po wylogowaniu. Grasz mniej niz 6h dziennie - zmiany nie maja na ciebie wplywu. Grasz wiecej - wylacz bota albo wyjdz na dwor, tam tez jest fajny swiat. Questy moze troche trudne, nagrody slabe a exp powolny, ale przynajmniej pk tyle nie ma i mniej matolow cie prosi o itemy.

babcia666 15-03-2009 22:03

Cipy wypuszczają upy nie widząc swojej gry.
Stamina? Na co to? Na boty? robisz 4 chary na koncie, i co 6h zmieniasz, cóż to za kłopot.
Poza tym mało kto gra więcej niż 6h dziennie, więc będzie wychodził na swoim, a dodatkowo 1h grania masz +50% expa, co jest jakąś paranoją (oczywiście pacc only - $$$).
Szkoda stairuping'u - ulepszenie magicznych (500k/h na hff) na rzecz palków czy kinasów.
Niewidzialność - do dupnie, zawsze trza będzie z gfb biegać, no ale cóż...
A ten licznik powinien iść w cholere, i tak większość ludzi na bocie jedzie, albo samemu se może policzyć.
A tydzień 2x expa to kompletnie nie trafiony pomysł - rządzące gildie z serwa zajmują yala, frosty, poi dl's i kopy na 24/7, do tego obciążone serwy i kolejki.

Patro~ 15-03-2009 22:03

wszystko w sumie dobrze procz jednej jebanej rzeczy
powiedzcie mi po kiego chuja robic znowu tygodniowy exp? bo znowu mass kicki byly?no chyba nie raczej po to by znowu sie zrobilo milion 200 i 150 leveli na serwach
@edit
co do stairjumpingu to ciekawe kto sie odwazy darki na inq czyscic teraz hahahah xd

Askaral 15-03-2009 22:04

Zajebiscie! Po prostu swietnie kombinuja. Nie bedzie wiecej durnych 60 edow z botami na demcach, walacych up/down. Ta gra wreszcie nabiera klimatu!!! Chyba w nagrode dla nich kupie kolejnego paca.

Btw, zauwazylem ze na zmniejszona stamine narzekaja tylko wybocone knajty i rp... ogarnijcie sie, exp nie jest najwazniejsza rzecza w tej gierce.

karo de'suza 15-03-2009 22:15

Wszystko jest zajebiscie poza tym Expem i tak caly tydzien nie rusze sie spod domku bo nie bedzie gdzie isc ...

Inferno3031 15-03-2009 23:13

Genialny pomysł z tą blokadą na stairhopping ;] Exp +50% tylko dla pacc jest oczywiście tematem kontrowersyjnym :P

Ciekawi mnie tylko jedna rzecz... czy pod określeniem "aggresive spell" kryje się też użycie runy np. sd? Bo jeśli tak, to postać uciekająca tzw. "up/down" byłaby faktycznie nieśmiertelna (for example, you cannot attack a creature nor use aggressive spells for 2 seconds. - nor use aggresive spells nie ogranicza się już tylko do potworów. Wskazuje na to chociażby fragment "To balance fights between monsters and players better, ";))

Xevez 15-03-2009 23:23

fajnie, że dali ten double exp teraz, a nie za 3 tygodnie, przynajmniej bana mam i nie będę się stresować, żeby 'dużo wbić';d
stairhopping na +, przeliczanie expa na +, trochę tej staminy nie rozumiem, ale nigdy nie miałem z nią problemów, więc looz;d

Inferno3031 15-03-2009 23:31

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xevez (Post 2496887)
trochę tej staminy nie rozumiem, ale nigdy nie miałem z nią problemów, więc looz;d

Masz jej mniej (42 h max) a jej regeneracja jest troche wolniejsza niż była bo dostajesz minute staminy za 3 minuty wylogowania (kiedyś za 2). Proces regeneracji zaczyna sie po 10 minutach

Avidek 15-03-2009 23:36

@up

Ta ostatnia godzina staminy bedzie regenerowac sie dluzej, poniewaz pacce majace wiecej niz 41 godzin staminy dostaja 50% wiecej exp ( o ile dobrze zrozumialem).


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 23:40.

Powered by vBulletin 3