![]() |
Propozycja na letni Update
Witam wszystkich i mam jedną propozycje w związku z zbliżającym się letnim update.
Co myślicie o tym żeby został wgrany system który nie pozwoli wyjść osobie z rookgardu jeżeli ta przekroczy na nim 20 poziom doświadczenia. Miał by to być antyhakerski system który nie pozwoli dla hakera wyjść z rookgardu z wysokim poziomem doświadczenia (bo przecież na rookgardzie ciężko zdobyć wysoki poziom). Wiemy już że taka sytuacja miała miejsce... gracz z 90+ lvl na rookgardzie (nie pamiętam świata ani nicku postaci) został shackowany i haker wyszedł tą postacią na mainland... tym samym kończąc wspaniałą grę wytrwałego rookslayera :( Co myślicie o moim pomyśle proszę o komentarze :) |
rookstaying to jest jedna z najbardziej niedorzecznych aberracji jakie stworzyl Cipsoft.
|
Nie. Jeśli ktoś jest na tyle głupi żeby ściągać keyloggera albo udostępniać hasło to musi ponieść konsekwencje tego i zapłacić za swoja głupotę.
|
NIGDY czegoś takiego nie zrobią. Jeśli już to program który automatycznie wyrzuca rookerów po 10 lvl i kokniec...
|
@Masz racje. Uważam, że lepszym pomysłem byłaby blokada lvl na rooku lub wyrzucanie ludzi z rooka niż niemożliwość wyjscia z niego po osiągnięciu pewnego poziomu.
|
Ja myślę, że powinna zostać zorganizowana akcja wyprowadzania rookstayerów z rooka. Mieliby oni możliwość uzyskania każdego punktu hp i many dla danej profesji, straconych na rooku, w zamian za wyjście na maina.
|
Cytuj:
|
Panowie Up
A itemy rare które zdobyli na rooku? Na mainie nie mieli by eq wystarczajacego na ich lvl... |
A ja jestem za systemem ktory by wyrzucal wszystkich powyzej 20 lev z rooka, bo rook powinien byc miejscem dla zaczynajacych gre i robiacych nowe chary, a nie dla wyboconych na wolfach czy innym syfie 100 leveli.
|
Cytuj:
@Jestem jak najbardziej za. |
Cytuj:
|
Najlepsi w ogóle to są guide-stayerzy...
|
Po osiągnięciu 8lvl powinno wywalać na wyspę przeznaczenia. Zdecydowana większość rookstayerów to wybotowane postacie, które jedynie utrudniają wbicie upragnionego ósmego poziomu.
|
Cytuj:
@down Nawet w w plecaku? |
Z których <kilka-2> tysięcy musi wywalić, bo na main może wziąć tylko 2k.
|
Cytuj:
Slyszaszales kiedys o banku dziecko? |
A ty slyszles o limicie? teraz nie da sie brac ile sie chce.
W banku mozna miec max 1k z tego co pamietam. |
Że co o.O
1k limit w banku na Rooku? Przecież każdy nowy gracz, który chciałby zwiedzić całego Rooka, siłą rzeczy wynosi ~1,5k jeśli nie pada i nie kupuje rodów/katan po 0,2k o.O |
Możesz mieć 1k na sobie i 1k w banku, co daje wystarczającą ilość jeśli ktoś przez 3 tygodnie nie zbierał fooda...
|
to znaczy, jeśli dobrze pamiętam, z Rooka możesz wynieść ile chcesz. Ale przy wypływaniu z Isle of Destiny możesz mieć przy sobie tylko 1k (+ w banku 1k) i ew. jakieś itemy na sprzedaż. I tyle.
|
Moim zdaniem osoby, które teraz przebywają na rooku powinny już tam zostać bo taka postać na 90 lvlu wychodząca na main ze skilami po 30 to trochę słabo ;P I z 0 magic levelem. Po updacie każda nowa postać automatycznie zostaje przeniesiona ma main. Po wbiciu 8 poziomu.
Lub inny pomysł każda osoba po wbiciu 8 lvla dostaje komunikat o kliknięciu w wyskakującym oknie by zaznaczyć czy chce zostać na rooku czy też nie. Decyzja jest ostateczna. W razie ataku hakera nie będzie można wyjść nią na main o ile człowiek na rooku zaznaczył właściwą opcję :) Inne rzeczy, które chciałbym w nowym updacie: *słabsze broni z kategorii axe/club/sword niż atk:5 (np atk 3) - bardzo ułatwiło by to życie knightom, którzy chcą coś poskillować na np. slimie a nie zmieniać co go pół minuty *możliwość zaklęcia nie tylko broni ale także zbroi (czasowo lub na stałe) *możliwość noszenia dwóch broni na raz (2xwiększy atk ale 0 obrona [nie licząc zbroi]) *możliwość wywieszania ogłoszeń np. z informacją co dany player ma na sell lub co chce kupić (specjalne piętro w dp lub na drzwiach swojego domku lub pokoju w GH) *specjalny kanał Guilds (tutaj szukasz gildii i szukasz także chętnych do niej) *wprowadzenie broni elitarnych: są te tak samo wyglądające odpowiedniki najlepszych broni w tibijskim świecie jednak mają znacznie mocniejszy atak i niszczą się po upływie danego czasu *nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many) *wprowadzenie nowych amuletów z armorem większym niż 2 (bardzo przydatna rzecz po wprowadzeniu nowych blessów) *pierścienie posiadające moc obronną (arm+1 oraz arm+2) |
@up
*nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many) Mimo że gram RPkiem to pomysł całkiem oryginalny i podoba mi się :) Od siebie dodam, że nie pogniewał bym się gdyby palkom dali więcej capa na level :) P.S. Z Protect Party, Swift Foot i Sharpshooter w ogóle nie korzystam - strata many na parę sekund zabawy. |
Cytuj:
|
Cytuj:
Cytuj:
- jesli atakujesz bronmi naraz, 1 atak z sila podwojonych parametrow broni - imbalans jeszcze wiekszy. -jesli chcesz zredukowac obrone broni do 0 to jest to rozwiazanie skrajnie bezuzyteczne, bo nikt nie jest tak glupi zeby latac w zwarciu z zerowa defensywa. Cytuj:
Cytuj:
|
@ Pirate Cutthroats
Wystarczyłoby, jeśli możliwość pójścia na main była WYŁĄCZNIE na 8 lvlu. Jak wbijesz 9, zostajesz rookstayerem (chyba, że padniesz). Cytuj:
Wgm jeśli Cię nudzi skillowanie to exp. W trakcie skutecznego expienia na full-defie skille rosną niedużo wolniej niż podczas treningu. A w dupie mam ludzi, którzy twierdzą że na 60 lvl to muszę mieć 90/85. Ja grałem zamiast stać postacią w miejscu, więc w tym samym czasie mam 60 lvl i skille 70/65, podczas gdy ktoś 10 lvl i skille 75/75. Cytuj:
Jeśli nie byłoby problemem zaklęcie zbroi, to zaraz wszyscy by w nich latali. Wgm lepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby można było np. wsadzić w crown armor np. rubin żeby zwiększyć odporność na ogień o 10% - 100 ładunków. Cytuj:
Np. lepsza broń + 1/10 (zaokrąglając w dół) ataku słabszej i to samo z defem. (oczywiście dla jednego typu broni) Lub bardziej 'rzeczywiste' używanie dwóch broni. Tzn. zamiast ataku co 'turę', 2 ataki na 1,75 tury. Cytuj:
Cytuj:
Ale takie pierścienie też by się przydały. Dziwię się, że jeszcze takich nie ma. Kiedyś byłem przekonany, że golden ring daje 1 arma :P Cytuj:
To wkońcu jest to imbalans, czy zupełnie niepraktyczne? Wgm nawet dla ataku dwiema brońmi oddzielnie przy defie 0 znalazłoby to spore zastosowanie. Pewnie słyszałeś o 'blokowaniu' potworów. O PG pewnie też. Połączenie tych dwóch cech i tak wychodziłoby na zbyt wielki +, żeby to wprowadzać. Cytuj:
Więc też lepiej nie zmieniać nigdy armora np. z crown armor na DSM? PS. To jak wg Ciebie działa teraz armor? Zdaje się, że kiedyś słyszałem ze strony moderacji teorię, iż arm zbiera dmg procentowo i można to odczuć expiąc np. na behemłotach, bo tam różnica 2 arma jest znacząca. Z drugiej strony knight walcząc z potworami fizycznymi zbiera najwięcej hitów, więc przy full-attack prawie każdy hit, to zaoszczędzone ~3hp (dla teorii, że arm zbija dmg bezwzględnie). Przy dłuższym huncie wychodzi z tego pokaźna, na kilka ghp różnica. |
Co do mojej idei z czarem Maną Sacrifice to została ona lekko niedokończona.
Owszem sorc/drut oddaje cios o mocy 1/2 posiadanej many ale tylko w potwory. W innych playerów cios równy jest 1/4 posiadanej many. Tak jak z bronią. Knight na 90 skillu uderzy mobka za np 370, ale czlowieka tylko za 180. Dodatkowo taki czar (to nowy pomysł) mógłby zabierać punkty soul. Jeden raz użyty zabiera 2 soule. Co do afkowego skillowania: w obecnych czasach jeśli ktoś nie gra na bocie, to co mniej więcej te 40-50 sekund musi popatrzeć jak bije postać potwora albo czy w ogóle go bije. Na moim przykładzie: mam skile 86 i czasem (dajmy na to 40%) czasu skillowania to jest gapienie się w ekran bo postać moja z crowbara ledwo bije cyklopa, albo w ogóle. Jeśli by wprowadzić bronie, które mają mniejszy atak można by z łatwością skilować np. na banditach, które mają mniejszy def, a więc łatwiej je trafić niż cyklopa. Samo afkowanie to przecież nic niezgodnego z regulaminem Tibii, o ile nie używamy bota. Magowie i druidzi również afkują podczas robienia run, bo komu chce się patrzeć w monitor 15 minut aż mana się napełni by stworzyć runę... Odnoście dwóch broni "walczących" w jednym momencie. Nie wiem dlaczego uważacie ten pomysł za nieudany lub po prostu głupi. To proste mając dwie bronie na raz zamiast 100 uderzysz za 200, ale zamiast hita za 50 od mobka dostaniesz za więcej niż 100 (czyli 2xs + odjęty def broni) s-standard czyli właśnie uderzenie za 50 Jeśli postać chce używać na raz cluba i axa/sworda to owszem może. Ale jeśli myśli o dużych ciosach ze strony tej drugiej broni to może o tym zapomnieć, ponieważ jej skill nie jest przeważnie większy niż 30. (rzadko kiedy, ktoś trenuje dwa rodzaje broni face to face). Te duże hity byłyby nagrodą dla wytrwałych, którzy trenują nie tylko np. axe ale i sworda. Jeśli chodzi o buffy zbroi to też nie widzę w tym nic złego. Dajmy na to lootujemy bardzo rzadki kamień z Hellgoraka (którego wartość wynosi powiedzmy 300k), wkładamy go do zbroi (szansa na to nie jest 100%, że się uda :P) i już mamy np 2% więcej many. Albo +1 do szybkości. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza, że także byłby nagrodą dla wysoko poziomowych graczy za ciężką pracę. Można do tego dodać jedno utrudnienie: tylko kilka zbrój/tarcz/hełmów itp dało by się zakląć. |
Za duzo w diablo grales, wracaj tam ze swoimi pomyslami, tutaj jest tylko krzywa tipja.
|
Cytuj:
W diablo nie miałem okazji zagrać, grałem tylko w D2 i znudziło mnie po 3 misjach :) Co do Blizzarda to raczej nie mam szans się tam "dostać". A jest krzywa właśnie przez takich klientów jak Ty :/ Którzy patrzą tylko na to by napierdzielać lvl nie interesując się w ogóle, tym, że Tibia to MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Mam nadzieję, że rozumiesz te słowa, jak nie to http://translate.google.com/#. Moim zdaniem i jestem pewien, że nie tylko moim Tibia jest najmniej rozbudowanym MMORPGiem wszech czasów, ja tylko mam koncepcję koncepcji by ją udoskonalić. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
I ktoś musiałby nosić shielda porównywalnego parametrami do defu sworda (czyli równego bądź +1), żeby dla tej zasady wyjść na + PS. Czy to jest pewne, że mając np. SoV + demon shield, blokujemy (co ważne) 2 potwory jednakowo? Cytuj:
Gotowość do obrony = odparcie 2 ataków wciągu jednej tury. Zauważ, że atakujesz 2x ale co 1,75 tury, więc nic do rzeczy nie ma to, czy te ataki są równocześnie czy nie. Mob zawsze będzie gotowy do odparcia podwójnego ataku wciągu jednej tury. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Ale dając te 2 dmg (kiedyś czytałem że to 0,9, ale wgm jest to koło 1,5), to jest to i tak sporo. Jedyną lipą jest, że w żaden sposób nie zbija to magicznego dmg (wiem, zmniejsza od explozji). Nie wiem czy armor nie działa równocześnie bezwzględnie i względnie, to jest, zbija np. 6 dmg i jeszcze 2%. Co do tego pierwszego, to bardzo łatwo przekonać się o tym na rooku, kiedy zmienia się ekwipunek nawet o 1 arm+. A jak ktoś przerzucał sobie na start eq, to sam wie o czym mowa. Cytuj:
Nie można przyjąć 0-50 -> 100. Jeśli ze skillem 100 i SoV + MMS dostajesz od czegoś regularnie 0-50, to bez defa ... Cytuj:
Wgm soule mogłyby być używane do 'magazynowania many', tzn. fajnie jeśli dałoby się zamienić soula na mlvl/5 (zaokrąglając w górę) many. Cytuj:
Rozumiem, że można skoczyć się odlać, ale nie zostawiać na 10 minut postać na mobach. A trening na monkach? Czy to jest duży problem, jak na 30 ataków wchodzi Ci 28, skoro i tak nie psujesz sobie oczu przy PC? Cytuj:
A najgorzej było, jak były SP bez 'taniej many'. Nie mogłem sobie poexpić 'ruszczkom'. Robiłem HMMy i LMMy (bo wydajniej), a tyle co na tym poexpiłem, to ^&*$%&^ SP się nie 'zwracały' o.O Miałem co chwila robić sobie 'przystanki' na expie? Cytuj:
Jeśli już, to przy 'zerowaniu' defa nie zwiększać tak bardzo ataku, żeby skłonić graczy do współpracy w celu (nie dużo) wydajniejszej gry. Cytuj:
Cytuj:
PS. Mogliby wprowadzić skill od noszenia zbroi :P 10 -> 11, to trzeba zebrać 100 trafień (bo nie liczy się pierwsze kilka, jak np. 2 przy shieldzie). Zasada 'blokowania' skilla taka jak przy shieldingu. Knight 10%, pal 20%, caster 50%, rooky 100% więcej potrzebnych punktów na każdy kolejny poziom skilla. I jakby ten skill zwiększał o armor (wyłącznie arm ze zbroi) *skill*2%. 50 lvl skilla -> podwojona siła zbroi 100 lvl skilla -> potrojona siła zbroi @ Pirate Cutthroats Co do Twojej super mano-żerno-pro-runy. Czy to jest w porządku, że mag na 100 lvlu (~2800 many -> dmg 1400 -> dmg na gracza 700) może z niej zabić 110 lvl maga na full hp (695 hp) jednym strzałem? |
Cytuj:
A takich "koncepcji koncepcji" na tym forum jest wiele, a wszystkie rownie gowniane. Skoro lubisz pierdoly typu 2% do many i 3% do ataku koniecznie brazowo-zielonej maczugi dawane przez arm to jednak zagraj sobie w diablo. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Jesli asynchronizujesz ataki, nalezaloby zrobic 2 oddzielne timery (offhand 1.75 sec po main handzie), wtedy moze jakosby to smigalo. Cytuj:
Cytuj:
Co do tego ile ewentualny ring by dawal w ostatecznym rozrachunku - moze i pare gp zaoszczedzonych, ale sa lepsze ringi. Cytuj:
|
no niektóre pomysły fajne , ja mam ich dużo a jednym z nich jest noszenie 2 tarcz , kompletnie knight nie atakuje ale za to jego def wzrasta o 1,5
np. tarcza ma 40 defa to nosząc 2 takie same ma 60 defa a jak ma 2 rożne które maja 40 i 30 to ma 55 defa (lepsza tarcza + polowa od słabszej tarczy) wtedy mógłby fajnie blokować jakieś potworki. te enchatowanie broni itp bylo by tez dobrym rozwiazaniem ale zrobic to na innej zasadzie enchated gemy trzeba poblogoslawic do czego wymagany jest quest IHQ i wtedy idzie sie do pewnego miejsca specialnie do tego zrobionego gdzie koszt zrobienia takiego kamyczka wynosil by sorc i druid : 3000 many + 20 soul palek : 2000 many + 50 soul knight : 600 many + 80 soul blogoslawi sie kazdy zaenchatowany gem. wtedy mozna je wkladac (po czym wyjmowac jak sie chce) do 3 do pancerza 1 do broni 1 do helmeta 2 do tarczy no i takie premie powiedzmy Zbroja : lod : +2% odpornosci na lod ogien : +2% odpornosci na ogien ziemia : +2 % odpornosci na ziemie energia : +2% odpornosci na energie Helm : lod : +1madzik (tylko dla sorca i druida) ogien : +2 shielding ziemia : +2 dysty (tylko dla pala) energia : +2 do axe sworda i cluba (tylko dla knajta) Bron: lod : +5% obrazen z lodu ogien : +5 % obrazen od ognia ziemia : +5 % obrazen od ziemi energia : +5% obrazen od enegi Tarcza : lod : + 3 % MP ogien : +5% Cap ziemia : +2% HP energia : +5% soul points czyli teraz dam taki przykald 113 msa z 67 magicem ktory idzie se na frosty eq : Hat of The mad (+1 magic + 1 magic z enchanted kamienia) Focus Cape (+1 magic + 15% odpornosci na lod (3kamienie) ) Glacier Klit (6 % odpornosci (o ile pamietam) Softy Wand of Starstorm (+5% obrazen od energi) Demon Shield (+ 4% HP (2kamienie) wtedy taki ms ma takie staty 70 magic level obrazenia +5 % 736 hp 21 % odpornosci na lod co o tym myslicie? |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 12:04. |
Powered by vBulletin 3