Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Niusy (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=12)
-   -   Pierwsza zapowiedź jesiennej łatki. (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=223097)

Voniek 24-10-2009 11:38

Pierwsza zapowiedź jesiennej łatki.
 
Czas na zapowiedź! Długo oczekiwana jesienna łatka jest już na drodze do wprowadzenia. Ostatnie tygodnie były bardzo ciężkie dla całego zespołu CipSoftu, jednak było warto. Tegoroczny jesienny patch wprowadza przede wszystkim nowe funkcje. Nadszedł czas by podać więcej informacji, więc zaczynajmy!

Regulacja typów światów

Jednym z największych ulepszeń jest regulacja typów światów. To, co było wcześniej znane jako "non-PvP", "regular PvP" i "PvP-enforced" zostanie zmienione. Najwyraźniejsze zmiany odczują gracze światów non-PvP. Każdy gracz tibijski będzie mógł wybrać rodzaj świat gry, które najbardziej mu odpowiada pod względem bezpieczeństwa i walki z innym graczem. Oznacza to określenie typów światów na podstawie ich możliwości PvP:

Optional PvP: Gracze nie mogą być atakowani bądź zabici bezpośrednio przez inne postacie. PvP jest w zasadzie możliwe w ramach systemu wojny, ale tylko wtedy, gdy obie strony uzgodnią to ze sobą. Polecamy ten rodzaj świata gry dla wszystkich graczy, którzy nie są pewni co do wyboru świata, ale są pewni chęci bezpiecznej zabawy i chcą angażować się w walki, które zostały uzgodnione.
Open PvP: Postacie mogą być atakowane lub zabijane przez inne postacie. System czaszek jest aktywny, aby zapobiec nadmiernemu zabijaniu jednych graczy przez drugich. Gracze, którzy lubią walki PvP mogą być zainteresowani tymi serwerami.
Hardcore PvP: Każda postać może bez żadnych ograniczeń atakować lub wpływać na innych w sposób negatywny. Nie ma systemu czaszek. Ten typ świata może być dobrym miejscem dla graczy, którzy szukają bezgranicznej i porywającej walki PvP.

Dzięki przebudowie system wojen może zostać dodany jako pożyteczna funkcja. Będzie on dostępny dla wszystkich rodzajów świat gry. Więcej informacji na temat wyrównania znajduje się w artykule „Regulacja typów światów” i TYM wątku.

System wojen

W prawie każdej wojnie są ofiary. Ci, którzy nie chcą brać udziału w wojnie albo są wciągami w to nieświadomie lub też zostali uznani za smakowity kąsek dla podżegaczy wojennych. W celu uniknięcia niepotrzebnych ofiar oraz udostępnienia gildiom możliwości rozwiązywania konfliktów na drodze zbrojnej, nawet w przypadku włączonego systemu PvP, został stworzony system wojen. Jak on działa?


• Lider aktywnych gildii może wypowiedzieć wojnę innej gildii za pośrednictwem jego strony gildii. Gildie mogą być w wojnie lub zdeklarować wojnę maksymalnie 5 gildiom na razie. Każdy może zobaczyć historię wojen gildii na podstronie danej strony gildii.
• Do wypowiedzenia wojny gildii wybiera swojego przeciwnika i określa warunki: czas trwania (od 7 do 180 dni), limit zabójstw (max 1000 ), kara za przegraną (do 2.000.000 złotych monet) itd.
• Przeciwnik może odmówić udziały w wojnie, zmienić warunki lub po prostu przyjąć. W przypadku przyjęcia deklaracji, wcześniej ustalona kara oraz niewielka opłata za wojnę (1000 gp) zostanie przelana z konta liderów do tymczasowego depozytu. Wojna rozpocznie się po najbliższym zapisie stanu gry. Jeżeli liderzy nie będą mieli odpowiednich sum na koncie, proces zostanie powtórzony następnego dnia. Wojna zaczyna się po zapisaniu stanu gry.
• W czasie wojny zabijanie przeciwników wojny będzie zawsze oznaczone jako uzasadnione zabójstwo. Jednakże wszelkie agresywne działania między przeciwnikami spowodują blokadę stref ochronnych dla obu stron, nawet jeśli druga strona nie podjęła jeszcze żadnych działań.
• Postacie, które są obecnie w stanie wojny będą oznaczone specjalnymi ikonami. Pozwala to na łatwą identyfikację sojuszników i przeciwników oraz postaci, które są zaangażowane w inne wojny, do których dany gracz nie należy.
• Poprzez kanał gildii gracz będzie informowany o wszelkich zabójstwach zarówno członków jego własnej gildii, jak i gildii przeciwnej. Ponadto zostanie poinformowany czy jego gildia wygrała, czy przegrała wojnę.
• Pod koniec wojny lider zwycięskiej gildii otrzyma pieniądze, które zostały wcześniej przekazane do specjalnego depozytu. W przypadku przekroczenia limitu czasu gildia, która zdobyła więcej fragów zostanie uznana za zwycięzcę, jednak dostanie tylko proporcjonalną ilość pieniędzy wyliczaną na podstawie różnicy fragów. W przypadku remisu, płatności zostaną zwrócone obu gildiom.

Wprowadzenie systemu wojny oznacza wprowadzenie kilka dodatkowych szczegółów:

Opcjonalne PvP:

Brak możliwości blokowania
W trybie opcjonalnego pvp blokowanie innych postaci zostanie zasadniczo wyeliminowane. Będziesz miał możliwość dostępu i przejścia tego samego pola,
na którym znajduje się inna postać bądź summon. W ten sposób utworzy się swego rodzaju 'stos'. Będziesz musiał ruszyć się swoją postacią dwa razy w ciągu 5 s. w celu uzyskania dostępu do pola, które aktualnie jest zajęte. Na specjalnych polach, jak np. kratka przed depozytem, obok questa lub bramek poziomowych, ta funkcja nie będzie działać. W przypadku wojen oznacza to, że gracze nie biorący udziału w wojnie nie będą w stanie zablokować graczy, których gildie uczestniczą w wojnie. Jednakże gracze przeciwnych gildii będących w stanie wojny nadal będą mogli blokować się wzajemnie.

Ograniczenia:
Pierwsza postać na danym polu będzie zawsze na szczycie 'stosu'. Każda następna, która dojdzie, będzie stawiana niżej. W ramach systemu wojny ataki, które zostały skierowane na 'stos' (namierzone poprzez kliknięcie w oknie gry), dosięgną jedynie gracza znajdującego się na szczycie. Obrażenia obszarowe natomiast, działać będą na wszystkich graczy będących na 'stosie'. Ponadto wszystkie postacie znajdujące się na drugiej lub niższej pozycji w 'stosie', nie będą w stanie atakować innych graczy, używać obszarowych run bądź czarów, zbierać łupu z potworów i leczyć innych. Zostanie to wskazane przez odpowiedni komunikat ("It is too crowded here! You have to move first.").

Leczenie:
W ciągu pierwszych 60 sekund po otrzymaniu obrażeń od przeciwnika w walce pvp, uczestnicy wojny i ich summony nie będą mogły być leczone przez inne postacie, które nie są zaangażowane w wojnę. To samo dotyczy tzw. party buffs. Ponadto na wszystkich światach napoje magiczne nie będą mogły być używane do leczenia innych postaci i potworów.

Paraliż:
Gracze nie będą mogli używać paraliżu dopóki nie będą w stanie wojny.

Magiczne ściany i dzikie pnącza:
Jeśli runy te zostaną użyte przez uczestników wojny, ich efekty będą widoczne i działać będą tylko na przeciwnikach, nie zaś na członkach gildii i graczach niezaangażowanych w wojnę. Dzikie pnącza po prostu ominą sojuszników i niezaangażowanych graczy, ale, w przeciwieństwie do magic wall'i, pozostaną widoczne w oknie gry. Magic walle, które zostały wystrzelone przez uczestnika wojny będą miały 'pierwszeństwo' jeżeli na tą samą kratkę po skosie będzie chciał wejść gracz. Magic walle wystrzelone przez postać niezaangażowaną znikną w zetknięciu z innym graczem.

Trening umiejętności:
W celu uniemożliwienia graczom wykorzystywania systemu wojny do treningu umiejętności, gracz nie będzie awansował w posługiwaniu się bronią i w obronie w ramach systemu wojen.


Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP:


Ograniczenia w stosie:
Tak jak na Optional PvP, pierwszy gracz będzie na wierzchu stosu, a każda postać, która dołączy do stosu będzie zawsze ‘pod spodem’. Ataki, które zostaną skierowane w stos postaci (poprzez kliknięcie w oknie gry) będą zadawane jedynie osobie, znajdującej się na szczycie stosu. Natomiast ataki obszarowe, będą zadawały obrażenia wszystkim graczom w stosie. Co więcej, osoby nie będące na szycie stosu nie będą mogły stosować jakichkolwiek rodzajów agresji, ani w stosunku do graczy i ani w stosunku do potworów. Będzie to oznaczone w pojawiającej się wtedy informacji: „It is too crowded here! You have to move first." (Jest tu zbyt tłoczno! Musisz się najpierw ruszyć.)

Leczenie:
Mikstury nie mogą już być używane do leczenia innego gracza czy potwora. Dotyczy to wszystkich światów gry.

Paraliżowanie:
Jeżeli grasz na serwerze typu Open PvP, paraliżowanie innych będzie skutkowało w postaci czaszki, zgodnie z zasadami systemu czaszek.

Różności:
Na serwerach typu Hardcore PvP będą teraz dostępne błogosławieństwa i amulet of loss, a zdobywanie doświadczenia poprzez zabijanie innych graczy zostanie zniesione.

W przyszłości planowany jest rozwój systemu wojen poprzez dodanie większej ilości opcji, takich jak pojedynki, listy najlepszych czy konta gildii.

Druga zapowiedź łatki już niedługo. Jest jeszcze jedna duża opcja do wprowadzenia – transfer postaci. Czy jesteś gotowy na tą wyjątkową podróż poza granicami świata? Punktem startowym będzie Travora, wyspa na którą dostać się można z każdego miasta z wyjątkiem Rookgaard’u. Tak, na pierwszy rzut oka będzie wyglądał depozyt na Travorze:

http://img23.imageshack.us/img23/6042/51683572.jpg

Uwaga: Temat do dyskusji o jesiennej aktualizacji będzie dostępny dopiero od poniedziałku 26 października.


Za pomoc przy tłumaczeniu dziękuję użytkownikom Martka oraz piternet.

Argen 24-10-2009 12:48

Cóż, widocznie starają się "naprawić" to co zrobili z systemem wojen. Ciężko cokolwiek oceniać, zobaczymy jak będzie to wyglądało w grze.

rentonB 24-10-2009 13:38

Chcialem sobie kupic pacca po apdejcie ale ni chuja, ciag dalszy zabijania pvp

Wylansowany 24-10-2009 14:34

Zapowiada się bardzo dobrze. Miejmy nadzieje, że tak samo będzie również w grze.

Rybzor 24-10-2009 15:04

Prawie same dobre rozwiązania. Jakież to dziwne uczucie, kiedy pomysli się, że to wszystko wymysł CipSoftu : P

Jatoja 24-10-2009 15:06

"Uwaga: Temat do dyskusji o jesiennej aktualizacji nie będzie dostępny od poniedziałku 26 października."

Czy to przypadkiem nie powinno brzmiec troche inaczej ? W sensie, ze bedzie dostepny od poniedzialku ;p

Pzdr

Xynox69 24-10-2009 15:07

A miałem nadzieję, że będzie się dało skillować na optional-pvp na monkach jakichś ludzi... Chyba że źle zrozumiałem to proszę mnie poprawić :/

Jorg Bruce 24-10-2009 15:08

Czyżby jakas zmiana personelu w cipsofcie na bardziej kompetentnych ludzi? Wyglada na to, ze tak. Ten caly nowy "system" wojen ciekawie sie zapowiada, jednak nie mam zdania co do tych calych transferów. Zobaczymy jak to sie "strawi" w grze.

Aurya 24-10-2009 15:32

Pytanie
 
"• Trening umiejętności:
W celu uniemożliwienia graczom wykorzystywania systemu wojny do treningu umiejętności, gracz nie będzie awansował w posługiwaniu się bronią i w obronie w ramach systemu wojen.


Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP:"


Czyli to znaczy, ze będę mógł postawić Monka koledze na świecie optional pvp i będzie mogl go atakować i skillowac?

Takitam 24-10-2009 15:50

@up
Nie
@Temat
A już myślałem że będzie można normalnie poskilowaćna no-pvp :(

Herdrak'knight 24-10-2009 15:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Aurya (Post 2672562)
" Trening umiejętności:
W celu uniemożliwienia graczom wykorzystywania systemu wojny do treningu umiejętności, gracz nie będzie awansował w posługiwaniu się bronią i w obronie w ramach systemu wojen.


Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP:"


Czyli to znaczy, ze będę mógł postawić Monka koledze na świecie optional pvp i będzie mogl go atakować i skillowac?

na serverach open pvp i hardcore pvp bedziesz mógl skillowac na summonie kolegi, ale na optional pvp nie

Tompior 24-10-2009 15:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Aurya (Post 2672562)
"• Trening umiejętności:
W celu uniemożliwienia graczom wykorzystywania systemu wojny do treningu umiejętności, gracz nie będzie awansował w posługiwaniu się bronią i w obronie w ramach systemu wojen.


Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP:"


Czyli to znaczy, ze będę mógł postawić Monka koledze na świecie optional pvp i będzie mogl go atakować i skillowac?

Linijka: "Na serwerach typu Open PvP oraz Hardocre PvP" dotyczy kolejnych punktow.

Co do optional pvp: w czasie wojny mozesz postawic koledze monka, ale i tak mu nie beda rosly skille :P

Pacz_knight 24-10-2009 15:58

A o halloween nic nie wspominaja? o.O
Pamietam ze kiedys CipSoft napisal w jednym z newsow, ze tegoroczny halloween bedzie o wiele bardziej ekscytujacy od pozostalych. ;p
W wiekszosci grach MMO halloweenowe eventy juz sa. ;)

@topic
Calkiem znosnie. I tak juz w Tibie nie gram, ale system wojen ciekawie sie prezentuje.

Krajzel 24-10-2009 16:13

2kk gp za wygranie wojny max? Leże i kwicze. To chyba dotyczy noob war w stylu carlin vs thais. Paymenty po wojnie to kilka kk od łepka w przegranej guild. Nie opłaca się robić wojny na tym optional, zresztą na pvp też nie bo po przegraniu wara ludzi z huntami nie będzie sie dało ubić. Bieganie po innych graczach, m wallach pozdro. Co do transferu to się nie wypowiadam bo to czysta komercha, służąca do wyciągania jeszcze więcej ojro od graczy. I niech mi powie jak teraz będzie się ubijało choćby ghaza? Stacki po 2 osoby, raz się przeżuci i połowa już ma glebe. Chyba, że na stacku "schodowym" wszyscy będą mogli lać to jeszcze jako tako.

Siulaf 24-10-2009 16:35

no zapowiada sie fajnie tylko nie podoba mi sie to ze mozna na kogos wejsc :/ bo fajnie czasami bloknac kogos jak przed dragiem wieje... :D

Evil Maul 24-10-2009 16:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Krajzel (Post 2672592)
2kk gp za wygranie wojny max? Leże i kwicze. To chyba dotyczy noob war w stylu carlin vs thais. Paymenty po wojnie to kilka kk od łepka w przegranej guild. .

tu chodzi o to że np. umawiasz się na openkę z przeciwną guild i ustalacie kasę co do wygranej za openkę. A nie za indywidualną cenę za wyjście gracza z wara.

Tompior 24-10-2009 17:27

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Evil Maul (Post 2672609)
tu chodzi o to że np. umawiasz się na openkę z przeciwną guild i ustalacie kasę co do wygranej za openkę. A nie za indywidualną cenę za wyjście gracza z wara.

Chyba go zle zrozumiales.
Jemu chodzi o to, ze maksymalna wygrana na poziomie 2kk gp od calego klanu to smiech na sali, gdyz obecnie na wojnach ceny wykupienia sie oscyluja w granicach kilku kk gp od osoby.

G2V 24-10-2009 18:53

Ciekawe jak teraz Ghazbarana albo Morgarotha ubiją, jak nie bedą mogli atakować z jednego pola:D
jedyny + :
Na Opcjonalne PvP (teraz non pvp) skończy sie problem z blokowaniem wejść na questy.

Vertiro 24-10-2009 19:06

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Xynox69 (Post 2672552)
A miałem nadzieję, że będzie się dało skillować na optional-pvp na monkach jakichś ludzi... Chyba że źle zrozumiałem to proszę mnie poprawić :/

źle myślałeś , tak jest lepiej jak jest:P

paxer125 24-10-2009 20:02

moim zdaniem cały ten update to jedno wielkie bagno..

co ma znaczyć to ze po m wallach można chodzić??

Aquanito 24-10-2009 21:01

powiem tak Ha , Ha , Ha....



Zal i smiech na sali nie potrafia sie zjeby przyznac do tego ze cos spierdolili i chca na sile to naprawic jeszcze bardziej psujac ta gre... PRzykro mi ...


nie wiem co oni w przyslosci wymysla? Moze Glos w Tibi?

Moodi 24-10-2009 21:07

Jakbyś umiał czytać, to byś się domyślił kołku...
Imo, systemy bardzo dobre. Jedne z lepszych pomysłów na zaleczenie chorej wyobraźni niektórych graczy.
Dobra, jest też możliwość walki na non-pvp, oraz w związku z tym zablokowanie możliwości skillowania na innych graczach. Przemyślane.
A co do przenikania. Chyba najlepsze co mogliby w tym wypadku zrobić. Uniemożliwi to trapowanie oraz korzystanie z noob-charów, by przeszkadzały one w właściwej walce. Mimo, że ucierpi na tym element RPG, to i tak ktoś w Cipsofcie wie, że ludzie grający w Tibię, są zbyt skretyniali, by nie nadużywać możliwości blokowania walczących zespołów. Cóż, nie ma się im czemu dziwić.
Szkoda, natomiast usunięcia trudności z gry na enfo + korzyści wynikających, z ubijania innych graczy. Nie dość, że świat do gry łatwiejszy (w dość znacznym stopniu), to jeszcze nie będzie już fajnego plusa, z gry tam typu exp za ubitego drania lub pewności, że coś z niego poleci. Aj, szkoda szkoda, ale są dzieci na Tibia.com to są i takie ułatwienia.

Johanes19 24-10-2009 22:05

Zjebali...
Chodzenie po m wallach, chodze po ludziach. Przeciez nie bedzie mozna zrobic zwyklego pk :(

Aquanito 24-10-2009 22:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Moodi (Post 2672799)
Jakbyś umiał czytać, to byś się domyślił kołku...
Imo, systemy bardzo dobre. Jedne z lepszych pomysłów na zaleczenie chorej wyobraźni niektórych graczy.
Dobra, jest też możliwość walki na non-pvp, oraz w związku z tym zablokowanie możliwości skillowania na innych graczach. Przemyślane.
A co do przenikania. Chyba najlepsze co mogliby w tym wypadku zrobić. Uniemożliwi to trapowanie oraz korzystanie z noob-charów, by przeszkadzały one w właściwej walce. Mimo, że ucierpi na tym element RPG, to i tak ktoś w Cipsofcie wie, że ludzie grający w Tibię, są zbyt skretyniali, by nie nadużywać możliwości blokowania walczących zespołów. Cóż, nie ma się im czemu dziwić.
Szkoda, natomiast usunięcia trudności z gry na enfo + korzyści wynikających, z ubijania innych graczy. Nie dość, że świat do gry łatwiejszy (w dość znacznym stopniu), to jeszcze nie będzie już fajnego plusa, z gry tam typu exp za ubitego drania lub pewności, że coś z niego poleci. Aj, szkoda szkoda, ale są dzieci na Tibia.com to są i takie ułatwienia.



JEdynym Kołkiem to Jestes Ty pierdolony Noob charze... Bylo dobrze to to spierdolili. i staraja sie naprawiac za wszelaka cene

dybik 24-10-2009 23:01

Moim zdaniem wiecej i tak zalet tego update niz minusow.
Jeszcze niech dopracuja kwestie nagrody za wygrana wojne do wieksze kwoty (najlepiej mysle ze bez limitu).

Jedyne kwestie, ktore beda do bani to brak mozliwosci atakowania z jednego pola i mwalle.

Swoja droga, wspolczuje tym co graja na no(n)ob pvp , teraz dopiero tam sie tloczno zrobi.

adrian022 24-10-2009 23:59

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez paxer125 (Post 2672734)
moim zdaniem cały ten update to jedno wielkie bagno..


co ma znaczyć to ze po m wallach można chodzić??

Po M walach NIE BEDZIE MOŻNA CHODZIĆ Normalnie, Cipsoftowi chodzi tylko o to, żeby takie nooby jak ty nie przeszkadzały zespołom do walki, normalnie jak koles ci walnie m wala przed dp to po nim lazić nie bedziesz mogł. Tylko, jak ty walniesz m wala kolesiowi, ktory jest we wojnie bedzie mogl po tym przyejsc. Ja brałem dużo razy udział we wojnach, to specjalnie openki musiały być około 2-3 rano, żeby nooby nie blokowały. Ile razy przez takie coś padałem to jest poezja. :/ Ale cóz, życie.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Aquanito (Post 2672864)
JEdynym Kołkiem to Jestes Ty pierdolony Noob charze... Bylo dobrze to to spierdolili. i staraja sie naprawiac za wszelaka cene

Może troche spierdolili zeszly up, ale nikt nie jest idealny. A po drugie nie Cipy~ zjeb**** to, tylko wy wszyscy, oni bez niczego nie robią czegoś. Pomysły oni nie wyssali z palca, tylko wzorowali się na waszej wyobraźni, zrobili co mogli, żeby to wszystko jak najlepiej zrobić, jednak pierw czegoś ludzie chcą, a potem myślą sobie :
- A nie jednak to głupie, cip soft jest do bani
Trochę głowy w tym, jeżeli chcecie się wypowiedziec na tibia.com, pamietajcie, że up moze być zadecydowany waszym postem na tibia.com

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dybik (Post 2672875)
Moim zdaniem wiecej i tak zalet tego update niz minusow.
Jeszcze niech dopracuja kwestie nagrody za wygrana wojne do wieksze kwoty (najlepiej mysle ze bez limitu).


Jedyne kwestie, ktore beda do bani to brak mozliwosci atakowania z jednego pola i mwalle.

Swoja droga, wspolczuje tym co graja na no(n)ob pvp , teraz dopiero tam sie tloczno zrobi.

Z nagrodą też sie zgodze, powinna być bez limitu, bo co to jest dla 300 levela dac 300k na wojne, po wojnie skoczy na ferumbras tower i w pare dni to odrobi.

A co do non pvp, to myśle, że tak nie będzie, że będą przepełnione, jednak ludzie będą robili wszystko z głową, a transfer postaci na pewno będzie kosztować dużo ojro, o rzecz biorąc zobaczycie, że mało kto będzie z tego korzystał.

Ogólnie to myślę, że to co CipSoft teraz robi jest jak najbardziej prawidłową rzeczą :)
Chociaż dodałbym jeszcze mniejszy limit graczy na serwerze, np żeby kolejka zaczynała się od 700 graczy.

Rybzor 25-10-2009 00:00

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dybik (Post 2672875)
Swoja droga, wspolczuje tym co graja na no(n)ob pvp , teraz dopiero tam sie tloczno zrobi.

Jeszcze szybszy resp?! : ). W sumie, to stare światy pvp teraz się chyba trochę odludnią i zaczną jeszcze bardziej podumierać.

Wiross 25-10-2009 11:13

"Wszelkie agresywne działania między przeciwnikami spowodują blokadę stref ochronnych dla obu stron, nawet jeśli druga strona nie podjęła jeszcze żadnych działań."

kolejny "wspanialy" pomysl.

"Leczenie: Mikstury nie mogą już być używane do leczenia innego gracza czy potwora. Dotyczy to wszystkich światów gry."

to zrobcie poty od 200 lvla.

po co nam jakies nowe pvp. niech wroca do starego.
pomyslec ze to przez jakis brazoli co nie umieja grac. wiekszosc z nich nawet nie wie co to ob. placza do cipsoftu ze ludzie nie daja im grac....ze chca tylko zdobywac tibijskie doswiadczenie i bic wciaz wyrmy i lodowe smoki.

Jarulle 25-10-2009 12:18

Oni staraja sie co update zrobic cos lepszego, a kurwa co raz bardziej jebią ta gre. Wkoncu beda mieli po 50 ludzi/server to moze pomysla co od*******aja cepy jebane. Jak dalej beda wpadac na takie GENIALNE pomysly to niedlugo pewnie bedzie mozna tylko sie zalogowac i w depo stac. -.-'

TetrisSorc 25-10-2009 13:42

nie ma huja nie chce tego "updejta" na harmoni będą teraz 100 milowe kolejki ;/
już ostanio 60 w kolejce było. X(

Nonex 25-10-2009 15:35

Co za glupie K**** rozumiem ze w koncu zrobili cos z waszym systemem pvp na normal tzn wojny itd. Ale jak moga mnie maksymalnie w*****ac nazywajac dobre stare serwery pvp enfroced jakimis hardcore PVP??? A GDZIE TU HARDCORE jak te debile wprowadzaja aole i blogoslawienstwa ?? zniesiony exp za innych graczy! to sa zmiany dla walnietych dzieci neo co maja po 10 lat i dzieki temu zaczna grac na Inferni np. Ok zaczna grac bedzie serwer dzieki glupim zmianom stanie sie latwiejszy i napcha sie noobow na okres kilku miesiecy bo jak wyjda z rooka to kazdego sie stepi i znowu dzieci pojda na inne serwery a Populacja wroci do normy 100+ a zmiany dla tych dzieci uposledzonych zostana i traca na tym prawdziwi starzy gracze Pvp enforced. Koniec z Tibia :]

Azjateczka 25-10-2009 17:55

kurcze od tego sa m walle zeby nie dalo sie przejsc ... chyba logiczne ... na 1 kratce jeden typ ... tak byl ozawsze i tak bylo dobrze ... czego to niszcza ??

Nath015 25-10-2009 18:10

Pomysł z kilkoma graczami na 1 sqm? FAIL! Nie mam pojecia jak to bedzie wygladlo. Cipsoft za wszelka cene chce pokazac ze cos robi, ale po co niszczyc cos co dobrze funkcjonuje? Co do MW i krzakow tez jestem scpetycznie nastawiony. Poki co te informacje sa zbyt ogolne, dopiero po upie bedzie widac jak to na prawde wyglada.

Alkonn_89 25-10-2009 18:30

Cipsoft w 80% daje nam bardzo dobre rozwiazania... przedewszystkim naprawia swoj blad sprzed ostatniego update w ktorym system pvp spadl na dno...

...Nie mowie tez ze wszystko co zostalo podane jest doskonale... ale w poruwnaniu do tego co jest, dla tych co kochaja wojny pvp pk itp napewno beda to zmiany na lepsze.

Oczywiscie zgadzam sie z przedmowcami ze nalezy poczekac na dokladniejsze informacje zwiazane z tą latką...

I zgadzam sie z ,,Wirosem,, ...ale poczekaj na sam dzien update... moze jednak bedzie co ma byc ;p

/Alkonn.

Dirk Pitt 25-10-2009 21:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Wiross (Post 2673158)

kolejny "wspanialy" pomysl.

"Leczenie: Mikstury nie mogą już być używane do leczenia innego gracza czy potwora. Dotyczy to wszystkich światów gry.


to niech cos zrobia z kickami, jak teraz ek ma wyleczyc (rp,ms,ed) na kicku ?

Antocyjan94 25-10-2009 22:18

Odskok
 
Witam niedawno dołączyłem do forum ponieważ wkurzyłem sie jesiennym up' em. Nie rozumiem dlaczego cipsoft robi takie rzeczy zamiast np. Dodac ze 2 respy dragow i dl dla facc takich jak dragi koło veno.Rozumiem ze dzięki pacc zarabiają
ale nadal zostanie dla pacc wyspy outfity , czary , questy. Przeciez im chodzi o zysk nie patrzą na sondy tylko jak zarobic za zmiane swiata będzie sie płacić po 100 zl zobaczycie. Poza tym co to za argument ma hunta? Zapracowal na niego niech ma nikt nie robi huntow dla zabawy przecież to też kosztuje. A te zmiany światów strasznie mi się nie podobają ponieważ gracze narobią sobie problemów przez te 6 miesięcy i uciekną na inny? Mam nadzieje że to będzie dużo kosztowało. Ja lubię gdy jest dużo ludzi na servie dużo się wtedy dzieje mam nadzieje że ludzie z enfo przejdą na światy pvp takze na moją aldore. Jedyny + tego up'a to non pvp koniec z bloczeniem przejscia dragow w veno nie grałem na n-pvp ale wyobrażam sobie jak to wyglądało.
Na szczeście (choć i tak to już zjeb...) zostawili pvp zwykłe w spokoju mogę normalnie trapować =p I mam pewne pytanie ktoś wie jak będzie wyglądał start po łatce ? Każdy od nowa wybiera świat? Bo ja z enfo nie chciałbym na hardcore grać

pgk 26-10-2009 00:00

Mnie się ten up podoba. Ale rozumiem rozczarowania.
Dyskusyjna kwestia to jedynie podział światów. Nie możliwe, że tylko non-PVP staną się Optional PVP! Być może nastąpi nowy podział i Optional będzie więcej (może aktualne światy "normal" staną się Optional?). Oby to się wyjaśniło jak najszybciej. Kiedy wchodzi ten up?

kelvin19 26-10-2009 08:22

Wszystko fajnie i pięknie, tylko niech mi ktoś odpowie na 1 pytanko:

Czy jeśli jestem na optional pvp w gildii która prowadzi wojnę i niechcę brać udziału w wojnie to jedynym sposobem jest opuszczenie gildi, czy jest ktoś nie chce walczyć to nie będą mogli go atakować i on innych?

Alkonn_89 26-10-2009 08:50

@Antocyjan94

Zmiana serva to dla wielu graczy dobre rozwiazanie... poniewaz sa swiaty na ktorych cale gildia dostaja hunta za to ze sa polakami!!.... i nie sa w stanie nic z tym zrobic bo polakow jest 30 a BR 800... nie zmyslam, sam jestem jedna z tych ,,ofiar,, i zmiana serva to jedyne rozwiazanie.

A co do dodania respow DL'i i dragow na FACC to nic ci to nie da... dlaczego? jak beda to na tyle dobre respy jak na darashi to spodziewaj sie ze osoby posiadajace PACC beda tam expic... i wtedy pozostaje ci tylko napisac ,,how long?,,

A no i jescze sprawa magic wall run. Pamietajcie ze to dotyczy tylko optional pvp(non pvp)...
/Alkonn.

Antocyjan94 26-10-2009 09:32

Ale ten przypadek który podałeś nigdy nie zdarzył się na moim servie dlatego nie pomyślałem nad tym ale wydaje mi się że to są bardzo rzadkie przypadki gdyż 90% huntów są dawane za nagminne pk kumpla lub ciebie lub za wyzwiska. Wiele zależy od charakteru i znajomości osoby udzielającej hunta. Aczkolwiek wydaje mi się że jeden resp dragów jak ten koło veno nie zastąpi pacc'om darashi


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:11.

Powered by vBulletin 3