![]() |
Nowe funkcje PvP.
Tegoroczna jesienna łatka ze zmianami w systemie PvP zbliża się wielkimi krokami. Dzięki pomocy i cennym wskazówkom specjalnej grupy PvP, w skład której wchodzili wybrani gracze posiadający odmienne zdanie na temat PvP CipSoft postanowił rozwinąć niektóre funkcje systemu walki, na które gracze najczęściej zwracają uwagę.
Funkcje, które zostały zaprezentowane w miesięcznym artykule zostaną wprowadzone do gry. Podczas kilku ostatnich tygodni były one sprawdzane na specjalnym testowym serwerze PvP. Po lekkiej korekcji funkcje są gotowe do wprowadzenia. Oto ogólny opis tego, co zostało zmienione:
Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w specjalnym temacie na forum testowym PvP. Jeśli chciałbyś podzielić się swoją opinią na temat funkcji możesz ją tam napisać. Jeśli nie możesz się doczekać testowania nowych funkcji pamiętaj, że test server jest ciągle dostępny. Oprócz funkcji PvP, jesienna łatka wprowadzi do gry całe mnóstwo nowych osiągnięć np. takich za posiadanie pełnego stroju. Ponadto system raportów znowu zostanie ulepszony. Od teraz będzie można złożyć raport na informacje gildiowe tj. nieprawidłowe imiona, opisy, nazwy bezpośrednio do pracownika customer support przez stronę danej gildii. Opinię na temat nowych osiągnięć i raportów gildiowych można złożyć w specjalnym temacie na forum dyskusyjnym. |
# Zamiana pozycji podczas blokady: jeśli otrzymasz obrażenia od innego gracza i nie możesz ruszyć się na przynajmniej jedno wolne pole wokół Ciebie, będziesz mógł zamienić się pozycją wraz ze swoim oprawcą w wyjątkowych okolicznościach;
Czyli koniec trapowania? |
Pomoc w zabójstwie:
Mala zmiana bez skutkow tylko jakas tam lista wiec moze byc. Sprawiedliwe zasady walki: Tu by trzeba poznac formule zeby wiedziec czy to ma sens wogole bo moze lepiej bedzie kogos zabic na respie niz pasc od potworow jak juz bedzie sie widziec ze ktos pada :P Choc teograniczenie 40% w minute to nie wiem czy do obejscie ale to oni liczyli. przekonamy sie, pomysl niezly dla low lvli a dla hlvl w wojnie slaby. Błogosławieństwo PvP: Moze byc. Czaszka zemsty: Ktos jzu napisal na h.pl ze dostaje sie fraga a potem moga nas zabic 100 razy i nie bedzie fragow? I jeszcze czaski przez 7 dni? To juz wgoole nie mozna pkowac bo ofiara nic prawie nie traci a jeszcze moze nasa zabic potem i nie stracic tez nic nawet pz i fraga? Zamiana pozycji podczas blokady: tego to juz kompletnie nie rozumiem. Jaki to ma sens? Moze cos zle rozumiem ale wogole niektorzy beda nie do zabicia bo np knighta trzeba strapowac a jak bedzie mial trap 2 kratki od schodow to ucieknie inie ma szans na deada... Opoźnienie PvP podczas zmiany poziomów: Tego juz czasem nie bylo? Czy tylko w potwory bo na rl praktycznie nie gralem od dawna testujac pvp... Poprawki w strefie ochrony: Jedyny pozytywny pkt tej latki. Wkoncu bedzie mozna znalesc targety na battle i nie bedzie uciekania w sztuczne pz. Co do koncowki to tak: raporty na rozne rzeczy+ A te osiagniecia? To nawrzucali tam tego tyle ze jak to pierwszy raz zobaczylem to tam nie zagladam. Szkoda czasu na czytanie tego wszystkiego. |
Cytuj:
Czytaj ze zrozumieniem to co napisales a bedziesz znał odpowiedz ;) bardzo pozytywna łatka :p |
Cytuj:
|
Dla pojebancow uptade w sam raz, cale szczescie ze nie gram juz w to gowno... naszczescie dalej moge wchodzic na strone i smiac sie z kolejnych updejtów xD
|
Widziałem pro system trapowania na teście.Praktycznie nikogo nie można strapować bo się może zamienić musi mieć gdzieś z 2 kratki wolnej przestrzeni lub mw -.- Fail na całego...
|
po 10 latach nareszcie kończy się masowy abusing :D
|
W pełni się zgadzam z Cezar007 ;)
Powinni zrobić jeszcze przechodzenie przez ludzi jak na optional PvP i wtedy to dopiero byłaby rozgrywka! :D Po kiego wafla oni wprowadzają jakieś nowe czaszki, blessy ? Już wystarczająco zepsuli pvp kilka updatów temu ;s |
Konsekwetnie wprowadzaja plan psucia tibii :)
|
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
No to ja zaczne - Stamina - wprowadzona dla utrudnienia gry botą , przez co NORMALNI gracze stracili , ponieważ kupowanie PACC , a następnie ograniczanie gry mija się z celem. - System Hot-keyów które można używać na GRACZACH (PVP nie PVM) - porażka - Transfery postaci , zmienianie name i płci za kase - zerowe historie servera itp , kiedyś postać wiązała się z serverem , teraz każdy ma na to wysrane. - System wojny na non-pvp serverach - lol grasz na non-pvp to sie z tym godzisz ze nigdy sie nie pobijesz , do dzisiaj tego nie kumam. - Paladyn - Tarcza + Spear , Paladin to nie knight. Ogólnie rzecz biorąc wiem i tak i tak że w takiej kwestii jak "jebanie tibii" sie nikogo nie przegada , ponieważ ja uznaje to za jeden wielki FAIL , a ty i tak powiedz ze jest to wielki + , więc jakakolwiek konwersacja nie ma sensu bo jest ona z góry skazana na wieczną kłótnie , ale wielu sie zgodzi ze mną , wielu z tobą , że wyżej wymienione elementy są pozytywne , bądz negatywne dla tibii , lecz grywalność w te gre spada co świadczy samo o sobie. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Optional pvp powinno być optional od samego początku istnienia gry. Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
Wielu graczy zaczynających kiedyś gre z tym systemem co jest teraz grało by na serverach NON-PVP , i tak - wiem że da się zmienić server , lecz tak samo można kiedyś było kupić postać , pieniądze i płacenie nie są uzasadnieniem w tej sprawie , to samo jakby wprowadzono teraz nową Profesje bez możliwości wybrania jej przez nowszych graczy bo gdy zaczynali gre jej nie było. Cytuj:
|
Cytuj:
|
koniec PA. Random PK odchodzi w zapomnienie.
|
Cytuj:
|
Up
Tak Pz usuneli:D |
Cytuj:
Mam swoją racje , i jej się trzymam , i nie - nawet nie próbuje cię przekonać do mojej , tylko poprostu wypowiadam na ten temat zdanie. Cytuj:
|
A wlasnie, ze nie B)
Jak dla mnie balans pvp to dobry pomysl, bo sytuacja w ktorej idzie sobie np. 150 lvl a tu nagle napadaja go i trapuja lvle 200+ i to ile on przezyje zalezy wylacznie od tego ile ma potionow jest beznadziejna sytuacja.
Trapnac i tak bedzie mozna ale wiekszym nakladem sily i sprytu - czyli na plus. Wg mnie taki latwy szach-mat (trap) w grze czasu rzeczywistego nie powinien miec miejsca. A do tych ktorzy krzycza, ze Cipsoft psuje Tibie powiem tylko to ze to duza firma ktorej zalezy na tym zeby sie utrzymac na rynku i musza wprowadzac zmiany. A maja tam od tego ludzi, ktorzy wiedza znacznie lepiej od was czy to jest psucie czy nie ;] |
Co do tego "biednego" 150lvla zabitego przez inne 200 lvl to co napisales jest zalosne. Zycie to nie bajka, w normalnym zyciu wygrywaja tylko najlepsi i najsilniejsi. Wiec jezeli jestes 150 lvl ale jestes takim "Ronaldo PVP" to pokaz na co Cie stac. Jesli nie to tacy ludzie mocni sa tylko w gebie i placza jak ich ktos zabije. Poza tym zgraja 200 lvl nie wystarczy by zabic takiego 150 lvl (o ile ten gracz potrafi uciekac i posiada jako tako umiejetnosci pvp).
Nie rozumiem ostatnich updatow takich jak: usuniecie stair hoppingu, i dawanie 1000000 fragow za zabicie jednego czlowieka. Tak samo wprowadzenie Target Dummy (przeciez wyglada to jak OTS). Tak samo ze wiekszosc rzeczy mozna sprzedawac u NPC i system TRADE umarl na dobre. Wprowadzenie systemu PVP na swiatach NPVP to tez masakra... biorac pod uwage ze po rozwiazaniu guild system juz nie dziala... Czyli z takiej wojny mozna wyjsc bez konsekwencji, ogolnie o ile mozna nazywac to PVP, bo ja tam widze tylko spam UE. Nie rozumiem dlaczego wprowadzaja te nowe blessy. Jako wygrywajaca strona w wojnie nie dam rady wykonczyc przeciwnikow finansowo... Skoro przeciwnicy nie expia i nie zarabiaja to po 10 dedach obecnie wydaliby 1kk-1.1kk. a po tym update, co wykonczyloby finansowo niektorych graczy zmuszajac ich do zaprzestania walki badz zmiany servera, ewentualnie kupienia gp na Allegro. Lecz po tym update zabijanie przeciwnika, wcale sie nie oplaca.... ani lvl nie spadnie mu znacznie ani kasy nie wyda za duzo..... Co do tego trapowania to rozumiem ze postacie trapujace (glownie Rycki) nie powinny wbijac PZ by target nie mogl "przejsc" przez traperow, natomiast shooterzy powinni nadal atakowac. I nic sie nie zmienia, tak? Procz tego ze mimo ze traperzy nie wbili PZ dostaja fraga. |
@Koxiu
Trzeba pamietac, ze gnojenie slabszych jest zle. Tibia to nie arcade tylko rpg. Jezeli chcesz fragowac jak szalony to idz na CS albo Q3 (ewentualnie jest takie cos jak Hardcore PvP dla ogarow jak Ty). Btw. 150 lvl (sorc, pal) pada na 4 SD... |
wydaje mi się że już długo w to nie pogram, zwłaszcza że jedyną rzeczą która mnie przy tibi trzyma tak długo to pvp... a jak tu prowadzić wojne skoro nic nie bedzie się tracić przy śmierci...battle na infernie teraz chyba będą trwały całymi dniami aż któraś że stron się znudzi... xD
A co do trapowania to już w ogóle się nie bd wypowiadał... myślałem że już bardziej tej cześci gry nie da się zniszczyć ale cóż teraz pozostały tylko MW... Jak dla mnie kolejny nieudany update |
Cytuj:
Wiec dorgi kolego potrzebujesz troche przerwy od komputera. Zacznij uprawiac jakis sport, pojdz do pracy albo niech ktos obije Ci twarz a zrozumiesz na czym zycie polega i czemu kogos inna ciezka praca kogos umiejetnosc (mowa o pvp z ktorym czlowiek sie nie urodzil lecz nauczyl sie go) maja byc niedocenione bo jakis chlopak placze ze zginie... Poza tym interesujace ze 4 sd to okolo 1500hp ( w przypadku palka) a w przypadku sorca 700hp + 4200 many. Chyba grasz na npvp co? |
(wybaczcie stare nazewnictwo serwerów, ale jakoś lepiej przemawiają do wyobraźni)
Mają rację, że remontują pvp. Kiedyś to były głupie czasy, gdy było mnóstwo grających, tyle, że po wprowadzeniu soul pointów okazało się, że większość z nich to boty :P Fajnie się gra na świecie pvp jeśli jest się no-liferem i od początku bije się lvl jak szalony, żeby być w czołówce. Grałem na pvp i właśnie przez takich pvp-leszczy już tam nie gram. Ostatni pvp-player jakiego spotkałem na non-pvp wpadł tylko po to, żeby mi ubić slime'a na trainie, bo nic innego nie miał do roboty (pewnie akurat jako supa-masta-pk miał red skulla i bał się wychylić z dp na swoim świecie). Przy waszym płaczliwym podejściu - "tylko najlepsi wygrywają" weźcie pod uwagę, że nie każdy jest idiotą, który po każdym dedzie będzie leciał na expowisko, żeby zarobić na utracony ekwipunek (akcje gdy do mnie - 40ek - podchodziło kilku 80 i 100 lvl+ z tekstem "pay eq or die" są po prostu żałosne). Zauważcie, że każdy mistrz stoi na podium sam - prędzej czy później wasi wrogowie zmienią serwer i z kim wtedy będziecie walczyć? Już dziś na pvp gra po ok 300 graczy. Jak tak dalej pójdzie zaczną likwidować serwery pvp na rzecz non-pvp (CipSoft nie działa charytatywnie, każdy serwer kosztuje, a tych kilku graczy z paccem go nie utrzyma). |
Cytuj:
Cytuj:
W normalnych grach umiejętności grają rolę, bo można doprowadzić do sytuacji w której jeden i drugi gracz mają względnie jednakowy start i w pojedynku wygra lepszy. W Tibii przez te wszystkie lata "PVP" ustabilizowało się w taki sposób, że trzeba abusować, napadać 10vs1 i wykańczać ekonomicznie, bo gra nie zapewnia możliwości sprawdzenia się w uczciwej walce. Cytuj:
Do jednego z ostatnich updatów nie było systemu pvp. Walka była bezwładna, bez żadnych zasad, co owocowało tym, że każdy mógł zostać bez konsekwencji napadnięty i sklepany przez bandę znudzonych 12 latków z wyższymi levelami. Ktoś rozsądnie pomyślał i wpadł na to, że skoro bije Cię dwunastu, i bije Cię w granicach zasad obowiązujących bicie człowieka bez skulla, to konsekwencje powinni ponosić Ci którzy Cię biją, a nie jeden czy dwóch z nich. Jest to chyba logiczne, przynajmniej dla mnie. |
Dla mnie najlepszym wyjsciem byloby zrobic Tibie 2 juz na nowym silniku. Stary silnik z nowymi rozwiazaniami poprostu dziwne wyglada i nie daje sobie rady. Wyeliminowac wszystkie bledy na jakich powstala Tibia i wychodzi nam bardzo ladna gra 2d we flashu czy czyms tam.
Na temat hotkeyow w pvp. Mimo wszystko to bylo niezle urozmaicenie doswiadczyc walki fps w grze mmorpg xd. W Tibii walka 1vs1 nie ma totalnie sensu. Wszystkie obrazenia zadawane przez graczy sa latwe do wyliczenia - nic Cie nie zaskoczy. Przez co zostaje tylko zmudna walka do wykonczenia supplies. GDYBY byly jakies elementy zaskakujace przeciwnika tj. stun, critical czy jakies smieszne odepchniecia mozna by bylo rozgrywac to inaczej. Ale jak juz wspomnialem ten silnik juz niestety nie wyrabia. Jest przestarzaly - ma ponad 10 lat! |
Cytuj:
Na koniec dodam do tych z "czystym" sumieniem. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" Tibia nie jest gra zrecznosciowa wiec trapowanie nie jest skutkiem ubocznym lecz przewidzianym pomyslem na gre, ktora gracze wykorzystali jako taktyke w walce. Text typu "w normalnych grach"... tibia nie jest normalna gra, mozesz zawsze zagrac w swoje normalne gry. Mowisz o napadaniu 12 vs 1... Powiedz mi po co sa takto gildie i po co wprowadzili mozliwosc zabijania graczy skoro walka 1 vs 1 nie ma sensu i czasem jest wrecz niemozliwa? Jest to gra MMO wiec zawsze sa jakie przyjaznie uklady itd itp. Nie moja wina ze ten odosobniony przypadek zostanie napadniety. Taka smutna historia ze chce mi sie plakac. Biedny chlopak napadniety przez bande dzieciakow :< Kazdy ma swoje zdanie i nie staraj sie usprawiedliwiacz czynow CipSoftu bo kazdy update przynosi pozytywy jak i negatywy. W moim przypadku widze wiecej negatywow (jak wiekszosc graczy PVP) |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Stąd np. tysiące dzieciaków dałoby się pociąć w obronie tezy, że Tibia 7.6 była zbalansowana, co jest kuriozalne. |
@Vil
HAHA skutek uboczny który towarzyszył tibi ponad dekadę... wiesz grałem w taką gre jak gunz tam też były pewne bugi które były trudne do wykorzystania ale jak poświeciłeś dużo czasu tej grze i udało Ci się ogarnąć je byłeś nie do pokonania :D Było głosowanie czy zostawić je czy nie, większość opowiedziała się zeby zostąły i są do dziś choć już w to nie gram :P a tak btw to już sprzedaje postać po wczorajszym battle, teraz lepiej takiemu 200msowi pasc niż czekać na 15 minut pz'ta w dodatku ten kto pada traci na ogol tyle co shoterzy albo i mniej -,- |
Cytuj:
huh to ty chyba na jakichś otsach grasz o: jeśli mając 1605 hp 150 RPkiem nie nadążasz wcisnąć F~ (exura san) 0_o po za tym nie 4 sd tylko jakies 5-6 chyba ze żyjesz wciąż tibią 7.6 , jeśli tak to faktycznie ten update jest dla ciebie super extra supcio sweetasny o/ "Trzeba pamietac, ze gnojenie slabszych jest zle" <-------- XD btw to tylko gra , no cry , No pain - No game Cytuj:
Poza tym tak jak mówiłem - Vil jest modem który co by się nie działo będzie uważać cipsoft za boga , a nas za bezpodstawnych oprawców nie mających racji , pomijając fakt iż jest to tylko forum i każdy tutaj może wypowiedzieć swoje zdanie nawet jeśli to fake. |
Vil, to ci powinno dać do zrozumienia, kiedy wszyscy uważają, że zmiany są do dupy, tylko ty jeden nie ;)
Nie mówię, że nie masz racji, bo w swoim otoczeniu masz rację. Ale cipsoft powinien patrzyć na opinię większości graczy, a nie jakiegoś procentu społeczności. Dla mnie, swapowanie pozycji w trapie to już po prostu gwóźdź do trumny tej gry. |
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Przez to, że stamina się nie regeneruje będąc online, Tibia straciła masę graczy, którzy zwykle stali, rozmawiali,handlowali, nadawali jakąś atmosferę rpg tej grze. Teraz jedyne co można zrobić, aby móc expić np. na paccu to pograć 5-6h i dać loga i tak w kółko macieju, żeby pacc się nie marnował. Co do reszty zmian, popieram pomysł stworzenia Tibi 2, na zupełnie nowym silniku. Modyfikując dalej starą Tibie ( często nawet niezłymi pomysłami ) Cipsoft da jej troche czasu więcej, ale nie uchroni jej przed upadkiem. |
Hah, czasami mam wrażenie że oni celowo udupiają pvp w tej grze. Najpierw dodali hotkeye, teraz to że nie można trapić, nie długo pewnie usuną magic walle i pvp będzie się ograniczało do kliknięcia fallow i nawalania w F12. Masakra, aż braknie słów.
Mogli by się przyznać, że zrąbali sprawę i cofnąć grę do 7.4-7.6 Cytuj:
Na dzień dzisiejszy to chyba na każdego jednego nowego gracza, czterech odpada.. |
Cytuj:
|
Cytuj:
Jeśli nadal uważasz, że należy grę cofnąć 5 lat wstecz, poszukaj sobie na necie info o najnowszych, koreańskich MMORPG i sam oceń szanse Tibii 7.6 na konkurowanie z takim czymś o graczy. Zresztą pozostaje jeszcze kwestia tego, czy firma powinna traktować poważnie poglądy typowego tibijczyka na to, jak gra ma wyglądać (biorąc pod uwagę to, że połowę graczy trudno podejrzewać o umiejętność poprawnego wysławiania się, a co dopiero o posiadanie marketingowej wizji produktu). |
Haha skutek update na infernie to odejscie 90% graczy, a kto expi ten pada w ramach protestu nikt nie moze expic nie ważne czy neutral czy wrog czy swój :D
nice, ciekawe czy skasują te 2 servery ^.^ |
to sa jakies jaja!!! HAHAHAHAH
Gildia ktora przegrywa wojne i od 3 miesiecy nie expila nie chce przyjac war mode, my ich nie ubijamy bo nie oplaca sie! wiecej wydamy na sd i manasy i mw niz oni straca!!!!!. Wczoraj wpadli mi na ekran to sie smialem z nich i nawet nie mialem zamiaru uciekac do pz. Ludzie na VT poprostu znikneli!!! bylo nas ciagle 30~ osob na vencie teraz jest raptem 4-5 :O co 2gi w komencie ma ze sprzeda postac. Ja nie wychodze na hunta jak nie mam wiecej niz 800k/h. Wiec jak zwykle expilem na Lizardach Zao City. 1.2kk/h. (230MS) nagle zamieniony w umarle cialka lizarda wpada na ekran 350 ms z gildi przeciwnej. Wbijam whita i sie smieje z niego "i co teraz 20k kasy strace?" i latalem sobie ubijalem potworki dalej.... Nagle zbieglo sie ich juz 5 i walili we mnie SD, biegalem po calym City wbilem na mury gdzie 220 ED trapnely Zaoguny i koles padl hahahah. Biegalem z nimi z 20 min przybiegli nasi ubilismy jakiegos 180~ RSa i ostatecznie po kolejnych 10 min sam padlem. stracilem blessy warte 20k i 15% levela, natomiast gosciu co padl od Zaogun'ow spadlo mu 1.5kk exp hahaha teraz z servera pvp zrobil sie NPVP ..... lurujemy potwory ..... mwallujemy..... wpadamy na respa i nie dajemy im expic.... bo to sie bardzej oplaca niz jakas smieszna wojna czy ubijanie przeciwnikow..... MASAKRA !!! juz widze tych wszystkch 200+ co retired sie zrobia! pokaz mi jakis pozytyw tego co wymienilem!!!!!!!! |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:20. |
Powered by vBulletin 3