![]() |
Nowa profesja?
Witam aLL =]] Ostatnio tak sobie myslalem jak mogla by wygladac jakas nowa profesja. Jak wiadomo te 4 ktore już są w jakiś tam sposób są od siebie uzależnione. Czekam na wasze wypowiedzi i propozycje. Potraktujcie temat poważnie i zastanówcie się nad tym żeby ludek nie tylko był ciekawy ale żeby nie zepsół tej spujnościm pomiędzy starymi profesjami B) |
Barbarzyńca - bardzo silny lecz bardzo glupi w zwiazku z czym nie moze uzywac magii (tylko runy 0 mlvl). Dzieki swej sile moze nosic obureczne bronie w jednej rece. Leczy sie tylko dzieki life fluidom badz musi byc leczony przez kogos innego. Jego skille rosna nieco wolniej niz u rycerzy (powiedzmy ze jak sword u palkow).
|
Mnich.
Postać lubująca się w walce bez broni i bez zbroi. Skille: fist i defence rosną szybciej niż u innych profesji, pod warunkiem, że postać nie nosi żadnej zbroi ani nie używa żadnego ekwipunku, jak miecz, topór czy maczuga. Potrafi się leczyć z większą "siłą" niż inne profesje. Mlvl rośnie dość szybko (słabiej niż u druidów czy magów, ale szybciej niż u paladynów). Dodatkowy czar: błogosławieństwo, podwyższające na jakiś czas parametry bohatera. Bard. W Tibii występuje wiele rodzajów [rodzaji?] instrumentów, czemu by ich nie wykorzystać jako broń? Bard polegałby głównie na swoim sprycie i wysokiej charyźmie, dzięki której sprawia, że nawet najmocniejszy wróg odczuwa respekt na sam jego widok. Walczyłby gorzej niż paladyn czy rycerz, zaś lepiej niż pozostałe dwie profesje. Upodobania: broń dystansowa lub miecze. Dodatkowy bonus: trochę niższe ceny przy zakupie sprzętu u kupców i odrobinę wyższe przy sprzedawaniu ekwipunku. Mlvl - rośnie szybciej niż u paladynów i rycerzy, zaś wolniej niż u pozostałych dwóch profesji. Dodatkowy czar: zauroczenie, dzięki któremu obnizałby różne parametry potworków, czar spontaniczny, działa tylko wtedy, gdy bard posiada przy sobie jakiś instrument. |
Tropiciel:
Ta postac umiala by uzywac dwoch broni naraz. Skille: bron reczna = knight shielding = mag dyst=knight mlv=pal Postac ta znala by wszsytkie czary knighta(procz exori) i wszsytkie czary pala(procz tych zwiazanych z przyzywaniem amunicji) oraz (niezna tych czarow pala do ktorych maja dostep tylko pacc) Czary dodatkowe:wieksze znajdowanei osoby(pokazuje ci jak daleko jest dana osoba od danego miasta[ktorego jest najblizej]) mlv wymagany 1 tworzenie sword/axe/club ringa (exevo nazg "club/sword/axe)wymagany mlv 12 270 many Przechadzka:powoduje ze po kazdym terenie poruszasz sie z predkoscia jaka uzyskujesz na brukowanej drodze lub z wieksza mlv 6 90 many Czas 5 minut Czary tylko dla pacc: Gigantic Haste:Przyspieszenie +100% mlv 14 mana 150 Czas 2min 30 sekund Bron Mocy: Twoja Bron zadaje +30% obrazen mlv 12 mana 180 Czas 4 minuty Zwiekszenie Skilla: Wszsytkei twoje skille(procz mlv i fishingu) zwiekszaja sie +5 Czas 10minut Mana 170 mlv 9 Co level zdobywasz 15 zycia 15 many 15 capa |
Horseman
HORSEMAN-szybki i sprytny ćwiczy magic level jak pal sworda/axe/clubatakże jak pal ale za to jako jedyna profesja ma możliwość jazdy na koniu (50-150)%szybkości i dysponuje sie łukiem jak knight.
Dodatkowe czary:Ujeżdżanie zwiększa szybkość o 30%wymagania 10magic level 200many czas działania 5min Spowalnianie-zmijsza predkosc potwora gracza o 20% wymagania 8magic level 100many czas dzialania 1min |
Trawler (czy jak to tma sie psize)
Jest to postac ogulnei bez profesij . Tak jak n rook jedynie przesz peirwsze 7 lev po przjesiu an majin mana i hp rosnom o 5 szybciej niz na rooku dalej porusza sie juz tak ajk an rook.Max mlev to 20 . Skiel wszyskie rosna jej tak samo jednak jest jeden minus pacc nic nie daje tej psotaci oprucz obcij innego ubiru i nowych ternow .
|
Ninja - Porusza sie bardzo szybko. Nie używa magii. Jest zręczniejszy przez co shielding by mu szybciej rosnął. Specjalizuje się równocześnie w każdej broni
|
kamikadze 8o kiedy knightowi skonczyly sie uhy jest na skraju smierci i blokuje jakas bestje sorc wali mozolnie z hmm palkowi skonczyla sie amunicja a drut ma laga :p i nie moze uhnac nikogo wszyscy red hp wtedy wkracza kamikaze wbiega w potwora zadajac mu obrazenia zalezne od lvlu po czym ginie , zabijajac rownierz potwora
kamikadze trtaci po kazdej smierci 1% expa skili dostaje podwojne doswiadczenie za ssabotowanego potwora :p dostaje na lvl 30 hp i 15 many / czary exura vita i mana shield .kazda ekipa wybierajaca sie na hunt bierze kamikadze ze soba na wypadek niepowodzenia. kamikadze jest dobrze oplacany ^^ ciekawe kto by nim gral hehhe |
Kasowanie starych postów
Kasowanie starych postów
|
Jest już nowa profesja!!
Według mnie już jest nowa profesja!!!:)
A mianowicie Rune Maker ( Twórca runów ):P Większość graczy ma na koncie jedną "zapasową" postać a mianowicie : właśnie RUN MAKERA!! Jeśli ktoś gra knightem to niezręcznie wydawać kase na bp hmm-ów czy uh-ów czy innych runów. Tworzy się wtedy kolesia który będzie robił ci runy!!! :] Najczęsciej Rune Makerami są druidzi (sam fakt że mogą robić uhy) żadziej używa się do tego sorca. Więc po co wymyślać jakichś BARDÓW :blazen: , MNICHÓW :king: czy TROPICIELI :kilof: :lucznik: albo KAMIKADZE!!! :berserk: :axeman: :2handed: (oczywiście nie przecze że to są złe pomysły - autorzy tych postaci [ i innych zresztą też ] popisali się wielką fantazją i weną twórczą WIELKIE BRAWA DLA NICH!!! ) Wiem że Rune Maker nie bedzie do wyboru jako nowa profesja (chociaż to by było fajne !! postać która może się nauczyć tylko "RUNOWANIA" :)) Ale można pomarzyć... |
Przepraszam
Dobra nie którzy ludzie wysyłali mi za to - więc modyfikuje tego posta!!
(Tu nic już nie ma :)) |
Ale z ta reputacja sie porobilo teraz kazdy po napisaniu posta dodaje "jesli spodobal ci sie muj post daj mi +"
A tak wracajac do tematu dobrym pomyslem jest mnich, tyle ze bym dal mu troche inne wlasciwosci niz Shae mianowicie, bylby dobry w walce kijem (powiedzmy ze byla by to nowa bron obuchowa), skile by mu tak szybko rosly jak na sword dla palka, ale dla druzyny byl by potrzebny z powodu swoich czarow mialby sporo czarow wzmacniajacych swoja druzyne (np. mas healing, mass haste, czy masowe wzmacnianie ciosow swojej druzyny), czarow ofensywnych by nie mial, a mana rosla by mu wolniej niz dla sorca ale nieco szybciej niz dla palka. |
Beastmaster
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z każdego zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą. Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie w potwora, do którego owa dusza należała. Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10% życia potwora. Proszę o komentarze. |
Cytuj:
|
Widze ze moj temacik sie rozkrecil:) Osobiscie zrobilbym dwie nowe postacie: dwie bardzo skrajne, nie wazna nazwa, wazne zeby jeden z nich byl 100% wojownikiem a drugi 100% magiem :) |
widze tutaj wielu fanow d2. moze by tak amazonke? moze by tak pierona palladyna2? moze barbarzynce? ech... jak chcecie to grajcie moze w diablo... i te czary... wybuch zwlok... bone wall... moze jeszcze nova i deszcz meteorytow?
|
Cytuj:
a chcesz zmienić się w minotaura; zamiast 185 hp masz 190. A kamień z duszą rata masz na starcie. Srry za niedogodności. |
Moja propozycja:
Rookmaster: Zeby zostac rookmasterem trzeba miec 10 lvl na rooku i 1k. Pieniadze zanosimy do seymora i dostajemy promocje. Daje nam to, ze: Dostajemy 10 hp i 15 oz na lvl, nie dostajemy many. Nie mozemy juz pojsc na maina. Zyskujemy dostep do nowych, terenow, z trudniejszymi potworami (np legendarny ghoul -> dochodza life ringi i scale armory; amazonki -> dochodzi chyba small ruby, lub jakas inna blyskotka, nie pamietam co z niej wypada), dochodza nowe questy (w tym quest z legendarnym spike swordem) Mozliwosc kupienia domku (tylko dla pacc) |
lord of player killer-bardzo glupi,zazwyczaj ma maly lvl ale jak zabije kolesia nie ma czahy :P
ps: pk to :baby: |
Cytuj:
|
Cytuj:
Zauwazyles ze: Suma punktow umiejetnosci (zycie mana cap) daje ZAWSZE 45 Knight: 15 zycie 5 mana 25 cap Pal:10 zycia 15 mana 20 cap Druid/sorc 5 zycia 30 mana 10 cap Wiec dla nektoamanty proponuje: 10 zycie 25 mana 10 cap |
Kasowanie starych postów
|
Cytuj:
Necro powinien miec porownywalnie duzo many jak sorc inaczej niezbyt jest uzyteczny ;] moj Tropiciel niemailby problemow by cie zniszczyc ;] |
Kasowanie starych postów
|
Cytuj:
|
Złodziej
Złodziej:
Jak by się wybrało złodzieja był by dodatkowy skill złodziejstwa masz 0 lv złodziejstaw możesz kraść 5gp masz 1 złodiejstwa możesz ukraść 10gp i tak dalej i tak dalej jak by sie kradło juz pisze naciskasz na koleśa prawym przyciskim myszkii tam by to się jakoś nazywało naćiskasz i kradniesz ale... To by było jak rzut kostką może ci wyjść dobrze albo źle jak by ci wyszło źle to jesteś pk jak dobrze nikt nic niewie ten co mu ukradłes nic niewiem i myśli np. że jak wyrzucał bac to tam było i zapomniał wyjąć :)Albo się domyśla że mu ktoś ukradł gp wtedy by się kłucił z jakiś graczem X( No to chyba by było na tyle jak by ktoś miał jakieś poprawki niech napisze. (Jestem nowym userem więc niejestem zabardzo obczajony hehe :p ) |
Assian
"Zabójcy sa mistrzami w swoim fachu.Dzieki ich mozliwosci cichego podkradania sie do ofiary potrafia ja skutecznie zabic.Swa przewage uzyskuje dzieki ataku z zaskoczenia,zamaskowany zabojca czeka na swa ofiare az ta przejdzie tuz obok i rzuci sie na nia podrzynajac jej gardlo.Od zwyklych opryszkow wyrozniajaca ich to to ze sa szkoleni do skutecznego zabijania.Zabojcy takze strzelaja z luku ale nie tak doskonale jak Paladyni" Zabojca co poziom zyskuje: HP-20 MP-15 CAP-10 Szybciej im roscnie-Fencing(nowy skil) Srednia predkosc rosniecia skila-magic lv i distance. Bronie z klasy Fencing: Wywazony sztylet. Krotki Miecz Zabojcy. Bronie z klasy Distance: Sztylet do rzucania. Zlodziejski Luk. Amunicja ktora potrafi robic zabojca(procz zwyklych ktore wymagaja i sztyletow do rzucania ktore wymagaja 50 many i 1 mag lv): Strzaly przebicia(mocniejsze niz belty mozliwosc wystrzelenia tylko z luku zlodziejskiego). Strzala kwasu(cos jak poison ale nie ma odpornosci i zadaje wiekszy dmg). Strzala energii(po walnieciu w cel zadaje dmg od energi). Strzala wybuchajaca(Po uderzeniu w cel lub jego okolicy wyzwala sie GFB). Zaklecia: Clock-Odopwiednik zaklecia utana vid.Wymaga mniejszej ilosci many(100) oraz nizszego mag lv(4),ale trwa owiele krocej(60s). Piruet-Dzieki tej umiejetnosci Zabojca potrafi unikac lepiej atakow.Wzrasta jego poziom ochrony(shielding),przez pierwsze 5s zabojca przyspiesza.Czas trwania to 120s i koszt many 150(mag lv 4). Cios cieni-Dzieki temu zabojca podczas ataku staje sie na ktortko niewidzialny(10s) a za kazdym uderzeniem zostaje odebrana odpowiednia ilosc many(15 na atak mag lv 6). Pulapka ognia-Ta pulpaka pozwala pozwala wyzwolic(pierw sie ja tworzy wyglada jak runa) kule ognia.Zabojca stawia taka pulapke wskazuje cel a pulpka pluje ognistymi kulami w jego wrogow(150 many poziom magiczny 5 wystrzeliwuje 5 kul). Pulapka energi-Ta pulapka gdy jest polozona na ziemi wyzwala promien energetyczny(EB) wymaga poziomu magicznego 5 i 170 many strzela 4 razy. Ulep.Pulapka Ognia-Jest to odpowiednik P.O ale wyzwala wiecej many oraz poziomu magicznego(6)(250 many) ta pulapka wystrzeliwuje 3 razy. Ulep.pulapka energi-Ta pulapka to odpowiednik P.E wystrzeliwuje Wiekszy PRomien Energetyczny(GEB) wymaga 7 poziom magiczny i 300 many strzela 2 razy). Pulapka fali energetycznej-Doskonale wyszkolony zabojca potrafi uzyc tej pulapki tak zeby nie zranila jego i jego towarzyszy,zabojcy nauczyli sie tej umiejetnosci od magow,poniewaz nie potrafia uzywac magi musilei wymyslec sposob zeby uzywac jej inaczej.Pulapka wyzwala fale energi(e-wave) pulpka strzela tylko raz wymaga 300 many i poziomu magicznego 9. Wszystkie pulapki to okrojone wersje zaklec. PS.Chce mi sie spac to ew. to poprawie. |
Konny
Moim zdaniem nawet nie trza by było nowej profesji wystarczy żeby do tibi wprowadzic konia wtedy by doszły skile jeźdźiectwa i walki na koniu można powiedzieć że tak choćby doszła nowa profesja każdy mugłby jeździć na koniu pomyślcie knight by wrescie mugł spokojnie dogonić palka , palek też by m,ugł jezdzić na koniu czujecie to jak by palek jechal na koniu i ladowal w ciebie bez sensu dlatego mugłby strzelać z łuku kuszy tylko wtedy jak koń by sie zatrzymał a co do sroców i druidów też by mogli jezdzić na koniach i rzucac czarami napewno by kosztował ok 200k albo mniej ale nie było by tak np że podjedziesz pod dp i ci ukradą konia były by stajnie przed każdym wejsciem do miasta płacił byś tak jak za garaż nie że byś wykupił se stajnie ino płacił byś za przetrzymanie konia oczywiście jak byś oddał konia do stajni to byś musiał mieć na jakimś liscie albo dziś napisane na jakiejś kartce co by ci dali zaraz jak byś konia tam zostawił była by też karta taka że jalk często zostawiasz to coraz mniej płacisz. :miecz:
Zabardzo nie opisałęm co by moża było robić na koniu ale to w następnym raze m bo teraz już wena mi sie skączyła. ;) O i nie zważajcie na błedy ortograficzne bo nie lubie szkoły :) |
Faktycznie końe to dobry pomysł można je by było kupić za np.2k
Albo więcej :D |
Cytuj:
|
Cytuj:
Dobry pomysł, ale powinno się pisać Assasin, a nie Assian (Przynajmniej tek nazywa się ten rodzaj postaci w Dungeons & Dragons). |
Beznadzieja i Tyle- Nekromanta nawet spoko pomysł ale jak zwykle twórcy odbija w "pakowaniu" profesji
SD x2? a co to nekros jakiś mistrz magii że by nawalał z SD jak inni z UE? pomyśl zanim napiszesz -.- Złodziej- ble Assassin sie pisze :P Osobićie to bym wprowadził Rasy do Tibii- ludzie, elfy krasnoludzi ludzie byliby we wszystkim na średnim poziomie, dobry skill sword Elfy- mało HP, dużo MP, duży skill łucznictwa Krasnoludy- Dużo HP, mało MP, duże skille w club i axe Teraz gracz miałby wybór albo mógłby robić różne mixy :P chciałby mieć silnego maga z duża ilością HP? Mag elf- niestety mało HP :( Może gracz wolałby maga z duża ilością HP któremu nie przeszkadzałaby mała ilość MP?- bierze Maga krasnoluda Twardy wojownik- krasnolud knight (niestety słaba magia :() Knight z mała liczba HP ale bardzo silną magią- elfi wojownik. I już gracze mają wiekszy wybór! Oczywiście wszystko trzeba byłoby sprawdzić czy którać z ras nie jest zbyt dopakowana ale od tego jest OTServ :] |
Cytuj:
Wszystko ok., ale mam kilka wątpliwości co do nazw kombinacji: 1.Jeśli np. krasnolud i wojownik piszesz po Polsku, to dlaczego piszesz knight, a nie rycerz? 2.według mnie powinno być tak: Na starcie wybierasz jedną z ras: Dwarf, Elf albo Human. Kiedy przechodzisz na maina, masz do wyboru dwa kierunki-walka/magia. Wyglądało by to mniej-więcej tak: Elf-Elf Archer albo Elf Mag Dwarf-Dwarf Warrior albo Dwarf Alchemist Human- Human Knight albo Human Necromant 3.Punkty HP i MP: Elf Archer -25 HP/10 MP Elf Mag - 5 HP/30 MP Dwarf Warrior -35 HP/ 0 MP Dwarf Alchemist -15 HP/20 MP Human Knight -30 HP/ 5 MP Human Necromant-10 HP/25 MP Z góry srry za błędy bo miałam mało czasu, żeby to napisać. |
Ludzie- w fishingu awansuja szybciej niz inne rasy(+10%), Wieksza szybkosc niz pozostale rasy(+10%), cap +5 na lv, potrzebuja 10% mniej expa by awansowac na dany lv
Elfy- Szybciej nabijal by sie mlv(+10%), +5 mana na lv, dyst skill nabija sie +10% szybciej, a shielding o 10% wolniej, -3 capa na lv sie zdobywa Krasnoludy-Powolniejsze niz reszt ras(-10%) +5 HP na LV, Male skills rosna o 10% szybciej niz u pozostalych ras, w ciemnosci widza w promieniu 5x5 kratek Ork-Shielding rosnie( i tylko shielding) rosnie +15% szybciej, +7hp na lv, +5 cap na lv, dyst wolniej sie zdobywa o 10 %, mlv nabija sie wolniej o 10% |
Pisałem tak a nie inaczej bo mi wygodnie było :P
widze że pochwyciliście pomysł, kombinujcie sobie dalej :D ja zachowam swoje parametry dla siebie.:) c U in OTS |
Hehe no niewidzialem ze chca wyetpic takie cos ale powini costakiego zrobic
:D |
Samurai
Oto wymyślona przeze mnie postać. Powstała poprzez moją fascynację kulturą średniowiecznej Japonii, filmami Akiro Kurosavy i Mangą :
Samurai : Wojownik, który po wykupieniu promocji przekształca się w ninję ( albo jesli komus to nie odpowiada to Grand Samurai, Elite Samurai, czy cos w tym rodzaju..............w końcu samuraj i ninja to dwie różne rzeczy .......chociaż.........) Jest szybki, posługuje się tylko mieczami. Zwłaszcza kataną, którą niestety w tibii osłabiono.( powinna to być jedna z najlepszych broni ) Nie może używać tarczy Ja wprowadził bym do gry jeszcze nowe bronie : wakizashi, tanto, naginata, itd. a katane bym ulepszył. Można by było wprowadzić do gry także poswięcenie broni, które kosztowałoby 200k, było by dostępne tylko dla Ninja. Dawałoby dodatkowy atak i obrone jednej z wymienionych przeze mnie broni, ale broni tej nie można byłoby już potem nigdy zmienić. Samurai mógłby osianąć maksymalnie 7 magic level. Co do rónów to nie mógł by robić uhr'ów. Można by było także wprowadzić nowe czary takie jak: magic shuriken attack - cos mocniejszego od hmm.....deszcz zabójczych gwiazdek..........5 magic level moon attack - atak pod osłoną światła księżyca dostępny tylko na zewnątrz i w nocy. Dawałby większe obrażenia przez 2 minuty.........7 magic level Dark Assasination - samurai mógłby w nieoswietlonych pomieszczeniach posiadać lepszą obronę przez 2 minuty.........6 magic level Co do czarów juz istniejących postać ta potrafiłaby także rzucać intense healing. Samurai mógłby blokowac bez tarczy 3 potwory na raz, ale za to mialby mniej hp niż knight, a także wolniej by się regenerował. Proszę o wyrozumiałość. Użyłem do tego tylko wyobraźni. Nie wzorowałem się na żdnych grach ani na kimś innym. Z waszych propozycji najbardziej podoba mi się NEKROMANTA. Co do profesji już istniejących to nie podobają mi się 2 rzeczy: 1. paladyn to właściwie nie paladyn tylko łucznik, ja wprowadziłbym paladyna w znaczeni ŚWIĘTEGO WOJOWNIKA i dodałbym kolejną nową postać ŁOWCĘ ( ewentualnie ŁUCZNIK ) 2. Druid powinien zamieniać się w jakieś potwory, zyskując przy tym ich siłe ataku itd. Iluzje to nie to samo :-( Tak w ogóle to uderza mnie w Tibii brak zwierząt na których można by jeździć, gdybym mógł to wprowadził bym : horse( koń ) dla knightów dla palków nic dla magów viwernę dla nekromantów viwernę i bone dragona dla samuraja nic dla druida nic ( ewentualnie koń ) |
a co o tym sadzicie
ja wprowadzilym bym nie kogo innego tylko .... BARDA! Bardzowie byli by stosunkowo mocni w magii ale posiadali by nową umiejętność a mianowicie singing ;) brali by do reki trąbke albo flet (oczywiście CIP-owie musieliby wprowadzić jakies (male?) modyfikacje np : hmm , trąbka która gdy jej użyjesz zatruwa przeciwników albo coś w tym stylu. Bard bylby profesją oprócz trąbek :D preferującom cluby . Zmodyfikował bym także druida który mógłby zmieniać kształty ale to już inny pomysł....
|
Bard to niezły pomysł, ale jest jedno "ale"...
Wyobraź sobie gościa, który bije DLa i podśpiewuje "piosenecki" (Hej, z psytupkiem Janicku!!! :D) |
jak by były konie to bym zrobił nową profesje jezdziec np jezdzi na koniu i ostrzeliwuje wroga albo jezdzi na koniu i wali przeciwnika z miecza i co karzdy skill w jezdzie na koniu lepjej sie posluguje dana brona na koniu szybciej jezdzi co level up rosnie 20 hp 20 mana 20 cap czary posiadajace jezdziec sd uh hmm gfb a i koń ma 40 hp z karzdym level up kon dostaje plus 5 hp :D
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:36. |
Powered by vBulletin 3