Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Nowa profesja? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=9549)

Uhahany 20-08-2004 22:46

Nowa profesja?
 
Witam aLL =]] Ostatnio tak sobie myslalem jak mogla by wygladac jakas nowa profesja. Jak wiadomo te 4 ktore już są w jakiś tam sposób są od siebie uzależnione. Czekam na wasze wypowiedzi i propozycje. Potraktujcie temat poważnie i zastanówcie się nad tym żeby ludek nie tylko był ciekawy ale żeby nie zepsół tej spujnościm pomiędzy starymi profesjami B)

Magus 20-08-2004 22:58

Barbarzyńca - bardzo silny lecz bardzo glupi w zwiazku z czym nie moze uzywac magii (tylko runy 0 mlvl). Dzieki swej sile moze nosic obureczne bronie w jednej rece. Leczy sie tylko dzieki life fluidom badz musi byc leczony przez kogos innego. Jego skille rosna nieco wolniej niz u rycerzy (powiedzmy ze jak sword u palkow).

shae 20-08-2004 23:14

Mnich.
Postać lubująca się w walce bez broni i bez zbroi. Skille: fist i defence rosną szybciej niż u innych profesji, pod warunkiem, że postać nie nosi żadnej zbroi ani nie używa żadnego ekwipunku, jak miecz, topór czy maczuga. Potrafi się leczyć z większą "siłą" niż inne profesje. Mlvl rośnie dość szybko (słabiej niż u druidów czy magów, ale szybciej niż u paladynów). Dodatkowy czar: błogosławieństwo, podwyższające na jakiś czas parametry bohatera.


Bard.
W Tibii występuje wiele rodzajów [rodzaji?] instrumentów, czemu by ich nie wykorzystać jako broń? Bard polegałby głównie na swoim sprycie i wysokiej charyźmie, dzięki której sprawia, że nawet najmocniejszy wróg odczuwa respekt na sam jego widok. Walczyłby gorzej niż paladyn czy rycerz, zaś lepiej niż pozostałe dwie profesje. Upodobania: broń dystansowa lub miecze. Dodatkowy bonus: trochę niższe ceny przy zakupie sprzętu u kupców i odrobinę wyższe przy sprzedawaniu ekwipunku. Mlvl - rośnie szybciej niż u paladynów i rycerzy, zaś wolniej niż u pozostałych dwóch profesji. Dodatkowy czar: zauroczenie, dzięki któremu obnizałby różne parametry potworków, czar spontaniczny, działa tylko wtedy, gdy bard posiada przy sobie jakiś instrument.

Nightwalker 21-08-2004 17:23

Tropiciel:
Ta postac umiala by uzywac dwoch broni naraz.
Skille: bron reczna = knight shielding = mag dyst=knight mlv=pal

Postac ta znala by wszsytkie czary knighta(procz exori) i wszsytkie czary pala(procz tych zwiazanych z przyzywaniem amunicji) oraz (niezna tych czarow pala do ktorych maja dostep tylko pacc)

Czary dodatkowe:wieksze znajdowanei osoby(pokazuje ci jak daleko jest dana osoba od danego miasta[ktorego jest najblizej]) mlv wymagany 1

tworzenie sword/axe/club ringa (exevo nazg "club/sword/axe)wymagany
mlv 12 270 many

Przechadzka:powoduje ze po kazdym terenie poruszasz sie z predkoscia jaka uzyskujesz na brukowanej drodze lub z wieksza mlv 6 90 many
Czas 5 minut

Czary tylko dla pacc:

Gigantic Haste:Przyspieszenie +100% mlv 14 mana 150 Czas 2min 30 sekund

Bron Mocy: Twoja Bron zadaje +30% obrazen mlv 12 mana 180 Czas 4 minuty

Zwiekszenie Skilla: Wszsytkei twoje skille(procz mlv i fishingu) zwiekszaja sie +5 Czas 10minut Mana 170 mlv 9

Co level zdobywasz
15 zycia
15 many
15 capa

dyzio-1993 21-08-2004 17:42

Horseman
 
HORSEMAN-szybki i sprytny ćwiczy magic level jak pal sworda/axe/clubatakże jak pal ale za to jako jedyna profesja ma możliwość jazdy na koniu (50-150)%szybkości i dysponuje sie łukiem jak knight.
Dodatkowe czary:Ujeżdżanie zwiększa szybkość o 30%wymagania 10magic level 200many czas działania 5min
Spowalnianie-zmijsza predkosc potwora gracza o 20% wymagania 8magic level 100many czas dzialania 1min

Kędzior 21-08-2004 22:47

Trawler (czy jak to tma sie psize)
 
Jest to postac ogulnei bez profesij . Tak jak n rook jedynie przesz peirwsze 7 lev po przjesiu an majin mana i hp rosnom o 5 szybciej niz na rooku dalej porusza sie juz tak ajk an rook.Max mlev to 20 . Skiel wszyskie rosna jej tak samo jednak jest jeden minus pacc nic nie daje tej psotaci oprucz obcij innego ubiru i nowych ternow .

Remikacid 21-08-2004 23:07

Ninja - Porusza sie bardzo szybko. Nie używa magii. Jest zręczniejszy przez co shielding by mu szybciej rosnął. Specjalizuje się równocześnie w każdej broni

voolygar 22-08-2004 01:54

kamikadze 8o kiedy knightowi skonczyly sie uhy jest na skraju smierci i blokuje jakas bestje sorc wali mozolnie z hmm palkowi skonczyla sie amunicja a drut ma laga :p i nie moze uhnac nikogo wszyscy red hp wtedy wkracza kamikaze wbiega w potwora zadajac mu obrazenia zalezne od lvlu po czym ginie , zabijajac rownierz potwora
kamikadze trtaci po kazdej smierci 1% expa skili dostaje podwojne doswiadczenie za ssabotowanego potwora :p dostaje na lvl 30 hp i 15 many / czary exura vita i mana shield .kazda ekipa wybierajaca sie na hunt bierze kamikadze ze soba na wypadek niepowodzenia. kamikadze jest dobrze oplacany ^^

ciekawe kto by nim gral hehhe

Doro 22-08-2004 09:39

Kasowanie starych postów
 
Kasowanie starych postów

ALBERT 22-08-2004 10:14

Jest już nowa profesja!!
 
Według mnie już jest nowa profesja!!!:)
A mianowicie Rune Maker ( Twórca runów ):P
Większość graczy ma na koncie jedną "zapasową" postać a mianowicie : właśnie RUN MAKERA!!
Jeśli ktoś gra knightem to niezręcznie wydawać kase na bp hmm-ów czy uh-ów czy innych runów. Tworzy się wtedy kolesia który będzie robił ci runy!!! :] Najczęsciej Rune Makerami są druidzi (sam fakt że mogą robić uhy) żadziej używa się do tego sorca.
Więc po co wymyślać jakichś BARDÓW :blazen: , MNICHÓW :king: czy TROPICIELI :kilof: :lucznik: albo KAMIKADZE!!! :berserk: :axeman: :2handed: (oczywiście nie przecze że to są złe pomysły - autorzy tych postaci [ i innych zresztą też ] popisali się wielką fantazją i weną twórczą WIELKIE BRAWA DLA NICH!!! ) Wiem że Rune Maker nie bedzie do wyboru jako nowa profesja (chociaż to by było fajne !! postać która może się nauczyć tylko "RUNOWANIA" :)) Ale można pomarzyć...

ALBERT 22-08-2004 10:16

Przepraszam
 
Dobra nie którzy ludzie wysyłali mi za to - więc modyfikuje tego posta!!

(Tu nic już nie ma :))

L3chu 22-08-2004 10:39

Ale z ta reputacja sie porobilo teraz kazdy po napisaniu posta dodaje "jesli spodobal ci sie muj post daj mi +"

A tak wracajac do tematu dobrym pomyslem jest mnich, tyle ze bym dal mu troche inne wlasciwosci niz Shae mianowicie, bylby dobry w walce kijem (powiedzmy ze byla by to nowa bron obuchowa), skile by mu tak szybko rosly jak na sword dla palka, ale dla druzyny byl by potrzebny z powodu swoich czarow mialby sporo czarow wzmacniajacych swoja druzyne (np. mas healing, mass haste, czy masowe wzmacnianie ciosow swojej druzyny), czarow ofensywnych by nie mial, a mana rosla by mu wolniej niz dla sorca ale nieco szybciej niz dla palka.

Fajna Laska 22-08-2004 11:00

Beastmaster
 
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z każdego zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą.
Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie
w potwora, do którego owa dusza należała.
Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10%
życia potwora.

Proszę o komentarze.

L3chu 22-08-2004 11:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Fajna Laska
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z karzdeko zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą.
Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie
w potwora, do którego owa dusza należała.
Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10%
życia potwora.

Proszę o komentarze.

Mam maly klopot ze zrozumieniem.Jak ma zabic pierwszego potwora skoro nie potrafi atakowac?I z tym powiekszaniem sie zycia o 10% zycia potwora troche mi sie niepodoba bo by za latwa gra byla, bym naubijal tyle troli ze bym mial ok 1000hp i wtedy praktycznie nikt z podobnym do mnie lvlem by mi nie podskoczyl.

Uhahany 22-08-2004 13:41

Widze ze moj temacik sie rozkrecil:) Osobiscie zrobilbym dwie nowe postacie: dwie bardzo skrajne, nie wazna nazwa, wazne zeby jeden z nich byl 100% wojownikiem a drugi 100% magiem :)

aktus 22-08-2004 13:58

widze tutaj wielu fanow d2. moze by tak amazonke? moze by tak pierona palladyna2? moze barbarzynce? ech... jak chcecie to grajcie moze w diablo... i te czary... wybuch zwlok... bone wall... moze jeszcze nova i deszcz meteorytow?

Fajna Laska 22-08-2004 14:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez L3chu
Mam maly klopot ze zrozumieniem.Jak ma zabic pierwszego potwora skoro nie potrafi atakowac?I z tym powiekszaniem sie zycia o 10% zycia potwora troche mi sie niepodoba bo by za latwa gra byla, bym naubijal tyle troli ze bym mial ok 1000hp i wtedy praktycznie nikt z podobnym do mnie lvlem by mi nie podskoczyl.

Oczywiście na np.7 lvl, kiedy zamieniłeś się już w szkieleta,
a chcesz zmienić się w minotaura; zamiast 185 hp masz 190.

A kamień z duszą rata masz na starcie.

Srry za niedogodności.

marred 22-08-2004 14:22

Moja propozycja:

Rookmaster:

Zeby zostac rookmasterem trzeba miec 10 lvl na rooku i 1k. Pieniadze zanosimy do seymora i dostajemy promocje.

Daje nam to, ze:

Dostajemy 10 hp i 15 oz na lvl, nie dostajemy many.

Nie mozemy juz pojsc na maina.

Zyskujemy dostep do nowych, terenow, z trudniejszymi potworami (np legendarny ghoul -> dochodza life ringi i scale armory; amazonki -> dochodzi chyba small ruby, lub jakas inna blyskotka, nie pamietam co z niej wypada), dochodza nowe questy (w tym quest z legendarnym spike swordem)

Mozliwosc kupienia domku (tylko dla pacc)

Szymex 22-08-2004 15:52

lord of player killer-bardzo glupi,zazwyczaj ma maly lvl ale jak zabije kolesia nie ma czahy :P


ps: pk to :baby:

drakon x 22-08-2004 18:00

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Doro
A nie wymieniliście podstawowej postaci, Nekromanty:

NEKROMANTA by Doro. Version 1.0

NEKROMANTA:
Specjalizuje sie w magii związanej z życiem i śmiercią. Używa do walki wręcz (jeśli do takowej dojdzie) sztyletu (w grze skill potraktowano jako "Sword", niestety, rośnie on bardzo wolno), najbardziej lubi "Posion Dagger". Jeśli jest panem życia i śmierci to musi potrafić ożywiać trupy. Magic Level rośnie u niego tak szybko jak u sorca. Jego czary to:

Light - standard
Light Healing - standard
Antidote - standard
Intense Healing - standard
Greater Light - standard
Antidote Rune - standard
Intense Healing Rune - standard
Animate Dead - możesz stwożyć 2 szkielety na każde 7 mlvl
Heal Friend - standard
Poisonbomb- standard
Ultimate Healing Rune - standard
Ultimate Light - standard
Undead Legion - standard
Summon Creature - tylko Golemy (wszystkie rodzaje), Szkielety (także DS), Ghoul, Vampire
Mass Healing - standard
Sudden Death - 2 razy większe obrażenia !
Poison Storm - standard
Paralyze - paraliż trwa 10 sekund + 1 sekunda na każde 5 mlvl

A teraz czary nie standardowe:
Wybuch zwłok - zwłoki wybuchają, zadając obrażenia równe 50% HP potwora którym były - 5 mlvl, 30 mana
Masowy wybuch zwłok - to co "Wybuch zwłok", ale wybuchają wszystkie zwłoki na ekranie - 20 mlvl, 400 mana
Zatrucie sztyletu - zmienia "Dagger" na "Poison Dagger" - 20 mlvl, 100 mana
Bone wall - tworzy ścianę z kości o wielkości jednego pola, która ma 200 HP - 10 mlvl, 50 mana

Nekromancie odnawiają się życie i mana z prędkością:
1 HP na 7 sekund
1 mana na 8 sekund

Nerkromanta z premią jest "Ponurym Kosiarzem". Wtedy życie i mana odnawiają się z prędkością:
1 HP na 5 sekund
1 mana na 6 sekund

Nekromanta tworzy runy:
UH, SD, Antidote, IH

Co level dostaje:
10 mana
15 HP
5 cap

To chyba już wszystko na temat Nerkomanty. Jeśli podoba wam się ta postać, proszę ,przyznajcie mi punkt reputacji.

All rights reserved ®

Hehe wymysl cos sam bo to żywcem sciągniente z Diablo II zwlaszcza z tymi wybuchającymi zwłokami

Nightwalker 22-08-2004 18:30

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Doro
A nie wymieniliście podstawowej postaci, Nekromanty:

NEKROMANTA by Doro. Version 1.0

NEKROMANTA:
Specjalizuje sie w magii związanej z życiem i śmiercią. Używa do walki wręcz (jeśli do takowej dojdzie) sztyletu (w grze skill potraktowano jako "Sword", niestety, rośnie on bardzo wolno), najbardziej lubi "Posion Dagger". Jeśli jest panem życia i śmierci to musi potrafić ożywiać trupy. Magic Level rośnie u niego tak szybko jak u sorca. Jego czary to:

Light - standard
Light Healing - standard
Antidote - standard
Intense Healing - standard
Greater Light - standard
Antidote Rune - standard
Intense Healing Rune - standard
Animate Dead - możesz stwożyć 2 szkielety na każde 7 mlvl
Heal Friend - standard
Poisonbomb- standard
Ultimate Healing Rune - standard
Ultimate Light - standard
Undead Legion - standard
Summon Creature - tylko Golemy (wszystkie rodzaje), Szkielety (także DS), Ghoul, Vampire
Mass Healing - standard
Sudden Death - 2 razy większe obrażenia !
Poison Storm - standard
Paralyze - paraliż trwa 10 sekund + 1 sekunda na każde 5 mlvl

A teraz czary nie standardowe:
Wybuch zwłok - zwłoki wybuchają, zadając obrażenia równe 50% HP potwora którym były - 5 mlvl, 30 mana
Masowy wybuch zwłok - to co "Wybuch zwłok", ale wybuchają wszystkie zwłoki na ekranie - 20 mlvl, 400 mana
Zatrucie sztyletu - zmienia "Dagger" na "Poison Dagger" - 20 mlvl, 100 mana
Bone wall - tworzy ścianę z kości o wielkości jednego pola, która ma 200 HP - 10 mlvl, 50 mana

Nekromancie odnawiają się życie i mana z prędkością:
1 HP na 7 sekund
1 mana na 8 sekund

Nerkromanta z premią jest "Ponurym Kosiarzem". Wtedy życie i mana odnawiają się z prędkością:
1 HP na 5 sekund
1 mana na 6 sekund

Nekromanta tworzy runy:
UH, SD, Antidote, IH

Co level dostaje:
10 mana
15 HP
5 cap

To chyba już wszystko na temat Nerkomanty. Jeśli podoba wam się ta postać, proszę ,przyznajcie mi punkt reputacji.

All rights reserved ®


Zauwazyles ze:
Suma punktow umiejetnosci (zycie mana cap) daje ZAWSZE 45
Knight: 15 zycie 5 mana 25 cap
Pal:10 zycia 15 mana 20 cap
Druid/sorc 5 zycia 30 mana 10 cap

Wiec dla nektoamanty proponuje:
10 zycie
25 mana
10 cap

Doro 22-08-2004 20:32

Kasowanie starych postów

Nightwalker 22-08-2004 20:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Doro
Fakt, tego nie zauważyłem. Ale proponuje bardziej:
15 życie
20 mana
10 cap

A co do tego, że ściągnąłem to z Diablo to fakt. Jeśli będę miał czas (i chęci) to może wymyślę bardziej orginalną postać. Ale co wam przeszkadza Necro w Tibii ??

Mi nieprzeszkadza ale wymysl troche lepsze statystyki i opis postaci ;]
Necro powinien miec porownywalnie duzo many jak sorc inaczej niezbyt jest uzyteczny ;] moj Tropiciel niemailby problemow by cie zniszczyc ;]

Doro 22-08-2004 21:09

Kasowanie starych postów

Nightwalker 22-08-2004 21:18

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Doro
Fakt, mogą być te statystyki które podałeś. Gdyby nasze postacie weszły do Tibi to byśmy się przekonali :) A tak w ogóle to Tropiciel nie jest z Baldurs Gate 2 ?? :D

Nie...mi chodzilo bardziej o tego z Dungeons & Dragons ;]

Felix 22-08-2004 21:42

Złodziej
 
Złodziej:
Jak by się wybrało złodzieja był by dodatkowy skill złodziejstwa masz 0 lv złodziejstaw możesz kraść 5gp masz 1 złodiejstwa możesz ukraść 10gp i tak dalej i tak dalej jak by sie kradło juz pisze naciskasz na koleśa prawym przyciskim myszkii tam by to się jakoś nazywało naćiskasz i kradniesz ale...
To by było jak rzut kostką może ci wyjść dobrze albo źle jak by ci wyszło źle to jesteś pk jak dobrze nikt nic niewie ten co mu ukradłes nic niewiem i myśli np. że jak wyrzucał bac to tam było i zapomniał wyjąć :)Albo się domyśla że mu ktoś ukradł gp wtedy by się kłucił z jakiś graczem X(
No to chyba by było na tyle jak by ktoś miał jakieś poprawki niech napisze.
(Jestem nowym userem więc niejestem zabardzo obczajony hehe :p )

Villen 23-08-2004 01:55

Assian
"Zabójcy sa mistrzami w swoim fachu.Dzieki ich mozliwosci cichego podkradania sie do ofiary potrafia ja skutecznie zabic.Swa przewage uzyskuje dzieki ataku z zaskoczenia,zamaskowany zabojca czeka na swa ofiare az ta przejdzie tuz obok i rzuci sie na nia podrzynajac jej gardlo.Od zwyklych opryszkow wyrozniajaca ich to to ze sa szkoleni do skutecznego zabijania.Zabojcy takze strzelaja z luku ale nie tak doskonale jak Paladyni"

Zabojca co poziom zyskuje:

HP-20
MP-15
CAP-10

Szybciej im roscnie-Fencing(nowy skil)
Srednia predkosc rosniecia skila-magic lv i distance.

Bronie z klasy Fencing:
Wywazony sztylet.
Krotki Miecz Zabojcy.

Bronie z klasy Distance:
Sztylet do rzucania.
Zlodziejski Luk.

Amunicja ktora potrafi robic zabojca(procz zwyklych ktore wymagaja i sztyletow do rzucania ktore wymagaja 50 many i 1 mag lv):
Strzaly przebicia(mocniejsze niz belty mozliwosc wystrzelenia tylko z luku zlodziejskiego).
Strzala kwasu(cos jak poison ale nie ma odpornosci i zadaje wiekszy dmg).
Strzala energii(po walnieciu w cel zadaje dmg od energi).
Strzala wybuchajaca(Po uderzeniu w cel lub jego okolicy wyzwala sie GFB).

Zaklecia:
Clock-Odopwiednik zaklecia utana vid.Wymaga mniejszej ilosci many(100) oraz nizszego mag lv(4),ale trwa owiele krocej(60s).
Piruet-Dzieki tej umiejetnosci Zabojca potrafi unikac lepiej atakow.Wzrasta jego poziom ochrony(shielding),przez pierwsze 5s zabojca przyspiesza.Czas trwania to 120s i koszt many 150(mag lv 4).
Cios cieni-Dzieki temu zabojca podczas ataku staje sie na ktortko niewidzialny(10s) a za kazdym uderzeniem zostaje odebrana odpowiednia ilosc many(15 na atak mag lv 6).
Pulapka ognia-Ta pulpaka pozwala pozwala wyzwolic(pierw sie ja tworzy wyglada jak runa) kule ognia.Zabojca stawia taka pulapke wskazuje cel a pulpka pluje ognistymi kulami w jego wrogow(150 many poziom magiczny 5 wystrzeliwuje 5 kul).
Pulapka energi-Ta pulapka gdy jest polozona na ziemi wyzwala promien energetyczny(EB) wymaga poziomu magicznego 5 i 170 many strzela 4 razy.
Ulep.Pulapka Ognia-Jest to odpowiednik P.O ale wyzwala wiecej many oraz poziomu magicznego(6)(250 many) ta pulapka wystrzeliwuje 3 razy.
Ulep.pulapka energi-Ta pulapka to odpowiednik P.E wystrzeliwuje Wiekszy PRomien Energetyczny(GEB) wymaga 7 poziom magiczny i 300 many strzela 2 razy).
Pulapka fali energetycznej-Doskonale wyszkolony zabojca potrafi uzyc tej pulapki tak zeby nie zranila jego i jego towarzyszy,zabojcy nauczyli sie tej umiejetnosci od magow,poniewaz nie potrafia uzywac magi musilei wymyslec sposob zeby uzywac jej inaczej.Pulapka wyzwala fale energi(e-wave) pulpka strzela tylko raz wymaga 300 many i poziomu magicznego 9.

Wszystkie pulapki to okrojone wersje zaklec.

PS.Chce mi sie spac to ew. to poprawie.

Master Kejzi 23-08-2004 08:06

Konny
 
Moim zdaniem nawet nie trza by było nowej profesji wystarczy żeby do tibi wprowadzic konia wtedy by doszły skile jeźdźiectwa i walki na koniu można powiedzieć że tak choćby doszła nowa profesja każdy mugłby jeździć na koniu pomyślcie knight by wrescie mugł spokojnie dogonić palka , palek też by m,ugł jezdzić na koniu czujecie to jak by palek jechal na koniu i ladowal w ciebie bez sensu dlatego mugłby strzelać z łuku kuszy tylko wtedy jak koń by sie zatrzymał a co do sroców i druidów też by mogli jezdzić na koniach i rzucac czarami napewno by kosztował ok 200k albo mniej ale nie było by tak np że podjedziesz pod dp i ci ukradą konia były by stajnie przed każdym wejsciem do miasta płacił byś tak jak za garaż nie że byś wykupił se stajnie ino płacił byś za przetrzymanie konia oczywiście jak byś oddał konia do stajni to byś musiał mieć na jakimś liscie albo dziś napisane na jakiejś kartce co by ci dali zaraz jak byś konia tam zostawił była by też karta taka że jalk często zostawiasz to coraz mniej płacisz. :miecz:

Zabardzo nie opisałęm co by moża było robić na koniu ale to w następnym raze m bo teraz już wena mi sie skączyła. ;)

O i nie zważajcie na błedy ortograficzne bo nie lubie szkoły :)

Felix 23-08-2004 10:20

Faktycznie końe to dobry pomysł można je by było kupić za np.2k
Albo więcej :D

L3chu 23-08-2004 23:40

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Felix
Złodziej:
Jak by się wybrało złodzieja był by dodatkowy skill złodziejstwa masz 0 lv złodziejstaw możesz kraść 5gp masz 1 złodiejstwa możesz ukraść 10gp i tak dalej i tak dalej jak by sie kradło juz pisze naciskasz na koleśa prawym przyciskim myszkii tam by to się jakoś nazywało naćiskasz i kradniesz ale...
To by było jak rzut kostką może ci wyjść dobrze albo źle jak by ci wyszło źle to jesteś pk jak dobrze nikt nic niewie ten co mu ukradłes nic niewiem i myśli np. że jak wyrzucał bac to tam było i zapomniał wyjąć :)Albo się domyśla że mu ktoś ukradł gp wtedy by się kłucił z jakiś graczem X(
No to chyba by było na tyle jak by ktoś miał jakieś poprawki niech napisze.
(Jestem nowym userem więc niejestem zabardzo obczajony hehe :p )

To w tutaj http://www.tibia.pl/forum/showthread...8&page=1&pp=10 ludzie za wszelka cene chca wytepic takie zeczy jak zlodziejstwo itp, a ty chcesz to zalegalizowac:P - niezly jestes

Fajna Laska 24-08-2004 08:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Villen
Assian
"Zabójcy sa mistrzami w swoim fachu.Dzieki ich mozliwosci cichego podkradania sie do ofiary potrafia ja skutecznie zabic.Swa przewage uzyskuje dzieki ataku z zaskoczenia,zamaskowany zabojca czeka na swa ofiare az ta przejdzie tuz obok i rzuci sie na nia podrzynajac jej gardlo.Od zwyklych opryszkow wyrozniajaca ich to to ze sa szkoleni do skutecznego zabijania.Zabojcy takze strzelaja z luku ale nie tak doskonale jak Paladyni"

Zabojca co poziom zyskuje:

HP-20
MP-15
CAP-10

Szybciej im roscnie-Fencing(nowy skil)
Srednia predkosc rosniecia skila-magic lv i distance.

Bronie z klasy Fencing:
Wywazony sztylet.
Krotki Miecz Zabojcy.

Bronie z klasy Distance:
Sztylet do rzucania.
Zlodziejski Luk.

Amunicja ktora potrafi robic zabojca(procz zwyklych ktore wymagaja i sztyletow do rzucania ktore wymagaja 50 many i 1 mag lv):
Strzaly przebicia(mocniejsze niz belty mozliwosc wystrzelenia tylko z luku zlodziejskiego).
Strzala kwasu(cos jak poison ale nie ma odpornosci i zadaje wiekszy dmg).
Strzala energii(po walnieciu w cel zadaje dmg od energi).
Strzala wybuchajaca(Po uderzeniu w cel lub jego okolicy wyzwala sie GFB).

Zaklecia:
Clock-Odopwiednik zaklecia utana vid.Wymaga mniejszej ilosci many(100) oraz nizszego mag lv(4),ale trwa owiele krocej(60s).
Piruet-Dzieki tej umiejetnosci Zabojca potrafi unikac lepiej atakow.Wzrasta jego poziom ochrony(shielding),przez pierwsze 5s zabojca przyspiesza.Czas trwania to 120s i koszt many 150(mag lv 4).
Cios cieni-Dzieki temu zabojca podczas ataku staje sie na ktortko niewidzialny(10s) a za kazdym uderzeniem zostaje odebrana odpowiednia ilosc many(15 na atak mag lv 6).
Pulapka ognia-Ta pulpaka pozwala pozwala wyzwolic(pierw sie ja tworzy wyglada jak runa) kule ognia.Zabojca stawia taka pulapke wskazuje cel a pulpka pluje ognistymi kulami w jego wrogow(150 many poziom magiczny 5 wystrzeliwuje 5 kul).
Pulapka energi-Ta pulapka gdy jest polozona na ziemi wyzwala promien energetyczny(EB) wymaga poziomu magicznego 5 i 170 many strzela 4 razy.
Ulep.Pulapka Ognia-Jest to odpowiednik P.O ale wyzwala wiecej many oraz poziomu magicznego(6)(250 many) ta pulapka wystrzeliwuje 3 razy.
Ulep.pulapka energi-Ta pulapka to odpowiednik P.E wystrzeliwuje Wiekszy PRomien Energetyczny(GEB) wymaga 7 poziom magiczny i 300 many strzela 2 razy).
Pulapka fali energetycznej-Doskonale wyszkolony zabojca potrafi uzyc tej pulapki tak zeby nie zranila jego i jego towarzyszy,zabojcy nauczyli sie tej umiejetnosci od magow,poniewaz nie potrafia uzywac magi musilei wymyslec sposob zeby uzywac jej inaczej.Pulapka wyzwala fale energi(e-wave) pulpka strzela tylko raz wymaga 300 many i poziomu magicznego 9.

Wszystkie pulapki to okrojone wersje zaklec.

PS.Chce mi sie spac to ew. to poprawie.



Dobry pomysł, ale powinno się pisać Assasin, a nie Assian
(Przynajmniej tek nazywa się ten rodzaj postaci w Dungeons & Dragons).

Mortis Virtus 24-08-2004 11:25

Beznadzieja i Tyle- Nekromanta nawet spoko pomysł ale jak zwykle twórcy odbija w "pakowaniu" profesji
SD x2? a co to nekros jakiś mistrz magii że by nawalał z SD jak inni z UE?
pomyśl zanim napiszesz -.-

Złodziej- ble

Assassin sie pisze :P

Osobićie to bym wprowadził Rasy do Tibii- ludzie, elfy krasnoludzi

ludzie byliby we wszystkim na średnim poziomie, dobry skill sword
Elfy- mało HP, dużo MP, duży skill łucznictwa
Krasnoludy- Dużo HP, mało MP, duże skille w club i axe

Teraz gracz miałby wybór albo mógłby robić różne mixy :P
chciałby mieć silnego maga z duża ilością HP?
Mag elf- niestety mało HP :(
Może gracz wolałby maga z duża ilością HP któremu nie przeszkadzałaby mała ilość MP?- bierze Maga krasnoluda
Twardy wojownik- krasnolud knight (niestety słaba magia :()
Knight z mała liczba HP ale bardzo silną magią- elfi wojownik.
I już gracze mają wiekszy wybór!
Oczywiście wszystko trzeba byłoby sprawdzić czy którać z ras nie jest zbyt dopakowana ale od tego jest OTServ :]

Fajna Laska 24-08-2004 14:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Mortis Virus
...Osobićie to bym wprowadził Rasy do Tibii- ludzie, elfy krasnoludzi


...Teraz gracz miałby wybór albo mógłby robić różne mixy :P
chciałby mieć silnego maga z duża ilością HP?
Mag elf- niestety mało HP :(
Może gracz wolałby maga z duża ilością HP któremu nie przeszkadzałaby mała ilość MP?- bierze Maga krasnoluda
Twardy wojownik- krasnolud knight (niestety słaba magia :()
Knight z mała liczba HP ale bardzo silną magią- elfi wojownik.
I już gracze mają wiekszy wybór!
Oczywiście wszystko trzeba byłoby sprawdzić czy którać z ras nie jest zbyt dopakowana ale od tego jest OTServ :]


Wszystko ok., ale mam kilka wątpliwości co do nazw kombinacji:

1.Jeśli np. krasnolud i wojownik piszesz po Polsku, to dlaczego piszesz knight,
a nie rycerz?

2.według mnie powinno być tak:
Na starcie wybierasz jedną z ras: Dwarf, Elf albo Human.
Kiedy przechodzisz na maina, masz do wyboru dwa kierunki-walka/magia.
Wyglądało by to mniej-więcej tak:

Elf-Elf Archer albo Elf Mag

Dwarf-Dwarf Warrior albo Dwarf Alchemist

Human- Human Knight albo Human Necromant

3.Punkty HP i MP:
Elf Archer -25 HP/10 MP
Elf Mag - 5 HP/30 MP

Dwarf Warrior -35 HP/ 0 MP
Dwarf Alchemist -15 HP/20 MP

Human Knight -30 HP/ 5 MP
Human Necromant-10 HP/25 MP

Z góry srry za błędy bo miałam mało czasu, żeby to napisać.

Nightwalker 24-08-2004 15:11

Ludzie- w fishingu awansuja szybciej niz inne rasy(+10%), Wieksza szybkosc niz pozostale rasy(+10%), cap +5 na lv, potrzebuja 10% mniej expa by awansowac na dany lv

Elfy- Szybciej nabijal by sie mlv(+10%), +5 mana na lv, dyst skill nabija sie +10% szybciej, a shielding o 10% wolniej, -3 capa na lv sie zdobywa

Krasnoludy-Powolniejsze niz reszt ras(-10%) +5 HP na LV, Male skills rosna o 10% szybciej niz u pozostalych ras, w ciemnosci widza w promieniu 5x5 kratek

Ork-Shielding rosnie( i tylko shielding) rosnie +15% szybciej, +7hp na lv,
+5 cap na lv, dyst wolniej sie zdobywa o 10 %, mlv nabija sie wolniej o 10%

Mortis Virtus 24-08-2004 18:26

Pisałem tak a nie inaczej bo mi wygodnie było :P

widze że pochwyciliście pomysł, kombinujcie sobie dalej :D
ja zachowam swoje parametry dla siebie.:)
c U in OTS

Felix 24-08-2004 19:10

Hehe no niewidzialem ze chca wyetpic takie cos ale powini costakiego zrobic
:D

kg24 24-08-2004 21:51

Samurai
 
Oto wymyślona przeze mnie postać. Powstała poprzez moją fascynację kulturą średniowiecznej Japonii, filmami Akiro Kurosavy i Mangą :
Samurai :
Wojownik, który po wykupieniu promocji przekształca się w ninję ( albo jesli komus to nie odpowiada to Grand Samurai, Elite Samurai, czy cos w tym rodzaju..............w końcu samuraj i ninja to dwie różne rzeczy .......chociaż.........)

Jest szybki, posługuje się tylko mieczami. Zwłaszcza kataną, którą niestety w tibii osłabiono.( powinna to być jedna z najlepszych broni ) Nie może używać tarczy Ja wprowadził bym do gry jeszcze nowe bronie :

wakizashi, tanto, naginata, itd. a katane bym ulepszył. Można by było wprowadzić do gry także poswięcenie broni, które kosztowałoby 200k, było by dostępne tylko dla Ninja. Dawałoby dodatkowy atak i obrone jednej z wymienionych przeze mnie broni, ale broni tej nie można byłoby już potem nigdy zmienić.

Samurai mógłby osianąć maksymalnie 7 magic level. Co do rónów to nie mógł by robić uhr'ów. Można by było także wprowadzić nowe czary takie jak:

magic shuriken attack - cos mocniejszego od hmm.....deszcz zabójczych gwiazdek..........5 magic level
moon attack - atak pod osłoną światła księżyca dostępny tylko na zewnątrz i w nocy. Dawałby większe obrażenia przez 2 minuty.........7 magic level
Dark Assasination - samurai mógłby w nieoswietlonych pomieszczeniach posiadać lepszą obronę przez 2 minuty.........6 magic level

Co do czarów juz istniejących postać ta potrafiłaby także rzucać intense healing.

Samurai mógłby blokowac bez tarczy 3 potwory na raz, ale za to mialby mniej hp niż knight, a także wolniej by się regenerował.

Proszę o wyrozumiałość. Użyłem do tego tylko wyobraźni. Nie wzorowałem się na żdnych grach ani na kimś innym. Z waszych propozycji najbardziej podoba mi się NEKROMANTA. Co do profesji już istniejących to nie podobają mi się 2 rzeczy:

1. paladyn to właściwie nie paladyn tylko łucznik, ja wprowadziłbym paladyna w znaczeni ŚWIĘTEGO WOJOWNIKA i dodałbym kolejną nową postać ŁOWCĘ ( ewentualnie ŁUCZNIK )
2. Druid powinien zamieniać się w jakieś potwory, zyskując przy tym ich siłe ataku itd. Iluzje to nie to samo :-(

Tak w ogóle to uderza mnie w Tibii brak zwierząt na których można by jeździć, gdybym mógł to wprowadził bym :
horse( koń ) dla knightów
dla palków nic
dla magów viwernę
dla nekromantów viwernę i bone dragona
dla samuraja nic
dla druida nic ( ewentualnie koń )

Loleknwn 25-08-2004 09:14

a co o tym sadzicie
 
ja wprowadzilym bym nie kogo innego tylko .... BARDA! Bardzowie byli by stosunkowo mocni w magii ale posiadali by nową umiejętność a mianowicie singing ;) brali by do reki trąbke albo flet (oczywiście CIP-owie musieliby wprowadzić jakies (male?) modyfikacje np : hmm , trąbka która gdy jej użyjesz zatruwa przeciwników albo coś w tym stylu. Bard bylby profesją oprócz trąbek :D preferującom cluby . Zmodyfikował bym także druida który mógłby zmieniać kształty ale to już inny pomysł....

Fajna Laska 25-08-2004 09:36

Bard to niezły pomysł, ale jest jedno "ale"...

Wyobraź sobie gościa, który bije DLa i podśpiewuje "piosenecki" (Hej, z psytupkiem Janicku!!! :D)

Bartas mag 25-08-2004 10:21

jak by były konie to bym zrobił nową profesje jezdziec np jezdzi na koniu i ostrzeliwuje wroga albo jezdzi na koniu i wali przeciwnika z miecza i co karzdy skill w jezdzie na koniu lepjej sie posluguje dana brona na koniu szybciej jezdzi co level up rosnie 20 hp 20 mana 20 cap czary posiadajace jezdziec sd uh hmm gfb a i koń ma 40 hp z karzdym level up kon dostaje plus 5 hp :D


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:36.

Powered by vBulletin 3