![]() |
Dyskryminacja
Czy nieuwarzacie że Cipsoft dyskryminuje Paladynów ??
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki a pallowie ? - znikające speary i inne utrudnienie uwarzam że Cipsoft w zimowym update powinien coś dodać dla Pallków a ciągle ułatwiać życie Magom Co o tym myślicie ??;) |
Jakby speary nie znikaly to palek mialby najlepiej :p
Taskera by wlaczyl (nie mowie ze wszyscy tak robia) i moze trenic do bolu. A takto musi co chwile zaopatrzac sie w nowe speary. @up A jakie ulatwienia dla plakow moga zrobic CIPsofty? Masz jakies pomysly? |
Cytuj:
|
a zauwazyles jak w dupe dostaja knighci ?
|
@up
no trudno zeby nie dostawali jak cipsoft dal darmowy aimbot dla magicznych profesji ;] |
Cytuj:
|
Cytuj:
A czekając na manę/hp to sorc również nie płaci za exp. |
Cytuj:
Knight nie zadaje ( powtarzam: nie zadaje ) obrazen w pvp, nawet breakery typu ice rapier czy exori sa dodane raczej dla ubarwienia postaci niz zeby ich sensownie uzywac. Knight z trudem soluje cokolwiek powyzej BK, sorc - spokojnie. Do tego jako jedynego, knighta konsekwentnie sie nie wzmacnia od xx lat. |
Cytuj:
|
Cytuj:
Po 2: Ladnego offtopa walnales @Topic: Knight jest nigy najgorsza profesja ale ktos blokowac te demony musi... I knighta najtrudniej zabic... Zeby takiego EO ubic 1 - 2 sorce nie wystarcza. |
Cytuj:
|
Czasy się zmieniają. Kiedyś IMO palek był najlepszy, knight średni, a sorc na prawdę słaby (to kołowanie 15bp hmm na DL-hunta...). Teraz to palek jest średni, knight słaby, a sorc roxzor/pwnzdor i w ogóle ownah. Taka kolej rzeczy.
|
Co ma knight, a czego inne profesje nie mają?
Mówicie, że CIPSoft nie pomaga knajtom, a choćby ostatnie masskicki pokazuja, ze jednak pomaga... bo knajt raczej na kicku nie padnie, a z pallem czy sorcem moze byc gorzej, wiec to co pall/sorc zyskaja w wyniku przewagi w update, straca na kickach. Mowiac powazniej, knajt rzeczywiscie jest troszke oslabiony, ale popatrzcie jakie ma plusy (juz od lat): ~ W wypadku laga/kicka, to pall/sorc predzej padnie a nie najcik. ~ Na 35 lvlu guardy najbardziej opłacają sie pallowi/sorcowi. Ale tak na 100+ to knajt ma z nich najwiekszy zysk, no i porownywalny exp. Plusów jest wiele więcej, nie chce mi się ich pisac. Ale zauwazmy jedna rzecz, ze CipSoft wzmacniając inne postacie, nie zostawia sytuacji knajta takiej jaka byla. Dlaczego? Otóż kiedyś za czasów, gdy nie było wandów, 100 EK na wojnie był nie do zabicia. A dzisiaj armia 60-120 sorców jest na kazdym servie i taki 100 EK jest do zabicia na 1 combo. Expowisko, które było typowo dla knajta - scaraby, staje sie zajete przez sorców/drójtów z wandami/rodami. Kiedyś bez blokera PG sorcem było prawie niemożliwe, no a teraz da sie obejsc i bez ich. Kiedyś ubicie sorca, to był dla knajta pikuś, bo mana shield odpadał, a teraz moze go odpalic i sie manasować za 100~. Wprowadzenie souli, czyli wyeliminowanie farm, nie tylko oslabilo cheaterów, ale także... knightów, bo UHy z 2.4-2.5k podrożały, do 3k-3.2k, choć i tak wiekszosc kupuje w sklepie (3.5k). Btw. CipSoft podobno planuje nowe pogorszenie gry dla knajtów, że pallkowie i sorce aby kupic pacca musza wyslac kase, a knajt kase no i krem nivea. Jest to uczciwe? |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Przy odrobinie szczescia nie. Cytuj:
Sorc, 150 gp traci na 3 manasy = 10-15 hitów z VIS, a tyle kosztuje UH u knajta. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
@Lovah
Wybacz, ale momentami to jawnie pi*rdolisz od rzeczy. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A teraz co? Utamo Vita, CipBot do uzywania MFów, utani gran hur, map click i taki mag, jest nie do zabicia. Explo do expienia raczej nie jest używane, (Chyba ze wrl, ale to raczej rzadko), ale do PvP jest. Cytuj:
Natomiast to jest raczej umowne, bo w słownikach nie znajdziemy pal(l)a jako skrótu od paladyna. Po prostu lubie używać słowa "Pall", prosilbym to uszanowac. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
~ Scarabs ~ Guards ~ Dragons ~ Mint ~ PoH ~ Laguna ~ Necro ~ Cyclopolis ~ Elfy Wszystko dla 80-100 SOLO. Ma takowy sorc wiecej mozliwosci? Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Scaraby - sorc może solo, wydajniej niż knight. Guardy - sorc może solo, wydajniej niż knight. Dragons - sorc może solo, wydajniej niż knight. Mint - sorc może solo, ale nie jest to zbyt szybki exp ani dla jednej, ani drugiej profesji. PoH - sorc może solo, ale waste a bit. Laguna - nie wiem, nie byłem. Necro - knightem? ehe... Cyclo - można sorcem, ale jak poh - waste. Elfy - średnio sorcem, ale można. Teraz coś dla sorca: Hero, Behe, Hydry, Demony + inne rzeczy, których knight przez swój śmieszny dmg nie ubije zbyt szybko. |
Palek jest sredni niby wali tak samo w draga jak i w rota..? go.. prawda.
zaczynam od wad: -expisz spearami zabijasz draga full spear pod dragiem, a tu ci 2 wyskakuje i co? you are dead bo bedziesz czekal te 10 sec -.-. -przy tych lagach expowanie na otwartych expowiskach palkiem jest 5x trudniejsze niz bylo kiedys. -zmniejszyla sie produktcja strzal przez palka w tym samym czasie -tak twarde potworki wymagaja duzo skilli, a z kad je wziasc jak praktycznie mozna nerwy zalamac i reke? -palek nie moze expic w tunelach z lukiem, a spearmi to reka odpadnie. -przy lagu nie ma najmniejszych szans -player killing ma kompletnie przewalony ... -.- -przerazajaco trudna postac ze wzgledu na te liczne wady Knight nie zwracajac uwage na player killing itp. ma lepiej ze wzgledu, ze ma ta szybka regeneracje many. I knight nigdy nie dostanie w dupe chyba, ze zlota reka. Sorcery/druidzi nie dosc, ze byli potezni na h lvl to jeszcze low lvl zabijaja knightow bez magi, nie normalne... Poprostu sorc juz przepil swoje ;/. Wedlug mie palek by najwiecej ODZYSKAL kiedy by mial to co przed lamanien spearow mial. A tak z fantazji to tylko : -szybsze bieganie od reszty. -lepsze rodzaje broni miotanej np kusze,luki itd. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A tak powaznie, to przy slabym laczu nie ma sie co brac za palla. Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Czytałem co nieco z tego tematu i mnie zaciekawił:D A więc według mnie powinny zostać wprowadzone nastepujące zmiany:
KNIGHT > swrod/axe/club ring powinny zwiekszać mocniej skill > skille knighta powinny rosnąc szybciej > knight mogłby dostac cos w stylu exury gran aby ułatwic low level knightom expienie i pomóc im sie wybić PALL w sumie on nic nie potrzebuje, bo speary musząsię łamac bo inaczej już ktos powiedział co by było. Może dist ring zwiększający dist o 4, ale czy to palkowi potrzebne? Chyba jest tylko jedno sensowne ulepszenie dla niego, którego by tak mocno nie odczuły inne profesje: > produkcja wiekszej liczby strzał z mniejszej liczby many, czyli krótko mówiąc 100 many daje np. 50 strzał a 150 many 15 boltów [przykład] SORC hmmm. w sumie to jak dla mnie najsilniejsza profesja (chociaż tak druidy roxB) ). Zmieniłbym u niego tylko zasieg Wand of Cosmic Energy (bo jest baardzo mały). DRUID jakieś nowe czary ofensywne, np. Energy Wave. Bardzo by to było pomocne na huntach i zmniejszyło by prawdopodobieństwo na deda. to tyle. może sie ktos ze mna nie zgodzić, to niech pisze =) |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Fakt, życie paladyna (szczególnie ze statusem FACC) łatwe nie jest, a przynajmniej nie tak, jak Maga, czy Rycerza. Podczas update'u z Wandami i Rodami, CipSoft podkreślał, że stara się zbalansować możliwości wszystkich profesji i wyrównać szanse tak, aby zarówno Paladyni, Magowie, Rycerze i Druidzi mogli grać na mniej-więcej równym poziomie. Wg. mnie nie wszystko się udało, bo jak widzimy magiczne profesje są raczej częściej wybierane od walczących na dystans paladynów. Nie mam tu zamiaru polemizować szczegółowo o innych profesjach, bo od tego mam inne tematy, ale chciałbym wymienić dwie rzeczy, które moim zdaniem mogłyby ułatwić życie paladynom, nie wywyższając ich przy tym nad inne profesje -
1) Jak wiadomo, paladyn jest "w połowie" magiczną profesją - może używać czaru Exura Vita, robić runy, czy bolty/strzały, lecz moim zdaniem brakuje jej choćby najprostszego spontanicznego czaru ofensywnego. Nawet Rycerz ma swoje Exori, którym na wysokim poziomie może wyrządzić spore szkody, a paladyn ? Podczas huntu mana idzie głównie na leczenie, a gdy jeszcze jesteśmy z blokerem, to many nie ma na co praktycznie tracić, więc jakiś czar obszarowy (np. coś na wzór Exevo Gran Vis Lux, oczywiście z lekko zmodyfikowaną siłą zadawania obrażeń) mógłby się przydać, a wątpię, żeby przez to paladyn jakoś specjalnie się wybił ponad inne profesje. 2) Znakomita większość złota z huntu, idzie średnio i nisko-lvlowym paladynom na bolty, co również zostawia go za np. rycerzami, którzy nawet jeśli nie wyniosą z huntu kroci, nie muszą obawiać się, że braknie im złota na amunicję. Tak więc aby nie być stratnym, trzeba włożyć dużo czasu w skilling, bo bez tego nasze hity będą zbyt małe, aby efektywnie expić. Do czego zmierzam ? Otóż wydaje mi się, że dodanie Distance Ringa mogłoby nieco podreperować ten stan rzeczy, odciążając nieco budżet paladyna, z góry rozdzielony na bolty/strzały. Choć sam paladynem nie jestem, zgadzam się z niektórymi w kwestii tego, że jest to trudna w prowadzeniu profesja i mam nadzieję, że CipSoftowi uda się ustawić ją na równi z innymi profesjmi tak, żeby te drugie nie czuły się pokrzywdzone, jak w tej chwili paladyn. Na forum.tibia.com jest bodajże dział z sugestiami i propozycjami, które mogą wysuwać gracze, więc jeśli kiedyś powstanie tam coś na wzór petycji, złożonej przez paladynów, to może CipSoft podejmie jakieś konkretne kroki. |
Cytuj:
Jednak wydaje mi sie ze w tej chwili bardziej przekopane maja knighci :p |
Wszyscy mówią że knajci mają w dupę, to prawda tylko dlaczego ja dzisiaj widziałem pod depo w Carlin trzech EK o lvl’ach 98-130?? :/
ogólnie częściej widuje takich najtów niż sorców/drutów lub palów. Statystyki serwów mówią same za siebie. Na moim świecie najlepszy jest EK potem następny i jeszcze jeden cały czas EK aż do chyba 9 pozycji, potem jeden sorc i dalej EK:o Teoretycznie jest to niemożliwe bo w/w najci są słabsi od takich sorców: - zadają słabsze hity - jak padnie trudno jest odrobić stracony skill (a jak to jest coś koło 100-105 to już w ogóle masakra) - mało czarów przydatne tylko Exori i Haste (bo o luxie to już nikt nie pamięta na tym lvl :P) - ich siła jest uzależniona od broni/skili - solowanie demona to mordęga - zadany cos musi przebić shielding potwora potem zbroje żeby zadać hita takich słabości jest jeszcze więcej ale widać że jednak są najlepsi, a powinni zostać wygryzieni przez sorców z ich kijkami. Z tego co tu napisaliście taki [CHAR]Seromontis[/CHAR] czy [CHAR]Eternal Oblivion[/CHAR] nie powinien istnieć. @Edit: gdyby zrobili tak żeby wszystkie skile szły knajtowi jak palowi to by był: cud, miód i orzeszki :P |
Cytuj:
Magowie byli slabszymi profesjami przezz pewien czas. Teraz niehc sie pociesza lepszoscia xD |
Według mnie knighci mają lepiej w melee niż pale.
Przykład: best hit palem 130 z kuszy przy skillu 71 i lvl 40; best hit knightem 118 z k-axe (33 ataku) przy skillu 52 i lvl 12; best hit kolegi knightem 206 z GS'a (46 ataku) przy skillu 70+ i lvl 35+; Nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć że kusza ma ~30 ataku, a pal używa tego ścierwa do 999+ lvla. Knightem na 12 lvlu miałem tyle kasy, że spokojnie kupiłem broń dużo lepszą od crossbowa. Na 30 lvlu lata się z jakąś super-duuper jednoręczną bronią (atak 36+) lub dwuręczną (45+). Palowi dochodzi magia (na początku niezbyt opłacalna), ale według mnie obie postacie są tak samo cienkie, tylko pal trudniejszy w prowadzeniu. Ps. Magowie byli najlepsi, a zarazem najtrudniejsi w prowadzeniu. Teraz są łatwiejsi niż knighci. |
Zapomnieliscie dodac ze knight ma najwieksze szanse przezycia spotkania z pkerami
|
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Pal już od jakiegoś czasu dostaje w dupę. Dla wyrównania proponuję wprowadzić do sklepu kamienie powiedzmy 4 gp za sztukę , żeby nie trzeba było kupować od ludzi np. 100 kamyków za 1k , można by też zmiejszyć częstotliwość ich łamania , bo w obecnej sytuacji trening na potworkach jest bardzo ciężki :/
|
Nikt nie kaze wam grac knightem czy palkiem od 3-4lat i sie denerwowac, ze inni maja lepiej. Cipsoft nie chce juz ludzi czyszczacych samotnie pokoj z demon helmet questem przy uzyciu kilku UE. Chca chyba aby co roku zmieniac postac i zaczynac grac od nowa i tak wlasnie wprowadzaja zmiany-teraz mamy sezon sorcow i druidow a co bendzie za rok? Nikt nie wie. Nasze blagania nic nie zrobia, bendzie jak bendzie.
|
Jak dla mnie pal powinien zostac taki, jaki jest. Na poczatku sie pomeczysz ze spearami, ale potem to juz kazdy wie...
Knight...Knight ma troche nie zaspecjalnie, ale np. scaraby. Scaraby maja 320hp i daja 120 expa. Taki, powiedzmy, 60 sorc, zabije go na jakies 3-4(?) exori vis, straci 60-80 many, czyli 0,5-1 manas...no i moze stracic troche hp. Rycerz na takim levelu leje scaraba standardowow na ...hmmm...4-5 hitow i 1 exura (srednio) powinna starczyc. @Wojny ...ale ten 'Cipbot' dziala w 2 strony, knight tez go moze uzywac,a poza tym ma duuuzo wiecej capa, ktory przeznaczy na wiadomo co :p P.S. Nie mowie juz o kasie, na brak ktorej wiekszosc magow ciagle narzeka, a taki rycerz srednio-poziomowy wynosi z katedry gory pieniedzy przez co, co jakis czas moze sie rzucic na jakies hmm/gfb i zaszalec. |
Cytuj:
|
Cytuj:
Btw. nie z czasownikami piszemy oddzielnie. Wyraz "uważacie" piszemy właśnie tak, a nie inaczej (uwaga- uważać). |
Cytuj:
No to napisze: Rycerz: ok Pall: ok Sorc: Nigdy nie popierałem sorvców, ale co tam - powini miec szypciej Sd Druid: Hmmm... driud, driud,druid powinien mieć jeszcze Energy Bomb i energy bream (czy jakoś tak)/ |
Nie zapominajcie że knighci i palladyni mogą skillować już na rooku a driudzi i sorcowie nie
|
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:34. |
Powered by vBulletin 3