Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Dyskryminacja (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=96431)

xtomixx 28-09-2006 06:51

Dyskryminacja
 
Czy nieuwarzacie że Cipsoft dyskryminuje Paladynów ??
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki
a pallowie ? - znikające speary i inne utrudnienie
uwarzam że Cipsoft w zimowym update powinien coś dodać dla Pallków a ciągle ułatwiać życie Magom
Co o tym myślicie ??;)

Slivi 28-09-2006 07:40

Jakby speary nie znikaly to palek mialby najlepiej :p

Taskera by wlaczyl (nie mowie ze wszyscy tak robia) i moze trenic do bolu. A takto musi co chwile zaopatrzac sie w nowe speary.

@up
A jakie ulatwienia dla plakow moga zrobic CIPsofty? Masz jakies pomysly?

emilok 28-09-2006 08:13

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez xtomixx (Post 1006928)
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki

A paladynom niby ograniczyli regeneracje many? Noże do rzucania oraz shirukeny to też nie im ino knightom dali.

Vil 28-09-2006 11:33

a zauwazyles jak w dupe dostaja knighci ?

Filthy 28-09-2006 15:09

@up
no trudno zeby nie dostawali jak cipsoft dal darmowy aimbot dla magicznych profesji ;]

Keel 28-09-2006 15:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vil (Post 1007054)
a zauwazyles jak w dupe dostaja knighci ?

Knight nie placi za trening i za exp.

Lasooch 28-09-2006 15:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Keel (Post 1007281)
Knight nie placi za trening i za exp.

Płaci, albo czeka na manę/hp. Poza tym expi DUŻO wolniej.

A czekając na manę/hp to sorc również nie płaci za exp.

Vil 28-09-2006 17:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Keel (Post 1007281)
Knight nie placi za trening i za exp.

Sorc zadaje obrazenia niezaleznie od treningu. Palek zadaje obrazenia niezaleznie od twardosci przeciwnika. Zaden z nich nie musi specjalnie sie wysilac zeby zabijac chocby tak slabe moby jak guady / orc lidery.

Knight nie zadaje ( powtarzam: nie zadaje ) obrazen w pvp, nawet breakery typu ice rapier czy exori sa dodane raczej dla ubarwienia postaci niz zeby ich sensownie uzywac.

Knight z trudem soluje cokolwiek powyzej BK, sorc - spokojnie. Do tego jako jedynego, knighta konsekwentnie sie nie wzmacnia od xx lat.

Cashtan 28-09-2006 18:08

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ktos tam
A paladynom niby ograniczyli regeneracje many? Noże do rzucania oraz shirukeny to też nie im ino knightom dali.

Nie mowi sie ino, ino tylko ;)

Tompior 28-09-2006 18:38

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cashtan (Post 1007603)
Nie mowi sie ino, ino tylko ;)

Po 1: mozna mowic ino bo to ze slasku.
Po 2: Ladnego offtopa walnales


@Topic:

Knight jest nigy najgorsza profesja ale ktos blokowac te demony musi... I knighta najtrudniej zabic... Zeby takiego EO ubic 1 - 2 sorce nie wystarcza.

Lasooch 28-09-2006 19:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tompior (Post 1007654)
Knight jest nigy najgorsza profesja ale ktos blokowac te demony musi... I knighta najtrudniej zabic... Zeby takiego EO ubic 1 - 2 sorce nie wystarcza.

Żeby zabić dowolnego 35+ sorca, który umie się manasować, 1 - 2 knightów nie wystarczy. Zakładając, że ma możliwość ucieczki (ja, uciekając na 42 lvl przed 63 i 72 takiej nie miałem - ot, odcieli mi wyjście, a tylko raz na kombo exori byłem na red hp dopóki miałem manaski).

ripper 28-09-2006 19:55

Czasy się zmieniają. Kiedyś IMO palek był najlepszy, knight średni, a sorc na prawdę słaby (to kołowanie 15bp hmm na DL-hunta...). Teraz to palek jest średni, knight słaby, a sorc roxzor/pwnzdor i w ogóle ownah. Taka kolej rzeczy.

Lovah 28-09-2006 19:57

Co ma knight, a czego inne profesje nie mają?

Mówicie, że CIPSoft nie pomaga knajtom, a choćby ostatnie masskicki pokazuja, ze jednak pomaga... bo knajt raczej na kicku nie padnie, a z pallem czy sorcem moze byc gorzej, wiec to co pall/sorc zyskaja w wyniku przewagi w update, straca na kickach.

Mowiac powazniej, knajt rzeczywiscie jest troszke oslabiony, ale popatrzcie jakie ma plusy (juz od lat):

~ W wypadku laga/kicka, to pall/sorc predzej padnie a nie najcik.
~ Na 35 lvlu guardy najbardziej opłacają sie pallowi/sorcowi. Ale tak na 100+ to knajt ma z nich najwiekszy zysk, no i porownywalny exp.

Plusów jest wiele więcej, nie chce mi się ich pisac.
Ale zauwazmy jedna rzecz, ze CipSoft wzmacniając inne postacie, nie zostawia sytuacji knajta takiej jaka byla. Dlaczego?
Otóż kiedyś za czasów, gdy nie było wandów, 100 EK na wojnie był nie do zabicia. A dzisiaj armia 60-120 sorców jest na kazdym servie i taki 100 EK jest do zabicia na 1 combo.

Expowisko, które było typowo dla knajta - scaraby, staje sie zajete przez sorców/drójtów z wandami/rodami.

Kiedyś bez blokera PG sorcem było prawie niemożliwe, no a teraz da sie obejsc i bez ich.

Kiedyś ubicie sorca, to był dla knajta pikuś, bo mana shield odpadał, a teraz moze go odpalic i sie manasować za 100~.

Wprowadzenie souli, czyli wyeliminowanie farm, nie tylko oslabilo cheaterów, ale także... knightów, bo UHy z 2.4-2.5k podrożały, do 3k-3.2k, choć i tak wiekszosc kupuje w sklepie (3.5k).

Btw. CipSoft podobno planuje nowe pogorszenie gry dla knajtów, że pallkowie i sorce aby kupic pacca musza wyslac kase, a knajt kase no i krem nivea.

Jest to uczciwe?

Lasooch 28-09-2006 20:10

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007799)
bo knajt raczej na kicku nie padnie,

Powiedział co wiedział. Owszem, jak kick krótki i na rotach, to knight raczej nie padnie, jak długi i na czymkolwiek silniejszym od draga (włącznie z dragiem) już tak.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007799)
~ Na 35 lvlu guardy najbardziej opłacają sie pallowi/sorcowi. Ale tak na 100+ to knajt ma z nich najwiekszy zysk, no i porownywalny exp.

Weź poprawkę na to, że sorc/drut/pal expią na guardach - wg Twojego przykładu - o 65 leveli wcześniej. Ja różnicę widzę. A 100+ palek/profka magiczna expią niemal na czym chcą - dużo szybciej od knighta.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007799)
Plusów jest wiele więcej, nie chce mi się ich pisac.

To były plusy? Rotfl!

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007799)
Kiedyś ubicie sorca, to był dla knajta pikuś, bo mana shield odpadał, a teraz moze go odpalic i sie manasować za 100~.

Pokaż mi człowieka, który uciekając przed knightem odpali manashielda i będzie się manasować, a ja pokażę Ci idiotę. Nie lepiej się manasować za 100 po czym exura granować 2,5 raza za ~60 (zależnie od lvl, może być i 150)? 2,5*60=150. A i tak nie padniesz.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007799)
Btw. CipSoft podobno planuje nowe pogorszenie gry dla knajtów, że pallkowie i sorce aby kupic pacca musza wyslac kase, a knajt kase no i krem nivea.

Powiedziałbym rotfl, ale... pisze się pal, a nie pall ;< xD

Lovah 28-09-2006 20:27

Cytuj:

Powiedział co wiedział. Owszem, jak kick krótki i na rotach, to knight raczej nie padnie, jak długi i na czymkolwiek silniejszym od draga (włącznie z dragiem) już tak.
Ile % knajtów z tego forum expi na czyms mocniejszym niz mint/guardy/scaraby/tomby etc.? 5-10? Poza tym czy 1 drag w minute zjedzie 1500 hp np.?

Przy odrobinie szczescia nie.

Cytuj:

Weź poprawkę na to, że sorc/drut/pal expią na guardach - wg Twojego przykładu - o 65 leveli wcześniej. Ja różnicę widzę. A 100+ palek/profka magiczna expią niemal na czym chcą - dużo szybciej od knighta.
Ale nie czerpią z tego takich zysków, bo manasów notabene dużo schodzi.
Sorc, 150 gp traci na 3 manasy = 10-15 hitów z VIS, a tyle kosztuje UH u knajta.

Cytuj:

To były plusy? Rotfl!
Bynajmniej nie minusy ;)

Cytuj:

Pokaż mi człowieka, który uciekając przed knightem odpali manashielda i będzie się manasować, a ja pokażę Ci idiotę. Nie lepiej się manasować za 100 po czym exura granować 2,5 raza za ~60 (zależnie od lvl, może być i 150)? 2,5*60=150. A i tak nie padniesz.
Lmao, combo GSa + explo, jest mocniejsze niz exura gran. Poza tym mana kiedys skonczyc sie musiala (przynajmniej za dawnych czasów). Wystarczylo walnac 2 combosy, GS + explo, potem dobic z exori.

Cytuj:

Powiedziałbym rotfl, ale... pisze się pal, a nie pall ;< xD
Ja mam taki styl ze pisze pally, pall etc. pal głupio brzmi imho.

ripper 28-09-2006 20:34

@Lovah
Wybacz, ale momentami to jawnie pi*rdolisz od rzeczy.
Cytuj:

Poza tym czy 1 drag w minute zjedzie 1500 hp np.? Przy odrobinie szczescia nie.
Chyba mamy inną definicje słowa "odrobina" w głowach.
Cytuj:

Ale nie czerpią z tego takich zysków, bo manasów notabene dużo schodzi. Sorc, 150 gp traci na 3 manasy = 10-15 hitów z VIS, a tyle kosztuje UH u knajta.
Ok, ale na 100 lvlu z 10-15 visów można zabić ze 2 dragi jak mniemam. Knight na 1 uhu raczej 2 nie ubije, chyba, że przy farcie dużym.
Cytuj:

Lmao, combo GSa + explo, jest mocniejsze niz exura gran. Poza tym mana kiedys skonczyc sie musiala (przynajmniej za dawnych czasów). Wystarczylo walnac 2 combosy, GS + explo, potem dobic z exori.
Ofkorz tego, że sorc może mieć kilka Bp Uh, którymi Uhnie się zawsze do fulla nie bierzesz pod uwagę? Poza tym, explo ma wielki rozrzut i jest drogie, więc nie jest (z tego co pamiętam za czasów, kiedy aktywnie grałem) powszechnie używane. A manasy były od zawsze, wtedy po prostu więcej trzeba ich było użyć.
Cytuj:

Ja mam taki styl ze pisze pally, pall etc. pal głupio brzmi imho.
Ale pal to poprawna forma.

Lovah 28-09-2006 20:46

Cytuj:

Wybacz, ale momentami to jawnie pi*rdolisz od rzeczy.
Być może, nie bede kolejnym troLLem który bedzie probowal na sile przekonac reszte do swoich argumentów.

Cytuj:

Chyba mamy inną definicje słowa "odrobina" w głowach.
Podczas minuty taki drag trafi 2 f-wave'y - 300 hp, z 6-8 razy fireballa - 600 hp, zostaje 600 hp na łape. W sumie troche zanizone moje wartosci, wiec w sumie nie mam racji z tym dragiem.

Cytuj:

Ok, ale na 100 lvlu z 10-15 visów można zabić ze 2 dragi jak mniemam. Knight na 1 uhu raczej 2 nie ubije, chyba, że przy farcie dużym.
Do tego doliczmy manasy na stracone hp, a i 2 nie ubije imho.

Cytuj:

Ofkorz tego, że sorc może mieć kilka Bp Uh, którymi Uhnie się zawsze do fulla nie bierzesz pod uwagę? Poza tym, explo ma wielki rozrzut i jest drogie, więc nie jest (z tego co pamiętam za czasów, kiedy aktywnie grałem) powszechnie używane. A manasy były od zawsze, wtedy po prostu więcej trzeba ich było użyć.
Manasy od zawsze? Może i tak, ale były mniej opłacalne i sorc wolał sie UHać niż mf'ować i uzywac vity. Kiedyś na wojnach sorcowie biegali bez mana shielda, bo nie dalo sie szybko mfowac, a mana czesto byla potrzebna.

A teraz co? Utamo Vita, CipBot do uzywania MFów, utani gran hur, map click i taki mag, jest nie do zabicia.

Explo do expienia raczej nie jest używane, (Chyba ze wrl, ale to raczej rzadko), ale do PvP jest.

Cytuj:

Ale pal to poprawna forma.
Jeśli, chodzi Ci o drewniany pal - tak, masz racje ;)

Natomiast to jest raczej umowne, bo w słownikach nie znajdziemy pal(l)a jako skrótu od paladyna. Po prostu lubie używać słowa "Pall", prosilbym to uszanowac.

Lasooch 28-09-2006 21:02

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007858)
Ile % knajtów z tego forum expi na czyms mocniejszym niz mint/guardy/scaraby/tomby etc.? 5-10? Poza tym czy 1 drag w minute zjedzie 1500 hp np.?

Przy odrobinie szczescia nie.

No właśnie. Nawet jak Ci 1500 hp nie zjedzie, to i tak sorc expi gdzie chce, a knight na scarabach/guardach/mint/tombach. Mała rozmaitość. A przy kicku na czymkolwiek w miarę silnym knight pada, tak samo jak sorc - sorcem szybciej odrobisz.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007858)
Ale nie czerpią z tego takich zysków, bo manasów notabene dużo schodzi.
Sorc, 150 gp traci na 3 manasy = 10-15 hitów z VIS, a tyle kosztuje UH u knajta.

10-15 hitów z vis na jako-takim lvlu - 1200-1800 hp. Knight kosztem jednego UHa dragom a nawet guardom nie zjedzie tyle hp (bo szybciej straci te - załóżmy, z jako-takim lvlem - 400 hp).

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007858)
Bynajmniej nie minusy ;)

Minusy. Bo udowadniają wyższość sorca, jak na nie odpowiednio spojrzeć ;)

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007858)
Lmao, combo GSa + explo, jest mocniejsze niz exura gran. Poza tym mana kiedys skonczyc sie musiala (przynajmniej za dawnych czasów). Wystarczylo walnac 2 combosy, GS + explo, potem dobic z exori.

Gadamy o TERAZ a nie ONGIŚ. A nawet jeśli zjedzie mocno, to wtedy exura vita kiedy trzeba. Zresztą pieprzysz głupoty, uciekałem przed 63 i 72 lvl (2*knight) sorcem na 42 lvl i TYLKO RAZ użyłem exury vity - poza tym exury gran mi spokojnie starczały (padłem, bo a) koniec manasów, b) nie miałem jak uciec).

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1007858)
Ja mam taki styl ze pisze pally, pall etc. pal głupio brzmi imho.

Z tym, że ani w PALADIN ani w PALADYN nie ma 'll', jeno 'l'.

Lovah 28-09-2006 21:17

Cytuj:

No właśnie. Nawet jak Ci 1500 hp nie zjedzie, to i tak sorc expi gdzie chce, a knight na scarabach/guardach/mint/tombach.
~ Tomby
~ Scarabs
~ Guards
~ Dragons
~ Mint
~ PoH
~ Laguna
~ Necro
~ Cyclopolis
~ Elfy

Wszystko dla 80-100 SOLO. Ma takowy sorc wiecej mozliwosci?

Cytuj:

A przy kicku na czymkolwiek w miarę silnym knight pada, tak samo jak sorc - sorcem szybciej odrobisz.
Drag jest kwestią szczęścia, w wypadku knajta. Podobnie jest z guardami etc. a sorc wszedzie padnie.

Cytuj:

Minusy. Bo udowadniają wyższość sorca, jak na nie odpowiednio spojrzeć
To, że knight potrafi opłacalniej expić, bądź mieć wieksze szanse przy kicku, to dowod na wyzszosc sorca?

Cytuj:

10-15 hitów z vis na jako-takim lvlu - 1200-1800 hp. Knight kosztem jednego UHa dragom a nawet guardom nie zjedzie tyle hp (bo szybciej straci te - załóżmy, z jako-takim lvlem - 400 hp).
Załóżmy średnią 1500. Jest to 1.5 draga, do tego doliczmy koszty koszty Exury Gran i sorc wcale nie jest tak do przodu.

Cytuj:

Gadamy o TERAZ a nie ONGIŚ.
Ja chce pokazać jak sie zmieniala wraz z kolejnymi update'ami przewaga sorca nad knajtem, badz tez odwrotnie.

Cytuj:

A nawet jeśli zjedzie mocno, to wtedy exura vita kiedy trzeba.
No, teraz sorc ma łatwo, kiedyś exura vita parę razy i the end of the mana, a manasowanie trwało długo, bo dawało to mało many. No i były cholernie drogie.

Cytuj:

Zresztą pieprzysz głupoty, uciekałem przed 63 i 72 lvl (2*knight) sorcem na 42 lvl i TYLKO RAZ użyłem exury vity - poza tym exury gran mi spokojnie starczały (padłem, bo a) koniec manasów, b) nie miałem jak uciec).
To ludzie, ktorzy Cie gonili byli pozbawieni PvP, sciagniecie 42 lv sorca który ma ok. 350 hp, nie powinno im sprawic problemów, ich podwójne exori to przynajmniej 200, czyli jakby bili co ture melee + explo, i po takim kombo nie zdazylbys sie uhnac (o co bez bota nie trudno), to oni powinni uderzyc 2x exori.

ripper 28-09-2006 21:30

Cytuj:

~ Tomby
~ Scarabs
~ Guards
~ Dragons
~ Mint
~ PoH
~ Laguna
~ Necro
~ Cyclopolis
~ Elfy
Tomby - kilka bp gfb i lecimy, lepiej niż knight.
Scaraby - sorc może solo, wydajniej niż knight.
Guardy - sorc może solo, wydajniej niż knight.
Dragons - sorc może solo, wydajniej niż knight.
Mint - sorc może solo, ale nie jest to zbyt szybki exp ani dla jednej, ani drugiej profesji.
PoH - sorc może solo, ale waste a bit.
Laguna - nie wiem, nie byłem.
Necro - knightem? ehe...
Cyclo - można sorcem, ale jak poh - waste.
Elfy - średnio sorcem, ale można.

Teraz coś dla sorca:
Hero, Behe, Hydry, Demony + inne rzeczy, których knight przez swój śmieszny dmg nie ubije zbyt szybko.

janek@ 29-09-2006 00:02

Palek jest sredni niby wali tak samo w draga jak i w rota..? go.. prawda.
zaczynam od wad:
-expisz spearami zabijasz draga full spear pod dragiem, a tu ci 2 wyskakuje i co? you are dead bo bedziesz czekal te 10 sec -.-.
-przy tych lagach expowanie na otwartych expowiskach palkiem jest 5x trudniejsze niz bylo kiedys.
-zmniejszyla sie produktcja strzal przez palka w tym samym czasie
-tak twarde potworki wymagaja duzo skilli, a z kad je wziasc jak praktycznie mozna nerwy zalamac i reke?
-palek nie moze expic w tunelach z lukiem, a spearmi to reka odpadnie.
-przy lagu nie ma najmniejszych szans
-player killing ma kompletnie przewalony ... -.-
-przerazajaco trudna postac ze wzgledu na te liczne wady
Knight nie zwracajac uwage na player killing itp. ma lepiej ze wzgledu, ze ma ta szybka regeneracje many. I knight nigdy nie dostanie w dupe chyba, ze zlota reka.
Sorcery/druidzi nie dosc, ze byli potezni na h lvl to jeszcze low lvl zabijaja knightow bez magi, nie normalne... Poprostu sorc juz przepil swoje ;/.

Wedlug mie palek by najwiecej ODZYSKAL kiedy by mial to co przed lamanien spearow mial. A tak z fantazji to tylko :
-szybsze bieganie od reszty.
-lepsze rodzaje broni miotanej np kusze,luki itd.

Lovah 29-09-2006 00:36

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez janek@ (Post 1008261)
-expisz spearami zabijasz draga full spear pod dragiem, a tu ci 2 wyskakuje i co? you are dead bo bedziesz czekal te 10 sec -.-.

Kto przy zdrowych zmysłach expi ze spearami na dragach?

Cytuj:

-przy tych lagach expowanie na otwartych expowiskach palkiem jest 5x trudniejsze niz bylo kiedys.
Lagi były są i będą.

Cytuj:

-zmniejszyla sie produktcja strzal przez palka w tym samym czasie
Profesjonalni gracze nie tworzą sami strzał, ale kupują je w sklepach.

Cytuj:

-tak twarde potworki wymagaja duzo skilli, a z kad je wziasc jak praktycznie mozna nerwy zalamac i reke?
Hmmm, jesli dojechalbys spearami 50 dista przed rozpoczeciem expienia, to na okolo 30 lvlu bedziesz mial 65-70 dista, co w zupelnosci wystarczy na "twarde potworki", jak to ladnie okresliles ;) Bicie "twardych potworkow" tez wymaga lvla, bo na lvlach mniejszych niz 30-35 jest troche za malo hp.


Cytuj:

-palek nie moze expic w tunelach z lukiem, a spearmi to reka odpadnie.
Bzdura! Czemu niby nie może?

Cytuj:

-przy lagu nie ma najmniejszych szans
No było wiele Royalów 120+, co mieli półsekundowego laga i padli od dwarfa.
A tak powaznie, to przy slabym laczu nie ma sie co brac za palla.

Cytuj:

-player killing ma kompletnie przewalony ... -.-
Bez 15 mlvla - tak. Z 15 mlvlem - mozna naprawde wymiatac.

Cytuj:

-przerazajaco trudna postac ze wzgledu na te liczne wady
To Twoja opinia.

Cytuj:

Knight nie zwracajac uwage na player killing itp. ma lepiej ze wzgledu, ze ma ta szybka regeneracje many. I knight nigdy nie dostanie w dupe chyba, ze zlota reka.
Z CipBotem i PGujacymi sorcami, knight juz nie jest cyborgiem prawie niemozliwym do zabicia. Szybka regeneracja many gówno daje, bo knajt ma tylko exurę, a pally ma vitę.


Cytuj:

Sorcery/druidzi nie dosc, ze byli potezni na h lvl to jeszcze low lvl zabijaja knightow bez magi, nie normalne... Poprostu sorc juz przepil swoje ;/.
Zgadzam sie.

Cytuj:

Wedlug mie palek by najwiecej ODZYSKAL kiedy by mial to co przed lamanien spearow mial.
Wtedy to paladyn był najmocniejszą profesją, bo szybko sie nim PG'owało, opłacalnie i w ogóle ciekawie.


Cytuj:

-szybsze bieganie od reszty.
Tu jest kwestia lvla, ale sorc i druid musza szybciej biegac (Gran hur) zeby w razie czego uciec, bo maja przerazajaco malo hp, chociaz cipsoft z kolejnymi update'ami robi z nich 'cyborgów'. Cos czuje ze przy wersji 8.0-8.1 sorcowie beda blokerami, bo manasy beda kosztowac 15 gp i dawac 500 many.
Cytuj:

-lepsze rodzaje broni miotanej np kusze,luki itd.
Juz duza liczba amunicji powinna wystarczyc. (Fakt ze polowa nieprzydatna, a z tej przydatnej polowy, tylko polowa sluzy do expienia, no ale coz tu zrobic).

dreggi 29-09-2006 06:45

Czytałem co nieco z tego tematu i mnie zaciekawił:D A więc według mnie powinny zostać wprowadzone nastepujące zmiany:

KNIGHT
> swrod/axe/club ring powinny zwiekszać mocniej skill
> skille knighta powinny rosnąc szybciej
> knight mogłby dostac cos w stylu exury gran aby ułatwic low level knightom expienie i pomóc im sie wybić

PALL
w sumie on nic nie potrzebuje, bo speary musząsię łamac bo inaczej już ktos powiedział co by było. Może dist ring zwiększający dist o 4, ale czy to palkowi potrzebne? Chyba jest tylko jedno sensowne ulepszenie dla niego, którego by tak mocno nie odczuły inne profesje:
> produkcja wiekszej liczby strzał z mniejszej liczby many, czyli krótko mówiąc 100 many daje np. 50 strzał a 150 many 15 boltów [przykład]

SORC
hmmm. w sumie to jak dla mnie najsilniejsza profesja (chociaż tak druidy roxB) ). Zmieniłbym u niego tylko zasieg Wand of Cosmic Energy (bo jest baardzo mały).

DRUID
jakieś nowe czary ofensywne, np. Energy Wave. Bardzo by to było pomocne na huntach i zmniejszyło by prawdopodobieństwo na deda.

to tyle. może sie ktos ze mna nie zgodzić, to niech pisze =)

Lasooch 29-09-2006 10:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
~ Tomby
~ Scarabs
~ Guards
~ Dragons
~ Mint
~ PoH
~ Laguna
~ Necro
~ Cyclopolis
~ Elfy

Wszystko dla 80-100 SOLO. Ma takowy sorc wiecej mozliwosci?

Owszem.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
Drag jest kwestią szczęścia, w wypadku knajta. Podobnie jest z guardami etc. a sorc wszedzie padnie.

... po czym szybciej odrobi. Nawet zresztą jak padnie, to w tym czasie co knight zrobi następny level, sorc odrobi i zrobi 2 levele...

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
To, że knight potrafi opłacalniej expić, bądź mieć wieksze szanse przy kicku, to dowod na wyzszosc sorca?

To, że knight expi 2 razy wolniej, a przy kicku i tak może paść (szanse ma na silniejszych niż roty mobach niewiele większe...), to dowód na wyższość knighta?

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
Załóżmy średnią 1500. Jest to 1.5 draga, do tego doliczmy koszty koszty Exury Gran i sorc wcale nie jest tak do przodu.

Ubij mi 1,5 draga knightem za 1 UH. Oczywiście, przy szczęściu dasz radę, ale przy odrobinie pecha już nie.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
No, teraz sorc ma łatwo, kiedyś exura vita parę razy i the end of the mana, a manasowanie trwało długo, bo dawało to mało many. No i były cholernie drogie.

Ale kiedyś masz dziś tylko na OTSach. Coniektórych.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lovah (Post 1008001)
To ludzie, ktorzy Cie gonili byli pozbawieni PvP, sciagniecie 42 lv sorca który ma ok. 350 hp, nie powinno im sprawic problemów, ich podwójne exori to przynajmniej 200, czyli jakby bili co ture melee + explo, i po takim kombo nie zdazylbys sie uhnac (o co bez bota nie trudno), to oni powinni uderzyc 2x exori.

Exura gran i vita to hotkeye (było to przed tym update). Ja nie byłem trapnięty w sposób taki, że nie mogłem się ruszyć - miałem tylko wyjście odcięte. Nie tak łatwo jest się utrzymać tuż obok sorca, który - bądź co bądź - może manewrować, a - jako, że w bohach byłem - prędkość ma prawie taką jak oni.

- Prodigy - 29-09-2006 11:58

Fakt, życie paladyna (szczególnie ze statusem FACC) łatwe nie jest, a przynajmniej nie tak, jak Maga, czy Rycerza. Podczas update'u z Wandami i Rodami, CipSoft podkreślał, że stara się zbalansować możliwości wszystkich profesji i wyrównać szanse tak, aby zarówno Paladyni, Magowie, Rycerze i Druidzi mogli grać na mniej-więcej równym poziomie. Wg. mnie nie wszystko się udało, bo jak widzimy magiczne profesje są raczej częściej wybierane od walczących na dystans paladynów. Nie mam tu zamiaru polemizować szczegółowo o innych profesjach, bo od tego mam inne tematy, ale chciałbym wymienić dwie rzeczy, które moim zdaniem mogłyby ułatwić życie paladynom, nie wywyższając ich przy tym nad inne profesje -

1) Jak wiadomo, paladyn jest "w połowie" magiczną profesją - może używać czaru Exura Vita, robić runy, czy bolty/strzały, lecz moim zdaniem brakuje jej choćby najprostszego spontanicznego czaru ofensywnego. Nawet Rycerz ma swoje Exori, którym na wysokim poziomie może wyrządzić spore szkody, a paladyn ? Podczas huntu mana idzie głównie na leczenie, a gdy jeszcze jesteśmy z blokerem, to many nie ma na co praktycznie tracić, więc jakiś czar obszarowy (np. coś na wzór Exevo Gran Vis Lux, oczywiście z lekko zmodyfikowaną siłą zadawania obrażeń) mógłby się przydać, a wątpię, żeby przez to paladyn jakoś specjalnie się wybił ponad inne profesje.

2) Znakomita większość złota z huntu, idzie średnio i nisko-lvlowym paladynom na bolty, co również zostawia go za np. rycerzami, którzy nawet jeśli nie wyniosą z huntu kroci, nie muszą obawiać się, że braknie im złota na amunicję. Tak więc aby nie być stratnym, trzeba włożyć dużo czasu w skilling, bo bez tego nasze hity będą zbyt małe, aby efektywnie expić. Do czego zmierzam ? Otóż wydaje mi się, że dodanie Distance Ringa mogłoby nieco podreperować ten stan rzeczy, odciążając nieco budżet paladyna, z góry rozdzielony na bolty/strzały.

Choć sam paladynem nie jestem, zgadzam się z niektórymi w kwestii tego, że jest to trudna w prowadzeniu profesja i mam nadzieję, że CipSoftowi uda się ustawić ją na równi z innymi profesjmi tak, żeby te drugie nie czuły się pokrzywdzone, jak w tej chwili paladyn. Na forum.tibia.com jest bodajże dział z sugestiami i propozycjami, które mogą wysuwać gracze, więc jeśli kiedyś powstanie tam coś na wzór petycji, złożonej przez paladynów, to może CipSoft podejmie jakieś konkretne kroki.

Dolor 29-09-2006 12:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez xtomixx (Post 1006928)
Czy nieuwarzacie że Cipsoft dyskryminuje Paladynów ??
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki
a pallowie ? - znikające speary i inne utrudnienie
uwarzam że Cipsoft w zimowym update powinien coś dodać dla Pallków a ciągle ułatwiać życie Magom
Co o tym myślicie ??;)

Wydaje mi sie ze kazda profesja jest na rowni tylko ze czeba umiec grac.
Jednak wydaje mi sie ze w tej chwili bardziej przekopane maja knighci :p

Jochny 29-09-2006 13:23

Wszyscy mówią że knajci mają w dupę, to prawda tylko dlaczego ja dzisiaj widziałem pod depo w Carlin trzech EK o lvl’ach 98-130?? :/
ogólnie częściej widuje takich najtów niż sorców/drutów lub palów. Statystyki serwów mówią same za siebie. Na moim świecie najlepszy jest EK potem następny i jeszcze jeden cały czas EK aż do chyba 9 pozycji, potem jeden sorc i dalej EK:o

Teoretycznie jest to niemożliwe bo w/w najci są słabsi od takich sorców:
- zadają słabsze hity
- jak padnie trudno jest odrobić stracony skill (a jak to jest coś koło 100-105 to już w ogóle masakra)
- mało czarów przydatne tylko Exori i Haste (bo o luxie to już nikt nie pamięta na tym lvl :P)
- ich siła jest uzależniona od broni/skili
- solowanie demona to mordęga
- zadany cos musi przebić shielding potwora potem zbroje żeby zadać hita

takich słabości jest jeszcze więcej ale widać że jednak są najlepsi, a powinni zostać wygryzieni przez sorców z ich kijkami.

Z tego co tu napisaliście taki [CHAR]Seromontis[/CHAR] czy [CHAR]Eternal Oblivion[/CHAR] nie powinien istnieć.

@Edit:
gdyby zrobili tak żeby wszystkie skile szły knajtowi jak palowi to by był: cud, miód i orzeszki :P

Vandoz 29-09-2006 17:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez xtomixx (Post 1006928)
Czy nieuwarzacie że Cipsoft dyskryminuje Paladynów ??
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki
a pallowie ? - znikające speary i inne utrudnienie
uwarzam że Cipsoft w zimowym update powinien coś dodać dla Pallków a ciągle ułatwiać życie Magom
Co o tym myślicie ??;)

A knightci?
Magowie byli slabszymi profesjami przezz pewien czas. Teraz niehc sie pociesza lepszoscia xD

DRoN 29-09-2006 18:04

Według mnie knighci mają lepiej w melee niż pale.
Przykład:
best hit palem 130 z kuszy przy skillu 71 i lvl 40;
best hit knightem 118 z k-axe (33 ataku) przy skillu 52 i lvl 12;
best hit kolegi knightem 206 z GS'a (46 ataku) przy skillu 70+ i lvl 35+;

Nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć że kusza ma ~30 ataku, a pal używa tego ścierwa do 999+ lvla. Knightem na 12 lvlu miałem tyle kasy, że spokojnie kupiłem broń dużo lepszą od crossbowa. Na 30 lvlu lata się z jakąś super-duuper jednoręczną bronią (atak 36+) lub dwuręczną (45+).

Palowi dochodzi magia (na początku niezbyt opłacalna), ale według mnie obie postacie są tak samo cienkie, tylko pal trudniejszy w prowadzeniu.
Ps. Magowie byli najlepsi, a zarazem najtrudniejsi w prowadzeniu. Teraz są łatwiejsi niż knighci.

Szkut 29-09-2006 19:24

Zapomnieliscie dodac ze knight ma najwieksze szanse przezycia spotkania z pkerami

Cadonis 29-09-2006 20:11

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Jochny (Post 1008593)
Wszyscy mówią że knajci mają w dupę, to prawda tylko dlaczego ja dzisiaj widziałem pod depo w Carlin trzech EK o lvl’ach 98-130?? :/

Pewnie dlatego że tam stali. Zaiste, fascynujące.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Jochny (Post 1008593)
Statystyki serwów mówią same za siebie. Na moim świecie najlepszy jest EK potem następny i jeszcze jeden cały czas EK aż do chyba 9 pozycji, potem jeden sorc i dalej EK:o

Co z tego wynika? To, że kiedyś tam zrobili ten wysoki lvl i teraz dalej expią nie ma nic wspólnego z faktyczną siłą postaci. Poza tym, nie trzeba grać najsilniejszym vocem żeby grać najwięcej dziennie.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Jochny (Post 1008593)
Z tego co tu napisaliście taki [char]Seromontis[/char] czy [char]Eternal Oblivion[/char] nie powinien istnieć.

Patrz wyżej.

Michnik of Celesta 30-09-2006 19:38

Pal już od jakiegoś czasu dostaje w dupę. Dla wyrównania proponuję wprowadzić do sklepu kamienie powiedzmy 4 gp za sztukę , żeby nie trzeba było kupować od ludzi np. 100 kamyków za 1k , można by też zmiejszyć częstotliwość ich łamania , bo w obecnej sytuacji trening na potworkach jest bardzo ciężki :/

Stożek 30-09-2006 22:02

Nikt nie kaze wam grac knightem czy palkiem od 3-4lat i sie denerwowac, ze inni maja lepiej. Cipsoft nie chce juz ludzi czyszczacych samotnie pokoj z demon helmet questem przy uzyciu kilku UE. Chca chyba aby co roku zmieniac postac i zaczynac grac od nowa i tak wlasnie wprowadzaja zmiany-teraz mamy sezon sorcow i druidow a co bendzie za rok? Nikt nie wie. Nasze blagania nic nie zrobia, bendzie jak bendzie.

Ankh 01-10-2006 00:32

Jak dla mnie pal powinien zostac taki, jaki jest. Na poczatku sie pomeczysz ze spearami, ale potem to juz kazdy wie...

Knight...Knight ma troche nie zaspecjalnie, ale np. scaraby. Scaraby maja 320hp i daja 120 expa. Taki, powiedzmy, 60 sorc, zabije go na jakies 3-4(?) exori vis, straci 60-80 many, czyli 0,5-1 manas...no i moze stracic troche hp. Rycerz na takim levelu leje scaraba standardowow na ...hmmm...4-5 hitow i 1 exura (srednio) powinna starczyc.

@Wojny
...ale ten 'Cipbot' dziala w 2 strony, knight tez go moze uzywac,a poza tym ma duuuzo wiecej capa, ktory przeznaczy na wiadomo co :p

P.S. Nie mowie juz o kasie, na brak ktorej wiekszosc magow ciagle narzeka, a taki rycerz srednio-poziomowy wynosi z katedry gory pieniedzy przez co, co jakis czas moze sie rzucic na jakies hmm/gfb i zaszalec.

Cadonis 01-10-2006 13:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Ankh (Post 1011581)
@Wojny
...ale ten 'Cipbot' dziala w 2 strony, knight tez go moze uzywac,a poza tym ma duuuzo wiecej capa, ktory przeznaczy na wiadomo co :p

Zauważ, że znacznie łatwiej było UHnąć się w biegu niż zrobić w biegu combosa. Teraz obie rzeczy robi za nas cipbot (z drobną pomocą Ventrilo etc. w drugim przypadku), więc oczywiste jest, że sorc zyskuje na nim więcej. Do tego dochodzi rozpraszanie uwagi które teraz po prostu nie działa ;/

Jerkov Thundersword 02-10-2006 22:12

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez xtomixx (Post 1006928)
Czy nieuwarzacie że Cipsoft dyskryminuje Paladynów ??
Magowie i druidzi dostali : różdżki , szybsza mana i inne pierdółki
a pallowie ? - znikające speary i inne utrudnienie
uwarzam że Cipsoft w zimowym update powinien coś dodać dla Pallków a ciągle ułatwiać życie Magom
Co o tym myślicie ??;)

No czy ja wiem... paladynowi też rośnie szybciej mana, a z tego co zauważyłem, odkąd wróciłem do gry, jakoś szybciej rosną mi skille niż kiedyś, może to prawda, a może złudzenie... A z resztą, dobrze, że nie zmieniają paladyna, bo z tego co zrobili z postaciami magicznymi wynika, że go by zepsuli.
Btw. nie z czasownikami piszemy oddzielnie. Wyraz "uważacie" piszemy właśnie tak, a nie inaczej (uwaga- uważać).

maciusiowo1 02-10-2006 22:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dreggi (Post 1008309)
Czytałem co nieco z tego tematu i mnie zaciekawił:D A więc według mnie powinny zostać wprowadzone nastepujące zmiany:

KNIGHT
> swrod/axe/club ring powinny zwiekszać mocniej skill
> skille knighta powinny rosnąc szybciej
> knight mogłby dostac cos w stylu exury gran aby ułatwic low level knightom expienie i pomóc im sie wybić

PALL
w sumie on nic nie potrzebuje, bo speary musząsię łamac bo inaczej już ktos powiedział co by było. Może dist ring zwiększający dist o 4, ale czy to palkowi potrzebne? Chyba jest tylko jedno sensowne ulepszenie dla niego, którego by tak mocno nie odczuły inne profesje:
> produkcja wiekszej liczby strzał z mniejszej liczby many, czyli krótko mówiąc 100 many daje np. 50 strzał a 150 many 15 boltów [przykład]

SORC
hmmm. w sumie to jak dla mnie najsilniejsza profesja (chociaż tak druidy roxB) ). Zmieniłbym u niego tylko zasieg Wand of Cosmic Energy (bo jest baardzo mały).

DRUID
jakieś nowe czary ofensywne, np. Energy Wave. Bardzo by to było pomocne na huntach i zmniejszyło by prawdopodobieństwo na deda.

to tyle. może sie ktos ze mna nie zgodzić, to niech pisze =)


No to napisze:
Rycerz: ok
Pall: ok
Sorc: Nigdy nie popierałem sorvców, ale co tam - powini miec szypciej Sd
Druid: Hmmm... driud, driud,druid powinien mieć jeszcze Energy Bomb i energy bream (czy jakoś tak)/

Marcin24 04-10-2006 21:48

Nie zapominajcie że knighci i palladyni mogą skillować już na rooku a driudzi i sorcowie nie

Diddy 04-10-2006 21:53

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marcin24 (Post 1017412)
Nie zapominajcie że knighci i palladyni mogą skillować już na rooku a driudzi i sorcowie nie

Dla przykładu: na rooku w kilka godzin zrobisz skille 25 a na mainie zrobisz to w kilka minut.Nie opłaca się skillować na rooku !
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez maciusiowo1 (Post 1014614)
No to napisze:
Rycerz: ok
Pall: ok
Sorc: Nigdy nie popierałem sorvców, ale co tam - powini miec szypciej Sd
Druid: Hmmm... driud, driud,druid powinien mieć jeszcze Energy Bomb i energy bream (czy jakoś tak)/

Wez do ręki słownik, pozniej pisz posty.

Lasooch 04-10-2006 21:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Marcin24 (Post 1017412)
Nie zapominajcie że knighci i palladyni mogą skillować już na rooku a driudzi i sorcowie nie

Ale żaden myślący knight/pal na Rooku i tak nie skilluje, więc wychodzi na jedno.

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Diddy (Post 1017427)
Dla przykładu: na rooku w kilka godzin zrobisz skille 25 a na mainie zrobisz to w kilka minut.Nie opłaca się skillować na rooku !

Raczej w kilka miesięcy zrobisz skille 25.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:34.

Powered by vBulletin 3