![]() |
Nowe Potwory (propozycje bardziej poważne)
No to jak w temacie napisane tutaj piszcie swoje prpozycje potworów które chcielipyście/chciałybyście aby były w tibii. Oto moje:
Nazwa: Little Dragon HP: 550 EXP: 400 Odporny: Ogień, trucizna, widzi niewidzialnych Specjalne: Leczy się Walka: W zwarciu i na odleglość (f-wave(ale znacznie slabsza),f-field) Loot: 0-60gp, 1-4 dragon hams, short sword, mace, steel helmet, Noble armor (bardzo rzadko), dragon shield (bardzo rzadko) Opis: Taki mały smok ale słabszy od swojego wielkiego odpowiednika. Nazwa: Imp HP: 100 EXP: 160 Odporny: Ogień, energia Specjalne: Wysysa mane Walka: Tylko i wyłącznie magią (soulfire i hmm) Loot: 0-50gp, pitchfork, spell book, dark shield (rzadko), 0-2 rubies (bardzo rzadko), bronze amulet Opis: Wygląda jak mały diabeł (taki czerwony z rogami i spiczastym ogonem). Nazwa: Phoenix HP: 5000 EXP: 5000 Odporny: Ogień, energia, trucizna, widzi niewidzialnych Specjalne: Leczy się, paraliżuje, używa haste Walka: W zwarciu i na odległość (f-bomba, gfb, f-wall) Loot: 0-150gp, 0-5 eggs, dragon nackle, crown armor, crown legs, crown helmet, crown shield, 0-3 small diamond, time ring (rzadko), Amulet of Loss (bardzo rzadko), Phenix egg (bardzo rzadko), Fire sword (rzadko), Fire axe (rzadko) Opis: Co tu dużo mówić feniks i wszystko jasne. Nazwa: Warrior Skeleton HP: 350 EXP: 200 Odporny: Trucizna Specjalne: Walka: W zwarciu Loot: 0-80gp, bag, sword, longsword, mace, 0-2 troch, plate armor (rzadko), plate legs (bardzo rzadko), warrior helmet (niebywale rzadko), viking helmet, brass shield, sword ring (bardzo rzadko) Opis: Szkielet wojownik, o wiele silniejszy od zwykłego szkieleta ale za to słabszy od ds-a. |
Ja proponuje jakiegos bardzo silnego dwarfa i mocnego rotworma np
giant rotworm dwarf warrior |
T-Rex
HP : 800 Exp : 650 Odpornosc : Trucizna Specjalne : Haste, Leczy sie (dosc slabo) Walka : W zwarciu Loot: 0-70 gp, 0-10 ham, Scale Armor, Battle Axe, Plate Legs Opis: Taki dinozaurek w sam raz dla palka albo przyzwoitego rycka Bat Hp: 90 Exp: 60 Odpornosc : Trucizna, Widzi niewidzialnych Specjalne : Zatruwa, Haste Walka : Raczej na dystans Loot: 0-30 gp, 0-1 meet, 0-10 poison arrows, longsword, bow (rzadko), dark shield (bardzo rzadko) Opis : Po prostu nietoperzyk. Silniejszy od rota dla odwaznych lowLvl. Zatruwa bardzo slabo Giant Bat HP: 900 Exp: 700 Odpornosc : Ogien, Widzi niewidzialnych Specjalne : Magia, Ulecza sie Walka: LMM i FireBall Loot: 0-100 gp, rope, SepllBook, 0-5 LMM runes, 0-3 fireball runes, Fire Sword, Nooble Armor, Knight Armor (bardzo rzadko), Warrior helmet. Opis: Duzy nietoperz. Wolniejszy od malego odpowiednika ale uzywajacy magii. Cos w stylu GS'a tylko ze slabiej atakuje a lepiej sie broni. Fox Hp: 30 Exp: 20 Odpornosc : Ogien Specjalne : BRAK Walka : W zwarciu Loot: 0-15 gp, 0-3 meet, 0-1 fish, Sword (bardzo rzadko) Opis: Cos w stylu wolfa. Mag: HP: 650 Exp: 500 Odpornosc: Trucizna Ogien Niewidzialnosc Specjalne : Uzywa magii, leczy sie, przyspiesza Walka : Na dystans (SD'ki Fire i Poison fieldy) i w zwarciu Loot: 0-150 gp, 0-5 Fish, 0-8 SD rune, Spell book, 0-2 torch, Blue Robe, Crown Helmet, Two-handed Sword, Knight Legs (rzadko), BoH (rzadko), Magic Sword (pierwszego dnia miesiaca zaraz po restarcie servera) Opis: Potezny magik dajacy przyzwoity loot. |
Moim skromnym zdaniem powinny być "ulepszenia" potworków istniejących (klasyczny przykład: Scarab i Ancient Scarab czy Skeleton i Demon Skeleton)
Mogło by być to naprzykład: Troll Lord albo Skeleton Master (albo Big Demon Skeleton) Ale równie dobrze mógł by być potworek z innej beczki np.: Lich (chyba tak się pisze LOL) albo Snajper (świetny łucznik - może być "ulepszony" Hunter) czy Zombie (silniejszy od Ghula jak się uprzeć to może być i "lepsza forma" Ghula) Wstaw plusa jeśli coś cię olśnilo!!:P |
Dalsza część moich propozycji:
Nazwa: Royal Archer HP: 800 EXP: 700 Odporny: widzi niewidzialnych Specjalne: Walka: tylko na dystans (bolty) Loot: 0-40gp, 0-2 meats, backpack,red rose, crossbow, leather boots, 0-60 bolts, steel helmet, blue robe (rzadko), boot of haste (bardzo rzadko), royal helmet (bardzo rzadko) Opis: Kusznicy (ludzie) bardzo silni Nazwa: King Archer HP: 300 EXP: 170 Odporny: Specjalne: Walka: tylko na dystans (arrows) Loot: 0-35gp, 0-3 hams, bag, bow, leather boots, 0-40 arrows, soldier helmet, brass armor, brass legs, torch, crystal necklace (rzadko) Opis: Królewscy łucznicy (słabsi od royal archerów ale mocniejsi od hunterów) |
My Idea (pop)
Nazwa: Black Dragon
HP: 1500 EXP: 1250 Odporny: Ogień, trucizna Specjalne: Leczy się, widzi niewidzialnych Walka: GFB, e-wave, f-bomb, FF Loot: 0-150gp, small ametyst (rzadko) small diamond (b.rzadko) FS (b.rzad.) d-shield (rzad.) 0-5 d-ham, 0-15 b-arrows(rzad), 0-1 p-blot (b.rzad), bag, Serpent sword, x-bow, e-ring (b.rzad), DSM (Bardzo, niebywale rzad) Opis: Silniejszy od draga lecz słapszy od DLa. Występuje w otoczeniu Dragów i FE, czasem spotykany z DLem Nazwa: Energy Elemental HP: 320 EXP: 275 Odpornosc: Energia Specjalne: Walka: Energy Field, combat fighting Loot: Energy field Opis: Coś jak EF tylko energetyczny Nazwa: Ponsion Elenental HP: 150 Exp: 110 Odpornosc: Trucizna Specjalne: Zatruwa Walka: PF, Combat Fighting Loot: PF Opis: Coś jak FE ale słabszy Występuje razem z slimami. Nazwa: Great Djinn HP: 12000 EXP: 9500 Odpornosc: Ogień, energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych. Specjalne: Leczy się, wysysa mane, Przywołuje Green i Blue Djinny, upija i zmienia w rata Walka: Combat Fighting, Great Energy beam, e-wave, SD, HMM, paraliz i inne. Loot: 0-300gp, 0-? hams, MPA (b.rzad) Mastermind shield (rzad), G-arm, G-legs (rzad) SoV (strasznie, niebywale bardzo, niewyobbrażalnie rzadko) GS, BS, SS, G-Halaberd (rzad), 0-4 Snowballs (b.rzad.), Cape, b-robe (rzad), k-legs, Mystic Turban, RH (b.rzad), BoH (rzad) Strange talisman. ? Opis: Pradawny Djinn, najsilniejszy potwur w tibii. Bardzo dobry na huntowanie z powodu bardzo cennego loota, lecz by zbytnio sie niewzbogacać występuje w grupach albo z obstawą Demonów. |
A oto moje propozycje potworów:
Nazwa: Aladin (pl = Aladyn) HP: 3500 EXP: 2000 Odporny: Ogień, widzi niewidzialnych Specjalne: Leczy się, przywołuje Green Djinny Walka: W zwarciu i na odległość (heavy magic missile, fire ball, explosion) Loot: 0-100gp, 0-3 meat, protection amulet (rzadko), crown helmet, crown shield, 0-2 small diamond, time ring (rzadko), Fire sword (rzadko), Fire axe (rzadko), Royal Helmet (bardzo rzadko), magic lamp (niebywale rzadko). Opis: Postać magiczna. Lewituje nad ziemią. Na głowie ma turban i zamiast nóg ma rozpływającą się poświatę. |
Lost Soul
HP: 400 XP: 300 Odporny : Ataki fizyczne Specjalne : Widzi niewidzialnych. Walka : Na dystans HMM , GFG , czasami SD Loot: 0-100 gp, C-mace , morning star , grave flower , misterious fetish (rzadko ) , plate armor (rzadko) , guardian shield (bardzo rzadko) , small daimond , small ruby Opis : Taka mocniejsza wersja Ducha podobnie ak on odporna na ataki fizyczne. Spider Queen HP: 5000 XP: 2500 Odporny : widzi niewidzialnych , trucizna , ogień , energia Walka : W zwarciu i na dystans Poison Storm , poison bomby , paraliżuje Loot : 0- 500 gp , Noble armor (rzadko), plate armor , plate legs , giant sword (rzadko) , time ring , BOH (niebywale żadko) , golden armor (niebywale rzadko) , ring of healing , poison dagger(lol), paralyze rune (rzadko) Opis : Królowa pająków występuje pojedyńczo ale często w potczeniu GSów Summoner HP: 1000 XP: 900 Specjalne : widzi niewidzialnych , przyzywa potwory (FD , FE , DS , Monk , rat <lol>) Walka : Na dystans(czary[HMM , FF] i z bliska) Loot: 0-100gp , conjure wand , crystal ring , CC rune , Knight armor(rzadko) , Dark armor(rzadko) , doll , spell book , BOH(rzadko) , Skull staff(rzadko) , blue robe(rzadko) Opis : Taki nekros tylko troche mocniejszy. Cow HP: 50 XP: 0 Loot : 1-5 ham , 1-10 meat , potion of milk Opis : Taka owca najlepiej zabijac jak potrzeba FOODa Giant Scorpion (lub jak kto woli Scorpion King) HP: 1300 XP: 900 Specjalne : widzi niewidzialnych , odporny na truciznę , summonuje scorpiony Walka : Na dystans coś na wzór poison arrow , poison fieldy , w zwarciu , bardzo mocno zatrówa Loot: 0- 200 gp , scale armor , plate armor , noble armor , crown armor (bardzo rzadko) , crown legs (bardzo rzadko ) , royal helmet (rzadko) , magic light wand , darmanian mace , darmanian war axe(rzadko) , giant sword(bardzo rzadko) |
Nazwa: Blood Demon Lord
HP: 25 000 EXP: 10 000 Odporny na: Sudden Death, trucizna, ogień, energia, paraliż, widzi niewidzialnych. Specjalne: przywołuje Demony,wysysa mane i życie. Walka: walka ogniem, walczy Thunder Hammere'm i Great Axe'm jednocześnie, rzuca czar Ultimate Explosion, droga jaką przebył BDL zostaje podpalona na 10 min. zadając obrażenia taie jak jeden pocisk HMM. Loot: 250-1000gp, Magic Plate Armor, Thunder Hammer, Great Axe, Time ring, Stealth ring, Protection Amulet i Platinum Amulet. Opis: Znany rycerz Apoc mylił się pisząc: " Demony są najbardziej nieżyczliwymi, potężnymi i niebezpiecznymi potworami w całej Tibii". Kilka tysięcy lat temu istniał Blood Demon Lord. Był to władca wszystkich złych istot oraz ojciec Demonów. Przed wiekami armia BDL'a ruszyła na tereny obecnego Plains of Havoc. Było to najwspanialsze i najwiękrze miasto jakie kiedykolwiek istniało na ziemiach Tibi. Miasto niemiało szans. Blood Demon Lord wraz ze swoją armią liczącą 666 Demonów, 200 000 orków, 100 000 minotarłów oraz 1 000 000 nieumarłych zniszczyli miasto w oszałamiającym tępie. Pomimo iż do obrony przystąpiły wojska ze wszystkich miast oraz zjednoczone siły elfów i krasnoludów, które zniszczyły prawie całą armie BDL'a to i tak niezdołali pokonać samego Mistrza. Dlatego bóg Blog zesłał na ziemie swojego wysłanika, który za pomocą Magic Longsworda mniał zniszczyć Władce Piekieł. Dzięki pomocy ziemskich wojowników i magów, którzy przybyli do Tibi z całego świata (chodzi tu o ludzi grających w Tibie) zdołali zniszczyć BDL'a. Lecz niedokońca. Jego dusza do dziś spoczywa w najgłębszych jaskiniach Tibi, a trumny strzegą Demony w nadzieji, że kiedyś uda im się znaleźć sposób na wskrzeszenie Mrocznego Mistrza. Aby ludzie nieżyli w niepokoju królowie wszystkich miast za pomocą najlepszych magów usuneli z pamięci ludzi BDL'a. Natomiast sprawą zniszczenia miasta tłumaczyli się tym, że niezdąrzyli wysłać swoich armi na pomoc w walce z plagą Demonów. Nazwa: Bone Dragon HP: 1500 EXP: 1000 Odporny na: ogień, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych. Specjalne: wysysa życie. Walka: w zwarciu i na odległuść (coś ala fireball tylko zadający obrażenia od trucizny) Loot: 0-150gp, Dragon Shield, Dragon Hammer (rzadko), Small Diamond (rzadko) i Mindstone (rzadko). Opis: Jest to kościany smok. Powstaje po zabiciu zwykłego smoka i po odprawieni rytuałów związanych z nekromancją na jego ciele. Bone Dragon jest o wiele silniejszy niż zwykły smok. Zwykle przebywa w towarzystwie Demon Skeleton'ów i Necromancer'ów. |
Nazwa: Royal Warrior
EXP:1000 HP:1500 Loot: Crown helmet(rzadko), Crown Armor(rzadko), Crown Shield(rzadko), Crown Legs(Niebywale rzadko). Specjalne: Odpornośc na ogien, trucizne, energie, zmniejsza skutecznosc ataku o 50% |
Moje propozycje
re. up
ciekawe, tyle że powinien zostawiać jakiś loot... re.topic z żalem patrze na to, jak słabe są elfy :( Elf Warrior HP:200 EXP: 150 Walka: w zwarciu Loot: elfish sword[rzadko], elfish shield[rzadko], 0-50gp, 0-5 apples, 0-1 small sapphires[b. rzadko], dagger, p-armor, p-legs Opis: wojownik elfów, uzbrojony w miecz i tarcze, mniej więcej jak mino guard Royal Elf Guardian HP: 500 EXP: 300 Walka: w zwarciu, lmm, leczy się Loot: 0-1 LMM, elfish pike[coś jak obsidian lance[rzadko]], 0-45 gp, 0-6 apples, 0-2 small sapphires[n.rzadko], p-armor, p-legs, steel helmet Opis: elitarna straż elfów, pilnuje skarbców oraz broni Elder Elfa[patrz niżej]. Bardzo silnie atakują w zwarciu, bronią sie troche gorzej. Najlepiej zabijać z dystatnsu, uwaga! uderza z LMMa :) Evil Elf HP: 400 EXP: 200 Walka: w zwarciu Loot: 0gp (więzień, wiadomo:P), elfish two-handed sword[ma ostrza tak jak miecz darth-maula z gwiezdnych wojen:)[dla bardziej kumatych: staff sword:P]], leather legs Opis: Zły elf, występuje jedynie w lochach miasta Elfów, walczy mieczem o podwójnym ostrzu Elder Elf HP:4000 EXP: 4500 Walka: w zwarciu, SD, HMM, gfb, z luku, leczy się Loot: 0-200gp, backpack, 0-1 SD rune, 0-2 HMM rune, 0-1 GFB rune, 0-3 blank rune, 0-5 small saphires[rzadko], 0-2 golden nuggets[b.rzadko], 0-5 cocounts [kokosy, nie wiem jak się to pisze:P] elfen amulet[rzadko], elfish armor[potężna elficka zbroja[b.rzadko]], elfish helmet[rzadko], elfish legs[rzadko], elfish sword, elfish shield, energy ring, Opis: Władca elfów, potężny wojownik i doświadczony mag, niezwykle silnie walczy wręcz, może używać magii. Żyje w swoim pałacu w mieście elfów w otoczeniu swojej świty. Zostawia pradawną zbroję elfów o niezwykłej obronie[1 wieksza niż mpa], nie wielu wojownikom udało się go pokonać. Coś pomiędzy demonem a warlockiem, tylko dla doświadczonych graczy. Reszte szkorbne jak będe miał czas :) |
Nazwa: Skeleton Archer
HP: 150 EXP: 170 Odporny: Trucizna Specjalne: Potrafi wystrzelić dwie strzały naraz, life drain Walka: W zwarciu i na odległość (strzały) Loot: 0-50gp, torch, bone, 0-20 arrows, bow, short sword, plate armor (rzadko), iron helmet, tower shield (bardzo rzadko) Opis: Szkielet Łucznik, jego siła i celność czynią z niego bardzo groźnego przeciwnika, zwłaszcza w grupie. Nazwa: Death Knight HP: 1500 EXP: 1100 Odporny: Ogień, Energia, Trucizna, HMM'y, widzi niewidzialnych Specjalne: przyśpieszenie ruchów, life drain Walka: W zwarciu Loot: 0-150gp, torch, barbarian axe, plate armor, knight armor(rzadko), knight legs(rzadko), royal helmet (bardzo rzadko), BoH (bardzo rzadko). giant sword(rzadko), Opis: Nieumarły rycerz. Niebywale silny i szybki, zwykle przebywa w towarzystwie Ds'ów i Szkieletów łuczników. Nazwa: Liche HP: 1800 EXP: 2500 Odporny: Ogień, Energia, Trucizna, HMM'y, widzi niewidzialnych Specjalne: life & mana drain, przyzywa nieumarłe sługi, paraliżuje, używa run żywiołów Loot: 0-200gp, 0-3 blank runes, blue spellwand, magic lightwand, 0-2 mana fluids, 0-2 bones, blue robe (rzadko), skullstaff (rzadko), stone skin amulet, golden armor (bardzo rzadko), boots of haste (rzadko). Opis: Potężny lisz. Potrafi przyzywać nieumarłych, a jego czary powalą niejednego świetnego wojownika lub maga. |
Cytuj:
|
@Vicious Phoenix
No co ty na prawde?? Hyhyhy... Nazwa: Ogr HP: 280 EXP: 180 Odporny: Trucizna, paraliż Specjalne: Walka: w zwarciu Loot: 0-40gp, 0-4 hams, mace, c-mace (rzadko), club ring (rzadko), war hammer (bardzo rzadko) Opis: Coś na miare cyklopa ale troche silniejszy Nazwa: Chiken HP: 20 EXP: 0 Odporny: Specjalne: Walka: nie atakuje Loot: 0-2 meat, 0-4 eggs Opis: Kurczak :) Nazwa: Werewolf HP: 170 EXP: 100 Odporny: Ogień, trucizna, paraliż, ataki fizyczne Specjalne: Paraliżuje, używa haste, summonuje wilki Walka: w zwarciu Loot: 0-4 meat, 0-4 hams, wolf teeth chain (rzadko), might ring (rzadko), stone skin amulet (bardzo rzadko) Opis: Wilczek (dość mocny) Nazwa: Barbarian warrior HP: 150 EXP: 95 Odporny: Ogień, trucizna Specjalne: używa czaru berserk (exori) Walka: w zwarciu Loot: 0-20gp, bag, skull, wooden shield, leather armor, leather legs, leather boots, leather helmet, plate armor (rzadko), plate legs (rzadko), barbarian axe (bardzo rzadko) Opis: Barbarzyńca (Conan :)) coś na miare valkirii Nazwa: Barbarian Spearman HP: 120 EXP: 80 Odporny: Ogień, trucizna Specjalne: Walka: tylko na dystans (speary) Loot: 0-25gp, backpack, 0-5 brown bread, 0-4 spear, leather armor, leather legs, leather boots, leather helmet, plate armor (bardzo rzadko) Opis: Silniejszy od orca spearmana, czesto atakuje razem z barbarian warriorem |
@re:up Werewolf to po angielsku wilkolak
Zywiolak Wody hp - 250 exp - 300 atak - w zwarciu (piesci), na odleglosc (strzela woda z rak) odpornosci - ataki fizyczne loot - pozostawia po sobie pool of water opis - odporny na ataki fizyczne potwor wystepujacy w poblizu zbiornikow wodnych (skad ja to wiem? :) ) taktyki - nieodporny na ogien wiec przypalac gfb-kiem NOWY POMYSL: Widmowy Wojownik Orkow hp - 300 exp - 400 atak - w zwarciu (miecz i tarcza) odpornosci - ataki fizyczne, paraliz, ogien loot - pozostawia po sobie bron ktora uzywal - spike sword, fire sword (czasami), bright sword (rzadko), magic sword (niebywale rzadko), copper shield, dwarven shield (czasami), demon shield (rzadko), shield of the mastermind (niebywale rzadko) taktyki - hmmki sa bardzo skuteczne |
Nazwa:Druid of Shade
HP-Rowne poziomowi 1 druida ktorego zobaczy + zycia i many wiecej (przyklad druid ktory atakuje Druid of shade ma 50 lv a DoS ma 60 i tyle hp co druid na tym poziomie). Odpornosci:Ogien,energia,trucizna. Specjalne:Wszystkie czary druida,posiada mane!. Loot:0-200gp,Blue Robe,Boh(barzo zadko),Skull staff,Fire sword,Crown armor,Royal helmet(zadko),Druidzkie runy(niezykle żadko) Opis:Druidzi cienia roznia sie od swych bardziej spokojnych braci.W przeciwienstwie do nich atakuja kazdego kto nie jest druidem(ale w grze atakuje kazdego :P ).Zna kazde druidzkie zaklecie i leczy sie nimi w zastraszajacym tepie. Wystepowanie:Zagajnik Druidow. Nazwa:Evil Archmage Hp-To samo co w przypadku DoS Odpornosci:Ogien,energia,trucizna. Specjalne:Wszystkie czary Maga,posiada mane!. Loot:Jak w przypadku DoS oraz runy maga. Opis:Ten mag przeszedl na zla strone,zabija kazdego kto sie do niego zblizy.Posiada pule poteznych zaklec zaczynajac od promieni energetycznych konczas na gigantycznych explozjach. Wystepowanie:Kanion Magow. Nazwa:Fallen Paladin HP-Jak wyzej. Odpornosci:Ogien,Trucizna,Energia. Specjalne:Wszystkie czary Paladyna,posiada mane!. Loot:Crown armor,Crown legs,Knight armor i knight legs,Warriorr Helmet.Jak w przypadku reszty,Runy Paladyna oraz rozny rodzaj amunicji ktory im lepszy tym rzadziej wypada. Opis:Ten paladyn w przeciwienstwie do swoich szlachetnych braci upadl.Powody dla ktorych Pladayni upadaja nie jest blizej znany,byc moze zlo ich nawrocilo byc moze to utrata w wiare boga doprowadzila do upadku.Jest potezny strzela na dystans uzywajac run oraz swoich poteznych pociskow. Wystepowanie:Upadla Swiatynia. Nazwa:Dark Knight HP-Jak u reszty Odpornosc:Ogien,Energia,Trucizna. Specjalne:Wszystkie czary Rycerza,posiada mane!. Loot:Knight set,Crown Set,DSM(b.rzadko),GS(rzadko),War hammer,D-lance(rzadko),F-axe,Skull staff,Fire Sword,Vampire shield(rzadko),steel boots(b.rzadko). Opis:Jest to rycerz ktory zostal wydalony ze swej sluzby,najwyrazniej ich psyhika nie wytrzymala i przeszli na strone zla.Potrafia udezyc swa potezna bronia potrafi takze wpasc w morderczy szal. Wystepowanie:Zniszczona Warownia. Nazwa:Chaos Demon HP-Nie da sie ustalic. Odpornosci:Ogien,Trucizna,Energia,Paraliz. Specjalne:Nie ma ustalonej formy zkazdym krokiem zmienia swoj wyglad jak i ilosc hp. Loot:Zaleznie w co sie zmienil. Opis:Jest to ucielesnienie Chaosu.Demon ten zmienia sie we wszystko jednego razu jest szczurem a druigiego Demonem.Jego odglosy tez nie sa stale,raz jest to dzwiek sypanego ziarna a raz placz dziecka.Zmienia sie z kroku na krok.Jest wszystkim i niczym. |
Next... (ale to wciąga :))
Nazwa: Ogr Mage HP: 300 EXP: 470 Odporny: Energia, ogień, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych Specjalne: Leczy się, Walka: magią (hmm, soulfire, explo, poison field, gfb) Loot: 0-30gp, bag, 0-2 grapes, spell book, scale armor, c-mace, 0-2 gfb rune (rzadko), red spell wand (bardzo rzadko), yellow gem (bardzo rzadko) Opis: Ogrzy mag bardzo silny, czesto spotykany razem z ogrami |
Little Merlin
Exp.100 Hp.150 Spec.Zatruwa,widzi niewidzialnych atak-wali z lmm, fire field i posion field Loot-Skull staf(niebywale zadko),stuff,blank rune,0-30 gp,fire field rune(czasami),Dark helmet,club ring(zadko) energry drink(bardzo zadko). |
Nazwa: Lizzard Warrior
HP: 210 EXP: 165 Odporny: Ogień Specjalne: używa haste Walka: w zwarciu Loot: 0-65gp, bag, troch, scale armor, power ring, battle axe, halberd (rzadko), naginata (bardzo rzadko) Opis: Połączenie człowieka i jaszczurki (nie zbyt groźny, troche leprzy od zerka) |
SAMURAI - lepszy troche od wild warriora. Atakuje z bliska lub z dystansu (strzały). Loot: Katana (1 lub 2), Nanigata (rzadko), Studded armor, Horned helmet (bardzo rzadko), bow (rzadko), arrows, troszke kasy. Na pewno - żadnej tarczy. Inne: występuje małymi grupkami, walczy do końca.
RONIN - podobny do black knighta w statsach, ale gorszy armor. Atakuje z bliska. Loot: Katana, Nanigata(rzadko), troszke kasy. Za to sporo expa. Inne: Wystepuje solo, walczy do konca, szybki, odporny na ogien i trucizne. DUNE WORM - podobny w zachowaniu i wyglądzie do rota, ale silniejszy.Loot: sporo mięsa różnego rodzaju. Inne: Na ogół niewidzialny, uwidacznia się dopiero gdy atakuje lub zostanie zaatakowany. Wysysa żywot. LOCUST (szarańcza) - z wyglądu jak kupa małych waspów. występuje w ogromnych ilosciach (mimo iz jak napisalem nawet 2 jednostka wygląda jak kilka owadów) Loot: brak. Inne: Dość powolne (idzie bez trudu uciec) ale za to dobre w walce. Najlepiej walnac z FB. TROLL WARRIOR - z wyglądu jak swamp troll, tyle ze w ciuszkach :). Leje z bliska. Loot: Kasa, (jakiś toporek), zarcie, leather legi, leather bootsy, (jakiś tam amulet) Inne: siłą dorownojący dwarf soldom. Regeneruje zdrowie (jak nazarty knight), ucieka jak ma resztke zycia. CAT - :) bez lootu, bez expa. Taka ozdobka miasta jak Dog. |
Dzis przyrznalem po raz pierwszy od dluzszego czasu CaveRatowi i mnie natcnilo :D
Giant Rat Hp: 210 Exp: 130 Odporny: Energia, Ogien Specjalne: Wysysa zycie, Haste, Przywoluje cave raty Walka: W zwarciu Loot: 0-50 gp, 0-10 chees, Plate Legs, Leather Boots, Broad Sword, Torch, Rope, Backpack Opis: Bardzo moczny sczurek. Cos porownywalne do cyca. Jeden bylby na rook'u w jakiejs niedostepnej komnacie kolo resp'u ratow. |
Nazwa: Arctic Golem
HP: 170 EXP: 200 Odporny: Energia, trucizna, paraliż Specjalne: Paraliżuje, leczy się (ale sabo) Walka: w zwarciu i na odlegość (z dużych snowballi wiecie o co chodzi) Loot: 0-30gp, 0-5 snowball, twigs, crystal ring (rzadko), ice rapier (bardzo rzadko), red gem (rzadko) Opis: Potwór na miare Stone Golema, występowaby na lodowych wyspach, nie lubi ognia Nazwa: Frozen Dragon HP: 1400 EXP: 1100 Odporny: Energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych Specjalne: Leczy się Walka: w zwarciu i na odlegość (e-wave, hmm, e-bomba) Loot: 0-200gp, 0-4 dragon hams, backpack, longsword, c-mace, crossbow, 0-5 burst arrows, ice rapier (rzadko), dragon shield (rzadko), dragon hammer (bardzo rzadko) Opis: Jedyny smok który nie jest odporny na ogień i zadaje obrazenia od energii |
A było by fajnie gdyby był Giant Demon którego muszą 5 ludków powyżej 120 lvl lać.Mogli by zrobić taki uest dla najlepszych. Mogli by tesz zrobić gdzieś teleport do piekła. Było by tam pełno fire devili i fire elemental, trochę demonów na niższym piętrze a na najniższym 1 Giant Demon :D.
Giant Demon: HP: 20 000 EXP: 10 000 Odporny: trucizna, ogień, energia, paraliż, widzi niewidzialnych Specjalne: Przywołuje Demony Walka: W zwarciu i na odległość (SD) Loot: 0-15 000 gp, backpack z demon setem (bardzo rzadko), Magic sword (niebywale rzadko), Shield of mastermind (czasami), Magic long sword (niebywale rzadko podzielone przez 10 :P) i tak dalej... |
Vampiress
HP: 440 Exp: 230 Odporności:trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych Specjale: Wysysa zycie, paraliz Walka: W zwarciu Loot: 0-20 gp, Bag, Leather Legs, Bowl, Skull, Grave Flower, Black Pearl (rzadko), Emerald Bangle (rzadko), Spike Sword (rzadko), Strange Helmet (rzadko), Ice Rapier (rzadko), Vampire Shield (bardzo rzadko) Priest HP:420 Exp:450 Loot:0-50 gp, Dark Mushroom, Wood Mushroom, Bag, Bowl, Dagger, Goat Grass, Sling Herbs, Talon(rzadko), Crystal Ball, Crystal Necklace, Black Shield(rzadko), Wooden Flute, Blank Rune |
Mało jest w Tibii golemów więc pora coś wymyśleć:
Nazwa: Iron Golem HP: 500 Exp: 300 Odporny na: Truciznę Walka: W zwarciu Loot: 0-30gp,0-? Pieces of iron, Steel Shield, Steel Helmet,Iron Helmet,Spike Sword(rzadko),Two-Handed Sword(rzadko),Platinum Amulet(niebywale rzadko) Nazwa: Golden Golem HP: 7000 Exp: 6200 Odporny na: Energię, Truciznę Specjalne:Kradnie manę,Leczy się,Paraliż Loot: 0-100gp,0-3 Talons, Golden Amulet,Golden Ring,Golden Sickle,Yellow Spell Wand,Golden Mace, Golden Armor,Golden Legs(rzadko),Dragon Lance,Boots Of Haste,Golden Helmet(niebywale rzadko),Golden Boots(niebywale rzadko) Nazwa: Diamond Golem HP: 10 000 Exp: 9450 Odporny na: Energię, Truciznę, Ogień, Paraliż, Eksplozje Walka: Walka w zwarciu, Walka magią Specjalne:Atak enegrią,Przywołuje Stone Golemy,Kradnie manę,Kradnie życie,Paraliż,Widzi niewidzialnych Loot:0-20 Cocounts,0-30 Small diamonds,0-?gp,0-13 Small Emeralds,Purple Tome,Green Tome,Grey Tome,Giant Sword,Ring of Healing, Life Ring,Amulet of Loss,Blue Spell Wand,Time Ring,Shield of Mastermind,Royal Helmet,Steel Boots,Magic Plate Armor(rzadko),Warlord Sword(niebywale rzadko). Teraz może coś naprawdę silnego: Nazwa: Ultimate Demon HP: 15 000 Exp: 12 000 Odporny na:Energię, Truciznę,Ogień,Paraliż,Magię, Specjalne: Kradnie manę,Kradnie życie,Paraliż,Widzi niewidzialnych,Przywołuje Demony, Loot:10-43 Cocounts,50-340gp, 2-10 Small Emeralds,3-13 Small Rubbies,0-10 Small Amethysts,1-8 Small Saphires,Ring of the Sky,Horned Helmet,Fire Sword,Giant Sword,Bright Sword,Fire Axe,Blessed Shield(rzadko),Magic Plate Armor,Magic Sword(rzadko),Stonecutter Axe(rzadko),Magic Longsword(niebywale rzadko),Great Axe(niebywale rzadko) |
@Recon
Ten temat nazywa się "N-O-W-E Potwory" a twoje już są... Jest 3:30 w nocy a mi się nudzi... :) Nazwa: Death HP: 1700 EXP: 2100 Odporny: Ogień, trucizna, paraliż, obrażenia od explozji (w tym sd), widzi niewidzialnych Specjalne: Paraliżuje, staje sie niewiedzialna Walka: w zwarciu i na odległość (sd, explo, ue) Loot: 0-220gp, candle, scythe, blue robe, dark armor, stone skin amulet (rzadko), mystic turban (rzadko), stealth ring Opis: Śmierc (mógł by być tylko 1 respown w całej tibii tak jak bk) bardzo silna |
Ok nowy potwor
Dark Elf HP: 240 Exp:200 Loot:0-20 gp, Dark Shield, Dark Helmet, Dark Armor(rzadko). No i cosik do Golemow Frost Golem HP:500 Exp:300 Loot: 0-40 gp Small Stones, Steel Shield, Scale Armor, Crystal Ring(bardzo rzadko), Red Gem(rzadko), Power Ring, Snowballs @up: WV Tych potworuw nie ma nie ma przeciez pani wampir albo kaplana nie? |
Name:Noob
hp:600 xp:500 Loot:dark helmet,plate armor,Seprent Sword(rzadko),Plate legs(rzadko) Odporny:widzi niewidzialnych,trucizna Walka-poison storm,poison field,poison bomb,poison weave. Specjalne-leczy się(ih) Odgłosy:Freen intens plx,U die in mein Opis:chodząca trucizna z tym że zatruwa za 50hp 40hp,zmora graczy,może spamować odporny na muted. Evil Miner: hp:900 Xp:700 Loot:Pick,Shovel,Rope,white mushroom(1-10),Fire Sword(bardzo rzadko)Knight legs(bardzo rzadko),Seprent Sword (rzadko),two handed sword,Guardian shield(rzadko) Walka-w zwarciu i na dystans Specjalne-Paraliżuje używa haste leczy się(uh) Odgłosy-me coal,me mine go away, Opis:Górnik który został zaczarowany przez warf geomancera zazwyczaj w pobliżu niego i w kopalniach kazo pod guardami,bardzo silny w zwarciu na dystans gorszy. |
Moje propozycje
Viwern
Hp: 1200 ( mozna zmniejszyć zwiękzyć, proponujcie, tak samo xp ) Exp: 800 Odpornosc : Ogien, Trucizna, widzi niewidzialnych Specjalne : atak trucizna(20-25 po 5 razy), lata, paraliżuje na 15 sekund Walka : W zwarciu Loot: 20-85 gp, 0-3 meet, 0-2 fish, Wivern Necklacke (bardzo rzadko) [ odpornosc na paraliż - 30 ładunków ], dark helmet, Viwern Shield ( rzadko ) [ troszke lepsza od Beholder shield ] Opis: Szybka, cos w stylu GS, Mocna obrona, słaby atak, występuje w pobliżu orków i na bagnach. A poza tym mozna dodać ogra, giganta, a moze nawet viwern ridera.....czyli zerga na viwernie.....co wy na to?? :) |
Dwarf King
Hp:400 Exp:700 Loot:Dwaven Shield,Axe,Dwaven ring(czasami),Dwarven Axe(rzadko),Dwarf Crown(bardzo rzadko) You see a Dwarf Crown (Arm 8) It weights 50.00 Giant Skeleton Hp:500 Exp:600 Loot:0-5 bones,0-20 skulls,skull sword(rzadko),Skull Staff(niebywale rzadko) You see a skull sword(Attack 30 Def 15) It weights 15.00 (jednoreczny miecz) |
Nazwa: Medusa
HP: 420 EXP: 350 Odporny: Paraliż, trucizna Specjalne: Paraliżuje Walka: w zwarciu (trucizna 5-15) Loot: 0-30gp, skull, chain armor, medusa armor* (rzadko), spike sword (rzadko), medusa shield (bardzo rzadko) Opis: Znana (chyba) wszystkim z greckich mitów meduza. *- You see a medusa armor (Arm: 10). It weigh 115 oz. Its a legendary armor. |
Ant
Hp: 100 Exp: 60 Odporny: Trucizna Specjalne: Strzela poison fieldami Walka: W zwarciu Loot: - Opis: Bardzo szybki , tak jak wasp Giant Ant Hp: 1200 Exp: 850 Odporny: Trucizna Specjalne: Strzela poison bombami Walka: W zwarciu Loot: 0-100gp, Silver amulet, Double axe, Crown Shield (rzadko) Giant Sword (bardzo rzadko) Blue Robe (niebywale rzadko) Opis: Bardzo szybki, tak jak gs |
Nazwa: Ninja
HP: 160 EXP: 140 Odporny: Widzi niewidzialnych Specjalne: Staje się niewidzialny (5-10 sec), używa haste Walka: w zwarciu i na dydtans (throwing star) Loot: 0-20gp, 0-2 rolls, katana, 0-5 throwing stars, poison dagger, green tunic (rzadko), mystic turban (rzadko), steal ring (rzadko) Opis: Ninja, bardzo szybki i nie bezpieczny, często występuje w grupach 3-4 osobowych. |
Item
HP: 600 Exp:450 Specjalne: Widzi niewidzialnych, Wygląda jak jakiś zwykły przedmiony (np. grabie, wiadro, łopata) Oporny:------ Loot: To w co się przemienił, 0-20 gp. Opis:Mały i bardzo wredny duszek zamieniający się i przedmiot i atakujący podróżnych. Czasami nie atakuje i czeka aż przeniesie się go w inne miejsce, nie da się utopić. Assasin: HP:1000 Exp.:600 Specjalne: niewidzialny (20-50sek.), widzi niewi.Wciela się w zabitych przeciwników (outfit i imie), oraz mówi tak jak oni (powtarza co usłyszał) użya popularnych zwrotów. Loot: Katana, poison d., ice rapier (b. rzadko) Opis: Tajemniczy zabójce ze wsochu. Atakuje zawsze tak jakby ofiara nie miała armora i była na full atk. (z postaci racza jest zdejmowana zbroja i przenosza do bp/bag i nie można jej założyć). |
Elite Black Knight
Hp : 9000 Exp : 6000 Odporny na : Brak odpornosci Specjalne : Szybko biega , widzi niewidzialnych Loot : Knight armor , knight legs , knight axe , boots of haste , steel boots(Rzadko) , Golden armor (Bardzo Rzadko) , Royal helmet (Rzadko) , Magic Plate Armor (Niebywale Rzadko) Dość silny potrór , posiada sile 4 black knightów , na solo dla knighta 70+ lvl ( POTRZEBNE UH) |
nazwa: n00b
exp: 10 000 hp 185 loot: mace, scale arms, other fri itams odglosy: i kill u in main, my other is 190 master knight, friiiiiiii itaaaaaaaaaamsss, help hunter is pk Nazwa: Devil exp: 8000 hp: 25 000 loot: demon set, Devil helmet , aol, runes UH with 10 charges, 0-1000 gold, MLS, Great Axe, thunder hammer, manuale ze spellami ataki: summonowanie behemotow (max 3) lub warlockow (max 2), devil beam (100-800 dmg) mass conflusion (nie wiesz kto jest wrogiem a kto nie) melee atack (0-300 dmg) Ultimate explosion (0-1000 dmg) implosions (0-1200 dmg) opis: cholernie trudny do pokonania ale loot wart tego :) |
Drakolicz
HP 10000 EXP 12000 Odporny na trucizne, ataki z ziemi( np: mieczem, toporem) Specjalne lata, przyzywa nieumarłych widzi niewidzialnych Walka na odległość używa silniejszych czarów opartych na truciźnie (np poison storm) Loot Większy srebrny amulet(100% odporności na trucizny) Opis Wielki nieumarły smok-nekromata Mroczny mag-arkanista HP 700 EXP 1000 Odporny na energie, ogień Specjalne używa zaklęć jak mag na 40 poziomie przyzywa stwory(najwyżej fe) leczy sie. Walka na odległość(czary) Loot kilka losowych run z czarem, blue robe, clerical mace,magic hat, 0-200gp, crown legs Opis potężny zły mag. Zombie Lord HP 1300 EXP 1500 Odporny na broń, duża odporność na czary Specjalne przyzywa mumie, ghoule i zombie Walka w zwarciu Loot crown armor, royal helmet(rzadko), crown leds, shield of honour, 0-350gp losowy pierścień. Opis Zombie Lord był niegdyś potężnym władcą wskrzeszonym do życia plugawą magią przez wielkich nekromatów do ochrony swych wielkich bogactw przed chciwymi ludźmi. |
Nazwa: Faraon
HP: 2100 EXP: 1800 Odporny: Energia, trucizna, widzi niewidzialnych, paraliż Specjalne: Leczy się, summonuje mumie Walka: na dystans (e-bomb, great energy beam) Loot: 0-350gp, daramanian waraxe, scarab amulet, ancient amulet, scarab shield, daramanian mace, golden wand (rzadko), golden ring (rzadko), golden armor (bardzo rzadko), golden legs (bardzo rzadko) Opis: Faraon cholernie silny (jeden tylko respown w okolicach Ankrahmun), występuje w towarzystwie mumii. |
Scorpion zombie
Hp:140 Exp:200 Odporny:Trucizna,widzi niewidzialnych Specjalne:Drain life,wali poison stormy(po 40),przyzywa skorpiony Walka: w zwarciu Loot:brak Opis:Występuje tylko na ghostland głęboko pod jaskinia ghouli scorpionuw oraz dsuw. Odglosy:brak Giant fire ant Hp:1500 Exp: 2700 Odporny:Ogien,trucizna Specjalne:Przyzywa fire devile. Walka:w zwarciu, trucizna(25),na dystans (poison wall,fire wall,poison bomb,fire bomb,poison field),paralizuje Loot:brak Opis: wystepuje wszedzie Odglosy:brak |
Jezu 4:30 :P a ja spać nie moge .... :)
Nazwa: Skeletor Guard HP: 190 EXP: 150 Odporny: Trucizna Specjalne: Life drain Walka: w zwarciu Loot: 0-20gp, 0-4 bone, skull, sword, cooper shield, viking helmet, brass helmet, spike sword (rzadko), guardian shield (rzadko), 0-3 small diamonts (bardzo rzadko), guardian helbart (bardzo rzadko) Opis: Jeden z silniejszych szkieletów (coś jak mino guard), często występują razem ze Skeletor Archer-ami i zwykłymi szkieletami |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 15:13. |
Powered by vBulletin 3